Asiaa koulukiusaamisesta MetsaManin videolla

Anonyymi-ap

26

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinäpä miettimistä kiusaajille

• Anonyymi

Vieläpä videoillaan kiusaa rankasti ihmisiä. Uhkaillutkin että porukalla tehdään väkivaltaa jollekulle.

Miten tienkunnostaja pahoitti mielensä kun Mm hänelle haistavittua lauloi julkisesti?

• Anonyymi

Onko yhdellekään lapselle iltasatua lukenut, onko yhdenkään sairaan lapsen vuoteen vierellä öitä valvonut, onko yhdellekään lapselle suksia ostanut, onko yhtäkään lasta harrastuksiin kuljettanut, onko yhtäkään lasta elämän tielle opastanut, onko yhdellekään lapselle .................................................
      .......

• Anonyymi

Miten tämä horinasintähän liittyy? Ei mitenkään. Kas kun et vielä kysy että oliko maataloustöissä -50 luvulla niin kuin sinä olit..

• Anonyymi

Vielä 60 vuotiaana vatvoo omaa lapsuuttaan kun mitään muuta ajateltavaa ei ole koko elämässä ollut kuin oman itsensä viihdyttäminen.

• Anonyymi

Sellasia ihmisiä on paljon joilla jää kiertämään samaa kehää elämä. Ja aina vaan vatuloidaan ja syytetään jotain koulukiusaamista tai huonoja koti oloja. Minkälainen mahtaa olla vanhuus? Ei varmaan kovin onnellinen.

• Anonyymi

"Vielä 60 vuotiaana vatvoo omaa lapsuuttaan kun mitään muuta ajateltavaa ei ole koko elämässä ollut kuin oman itsensä viihdyttäminen."
        - niin, tässä nähdään mitkä jäljet kiusatuksi joutuminen jättää. Ja vieläkin hän joutuu kokemaan kiusaamista somessa."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Vielä 60 vuotiaana vatvoo omaa lapsuuttaan kun mitään muuta ajateltavaa ei ole koko elämässä ollut kuin oman itsensä viihdyttäminen."
        - niin, tässä nähdään mitkä jäljet kiusatuksi joutuminen jättää. Ja vieläkin hän joutuu kokemaan kiusaamista somessa."

Someen meno ja siellä pelleily on täysin vapaaehtoista. Ja jotkut jopa tekevät siitä ammatin. Lapsien on pakko mennä kouluun kiusattiinpa tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Someen meno ja siellä pelleily on täysin vapaaehtoista. Ja jotkut jopa tekevät siitä ammatin. Lapsien on pakko mennä kouluun kiusattiinpa tai ei.

Tuo on kyllä niin totta,suotta tuolla tuupissa itkee,lähtee pois poikkeen ,jos siltä tuntuu,pienillä ihmisillä ei tätä vaihtoehtoa ole.

• Anonyymi

Persvakoa lapsillekii näyttää. Mitähä se merkihtöö?

• Anonyymi

Entä sitten kun ei olekaan mitään, ei jaksa kiertää mopolla Eurooppa eikä nyrkki nouse ja äänikin vain pihisee.
      Sitten kun on vanha ukon kuhjake jota kukaan ei edes vilkaise kun pelkää itsekin muuttuvansa samanlaiseksi arvottomaksi rytökasaksi.

• Anonyymi

Metsäman on oikeassa,pisteet hänelle hyvästä videosta. Kiusaaja on paha ihmiselle ilman oikeutista.

• Anonyymi

Etteivätkö tubettajat vaienna ja vittuile ihmisille jotka eivät lähde mukaan tubettajien riemuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etteivätkö tubettajat vaienna ja vittuile ihmisille jotka eivät lähde mukaan tubettajien riemuun?

Niin ne teköö. Viimeistään ky...pä raili hätistelee toisinajattelijat ja omillaan ajattelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sellaisia kukaan katselisi? Pysyköön omissa liemissään spurgut.

• Anonyymi

Todella 2naamaisia jotkut tube ukot. Puhuvat koulukiusaamisesta mutta itse käyttäytyvät seuraajia kohtaan juuri samalla tavalla kun koulukiusaajat. Eipä ole kehitystä paljoa tapahtunut. Muilta ei kannata vaatia mitään, mihin ei itse pysty!

• Anonyymi

Eikö se koneman myös viritellyt viime syksynä jotain projektia että zetorilla vai oliko se nyt mopolla ajelemaan ympäri Suomea koulukiusaamista vastaan. Muistelen näin. Ilmeisesti projekti ei toteutunut. Ihan näin tyhmänä kyselen että vähentyyköhän se koulukiusaaminen sillä jos joku vanha gubbe ajelee jollain härvelillä ympäri Suomea?

• Anonyymi

Taka-ajatus on promota itteään ja kanavaa. Koulukiusaus teema vaan sivutuote attä muorit kehuu miten tärkeällä asialla ollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taka-ajatus on promota itteään ja kanavaa. Koulukiusaus teema vaan sivutuote attä muorit kehuu miten tärkeällä asialla ollaan.

Juurikin näin. Samoin oli tuo pöönaut teema ja mielenterveys ongelmat.

• Anonyymi

Kaikki keinot pitää yrittää, kun kuuluisuus ei vaan koputa tuvan oveen. Koputus kyllä kuuluu joka päivä, mutta se on SIMO.

• Anonyymi

Kaikki valistus hyödyttää.

• Anonyymi

Manni kyllä yritti ärhennellä pienuuttaan koulussa, mutta kun ei saanut kavereita, niin piti mennä talonmiehen suojiin nurkan taakse huutelemaan ja kuikuilemaan, kuten nykyäänkin. Sen vuoksi on kait on katkera kouluajoista. Sitä saa niittää mitä ukko on aloittanut tilallisen vaimon vävynä. "Huuto ei pelota, voimaa se olla pittää."

• Anonyymi

Mikä on tilallisen vaimon vävy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on tilallisen vaimon vävy?

Miks kysyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks kysyt

Koska en ymmärrä miten tuollainen perhekuvio liittyy asiaan.

Tilallinen on kuka? Ja kuka on se vaimo, ja kuka on tämän vaimon vävy?

Kyseessä olevalla tilalla kai asunee kaksi miestä, eikä sillä aiemmin asuneella, nyt jo edesmenneelle toisen vaimolla kai vävyä ollut.

• Anonyymi

Spurgun hakkas siitä kateus.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe