Tule tänään käymään mun töissä

Anonyymi-ap

Jos ikinä välitit, niin tule ja jutellaan. Kuuntelin äsken ensin Linnuton puu, Jää vielä hetkeksi ja Hetken tie on kevyt kulkea kappaleet, mieleeni tuli se yhteys meidän välillä ja ne hetket, me ollaan kaksi "pässinpäätä" ..

22

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Tule tänään käymään mun töissä" kertoo susta kaiken.

• Anonyymi

Ei se sun nainen lue palstaa
      Ehkä uskot sen kun hän ei saavu.

• Anonyymi

Missä sä oot töissä?

• Anonyymi

Onko hän sun työpaikka siellä ympyrän kulmassa?

• Anonyymi

Sen nimi Viiskulma. En tiedä onko teknisesti ympyrä

• Anonyymi

Hienot biisit nuo

Toinen päasinpää täällä

• Anonyymi

Mitkä kohdat erityisesti näissä biiseissä? Ja oletko sä mun pässinpää? Et tullut huomenna olen toisaalla..Ap

• Anonyymi

Pelko muuttaa puheitaan, kun työasioita mainitaan. Anteeksi pyytelee ja käytöstään arvostelee. Mutta asiat kuitenkaan muutu. Pinttyneet tavat takaraivossa, muutos on vain myyty.

• Anonyymi

Haluaisin mennä häntä katsomaan mutta en käy vierailulla. Mielenkiintoista olisi nähdä miten asiat onnistui. Mutta eihän se minulle enää kuulu. Haaveissa vain muistelen kasvojasi ja hymyäsi. Mielelläni olisin seisonut samalla navettavanerin palalla vaikka koko päivän. Ei mene päivääkään etten ajattelisi sinua. Hetkeksi-younghearted

• Anonyymi

Voi, älä…En nuku tarpeeksi, silmäni ovat punaiset (ei siniset enää), olen tehty kahvista ja makeisista.. luultavasti ei pitäisi nähdä minua unisena ja väsyneenä 🫣🥹😅

• Anonyymi

Uninen muru 🥹

• Anonyymi

Mulla on ne todisteet että ollaan samalla kartalla.

• Anonyymi

Mitä tositteita tarkoitat, mielenkiintoinen vastas

• Anonyymi

Mene mäkeen

• Anonyymi

Eiköhän se gubbe lähe kohta kuskaan sinne sitä sun akkaa /kumppania.

• Anonyymi

missä sun työ?

• Anonyymi

Mä kun aattelin tulla huomenna tai perjantaina mutta ootkohan sä sitten siellä ollenkaan silloin 🤔 Pe kyllä pitää itsekin töihin..

• Anonyymi

Etkö sä vielä lomalla, miksi pe?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sä vielä lomalla, miksi pe?

En oo ollut lomalla, vaan työttömänä heinäkuun. Soppari loppui kesäkuun loppuun. Nyt sitten taas sijaistan välillä kunnes ehkä mahdollisesti jossain vaiheessa syksyä taas pidempi soppari.

• Anonyymi

Sähän tiedät etten pääse töihisi noin vain ja enkä tiedä missä vuorossa olet ja tiedän että sinä ja minä ollaan samanlaisia ja myös molemmat niitä pässinpäitä ota minuun yhteyttä tiedän että olet jahdannu minua monella tapaa rupee olemaan ikävä eli tule snap chat pliis

• Anonyymi

Ootko perjantaina töissä? Vielä neljän jälkeen?

• Anonyymi

Olen perjantaina töissä vielä neljän jälkeen samalla paikkakunnalla kuin sinä..Ap

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe