Radiossa ilmoittivat tapahtumasta, tänään ja huomenna klo 12 Kauppatorilla.
Valitettavasti yksi päähenkilö on estynyt, on Seinäjoella autokauppoja hieromassa.
Romani kulttuurin esittely tänään ja huomenna Kauppatorilla!
70
1533
Vastaukset
- Anonyymi
Ohjelmassa mm työkalujen näyttely. Kirvesmiehen työkaluja, veistokirves, erilaisia puukkoja tarkempaan puuesineiden vuolemiseen yms.
Myös kulmarautoja ajoilta ennen ja nyt esitteillä. Naisten heimohameita pitsejä ynnämuuta tarpeellista myös nähtävillä.
Tervetuloa! - Anonyymi
Aloittaja on idiootti. Ensimmäinen kommentoija myös (joka todennäköisesti sama henkilö).
- Anonyymi
No oohhan mie idiootti mutta en mie ravintolassa viitti ammuskella. Ne on toiset jotka tekee ja toiset vain meinaa..!
- Anonyymi
Jäin miettimään, että missä Nurmeksessa on kauppatori?
- Anonyymi
Sok:n myymälää vastapäätä. Sok:n myymälä nimeltään Sok Kauppatori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sok:n myymälää vastapäätä. Sok:n myymälä nimeltään Sok Kauppatori.
Olen asunut täällä 4v mutta en koskaan ole kuullut puhuttavan aukiosta kauppatorina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen asunut täällä 4v mutta en koskaan ole kuullut puhuttavan aukiosta kauppatorina!
Tee valitus Pohjois-Karjalan radiolle kun ilkesivät kutsua Kauppatoriksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee valitus Pohjois-Karjalan radiolle kun ilkesivät kutsua Kauppatoriksi.
En kuuntele radiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kuuntele radiota.
No tee aloite kaupunginvaltuustolle nimen muuttamiseksi? Onhan tuo jo niin tärkeä asia kun mielensä pahoittaa torin nimestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tee aloite kaupunginvaltuustolle nimen muuttamiseksi? Onhan tuo jo niin tärkeä asia kun mielensä pahoittaa torin nimestä.
Kaikesta mahdollisesta pitää pahoittaa mielensä! Tietyt alan ammattilaiset ovat kehittyneet jopa niin taitaviksi että rasismiin vedoten rahastavat erilaisista kohteista hyviä korvauksia....
- Anonyymi
Justihin näin, non eri miähet jokka rumihia teköö ja jokka niitä pesöö
- Anonyymi
Voipi olla että onkin pitkään valtion täyshoidossa. Harmi, Nurmes tarvitsisi tuollaisia yrittäjä henkisiä nuorukaisia.
- Anonyymi
Nurmesta tuovat Suomen kartalle taas.
- Anonyymi
Juu, ettei nyt vaan olisi otettu varaslähtö ko. tapahtumaan! No, varas mikä varas..😆..sopivasti.
- Anonyymi
Onkohan samanlainen romanikulttuurin esittely kuin Seinäjoella viime viikonloppuna?
- Anonyymi
Mitä ihmettä lehdet vouhkaavat siitä Seinäjoen tapahtumista, sehän on vain normaali romani kulttuurin kuuluva tapahtuma että vähän ammuskellaan, ennen oli puukot käytössä mutta nyt kun kehitys on kehittynyt niin otettu tekninen askel eteenpäin joten nyt käytetään ampuma aseita.
Ja onhan tuo helpompaa ammuskella kuin puukkoa heilutella.
Ja kun näkee romaneja Nurmeksessa niin nehän on mahdottoman lihaviakin ihan nuoretkin .
Ei lihavat jaksa tapella, helpompaa on ammuskella- Anonyymi
Minäkin ihmettelen. Tuollainen on kuulunut romani kulttuuriin koko sen ajan mitä he ovat täällä asuneet eli noin 500 vuotta.
Tosin silloin mahettiin käyttää jousipyssyjä? Paremman puutteessa jotain astaloita.
Ettekö tajua tämä on heille NORMAALIA? - Anonyymi
Oon samaan asiaan kiinnittänyt huomiota, nuoret romaanit ihan mahdottoman lihavia. Miehet ainakin, naiset ihan normaali painoisia ja vanhemmat romanit normaali painossa .
Mikä ihme niitä lihottaa saapiko ne edes kengännauhojaan kiinni ite? On kuin Jouluksi lihotetut porsaat kuten ennen Jouluksi lihotettiin maatiloilla...
- Anonyymi
Palm laitto Seinäjoen solmuun
- Anonyymi
No mie kävin ja petyin.
. Eihän tuolla ollu yhtään pyssyt ja puukkoa..Hitto. Eikös ne kuulu heijjän kulttuuriin vai oonko mie ollu koko ikäni viärässä? - Anonyymi
Eikö se esitelty pohjanmaalla ravintolan ulkopuolella ?
- Anonyymi
Seinäjoella nähtiin mitä on romanien kulttuuri! Ei mitään hienostelua vaan reipasta toimintaa.
- Anonyymi
Olikohan se, joka on etsintäkuulutettu kuvan kanssa.
- Anonyymi
Toisen osapuolen Leiffejä oli se. Leif is Leif, na-naa-naa-na-na...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen osapuolen Leiffejä oli se. Leif is Leif, na-naa-naa-na-na...
Tekikö Tappara maalin?
- Anonyymi
Tavataan torilla!hummani hei,hummanin vei.....
- Anonyymi
Yksityisyrittäjän stressaava elämä vaihtui valtion virkamieheksi. Työsuhde on määräaikainen. Tarkempaa tietoa kestosta myöhemmin syksyllä.
- Anonyymi
Onko perinnepäivillä muistelua kuinka roskasakki sai lähtöpassit Lieksasta? Sen verran kova lähtö että vieläkään eivät ole takaisin tulleet.
- Anonyymi
Ennakkoluulojen karsintaa valtaväestöltä romaneja kohtaan. Valitettavasti yksi esiintyvä romani on estynyt kun kaivoi mutkan esiin ja antoi palaa Seinäjoella. Hai!!
- Anonyymi
Esittely flappitaululle prosenteissa yhteiskunnan piikkiin elävistä manneista?
- Anonyymi
Melkeinpä nauratti kun aikoinaan nuo varsinaiset kulttuurihenkilöt nostelivat painoja, tai itseasiassa vain toinen nosteli. Sai kuin saikin muutaman kymmenen kiloa ylös penkkipunnerruksessa, mutta se ponnistus näytti olleen nenän verisuonille liikaa ja ne alkoivat vuotamaan. Toinen manne joka seisoi siinä penkin vieressä melkeinpä huusi:
HAIII MITE ON RAAKA SERKKUU-U-uuu!😆 - Anonyymi
Nurmes 50 juhlii romaneita. Ainakin ovat työkkäriä ja poliisia työllistäneet kiitettävästi. Kenen hyvvee työtä lie tämän "kulttuuriviikonlopun" idea.
- Anonyymi
Työkkäriä ei varmasti pulisinkipellet ole työllistänyt! KELA sponsorina.
- Anonyymi
Romanikulttuuri on juuri sitä mitä Seinäjoella tapahtui,ei muuta. Tai joku vihmerämpi voi laulaa tangoja ja jopa menestyä siinä.
- Anonyymi
Lapsuudessa meillä kävi isoäidin luona usein eräs romani rouva, vanha ihminen hänkin, samoja ikiä kuin mummoni. Hän oli oikein miellyttävä ihminen, jolla oli oma nimensä ja arvonsa heidän heimossaan. En laita nimeä, kun sen verran on tietoa hänen asemastaan... Vuosi oli 50 - 60 - luvulla. Ei ollut Nurmeksen ihmisiä, vaan isommassa kaupungissa. Meidän mummi oli avarakatseinen ja ei katsonut ihmisen "rotua", vaan he keskustelivat ns. "henkeviä" asioita, koska mummi oli syvästi uskonnollinen ihminen. Mummin ohjeiden mukaan itse en myöskään ole rasisti. Onhan romaneja ollut kautta aikain Suomessa, ennen vanhaan kulkivat taloista taloon, koska ei ollut sitä sosiaali huoltoa, mikä meillä on nyt. Toisaalta ihailen, sitä, miten vahva itsetunto heillä monella on, vaikka ovat vähemmistöä enempi nykyään.
Olen kuullut, että heillä nuorisolla on ongelmia, niin kuin valtaväestölläkin tänä päivänä tuntuu olevan. Nuorisolla ei enää ole auktoriteetteja elämässään, kuten ennen oli meillä kaikilla, kun kunnioitettiin vielä vanhempia ja opettajia, itsekin olen jo vanhus ja kouluissa teititeltiin opettajia, vielä 60 - luvun loppupuolella, keskikoulussakin. Ei "haistateltu" opettajille, kuten nykyään.
Meidän on vain opeteltava tulemaan toimeen eri kulttuurien kesken, kun tänne on tullut niin monen kirjavaa väkeä, mutta maallinen laki kuuluu kaikille ja jos tekee kuka rikoksia, niin niistä seuraa sitten joku rangaistus !
Jokainen meistä on vastuussa omista tekemisistään, olipa mitä "heimoa" tahansa.
Romanit ovat olleet yhtenäinen heimo, ainakin enne, en tunne tämän päivän tilannetta, mutta heillä on ollut ihailtava piirre, kun nuoret kunnioittavat vanhempia, siis ennen ainakin näin oli, sekin alussa kertomani vanhus oli suvussa merkittävä henkilö ja hänestä huokui vanhan ihmisen levollisuus ja arvo, jonka jo lapsena huomasin, kun hän jutteli mummini kanssa niitä henkeviä asioita. Hän vieraili meillä ja ei koskaan mitään pyytänyt, varmaan sai mukaansa jotain, jos äitini oli esim. leiponut leipää. Vieläkin muistan sen aivan valkoisen tukan, joka pilkotti hänen huivinsa alta oikein "siisti" mummo hänkin, niin myös oma mummini, joka oli meidän perhepiirissä kunnioitettu rakas ihminen.
Jos ei ihminen ole ns. kirjaviisas ja omaa heimoa edustava, mutta on sydämen sivistystä omaava, niin se on jo merkittävä saavutus elämässä, meillä jokaisella.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan ! - Anonyymi
Tämähän Seinäjoen ammuskelija myöskin henkii sisäistä rauhallisuutta ja hyvyyttä.
Joten älkäämme tuomita häntä, hengellistä hyvää ihmistä. - Anonyymi
Romaneissa on paljon pankkivirkalijoita ja poliiseja.
- Anonyymi
Tämä tapaus tapahtui minulle ollessani opintomatkalla Porissa no pitkän opiskelu päivän jälkeen lähdettiin kaveri porukassa Baari kierrokselle siinä sitten siemailtiin aikamonta paukkua ja rupesi hirveesti tekee mieli naista no siinä sitten tarkkailin tilannetta ja silmäni osuivat hoikkaan tummatukkaiseen naiseen baaritiskillä päätin rohkaista itseni ja menin jutulle ei siinä sitten mitään juttu alkoi luistaa hyvin hän kertoi ettei ollut paikkakuntalaisia että oli Helsingistä vaan käymässä Porissa no siinä tanssittiin ja oteltiin hieman vielä paukkuja Tiinalla joksi hän itsensä esitteli oli todella hyvät muodot ihanat pienet rinnat ja kiinnteä takamus sekä tummat pitkät hiukset ja oudon käheä mutta seksikäs ääni no ilta kului ja tuli valomerkki kysyin että pääsisinkö saatille hotellihuoneen ovelle ja Tiina vastasi että mikäs siinä ja niin suuntasimme kulkumme Hotellin yläkertaan ovelle päätyämme katseemme kohtasivat ja suutelimme pitkään ja kiihkeästi kysyin suudelman jälkeen että löytyisikö mahdollisesti huoneesta yömyssyä johon Tiina totesi että mennään katsomaan huoneen puolelle päästyämme kävimme kiinni toisiimme heti ja istuimme sohvalle tässä vaiheessa Tiina työnsi minua pois päin ja sanoi että hänen on pakko ilmoittaa yksi asia ja minä ihmeissäni että mitä nyt hän nousi ylös käveli hermostuneesti ja sanoi että hän on jotain ihan muuta mitä minä luulen olin ihan pihalla mutta hän jatkoi että hän ei ole nainen oikeesti vaan mies minä järkytyin täysin mutta en ollut uskoa sitä todeksi niin hyvän näköinen nainen Tiina oli mietein hetken ja muistin miten netissä olin kiihottunut katsellessa shemale kuvia joten sanoin hänelle että se ei haittaa minua ja kävelin hänen viereensä ja suutelin häntä hän johdatti minut sänkyyn ja kaatoi minut selälleen sängylle ja rupesi riisumaan itseään hän otti t-paitansa pois jonka alta tuli esiin erittäin terhakat rinnat mieleni teki kysyä miten ne ovat mahdolliset mutta en kehdannut sitten hän riisui hameen ja silloin huomasin pitsihousuissa pienen pullistuman vasta kun hän otti pitsiset housunsa pois uskoin että hän todellakin oli mies itsensä riisumisen jälkeen hän komensi minut ylös ja alkoi riisua minua hieroin hänen ihan pitkiä hiuksiaan kun hän veti housuni alas ja otti kyrpäni suuhunsa ja alkoi imeä sitä niin että meinasin pyörtyä hän otti sen todella syvälle kurkkuunsa ja sitten aivan huulille näin hän jatkoi ja juuri kun minulta meinasi tulla hän irrottautui ja kaasi minut sänkylle hän otti yöpöydän laatikosta kortsun ja jotain voidetta asetti kortsun kyrpääni ja rasvasi sen huolellisesti ja kiipesi päälleni suutelimme ja alkoi sovittaa kyrpääni reijälleen pikkuhiljaa kyrpäni painui reikään ja hän istui päälleni niin että kyrpä oli kokonaan hänen sisällään hieroin hänen ihani rintojaan hän aloitti ratsastaa päälläni tuntui todella ihanalta olinhan haaveillut tästä jo pitkään nettiseikkailuissani en jaksanut kauaa pidätellä kun minulta tuli mahtavina sykäyksinä todella ihana orgasmi joka tuntui koko kehossani hän pumppasi vielä viimeisetkin pisrat kullista pitkillä kitailla liikkeillään ja kaatui päälleni suutelemaan minua sitten hän kysyi että saisiko hän naida munua johon vastasin myöntyväsi mutta totesin että kukaan ei ole ennen pässyt reijälleni hän sanoi että on todella varovainen nousi päältäni ja veltto kyrpäni mäiskähti vatsaani vasten kortsu oli aivan täynnä mäihääni mutta hän sanoi anna sen olla vielä siinä hän pyysi minua koukistamaan jalkojani ja siinä minä odotin kuin hoitoa jota tulossa oli hän rasvasi reikäni todella huolellisesti sormellaan ja siiten asetti kortsun oman kullinsa päälle joka oli aika pieni kokoinen hän tuli päälleni ja suuteli minua rintaan kaulaan ja sitten suulle hän kuiskasi että ole aivan rentona sitten tunsin kullin pään reijälläni se tuntui ihanalta hän alkoi työntyä hiljaa sisälleni se sattui mutta purin hammasta ja pikkuhiljaa sulkija lihas antoi muoten ja hän oli kokonaan sisälläni ihana tunne hän pysyi aivan paikallaan ja suutelimme pitkään sitten hän aloitti liikkua ensin hitaasti sitten nopeammin ja kohta minua naitiin ensimmäistä kertaa oikeas tuntui todella ihanalta hieroin hänen rintojaan hän nai minua tosi pitkään ja hartaasti sitten vauhti kiihtyi ja tunsin miten kortsu paisui sisälläni ja hän lyyhistyi päälleni suutelimme pitkään vielä ennenkuin hän vetäyi minusta menimme yhdessä suihkuun ja peseydyimme ja sen jälkeen poistuin omaan huoneeseeni enkä ole nähnyt häntä sen koommin vaikka mieleni joskus tekisikin mutta ihana kokemus.
- Anonyymi
Aika ohut mahtaa olla kulttuuri saavutukset Nurmeksen romaneilla?
- Anonyymi
No mitä kulttuuria siellä oli esillä?
- Anonyymi
TRAVELLOVER
MALESIA
Kohtaamisia: Yhden ladyboyn tarina
Yhtenä iltana George Townissa, Penangin saarella Malesiassa, olin vienyt pyykkejä pesulaan ja harhailemassa kaupungilla, kun alkoi kaatosade. Menin sadetta pakoon ensimmäisen kuppilan ovesta, joka kohdalle osui. Astuin sisään Coffee, tea or me -nimiseen baariin. Istuin säkkituoliin, join lasin viiniä, ja kun olin lähdössä, tarjoilijapoika sanoi myöhemmin illalla olevan elävää musiikkia, että silloin kannattaisi palata. Paikka tuntui sen verran kivalta ja ilta muuten yksinäiseltä, että kävin syömässä ja menin takaisin.
Illalla baari oli täynnä. Kiinnitin huomiota kaikkialla hääräävään naiseen. Hänellä näytti olevan erilainen lasi kuin kaikilla muilla, korkea, kuin suuri viinilasi. Hän vaikutti tuntevan kaikki. Tiukoissa, revityissä, mustissa farkuissaan ja topissaan hän erottui muista. Hän oli aika miehekäs. Illan mittaan minulle selvisi hänen olevan paikan omistaja.
Seuraavana iltana päädyin taas baariin. Siellä oli kiva henki. Monet Penangilla asuvat ulkomaalaiset pitävät sitä kantapaikkanaan, ja porukkaan otetaan jokainen, joka haluaa pitää hauskaa. Omistajakin istui usein seurueessani. Jotenkin päädyimme puhumaan lapsista. Hän taisi kysyä, onko minulla. Ei, minulla ei ole lapsia. Entä sinulla? Ei minulla voi olla, olenhan mies.
Timmy Han ei ole syntymästään ollut nainen. Teoriassa hän ei ole sitä nytkään. Passissa ei lue Timmy Han, vaan siinä lukee sen miehen nimi, jonka vartaloon hän on syntynyt. Timmy on sheman, kuten Malesiassa sanotaan, ladyboy, kuten Thaimaassa heitä kutsutaan, transsukupuolinen, kuten meillä Suomessa määriteltäisiin.
Noin 7-vuotiaana Timmy huomasi, ettei katso tyttöjä sillä tavalla kuin muut pojat. Hän huomasi jotain paljon suurempaa myös silloin: hän on tyttö. Kesti kuitenkin vielä kymmenen vuotta, että hän pukeutui ensimmäisen kerran naisen vaatteisiin. Se tuntui hyvältä. Hän pukeutui naiseksi muutaman kerran viikossa. Siihen aikaan hän opiskeli vaatesuunnittelua ja suunnitteli erityisesti kenkiä. Hän halusi pukeutua kuin tytöt, olla kuin tyttö voidakseen suunnitella kenkiä naisille. Kesti muutamia vuosia, että ympäristö tottui Timmyyn naisena, mutta kun hän alkoi saada hyväksyntää, 21-vuotiaana miesten vaatteet saivat jäädä kokonaan.
