S-market nosti hintoja

Anonyymi-ap

S-market nosti hintoja mehu hinta oli noussu 10 senttiä

25

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkaavaisena huomaan !

      • Anonyymi

        Nyt nostetaan, koska syyskuussa tulee alv korotus ja hinnat nousee jälleen joka paikassa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt nostetaan, koska syyskuussa tulee alv korotus ja hinnat nousee jälleen joka paikassa !

        pinsiöntien s-market nosti hintoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pinsiöntien s-market nosti hintoja

        nyt kallistuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt kallistuu

        Onko jo liian kallista juoda oranssitölkkistä rainbow olutta s-marketin pihassa? Löytyisikö temusta halvempaa kaljaa? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt nostetaan, koska syyskuussa tulee alv korotus ja hinnat nousee jälleen joka paikassa !

        Petturipurra nostaa ALV,ia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jo liian kallista juoda oranssitölkkistä rainbow olutta s-marketin pihassa? Löytyisikö temusta halvempaa kaljaa? 🤣

        "Löytyisikö temusta halvempaa kaljaa? "

        Ei, TEMUsta ostettu kalja tulisi vieläkin kalliimmaksi"

        1. Rahtikulut: koska kalja on nestettä, niin nuo rahtikulut tulisivat huomattavan kalliiksi.

        2. Alkoholijuomavero ja arvonlisävero tulisivat jokatapauksessa maksettavaksi, eivät ne poistu sillä, että tuotteen tilaa suoraan ulkomailta.

        em. syistä alkoholijuomissa TEMU ei tule koskaan olemaan kilpailukykyinen edes S-Marketiin verrattuna, ALKOsta nyt puhumattakaan.

        TEMU:ssa on muuten huonoin hakuominaisuus, mitä olen missään nähnyt.
        Jopa aliexpress.comin haku on TEMUn hakua parempi, vaikkei aliexpressinkään hakuominaisuuksissa ole kehumista.

        Muistutan myös:
        Jos tilaat 230 V verkkovirralla toimivia laitteita EU:n ulkopuolelta, olet itse maahantuoja ja sinulle kuuluu ns. maahantuojan vastuu.

        monessa muussa asiassa suoraan Kiinasta tilaamalla voi säästää - mutta 230 V sähkölaitteiden osalta ongelmana on se, ettei Kiinasta tilattaessa sähköturvallisuudesta vastaa kukaan muu kuin sinä itse.


    • Anonyymi

      Meneekö paljonkin "mehua" viikossa?

      • Anonyymi

        viikossa pikkupullo sokeritonta


    • Anonyymi

      Alvi lasketaan vasta kassalla.

      • Anonyymi

        ALV on mukana tuotteessa näkyvissä hinnoissa. Muissa maissa saattaa olla eri käytäntö.


    • Anonyymi

      Hyvät ystävät ja mehun ystävät!

      Tervetuloa tutustumaan aivan uuteen ja innovatiiviseen mehustimeen, joka vie mehunvalmistuksen aivan uudelle tasolle. Esittelen teille Mehu-Veijon! Tämä ei ole vain tavallinen mehustin, vaan todellinen vallankumous mehun valmistuksessa.

      Unohtakaa vanha ja vaivalloinen Mehu-Maija, joka tarvitsi alleen lämpölevyä tai kaasuliekin. Mehu-Veijo hyödyntää auringon voimaa! Sen innovatiivinen suunnittelu tarkoittaa, että voit nauttia tuoreista mehuista missä ja milloin tahansa – auringonpaisteella, puistossa tai vaikka omalla terassillasi.

      Kuvittele tätä: heräät aamulla ja avaat ovet aurinkoiseen päivään. Mehu-Veijo on valmiina toimintaan! Laita suosikkifruitisi tai vihanneksesi mehustimeen ja anna auringon tehdä työn. Se on energiatehokas, ympäristöystävällinen ja ennen kaikkea, se tekee mehua ilman turhaa vaivannäköä!

      Mehu-Veijo on myös helppo käyttää. Se on varustettu kätevällä näyttötaululla, joka näyttää auringon energian hyödyntämisen tason, joten voit seurata, kuinka paljon mehua saat. Ja parasta on, että se on täysin kannettava! Ota se mukaasi retkelle, puistoon tai vaikka rannalle. Kaiken tämän lisäksi, se on myös helppo puhdistaa.

      Mehu-Veijo ei vain maksimoi makua, vaan myös tuo iloa ja tervettä energiaa päivääsi. Nauti raikkaista, auringonkypsyttämistä mehusta ja tarjoa ystävillesi ja perheellesi terveellisiä herkkuja ilman turhaa vaivannäköä.

      Lopeta siis Mehu-Maijan aikakausi ja astu nykyaikaan Mehu-Veijon myötä! Mehu-Veijo – tuo aurinko, tuo makua ja tuo elämäniloa! Mehu-Veijo, koska parhaat maut syntyvät auringosta!

      Hanki omasi tänään ja anna auringonvalon virrata mehunvalmistukseen! 🌞🍹

      • Anonyymi

        Veijo, nuori eläkeläinen


    • Anonyymi

      Kaikki hinnat nousevat pikku hiljaa vuosi vuodelta enemmän ja enemmän.

    • Anonyymi

      persemehu

    • Anonyymi

      Käykää prismassa se on halvempi.

      Varmaan kohta pinsiöntien s-markettikin muutetaan prismaksi.

      Tätä on käynnissä jokapuolella suomea. Ylöjärvelläkin on pian entinen s-market muutettu ja laajennettu prismaksi.

      Tähän on syynä se, että ihmiset menee yhä enempi halvempaan prismaan ja jättää s-markeit ja salet käymättä, koska niissä on kalliimpaa.

      • Anonyymi

        Ei pysty. Mulla on porttikielto sinne. Joskus olin mehupäissäni pissiskellyt mehuosastolla. Kuulemma. En muista mitään.


    • Anonyymi

      Tehäänkö kimpassa mehutilaus Saksasta?

      • Anonyymi

        Viinalasti kannattaa hakea itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinalasti kannattaa hakea itse

        Mä tilasin laatikon viinaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tilasin laatikon viinaa

        nysse tuli virosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nysse tuli virosta

        mikä tuli


    • Anonyymi

      Neste nosti jo eilen. Autopesu ennen 15e, nyt 24,90e.

      • Anonyymi

        Missä nokialla ?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe