Huomasin sun ripset ne oli tosi kauniit 💗
Olet nainen ihastuttava
12
500
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana kiitos ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Rakas... 💗
- Anonyymi
fake lasheesh
- Anonyymi
Eikä ole teko vaan ihan omat. Mitään feikkiä ei ole meikäläisellä.
Rumat kuin mitä ne tekoripset ja näkyy kyllä jo kauas .
Luoja on siunannut pitkillä ripsillä ja hyvä niin.
Tekoripsiä nyt käyttääkin enimmäkseen itsetehostusta tarvitsevat. - Anonyymi
:DDDDDDD ei mulle
- Anonyymi
en meikkaa paitsi 2x kuussa. sillonkin ei koskaan liimaripsiä tms. ne heivasin jo oisko ollu vuonna 22z
- Anonyymi
karvamato ripsipidennyksiä juu ei kiitos
- Anonyymi
Sellaset katuharjaripset on kätevät, lähtee pölyt naapurinkin hyllyväleistä ja koivunorkot puista
- Anonyymi
Olen onnekas kun mulla on aina ollut tosi pitkät ja kaartuvat ripset, jotka ripsiväri tuo hyvin esiin. Ilman ripsaria ripset ei näy kyllä ollenkaan. Kun olin nuori kaikki kadehti ja ihaili mun ripsiä, mutta nyt keski-iässä muoviripsien aikakaudella sulaudun massaan.. Varmaan kaikki luulee että ripseni on feikit.. 🧐
- Anonyymi
sullakin on 💗
- Anonyymi
Jos naisesta huomaa ensimmäisenä ripset, kyseessä on tekoripset.
- Anonyymi
Entä jos huomaa huulet ensin tai kädet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133