Silti poliisit TAPPAA Suomalaisia Valkoihoisia Heteromiehiä Poliisivankilaan tai aivan tahallaan Kivääreillä kuin jokunen viikko sitten!
Suomessa EI OLE KUOLEMAN TUOMIOTA!
5
259
Vastaukset
- Anonyymi
Muista nyt ottaa ne lääkkeesi. Se helpottaa oloa....
- Anonyymi
Lopeta jo toi sinun vakio lause ota itse ne lääkkeet kun sinä tällaista menet hokeman niin huoma että sinulla ei ole lääkkitys kohdallaan eli ota ne lääkkeet niin huomat että on parempakin tekemistä kun hokea tällaista.
- Anonyymi
Kun minä voitan Lotossa tulen nostamaan Juristin avulla syytteen Vartioita vastaan jotka tappoivat pienen naisen makaamalla hänen päällään jolloin sydän pysähtyi ja hengitys estyi!
Myös tuo että useampi Lissukka yhdessä Kivääreillä ampuivat tämän juoppohullun reppanan, joka ei hyväksynyt vaimonsa uskottomuutta!
Tuon reppanan tappaminen oli myös MURHA- Anonyymi
Aha.
No ensiksi sinun pitää odottaa syyttäjän ajaman syytteen päättymistä lainvoimaiseen tuomioon. Tietävästi tällä hetkellä sisässä on valitus hoviin.
Sitten, olettaen, että vapauttava tuomio jää lainvoimaiseksi, sinun pitää saada aikaan lakimuutos kahdessa melko isossa asiassa.
Ensimmäinen on ne bis in idem -kielto. Ei asiassa noin vain uutta syytettä voida nostaa, kun asia on kerran lainvoimaiseen tuomioon asti käsitelty.
Jos nyt onnistuisit kyseisen kiellon saamaan kumotuksi, on toinen ongelma syyteoikeus. Jollet sitten ole vainajan lapsi, vanhempi, leski tai sisarus, ei sinulla ole mitään syyteoikeutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha.
No ensiksi sinun pitää odottaa syyttäjän ajaman syytteen päättymistä lainvoimaiseen tuomioon. Tietävästi tällä hetkellä sisässä on valitus hoviin.
Sitten, olettaen, että vapauttava tuomio jää lainvoimaiseksi, sinun pitää saada aikaan lakimuutos kahdessa melko isossa asiassa.
Ensimmäinen on ne bis in idem -kielto. Ei asiassa noin vain uutta syytettä voida nostaa, kun asia on kerran lainvoimaiseen tuomioon asti käsitelty.
Jos nyt onnistuisit kyseisen kiellon saamaan kumotuksi, on toinen ongelma syyteoikeus. Jollet sitten ole vainajan lapsi, vanhempi, leski tai sisarus, ei sinulla ole mitään syyteoikeutta.Suomessa käydään kaikki normaalit Oikeudet läpi.
Tuon jälkeen asian voi viedä EU tuomioistuimeen!
Olen tavallinen kansalainen enkä näistä paljon tiedä
Juristit rahalla kyllä auttavat!
SUOMI ON SAANUT TODELLA USEITA LANGETTAVIA PÄÄTÖKSIÄ EU TUOMIOISTUIMESSA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024772Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852969- 811727
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411500450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071322- 161039
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj106981Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29973Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971