Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

Anonyymi-ap

Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.

52

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helposti jos olet hän

      • Anonyymi

        En usko. En mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko. En mitenkään.

        Oikeudessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeudessa

        Jaa, minkä takia?


    • Anonyymi

      Ei ole kyse uskalluksesta vaan ja pelkästään siitä että en ala tapaamaan miestä joka pyörittää naiskarusellia. Rehellisyyttä saa muualtakin.

      • Anonyymi

        Jos oikeasti haluaa niin millään karusellilla ei ole mitään väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikeasti haluaa niin millään karusellilla ei ole mitään väliä.

        Väärin. Jos oikeasti välittää, ei pyöritä mitään karuselleja.

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikeasti haluaa niin millään karusellilla ei ole mitään väliä.

        Anteeksi mitä?! No johan on, senkus pyörität en kuitenkaan sellaiseen osallistu, ehkä joku nainen voi olla niin välinpitämätön mutta en minä. Etsi joku muu joka suostuu sellaiseen, en ole mikään halpa makkara jota voi ihan miten vaan käyttää hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikeasti haluaa niin millään karusellilla ei ole mitään väliä.

        oksettava narsisti vanhus. raha ei ole mitään ilkeän ja pahan kanssa eläessä. kuhan oppivat tuntemaan sut oikeasti ensin.


      • Anonyymi

        Onko se miehen vika jos ympärillä on karuselli. Kyllähän niitä on tavoiteltuja naisiakin, joiden ympärillä vilinää riittää. Vika taitaa olla siinä, että nainen haluaa aina tuntea olevansa erityinen, mutta silloin pitää erottua joukosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mitä?! No johan on, senkus pyörität en kuitenkaan sellaiseen osallistu, ehkä joku nainen voi olla niin välinpitämätön mutta en minä. Etsi joku muu joka suostuu sellaiseen, en ole mikään halpa makkara jota voi ihan miten vaan käyttää hyväksi.

        Eipä siinä mitään jos halua menettää itsekunnioituksensa. Mutta järkevä nainen ei ala toisen roskapytyksi. Se on oikein se. Itse annoin toisen chostaa. kuvittelin että rakasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se miehen vika jos ympärillä on karuselli. Kyllähän niitä on tavoiteltuja naisiakin, joiden ympärillä vilinää riittää. Vika taitaa olla siinä, että nainen haluaa aina tuntea olevansa erityinen, mutta silloin pitää erottua joukosta.

        Jep! narsistia kiinnostaa nainen joka erottuu. Nainen jonka voi tiputtaa ja hajoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mitä?! No johan on, senkus pyörität en kuitenkaan sellaiseen osallistu, ehkä joku nainen voi olla niin välinpitämätön mutta en minä. Etsi joku muu joka suostuu sellaiseen, en ole mikään halpa makkara jota voi ihan miten vaan käyttää hyväksi.

        Höpö höpö. Pelkkiä tekosyitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Pelkkiä tekosyitä.

        Olet paljastunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se miehen vika jos ympärillä on karuselli. Kyllähän niitä on tavoiteltuja naisiakin, joiden ympärillä vilinää riittää. Vika taitaa olla siinä, että nainen haluaa aina tuntea olevansa erityinen, mutta silloin pitää erottua joukosta.

        Ei se ole tietenkään miehen vika vaan hänen valinta!

        "Vika taitaa olla siinä, että nainen haluaa aina tuntea olevansa erityinen, mutta silloin pitää erottua joukosta." Tietysti haluaa, niin kuin me kaikki sukupuolesta riippumatta.


      • Anonyymi

        Aina se on ollut kiinni uskalluksestasi, mitään naiskarusellia ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Jos oikeasti välittää, ei pyöritä mitään karuselleja.

        sivusta

        Juuri noin se on!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet paljastunut

        Jo aikoja sitten!


    • Anonyymi

      haluisiin niin nähdä miten niiden uusien naisten kanssa käy?

