Olemme vaimon kanssa miettineet jos kokeilisi tuota cruisingmapsia. Käykö noissa paikoissa pareja ja millaisia miehiä siellä käy? Tarkoituksemme olisi ainakin alkuun ihan vain näyttää ja katsoa miehiä tyydyttämässä itseään, mutta eihän sitä tiedä mitä tapahtuu jos oikeita miehiä kohdalle sattuu ja miten innostumme.
Pari cruisingmaps
14
1104
Vastaukset
Pitkälti miehiä siellä on. Joskus eksyy nainenkin sinne.
- Anonyymi
Olemme pari M44 ja N34 sekä samaa olemme miettineet. Olisi myös kiihottavaa katsella toista paria ja antaa heidän katsella myös meitä. Missäpäin olette? Olemme pääkaupunkiseudulla.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi täällä on näin negatiivisia ihmisiä rääkymässä.
Teillä menee kyllä tosi huonosti. - Anonyymi
Me etelä-savosta, n37 m48 eli hieman kaukana. Meitäkin kiihottaisi jos joku katselisi ja vaikkapa tyydyttäisi itseään siinä samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me etelä-savosta, n37 m48 eli hieman kaukana. Meitäkin kiihottaisi jos joku katselisi ja vaikkapa tyydyttäisi itseään siinä samalla.
Missä päin vois tulla kattelee ja vetelee käteen. T:50 ukm
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaisi..Mäntyharjulla koko kesän ja liikun alueella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miksi täällä on näin negatiivisia ihmisiä rääkymässä.
Teillä menee kyllä tosi huonosti.Totta täällä saa pennut huudella mitä sattuu.
- Anonyymi
Kelpaa mullekin vaikka vain katsojan rooli. Olen 40v mies Mikkelistä
- Anonyymi
Kiinnostava kokemus ja usein olen ollut kolmantena ja saanut naida tiukkaa nuorta vittua kundin katselessa
- Anonyymi
Imuttaa rkaks naisella kullia ja sit naida paljaalla ,roiskia vittuun sperma,mies saa sit nuolla molemmat puhtaiksi.
- Anonyymi
Kokeilemaan vaan, siitähän se selviää. Itse käyn merkityillä paikoilla silloin tällöin, olisi kiva jos sattuisi m-n parikin joskus paikalle. Ei ole vielä koskaan sattunut. M60 Vantaa.
- Anonyymi
Olemme muutaman kerran kokeilleet tuota cruising mapsia, ihan ok omalla tavallaan mutta kunhan ei odota liikoja. Miehet yleensä vanhempia miehiä ja tyytyvät pelkästään katsomaan ja runkkaamaan sekä kokeilemaanrintoja tai pillua. Meillä onneksi on juuri tuo nähdyksi ja näkeminen se juttu niin ihan tyytyväisiä olemme tuohonkin. Eli rohkeasti vain kokeilemaan kunhan ei odota liikoja.
Ylivieskan seudulla myös mies jota kiinnostaisi katsella parin herttailua ja ehkä osallistua parin toiveiden mukaan.
- Anonyymi
Minä katselisin mielelläni ja parin halutessa voisin liittyä myös mukaan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984