Timmy kasvoi nelilapsisessa kiinalaistaustaisessa perheessä. Hän kertoo olleensa kouluikäisenä kaunis poika, josta tytöt olivat kiinnostuneita. Kaikki pukeutuivat samanlaisiin koulupukuihin, joten mahdollisuutta itsensä ilmaisemiseen vaatteilla ei ollut. Kaverit olivat poikia, samanlaisia kuin hän itse. Timmy epäilee parhaiden tovereidensa olleen myös transsukupuolisia, mutta ei tiedä, millainen heidän tarinansa kouluajan jälkeen on.
Timmy itse opiskeli ensin sisustussuunnittelua Kuala Lumpurissa, mutta palasi kotiin äidin sairastuttua vakavasti. Hän palasi kouluun mutta vaihtoi muotisuunnitteluun, jonka alalta myös valmistui. Hän jatkoi opintojaan viihdealalla, joka sitten vei mukanaan. Hän esiintyi pitkään erilaisssa show-ryhmissä. Show-bisnes on hänen intohimonsa, jonka parissa hän tekee edelleen työtä.
Baarin ja vaateliikkeen lisäksi hän omistaa myös Han Productions -nimisen firman, joka tarjoaa erilaisia show-esityksiä ja tapahtumasuunnittelua. Siinä keskustellessamme Timmy hoitaa liikeasioitaan. Paikalle tulee hetkeksi pari tanssijapoikaa, puhelimitse hoituu joitain tapahtumajärjestelyjä, ja käännykältään Timmy näyttää kuvia suunnittelemistaan suurista häistä.
Show’t ja viihde ovat olleet tärkeitä myös Timmyn vanhemmille, jotka kävivät usein katsomassa tyttärensä esityksiä. Heillä kuitenkin vei aikansa hyväksyä, että Timmy on tyttö. Isä kysyi, miksei hän halua olla poika, vaikka on pojan vartalossa. Timmy vastasi olevansa isänsä ja äitinsä jälkeläinen, heistä syntynyt eikä osaansa itse valinnut. He puhuivat asiasta paljon. Vanhemmatkin ymmärsivät, ettei hän ole prostituoitu, ei pukeudu kuin katutyttö vaan yrittää löytää omaa tapaansa elää. Vähitellen äiti alkoi hyväksyä ja ilmeisesti äidin myötävaikutuksella vähän myöhemmin myös isä.
- Anonyymi
Ei mitään. Ei kerrassa mitään. Tai niin, oli historia tietoa eri ammateista mitä he ovat harrastaneet, maanviljelystä, metsätöitä, sahatyöntekijöitä,lakimiehiä, poliiseja jne
- Anonyymi
Hurmioituneena nostin raskaan peniksen pään huulilleni. Se haisi vahvasti miehelle, kiiman hajuun sekoittui aavistus virtsan hajua. Sormeni kulkivat pitkää vartta pitkin, sivelivät ihon alla kulkevia sinertäviä suonia. Juomukkaan varren päästä sormet löysivät muhkean terskan. Se kiilsi kiihottavan punaisena ja nähdäkseni sen koko komeudessaan vedin esinahkan taakse terskan harjanteiden yli. Haukoin henkeäni. Kuinka kaunis se olikaan! Säännöllisen muotoinen, kaareva ja selkeästi varresta nouseva lihaisan runsas uloke.
Vein terskan huulilleni ja lopulta maistoin sitä. Se maistui suolaisen suloiselle, juuri niin hyvälle kuin aromikas terska voi vai maistua. Suljin silmäni ja keskityin makunautintoon. Terska täytti suuni: se tuntui kiihottavalta poskessani ja kieleni päällä. Jo toisen kerran yhden yön aina sain herkutella kyrvällä!
Laskeuduin penkiltä maahan Tuukan haarojen väliin pystyäkseni ottamaan paremmin suihin. Tiesin entuudestaan, että juuri alaspäin käyrä kyrpä työntyisi kuin itsestään syvälle suuni pohjalle ja jopa pidemmälle – aina nielun kautta kurkkuun asti. Katsoin tiiviisti Tuukan silmiin painaessani penistä sentti sentiltä syvemmälle suuaukkooni. Tuukan katseesta näin ihmetyksen ja kiihotuksen. Varsi vaipui hitaasti mutta varmasti koko 22 sentin komeudella suuhuni. Nielun kohdalla jouduin tosin käyttämään tahdonvoimaa saadakseni paksun, mutta joustavan terskan painumaan ahtaasta aukosta läpi. Vedet nousivat silmiini, mutta Tuukan silmistä heijastuva ihme sai minut viemään tehtävän loppuun asti. Vihdoin tunsin häpykarvoituksen huulillani. Hitaasti ja hankalasti hengitin nenän kautta. Tunsin olevani täydempänä kyrpää kuin koskaan aikaisemmin. Tunne oli lamauttava, koska en juurikaan pystynyt liikuttamaan päätäni tai suutani kyrvän paikalleen naulitsemana, mutta samalla kiihottava. Tämä oli jotain suurta!
Pikkuhiljaa vedin kyrvän nielustani ja suustani ulos. ”Vau”, henkäisi Tuukka. Vedin henkeä kiihkeästi. Kurkussa jomotti. ”Enkö mä sanonut, että mulla on syväkurkku”, huohotin. Enempää en antanut Tuukan hengähtää, vaan aloin saman tien imeä kyrpää. Se liukui vaivattomasti huulieni ja nielun välillä ja välillä aina nielaisin sen takaisin kurkkuuni. Jo muutaman vedon jälkeen kyrpä oli kivettynyt kovimmilleen. Kauhoin raskaat kivekset kämmeniini ja aloin imuttelun rytmin tahdissa hieroa niitä. Roikkuvat pussit kutistuivat ja kivekset nousivat varren juuren. Tiesin Tuukan olevan lähellä laukeamista ja kuin viimeiseksi muistoksi aukaisin suuni ja nieluni äärimmilleen ja liu’utin kyrvän jo tuttua reittiä pohjiaan myöten nieluuni. Vedin terskan kurkustani ja juuri sillä hetkellä sain suuhuni ensimmäisen suihkauksen spermaa. Sitä seurasi toinen ja kolmas rajumpi suihku. Sekosin laskuissani. Lämmintä paksua spermaa ryöppysi sellaisella vauhdilla ja voimalla suuhuni. Imin edelleen kyrpää ja nielin samassa spermaa sen minkä ehdin. Kyrpä syöksi spermaa loputtomalta tuntuvan ajanjakson ajan. Kaikkea en kerta kaikkiaan ehtinyt niellä, vaan osa spermasta alkoi pursuta kyrvän varren ohi suupielistä. Tunsin kuinka paksut norot spermaa luikertelivat poskillani ja kaulallani.
Kyrpä oli veltostunut ja hellästi imin viimeiset pisarat. ”Ihanaa spermaa!” huokaisin lopulta raaskittuani päästää irti Tuukan kalusta. Tarkoitin todella mitä sanoi. Tuukan sperma oli ollut makeaa ja paksua, kauan kiveksissä muhinutta ja jalostunutta. Kundi ei ollut tainnut saada vähään aikaan. Minun onneni. ”Sä sitten taidat pitää suihinotosta”, Tuukka sanoi ihmetellen. ”Et arvaa kuinka paljon”, sanoin tyytyväisenä. ”Mä en ole kyllä koskaan tavannut ketään sunlaistas tyttöä”, Tuukka jatkoi ihmetellen. Hymyilin. Etkä varmaan tule koskaan enää tapaamaankaan, ajattelin hilpeänä.
- Anonyymi
On tärkeää ymmärtää, että stereotyyppien leviäminen on vahingollista ja epäreilua. Väite, että romanit "aina varastavat", on vahvasti yleistetty ja virheellinen. Se perustuu ennakkoluuloihin, ei tosiasioihin.
