Pari cruisingmaps

Anonyymi-ap

Olemme vaimon kanssa miettineet jos kokeilisi tuota cruisingmapsia. Käykö noissa paikoissa pareja ja millaisia miehiä siellä käy? Tarkoituksemme olisi ainakin alkuun ihan vain näyttää ja katsoa miehiä tyydyttämässä itseään, mutta eihän sitä tiedä mitä tapahtuu jos oikeita miehiä kohdalle sattuu ja miten innostumme.

17

2722

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkälti miehiä siellä on. Joskus eksyy nainenkin sinne.

• Anonyymi

Olemme pari M44 ja N34 sekä samaa olemme miettineet. Olisi myös kiihottavaa katsella toista paria ja antaa heidän katsella myös meitä. Missäpäin olette? Olemme pääkaupunkiseudulla.

• Anonyymi

En ymmärrä miksi täällä on näin negatiivisia ihmisiä rääkymässä.
        Teillä menee kyllä tosi huonosti.

• Anonyymi

Me etelä-savosta, n37 m48 eli hieman kaukana. Meitäkin kiihottaisi jos joku katselisi ja vaikkapa tyydyttäisi itseään siinä samalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me etelä-savosta, n37 m48 eli hieman kaukana. Meitäkin kiihottaisi jos joku katselisi ja vaikkapa tyydyttäisi itseään siinä samalla.

Missä päin vois tulla kattelee ja vetelee käteen. T:50 ukm

• Anonyymi kirjoitti:

Kelpaisi..Mäntyharjulla koko kesän ja liikun alueella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä miksi täällä on näin negatiivisia ihmisiä rääkymässä.
        Teillä menee kyllä tosi huonosti.

Totta täällä saa pennut huudella mitä sattuu.

• Anonyymi

Kelpaa mullekin vaikka vain katsojan rooli. Olen 40v mies Mikkelistä

• Anonyymi

Kiinnostava kokemus ja usein olen ollut kolmantena ja saanut naida tiukkaa nuorta vittua kundin katselessa

• Anonyymi

Imuttaa rkaks naisella kullia ja sit naida paljaalla ,roiskia vittuun sperma,mies saa sit nuolla molemmat puhtaiksi.

• Anonyymi

Kokeilemaan vaan, siitähän se selviää. Itse käyn merkityillä paikoilla silloin tällöin, olisi kiva jos sattuisi m-n parikin joskus paikalle. Ei ole vielä koskaan sattunut. M60 Vantaa.

• Anonyymi

Olemme muutaman kerran kokeilleet tuota cruising mapsia, ihan ok omalla tavallaan mutta kunhan ei odota liikoja. Miehet yleensä vanhempia miehiä ja tyytyvät pelkästään katsomaan ja runkkaamaan sekä kokeilemaanrintoja tai pillua. Meillä onneksi on juuri tuo nähdyksi ja näkeminen se juttu niin ihan tyytyväisiä olemme tuohonkin. Eli rohkeasti vain kokeilemaan kunhan ei odota liikoja.

• Ylivieskan seudulla myös mies jota kiinnostaisi katsella parin herttailua ja ehkä osallistua parin toiveiden mukaan.

• Anonyymi

Minä katselisin mielelläni ja parin halutessa voisin liittyä myös mukaan.

• Anonyymi

Kesäisin ajellaan vaimon kanssa ympäri Varsinais-Suomea ja nussimme siellä ja täällä. Olisi kiva, jos pariskunta tai mies tulisi katselemaan panojamme ja ehkä osallistuakkin saisi.

• Anonyymi

ajelen myös kesäsin varsinais suomessa asuntoautollani olen 60 ok mies.olisi kiva katsella aiva vierestä ja vaikka vähä sivellä naistakin samalla.eronnut olen.

• Paria siis M+N seuraa toisesta parista.017-015 alue.
      Me ollaan molemmat bi.JA EMME ETSI MIESTÄ

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      71
      4166
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2381
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2234
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      19
      1756
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1622
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1512
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      81
      1496
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      1262
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1173
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1135
    Aihe