Lähijuna yöllä

Anonyymi-ap

Viimeinen lähijuna lähtee Tampereelta jo 23.35. Seuraava Toijalaan lähtee vasta 3.45 ja Viialaan pääsee vasta aamulla lähtevällä junalla.

Tampereen kulttuuritarjonta kuitenkin jatkuu vielä tuon jälkeen. Pitäisi saada vielä yksi myöhempi juna joka lähtisi joskus yhden aikaan.

12

1359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hanki yökortteeri tai taksi.

    • Anonyymi

      "Toijalassa vaaditaan 1 200 nimen adressilla yöjunaa Tampereelta Lempäälään, Viialaan, Toijalaan ja edelleen Hämeenlinnaan.

      Nimenkeräyksen takana on Toijalan nuorten edustajisto. Tätä nykyä myöhäisin juna etelään lähtee Tampereelta jo kello 22.18.

      Sekä nuorilla että vanhemmilla olisi tarve päästä yöllä kello yhden tai kahden aikoihin kotiin sekä töistä että vapaa-ajan harrastuksista.

      Asukasmäärään nähden kattava adressi on luovutettu liikenneministeri Kimmo Sasille."

      https://yle.fi/a/3-5120292

      Tätä yritettiin saada aikaan jo 25v sitten. Ei ole vieläkään onnistunut.

    • Anonyymi

      Matkusta bussilla.

      • Anonyymi

        Ei kulje bussiakaan yöllä Tampereelta Akaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kulje bussiakaan yöllä Tampereelta Akaaseen.

        No sitten vain taksi. 80€ pääsee Tampereelta yöllä tänne. Jos on useampi porukassa, niin ei ole paha hinta jos jakaa sen. Tai jos ei viitsi taksilla ajella, niin ottaa airbnb-majoituksen Treelta, sen saa yhdeksi yöksi suurinpiirtein samalla hinnalla. Tietenkin köyhälle ruttunaamalle kaikki on kallista, myös Tampereen kulttuuritarjonta.


    • Anonyymi

      On kyllä tyhmää toimiintaa Akaan kaupungilta ettei tuota yöjunaa saada kulkemaan. Akaan houkuttelevuus asuinpaikkana nousisi hurjasti jos Tampereen kulttuurielämä tulisi tarjolle tuon yöjunan myötä. Nyt siihen ei voi osallistua kun viimeinen juna lähtee jo 23.35 ja tuo on monelle varmasti este miksi Akaata ei nähdä potentiaalisena asuinpaikkana.

      • Anonyymi

        Ei Akaa yksin kykene noita yöjunia tänne järjestämään. Ei ole tarpeeksi kysyntää että olisi kannattavaa. Ei onnistu myöskään Prisman, Hoplopin, Ikean, Keskisen kyläkaupan, Levin laskettelukeskuksen, Suomenlinnan lautan, Ähtärin eläinpuiston, Puuhamaan ja Linnanmäen tuominen tänne. Moni akaalainen puupää kyllä kuvittelee että täkäläiset päättäjät pystyisivät pakottamaan nuo kaikki tänne, "jos vain viitsisivät", mutta eivät ilkeyksissään sitä tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Akaa yksin kykene noita yöjunia tänne järjestämään. Ei ole tarpeeksi kysyntää että olisi kannattavaa. Ei onnistu myöskään Prisman, Hoplopin, Ikean, Keskisen kyläkaupan, Levin laskettelukeskuksen, Suomenlinnan lautan, Ähtärin eläinpuiston, Puuhamaan ja Linnanmäen tuominen tänne. Moni akaalainen puupää kyllä kuvittelee että täkäläiset päättäjät pystyisivät pakottamaan nuo kaikki tänne, "jos vain viitsisivät", mutta eivät ilkeyksissään sitä tee.

        Onhan nuo nykyisetkin junavuorot Akaan kaupungin ostamia koska ne eivät ole kannattavia pelkillä lippuhinnoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan nuo nykyisetkin junavuorot Akaan kaupungin ostamia koska ne eivät ole kannattavia pelkillä lippuhinnoilla.

        Ostaisivat sitten parempia vuoroja! Että köyhätkin pääsisivät Tampereen kulttuuritarjonnan äärelle. 🤣🤣


    • Anonyymi

      Laittaa töppöstä toisen eteen. Hyvä asfaltoitu ja aurattu baana kävellä.

    • Anonyymi

      Näköjään huhtikuussa alkaa pe-la -yönä kulkea uusi R-junavuoro joka lähtee Tampereelta 00.25.

    • Anonyymi00012

      Ensi kuussa alkaa lähijuna kulkea viikonloppuisinkin tunnin välein. Samaten puoli yhden juna alkaa kulkea lauantainakin Tampereelta. Eli voi olla tunnin pidempään Tampereen baareissa lauantainakin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe