Yrittää hinnalla millä hyvänsä, tuhota hyvä suhde.varsinkin,kun teidät on jo kaikin tavoin estetty?
Miltä se tuntuu "toiset"naiset...
75
758
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän se jostain kertoo jos hän kuitenkin täällä perään kaipailee ja ikävöi, vaikka jonkun mielestä on jo olemassa hyvä suhde... Toivottavasti myös sen joka täällä toista ikävöi.
- Anonyymi
Ettet kirjoittelisi itsellesi, niitä kaipailu viestejä? No osoitteista näkee, jos tarkkaan katsoo.
- Anonyymi
Aivan miksi mies sitten täällä toista kaipaa kun kotona kaikki hyvin?
Ja miksi yleensä on ikävä palstalla?
Todella outoa käytöstä.- Anonyymi
Voi kaivata kumppaniaan täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kaivata kumppaniaan täällä
Ei ole suhde kovin hyvällä pohjalla, jos tätä kautta kommunikoi. Onko kovin huomionhakuinen henkilö, jos jakaa parisuhdettaan täällä? Voi myös kommunikoida ihan suoraan. Jos on ns puheväleissä.
- Anonyymi
säälittävä tekopyhä suhde jossa miehellä ei ees seiso. ja tää otus valehteli että on sinkku... miten hyvä suhde on jos pitää hakee seuraa koko ajan muualtaki. ei taida vaan riittää sille kusipäälle tää eukkonsa.
- Anonyymi
Kyllä kotona seisoo oikein hyvin
- Anonyymi
Hyvin seisoo
- Anonyymi
Naspurin kiusaajat taas asialla! Lsitettu tutkintaan tää mustamaalaus!
- Anonyymi
Silti se jättää kaikki sen eukon takia. Kummalinen boomeri.
- Anonyymi
Hän ei ikinä kirjoittele täällä, eikä edes lue näitä!
- Anonyymi
Onko pariskunta erotettu?
- Anonyymi
Kohta valheilla erotettu!
- Anonyymi
Ei vielä, vaik kuinka ovat kertoneet puuta heinää! Kateus taitaa vaivata ja mt ongelmat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta valheilla erotettu!
Erotettu kuukausi sitten jo tolvanat.
Sivust. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erotettu kuukausi sitten jo tolvanat.
Sivust.No oliks akka ite erottamassa aikoinaan jotain toista suhdetta? Ihan oikein se on karma.
- Anonyymi
Mies on sitoutumiskyvytön.
- Anonyymi
Taitaa toi oleggi ns,, mies hakee sitä toista miestä, joka on muka hänen kaivattu, jatkuvasti huutaa jotain j miestä......
- Anonyymi
empatikyvytön myös
- Anonyymi
ei riitä kukaan nainen tälle otukselle.
- Anonyymi
Huomattu on.
- Anonyymi
Kovia haukkumista ja syytöksiä ladellaan vaikka edes tunne. Miksi pitää tänne tulla haukkumaan jotain ihmistä?
- Anonyymi
Etkö saanut sitä kaipaamaasi miestä, siksikö haukut täällä oleggi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö saanut sitä kaipaamaasi miestä, siksikö haukut täällä oleggi?
Kosto on suloista
- Anonyymi
Nää naisethan haaveilee jopa naimisiin menosta,ihan vaan joidenkin satunnaisten tapaamisten pohjalta.kannattais tarkistuttaa pää,sekä ylä että ala
- Anonyymi
mutta pikkuakka ei riitä
- Anonyymi
Kannattaisi ehkä tapailla käydä sen kotonakin tutkimassa. Jos vaan tunkee naisen kotiin peuhaamaan on jotain paljon pielessä. Tietenkin sellainen tossu nainen jolla ei autoa on paras. Ei pääse perään. Käy vaan puikottamassa aikansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta pikkuakka ei riitä
Ai orginaali ei riitä?
- Anonyymi
ei silti riitä oma vaimo 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Älkääpä puuttuko tpisten parisuhteisiin ilman lupaa, taitaa olla teillä pöntös vikaa! Eei yhtään ihme, jos teidän naapureina ei kukaan pärjää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkääpä puuttuko tpisten parisuhteisiin ilman lupaa, taitaa olla teillä pöntös vikaa! Eei yhtään ihme, jos teidän naapureina ei kukaan pärjää!