    • Anonyymi

      Vatkaa vaa keskenäsi.

    • Anonyymi

      Ei kyllä käy mies jonka ego vaatii naislauman ennenkuin tuntee itsensä MIEHEKSI !
      Semmonen helppoheikki ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Jatka vain matkaasi looseri

      • Anonyymi

        Ensimmäinen SONNI looseri minkä olen tavannut. Härkä takapuoli märkä. Neiti mieheksi. Käyppä nyt puhumassa ja esittelemässä rahojasi. Löydät varmasti uuden höynäytettävän. Sellaisen joka ei tiedä mikä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen SONNI looseri minkä olen tavannut. Härkä takapuoli märkä. Neiti mieheksi. Käyppä nyt puhumassa ja esittelemässä rahojasi. Löydät varmasti uuden höynäytettävän. Sellaisen joka ei tiedä mikä olet.

        Enkö ole tarpeeksi alpha?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkö ole tarpeeksi alpha?

        susta ei sellaista saa ikinä xD
        alphalla on johtajan rooli susta ja sun hermoista ei sellaista saa ikinä! ja fakta on se että alphalla on empatiakin sulla ei ole sitäkään. Sä olet naisia jahtaava tautinen kylärakki. Go away


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen SONNI looseri minkä olen tavannut. Härkä takapuoli märkä. Neiti mieheksi. Käyppä nyt puhumassa ja esittelemässä rahojasi. Löydät varmasti uuden höynäytettävän. Sellaisen joka ei tiedä mikä olet.

        Kyllä tuo on ollut tiedossa jo pidemmän aikaa!


    • Anonyymi

      Miksi sitten olet luvannut jotain sen suuntaista. Yhet puheet.

    • Anonyymi

      Mä kyllä uskaltaisin mut sinä arkajalka nainen et todellakaan uskalla

      • Anonyymi

        Kun sut saatiin esille ja paljastumaan. oot niin klassinen. alat syytellä naista :D hauska!


      • Anonyymi

        Missä se uskallus näkyy kun en ole havainnut mitään?? Onko kyseessä joku toinen planeetta vai missä? 😳
        Minä olen maailman helpommin lähestyttävä. Ei pääse kunnolla kauppaankaan kun jollain jotain asiaa, vaikka ihan ventovieraita ihmisiä. Miksi siis et sinä Mies uskalla.?
        Ei keskustelun tarvitse tunteista alkaa jos se pelottaa. Se normaali höpönlöpö mitä ihmiset puhuu, riittää ihan hyvin alkuun.
        On hyvä ja lähestyy vaan. Kun kerran kerrot uskaltavasi 😉


    • Anonyymi

      Mua ei pelota mutta musta tulee sokea
      Mullon selviä näköhäiriötä jo nyt.
      En voi paremmin sillä sokeutuminen ei lisää hyvinvointiani.
      Se ei kuulunu tulevaisuuden suunitelmiin .
      A-nainen

      • Anonyymi

        Mikä sen aiheuttaa? Joku sukupuolitautiko?


      • Anonyymi

        Mitän tää tän miehen aloitukseen liittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sen aiheuttaa? Joku sukupuolitautiko?

        Ei oo sukupuolitautia.🤣
        Mullon silmien tappisoluissa rappeuma.
        Oireilee niin jo et pimeässä ja hämärä oon välillä pulassa
        Elämästä on tullu sählikiä kun en näe eteeni siitä johtuen.
        Ja mietin niin et kestäiskö edes sexsuhde sen .
        Mullakun on semmoinen mielikuva et näkö ainakin on asia joka ei saa mennä melkon pinnalisesa ja aktiivisessa elämässä mennä.Tuskinpa olen väärässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitän tää tän miehen aloitukseen liittyy?

        Siten etten oo kertonut sairaudesta miehelle josta tykkään Ja se voi luulla et pelkään sitä.
        Meidän ois pitänynähä lähiaikoina ..

