Nyt alan tekemään pitkää ja mittavaa uraa työttömänä! 🧍♂️
Jäin työttömäksi Lieksassa
84
828
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkat vain sitä mitä tähänkin asti.
- Anonyymi
Bemariparkissa on kohtalotovereitasi. Sieltä saat vertaistukea ja olkapään mitä halata.
- Anonyymi
Olet tehnyt viisaan ratkaisun alkamalla työttömäksi. Muista, että työtön on aina voittaja 🏆🛌
- Anonyymi
Ei ole pelkoa työttömäksi joutumisesta. Minullakin on jo yli 30 vuoden kokemus takana enkä kertaakaan ole joutumut töihin.
- Anonyymi
Työttömiä pimuja farkun läpi TE-toimiston vessassa paljaalla pinppiin
- Anonyymi
En muista oon ihan pircca pöhnässä
- Anonyymi
Minä ryhdyin vätkyläksi. Nyt tosin mittavasti eläkkeellä.
- Anonyymi
Työttömät nautiskelee elämästä pulipenkillä, kela ja sossu kustantaa menot!
- Anonyymi
Kelalla ja sossulla on riittävästi rahaa rahoittaa kaljat ja yksinäisille työttömille luksus vuokra-asunnot sisältää sähköä, sähköhella voi olla jääkaappipakastin menkää työttömät halpoihin asuntoihin kun ette töitä saa mistään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelalla ja sossulla on riittävästi rahaa rahoittaa kaljat ja yksinäisille työttömille luksus vuokra-asunnot sisältää sähköä, sähköhella voi olla jääkaappipakastin menkää työttömät halpoihin asuntoihin kun ette töitä saa mistään
Kela järjestää mamuille luksus asuntoja. Elisan liikkeessä musta mies osti kaupungin maksusitoumuksella 900 euron kännykän ei niille piruille mikään haloa kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kela järjestää mamuille luksus asuntoja. Elisan liikkeessä musta mies osti kaupungin maksusitoumuksella 900 euron kännykän ei niille piruille mikään haloa kelpaa.
Näinhän se taitaa olla , asuntoihinkin hankitaan kaikki uutta ja valmiiksi , ei ole suomalaisella mitään mahdollisuutta saada samantasoista tukea veronmaksajana kuin nämä mamut saa vain tänne tulemalla ja vaatimalla .
- Anonyymi
k-menua ja kotimaista-olutta ostokortilla, myös Boston tupakkaa filttereitä ja sipuliteemakkaraa siivuina 400 g.
- Anonyymi
ONNEA TEHTÄVÄÄN JA PARTALANMÄEN, REUNATIEN " KERMA " KOKOONTUU SATAMAAN VASKIVIIKKOJEN SPURGU PÄIVILLE PULIPENKEILLE KELAN SOSSUN KUSTANTAMILLE PROSENTTI PÄIVILLE JA PAPEROSSI NORTTI PALAA.
- Anonyymi
4H nuoret hakkaa huvikseen työttömiä työttömillä jatkuva pelko tuska ja kärsimys työtön säikkyy ei uskalla ulos reunatien läävästään
- Anonyymi
Työtön etenee ryömien muskottiin eikai 4h nuoret näe näkeekö näki työttömän juoksukaljat varastetaan työttömän nenä murtuu 4h nuoret vielä tumppaa marlboron työttömän otsaan ja viskaa työttömän ojaan
- Anonyymi
Työttömät kokoaa rivejään 🧍♂️🧍♂️🧑🦽➡️🧑🦽➡️🧍♂️🧍♂️🧑🦽➡️🧑🦽➡️🧍♂️🧍♂️brutaaliin vastaiskuun!
- Anonyymi
Myös Audi Juppi herätetty käynnistämään triplaTurbohybridi Audin.Lähtee kunhan on pannut reunatien pimuja farkun läpi pinppiin.Marlboro lon size käryää jo valmiina Juppi zipolla sytytettynä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös Audi Juppi herätetty käynnistämään triplaTurbohybridi Audin.Lähtee kunhan on pannut reunatien pimuja farkun läpi pinppiin.Marlboro lon size käryää jo valmiina Juppi zipolla sytytettynä
Juppi zipossa niin mahtava liekki että otsatukka kärähti Audi jupilla
- Anonyymi
Työttömät katkaisi jupin audista kampiakselin juppi itkee ahnuskarvat kärähti kun juppi yritti suutuspäissään liekkipierua
- Anonyymi
työttömät auton masentajat hitzaa kangen kuin kangen hetkessä,duunarit palvoo AudiJuppia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
työttömät auton masentajat hitzaa kangen kuin kangen hetkessä,duunarit palvoo AudiJuppia.
AIDSHOMO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitsi ei kestänyt audi viskoutui metkatalon seinään juppi masentui täysin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitsi ei kestänyt audi viskoutui metkatalon seinään juppi masentui täysin
Juppi pääsee 9e kuntouttavaan työtöimintaan... Audi pääsee romuttamolle 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juppi pääsee 9e kuntouttavaan työtöimintaan... Audi pääsee romuttamolle 🤣
4h nuoret potkii audista ikkunat sisään ja pomppii katolla lopuksi Audi poltetaan reunatien päässä
- Anonyymi
Olen tehnyt pitkän ja mittavan uran 4H nuorena 🧑💼
- Anonyymi
Eka päivä työttömänä, tämähän on ihanaa!! Tästä alkaa uusi ja upea elämä!
- Anonyymi
Oikea asenne!
- Anonyymi
Pankopoika pankolla ahertaa...
- Anonyymi
Emme aherra, makoilemme pancolla.
- Anonyymi
Jooh. Se ois taas lomat lusittu. Onneksi pääsen taas töihin!
- Anonyymi
Aistin tosiaan kirjoituksista että lomat alkaa olla loppu.
- Anonyymi
Osa palaa tauoiltaan todella keljumaisiin hommiin.
- Anonyymi
Työttömän mälli on 100% tavaraa.Pinppiin ku livahtaa pisaran tuhannesosa uusi työtön on varma tapaus. HomoPomoilla joutuu naimaan ruttumunalla tuhansia kertoja kapakkaruusuja ei mitään tulosta kreditiin menee
- Anonyymi
Mutta yleltä huippu uutinen mustalta mieheltä loppuu työt. Ei kukaan jää kaipaamaan tervemenoa kova kolaus mustalle miehelle jeeeeee
- Anonyymi
Mutta musta mies oli hyvä mies
- Anonyymi
Mina masai minulla hyvä hyvä siemen joka naine lle lieksa, jo olen kylvänyt tulos on olut hyvva!
- Anonyymi
Toinen päivä työttömänä, uskomattoman mukavaa!
- Anonyymi
Hienoa, uusi urasi on lähtenyt lupaavasti käyntiin. Muistathan juoda pirccaa ettei elimistö kuivu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, uusi urasi on lähtenyt lupaavasti käyntiin. Muistathan juoda pirccaa ettei elimistö kuivu!
Muistan toki 👍
- Anonyymi
3. päivä työttömänä jyrähti käyntiin pircalla. On tämä kertakaikkiaan ihanaa! Harmittaa etten aikaisemmin tajunnut ryhtyä työttömäksi.
- Anonyymi
Vahva ja dynaaminen alku työttömyydella 👍
- Anonyymi
Kun työttömyys pitkittyy, saat lisää koemusta ja pian olet erikoisasiantuntija. Kaikki muttuu paremmaksi. Muista, että työtön on aina voittaja 🏆
- Anonyymi
Aloittaja jäi työttömäksi kun syntyi ja on jatkanut uraansa edelleen.
- Anonyymi
Vahvaa urakehitystä!
- Anonyymi
Työtön on aina voimakas tiikeri🐅
- Anonyymi
live long and prosper 🖖
- Anonyymi
Minäkin haluan työttömäksi 🙋
- Anonyymi
Tervetuloa voittajien kasvavaan joukkoon!🧛♂️
- Anonyymi
TE toimisto järjestää työttömäksi viikossa kursseja. Lämpimästi tervetuloa 🧍
- Anonyymi
Ilmottaudun mukaan, olen tehnyt pitkän ja ansiokkaan uran ydinfyysikkona, mutta nyt haluan työttömäksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmottaudun mukaan, olen tehnyt pitkän ja ansiokkaan uran ydinfyysikkona, mutta nyt haluan työttömäksi!
Ymmärrän, haluat päästä käyttämään älyäsi johonkin hyödylliseen ☝🏻
- Anonyymi
Hienoa. Tee se teräväksi se uran pohja. Kaikki ei ymmärrä tätäkään.
- Anonyymi
Ensimmäinen sunnuntai työttömänä, tosi hyvä fiilis, kun tietää, että HUOMENNA EI TARVI MENNÄ TÖIHIN! Tämä on niin uskomattoman ihanaa! 🥰
- Anonyymi
Totta, voi jo nyt hekumoida ajatuksella, että maanantaina voi nukkua pitkään ja tehdä päivän mitä haluaa. Olet päässyt upeasti uuden urasi alkuun 👍👍
- Anonyymi
Naurettavia nämä samat jutut täällä
- Anonyymi
Työttömyydestä ei ole mitään nauramista, itkettää 😭
- Anonyymi
Ensimmäinen maanantai työttömänä. Join aamukaljaa parvekeella ja katselin kun porukkaa lähti masentuneen näköisenä niissä likaisissa työhaalareissa paskaduuneihinsa missä saa paskapalkkaa.
Tajusin, että minun ei enää tarvitse, voi tätä uskomatonta onnen tunnetta!- Anonyymi
Olet omaksunut osasi tyttömänä uskomattoman nopeasti, en ole koskaan tavannut yhtä nopeaa! Huomaa, että olet älykäs!
t anonyymi TE virkailija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet omaksunut osasi tyttömänä uskomattoman nopeasti, en ole koskaan tavannut yhtä nopeaa! Huomaa, että olet älykäs!
t anonyymi TE virkailijaKiitos! Yritän parhaani mukaan adaptoitua työttömään elämään, olen päässyt hyvään alkuun.
- Anonyymi
Paskaduunissa paska palkka. Ei tienaa paljoa enempää kuin työtön. Alan ajatella että työtön on oikeasti voittaja
- Anonyymi
Työttömän ei tarvii sietää pomon kettuilua ja pompotusta joka päivä.
- Anonyymi
Työtön on aina voittaja🏆
- Anonyymi
Viikko työttömänä tuli täyteen! Tämä on upeaa! 🤸♀️ Taidanpa tuupata veneeni vesille ja lähteä Kolille, samalla vetää uistinta perässä. Kyllä tämä paskaduunin aina voittaa!
- Anonyymi
Totisesti työtön on aina VOITTAJA 🦍
- Anonyymi
Näin on!
- Anonyymi
Kannattaa hommata se vanha bemari. Sillä on hyvä sitten töryyttää bemaripoikien kokoontumisiin ryyppäämään ja hauskaa pitämään.
- Anonyymi
Työtön elämää, vopiko parempaa olla 🤔
- Anonyymi
Ei voi!
- Anonyymi
Työtön on voittamaton🏆
- Anonyymi
Työtön on lähestulkoon supersankari 🦸♂️
- Anonyymi
Työttömällä on velkvoittteita!
- Anonyymi
Ei kai sentään 🥺
- Anonyymi
ON UPEAA OLLA TYÖTÖN
- Anonyymi
Työtön on jumala👼
- Anonyymi
Kyllä, kun työtön käskee että haepas minulle pircca olut niin silloin on toteltava
- Anonyymi
Vain työtön saavuttaa ikuisen elämän🥇
- Anonyymi
Olen työtön!
- Anonyymi
Kuulut voitajiin 🙋♀️🎻
- Anonyymi
Kohta pari viikkoa jo työttömänä, meno vain paranee!
- Anonyymi
Pienellä eläkkeellä eläminen on taitolaji,varsinkin jos elämäntavat on huononlaiset.
- Anonyymi00087
Pakko myöntää, olen viihtynyt hyvin työttömänä!
- Anonyymi00088
Ammattimiehen puhetta 👆
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781476
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall184604Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593