Voidaan puuttua välinpitämättömästi miten halutaan, jos itse olet alun alkaen sotkeutunut toisten väleihin. Tiiäkkö ku et oo meille yhtään mitään, enää, omalla toiminnallasisatutit pahoin. Saat mitä tilasit.
- Anonyymi
vttu mitä riiviötä. jäähylle pitäs pistää järjestäen nämä.
kymppiminuuttista jokaselle.- Anonyymi
et oo mun vanhempi vahdi niitä huoranpenikoitas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lätty kii vitun porsas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pidä lättys kii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pidä lättys kii
nii just😂🤝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lätty kii vitun porsas
en oo porsas s nainen on vanha akka 🤣🤣 ruma vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pidä lättys kii
entä jos en pikkuämmä? monta tautii kulta on antanu? ne ei oo multa vaa monelta muulta 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nii just😂🤝
kultas vois opetella käytöstavat granny.
- Anonyymi
lapses on rumia.niillähä on teiän geenit.
- Anonyymi
vahdi pentuja äläkä puutu mun elämään. ite ne hankit löysäpillu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nii just😂🤝
isi 🤢🤢🤢💩🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en oo porsas s nainen on vanha akka 🤣🤣 ruma vielä
Oikea s nanen on kaunis!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea s nanen on kaunis!
Harhainen löysälinjainen..S..mustis..kade. Jne
- Anonyymi
Elkääpä unohtako, ettepä tiiä mitä se mies sille toiselle puhuu jne....
- Anonyymi
Sano ainakin ettei se yksi N nainen niin kaunis ole. Mut kuhan joku on. Kertoi paljon muutakin. Onhan se hyvä että yksi mies saa paljon kokemuksia vähä osaisista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano ainakin ettei se yksi N nainen niin kaunis ole. Mut kuhan joku on. Kertoi paljon muutakin. Onhan se hyvä että yksi mies saa paljon kokemuksia vähä osaisista
Ai sinä mies, joka leikit naista esittäen! Menehän sinne roskakaappiin takasi!
- Anonyymi
anna piiskaa pikkupossuille.
- Anonyymi
Ei kai yritä. Vai oletko epävarma itsestäsi?🤷♀️
- Anonyymi
s mummo is that u?🤣🤡🤣
- Anonyymi
en verrattuna suhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
s mummo is that u?🤣🤡🤣
Jos et olisi epävarma niin kaikki olisi ihan ok. Eikö?
- Anonyymi
Eikö sinunkin olisi järkevämpää keskittyä siihen mieheesi, eikä pohtia muiden naisten tekemisiä. Noin yleisesti mä en ole koskaan ymmärtänyt sellaisia naisia, jotka eivät näytä tajuavan sen oman miehensä osallisuutta näissä tilanteissa. Se mieshän se on, joka toimii väärin ja pettää. Sen naisen ei välttämättä tarvitse olla edes tietoinen sun olemassaolostasi.
- Anonyymi
s nainen pysy possujen kanssa kaukana musta 🐷
- Anonyymi
mummo
- Anonyymi
Onko tämä se Sini josta oli paljon puhetta. Petollinen oli tainnut olla. Mutta samaa aikaa kys miehellä oli muitakin. Monta. Se omakin ämmä.
- Anonyymi
Ja sä uskot, kun ukkis sanoo, että "on jo kaikin tavoin estetty" "yrittää hinnalla millä hyvänsä"? Kuinka naiivi voi vaimo olla?
