Olen mies parhaassa iässä. Teostostereoidit pelaavat vielä. Ostanko Dacian että saan naisia?
Saako Dacialla naisia?
11
358
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa naista, eikä kyllä miestäkään. Mercedes tai BMW pitää olla siihen touhuun.
- Anonyymi
Se on just näin. Olen varoitellut teitä hankkimasta Daciaa. Tässä on yksi syy lisää. Kommentteja. Mietteitä.
- Anonyymi
Mersulla ja bmw:llä saa narsisti anopin ja siitä ei eroon pääsekään
vaikka naisesta eroon pääsisikin. Suhde anoppiin jatkuu kunnes
Kuolema pelastaa . . . - Anonyymi
Saa kyllä kunhan se Dacia on vanha diesel duster.
- Anonyymi
Kyllä joku hampaaton lähtee messiin
- Anonyymi
NyrkkiKyllikki ainakin matkassa mukana.
- Anonyymi
Vaarien auto, eivät tarvitse rasiaa enää kun ei edes meinaa seisoa. Muorit taasen ajavat Ford Ka'lla tai Fiat 500.
- Anonyymi
Dacialla saa:
https://starryai.com/app/user/ThatMan/creation/730764047 - Anonyymi
Dacialla on turha yrittää saada naista!
- Anonyymi
Jos on GL- malli, niin kyllä lähtee.
Ota varalta kumisaappaat pois jalasta.
Ämmät luulee että olet keinosiementäjä. - Anonyymi
Pertti Koivula oikeastaan loi Dacialle metroseksuaali käsitteen. Sen jälkeen Dacia-miehet ovat vieneet naiset ns. laatumerkeiltä. Siinä jää mersu- audimies puunaamaan ruostunutta auton maalipintaa, kun Dacian sisällä ikkunat höyrystyy ja Dusterin alusta on kovilla naisväki on saanut todellisen miehen seurakseen ja ottaa ilon irti.
Ikkunatarrassa lukee: Älä naura, rouvasi saa kohta kunnon kyydit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841786- 431419
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191230Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871172Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 66983
- 56942
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40917Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20910- 34864