        Mut tää mun uus elämä ilman näköä ei oikein sovi kuvioon ..Oon elänyt tavalla ja elämää missä näköä tarvii monesta eri syystä ...
        Ja tilanne on muuttunut siitä mikä se oli
        Naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo sukupuolitautia.🤣
        Mullon silmien tappisoluissa rappeuma.
        Oireilee niin jo et pimeässä ja hämärä oon välillä pulassa
        Elämästä on tullu sählikiä kun en näe eteeni siitä johtuen.
        Ja mietin niin et kestäiskö edes sexsuhde sen .
        Mullakun on semmoinen mielikuva et näkö ainakin on asia joka ei saa mennä melkon pinnalisesa ja aktiivisessa elämässä mennä.Tuskinpa olen väärässä

        Mikä siis aiheuttaa rappeuman? Onhan sillekkin joku syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siten etten oo kertonut sairaudesta miehelle josta tykkään Ja se voi luulla et pelkään sitä.
        Meidän ois pitänynähä lähiaikoina ..

        Mut tää mun uus elämä ilman näköä ei oikein sovi kuvioon ..Oon elänyt tavalla ja elämää missä näköä tarvii monesta eri syystä ...
        Ja tilanne on muuttunut siitä mikä se oli
        Naiselta

        Näkö on kuitenkin sellainen, ettei se tasaisesti huonone vaan voi mennä myös parempaan suuntaan esim. elintason muutoksilla, lääkkeillä ja laserhoidoilla. Mielestäni Suomessa nykyään osataan hoitaa silmiä kehittyneen hoidon vuoksi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hankala se on nähdä kun et kysy.

    • Anonyymi

      No mutta sähän olet Pettäjälle paras vaihtoehto! 🤔se voi panna jotain vaikka ihan hiljaa ja saada kiksit siitä. Sä et tiedä mitään. Oisko kiva?

    • Anonyymi

      Nuo on nainen sinun keksimiä nuo karusellipuheet. Todellisuudessa ei ole mitään karusellia olemassakaan, vaan rakkaus vain yhteen naiseen, joka ei ala millekään, vaikka aloitti itse flirttailut ja sai pauloihinsa tämän viattoman miehen. Siinä sulle!

      • Anonyymi

        Kuka aloitti flirttailut?


    • Anonyymi

      Karkaa A kotoasi joku päivä ja tule kylään tännepäin, niin mennään käymään vaikka shamppanjabaarissa.. 🥂💋

    • Anonyymi

      En halua nähdä enkä kohdata yhtäkään sellaista jonka nimen tiedän. Haaveena on löytää ikäiseni uusi ystävä. Työ on minulle tärkeää.

    • Anonyymi

      Mun mielest vatkaaminen onnee ehannaa, ainakkii näi kesällä, kun vauhti vain on sopivaa, ettei tule kovin kova hiki, joskin mun naiskaruselli on just kesähuollosa, missä tsekataan narut, perät, solet, ja stefat nyt ainakin, mut uusia varauksii voi kyl jo tehä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mähän olisinnmonta kertaa halunnut nähdä kanssasi mut nekin sä vedit pelleilyksi noh nyt ei olla enään missään yhteydessä pelleile jonkun muun kanssa

    • Anonyymi
      UUSI

      Otsikon ekan sana oli tarkoitus varmaan olla ”En”

    • Anonyymi
      UUSI

      Höpö nyt vasta vuosia jo uskaltanutkin. Kauan sitten en.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei sitten. Mitäpä täällä sitten pyörii enempää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Oikea vastaus on, en halua nähdä sinua koskaan missään! Kiitos monien vuosien pilaamisesta! Kun ei edes saa asua rauhassa!!

      • Anonyymi
        UUSI

        Miten sinun asumisesi liittyy minuun?


    • Anonyymi
      UUSI

      Uskaltaisin varmasti nähdä. Jos ehkä sattui olemaan minulle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1250
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1085
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      970
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      175
      944
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      42
      800
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      122
      745
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      718
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      693
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      661
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      647
    Aihe