- Anonyymi
Kyllä mulle on ainakin näytetty näitä ”poista tää viesti” yrityksiä, kun estot ei mene perille, ja on jopa siirrytty s-postiin 😄😬 ei miehellä mitään salattavaa olisi, kun ollaan muutenkin juteltu ja päivitetty suhteen sääntöjä molemminpuolisesti. Mutta usein nää hetken huumat (itselläni ainakin) on lähinnä jännitystä, eikä nainen ymmärrä vieläkään, että mies ei vain halua olla yhteydessä, eikä kyse ole siitä, että ”ei vois” tai ”joku estää” aikuista ihmistä. Alkaa tuntua jo vähän creepyltä että joku vaihtaa varattua noin. Että töissäkään ei saa rauhaa 🤔😄 Mutta oon miekin joskus ollut ns toisen naisen roolissa kun itsetunnon kanssa oli ongelmia.. Silloin uskoi olevansa spesiaali, eikä tajunnut kaiken perustuvan asettelulle vanha ja tuttu vs uusi ja jännä, eikä jälkimmäinen rooli koskaan kestä kauaa. Eli siihen en enää ala 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulle on ainakin näytetty näitä ”poista tää viesti” yrityksiä, kun estot ei mene perille, ja on jopa siirrytty s-postiin 😄😬 ei miehellä mitään salattavaa olisi, kun ollaan muutenkin juteltu ja päivitetty suhteen sääntöjä molemminpuolisesti. Mutta usein nää hetken huumat (itselläni ainakin) on lähinnä jännitystä, eikä nainen ymmärrä vieläkään, että mies ei vain halua olla yhteydessä, eikä kyse ole siitä, että ”ei vois” tai ”joku estää” aikuista ihmistä. Alkaa tuntua jo vähän creepyltä että joku vaihtaa varattua noin. Että töissäkään ei saa rauhaa 🤔😄 Mutta oon miekin joskus ollut ns toisen naisen roolissa kun itsetunnon kanssa oli ongelmia.. Silloin uskoi olevansa spesiaali, eikä tajunnut kaiken perustuvan asettelulle vanha ja tuttu vs uusi ja jännä, eikä jälkimmäinen rooli koskaan kestä kauaa. Eli siihen en enää ala 😄
Se on hyvä, että luottoa löytyy. Tuo on ihan tyypillistä, että ei tajuta sen toisen touhuja lainkaan. Se on sanonut sille toiselle, että joudun lähettelemään jotain paskaviestiä, kun vaimo skitsoa, mutta älä välitä niistä.
- Anonyymi
Tää on taas sellainen viesti ettei aukea mitenkään päin. Miten voi noin epäselvästi asiansa ilmaista.
- Anonyymi
pidä huoranpenikat ja ällöttävä naamas kaukana musta...
- Anonyymi
Mistä ja miten estetty? Kertokaapa kenelle tää kirjoitus on?
- Anonyymi
Oliko se sini sellainen goldigggeri ha ha tais mennnä sivu suun hillot
- Anonyymi
Tuntuu samalta, kun nämä toiset naiset menee katsomaan heidän miehiään, sillä aikaa, kun he katsovat toisten miehiä😁
- Anonyymi
niin, tuo on ainainen ongelma. jokainen tietää itse. itse en ikinä lähesty varattuja, ollut kyllä joskus varattuna varattuun suhteessa, huonosti kävi. ketään ei väkisin pidetä yhdessä ja ne jotka haluaa pitäisi antaa tilaisuus joko korjata, suhteensa tai päättää se. Joskus parisuhteen rikkihar ovat nouset naiset tai miehet, joskus sukulaiset tai ystävät, lopulta syyllisiä on vain kaksi jotka ovat suhteessa.
- Anonyymi
Oikein hyvä.
- Anonyymi
Koskaan en ole hinnalla millä hyvänsä yrittänyt. En ole tiennyt, että mies onkin jo varattu. On salannut sen hyvin. Eli aika suuri suru siinä vaiheessa ollut, kun totuus paljastunut. 😞
- Anonyymi
Sepä se. Äläkää naisia syyttäkö kun miehenne muita saalistaa. On toki noita varattujen vonkaajiakin naisia ,mutta täysin ala-arvoisia että joo.
- Anonyymi
Vapaa markkinatalous päätyy kohtaloks.
- Anonyymi
Ohuella langalla nuorallatanssijat.
- Anonyymi
Kyllähän tangoon tarvitaan kaksi. Aikamoinen pitää olla, jos pääsee kahden sellaisen väliin joilla on luottamus ja vahva suhde. Jos kolmas henkilö, mies tai nainen, oikeasti sotkee ja pilaa välejä, mulla on yksi tuomio ja se on elinkautinen. Koskaan en ole missään tekemisissä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990