Romanit ovat etninen ryhmä, jolla on pitkä ja monimutkainen historia Euroopassa. He ovat kohdanneet syrjintää, ennakkoluuloja ja vainoa vuosisatojen ajan, mikä on johtanut moniin sosiaalisiin ja taloudellisiin haasteisiin. Kuten kaikissa ryhmissä, myös romaniyhteisössä on monenlaisia ihmisiä – suurin osa ei ole tekemisissä rikollisuuden kanssa.
On tärkeää välttää yleistämistä ja käsitellä ihmisiä yksilöinä, eikä tuomita ketään heidän etnisen taustansa perusteella. Rakentava keskustelu yhteisöistä ja niiden kohtaamista haasteista on mahdollista vain, kun luovutaan ennakkoluuloista ja pyritään ymmärtämään ihmisten tilanteita ja taustoja monipuolisemmin.- Anonyymi
Ymmärrän. Seinäjoen rötöstelijä teki sen minkä teki koska häntä on sorrettu. Just joo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Seinäjoen rötöstelijä teki sen minkä teki koska häntä on sorrettu. Just joo!
Väitteet, että jonkin tietyn etnisen ryhmän tai alueen miehillä olisi keskimäärin suurempi tai pienempi penis kuin toisen ryhmän tai alueen miehillä, perustuvat usein stereotyyppeihin, eivätkä tieteellisesti vahvistettuihin tietoihin. Penis koko voi vaihdella suuresti yksilöiden välillä, mutta näiden vaihteluiden yhdistäminen tiettyyn etniseen ryhmään on harhaanjohtavaa ja epätarkkaa.
Tieteellisesti on hyvin vaikea tehdä yleispäteviä johtopäätöksiä peniksen koosta eri etnisten ryhmien välillä, koska:
Tiedonkeruu: Tutkimukset peniksen koosta ovat usein pieniä, ja niissä on metodologisia haasteita. Tulokset voivat vaihdella sen mukaan, miten tiedot kerätään ja mitkä ovat tutkimusten otantamenetelmät.
Biologiset erot: Biologiset erot yksilöiden välillä ovat suuremmat kuin erot eri ryhmien välillä. Tämä tarkoittaa, että samassa etnisessä ryhmässä olevien yksilöiden välillä on enemmän vaihtelua kuin eri ryhmien välillä keskimäärin.
Kulttuuriset ja sosiaaliset tekijät: Stereotypiat ja myytit voivat vaikuttaa ihmisten käsityksiin ja raportoituun tietoon. Nämä käsitykset eivät kuitenkaan perustu tieteelliseen näyttöön.
Kulttuuriset saavutukset, perinteet ja arvot ovat paljon merkittävämpiä ja kiinnostavampia tarkastelun kohteita kuin fyysiset ominaisuudet, jotka ovat yksilöllisiä ja vaihtelevia. On tärkeää suhtautua kriittisesti stereotypioihin ja arvostaa kulttuurien monimuotoisuutta ja rikkautta. - Anonyymi
Sittemmin äiti on kuollut, ja nykyään isä asuu Timmyn ja tämän miesystävän kanssa ja kokkailee heille päivittäin. Miesystävän kanssa he ovat olleet yhdessä 17 vuotta. Timmy on ollut aikuinen, päälle kolmenkymmenen, heidän tavatessaan. Tätä ennen oli poikaystäviä ehtinyt olla useita. Timmy on aina ollut rehellinen taustastaan ja siitä, mitä on. Jos hän on kohdannut miehiä netissä, hän on kertonut heti, minkälainen nainen on. Hänestä on väärin yrittää huijata, antaa ymmärtää olevansa muuta kuin on. Onhan esimerkiksi seksi erilaista hänen kanssaan kuin syntymänaisten ja monen ladyboynkin: Timmy ei nimittäin ole korjannut sukupuoltaan.
Parikymppisenä hän suunnitteli ryhtyvänsä sukupuolenkorjausprosessiin, joka Malesiassa on vastaavanlainen kuin Suomessa psykiatrisine konsultaatioineen. Vanhempi transsukupuolinen nainen jopa tarjosi hänelle mahdollisuutta tehdä leikkaukset Sveitissä laskuunsa, mikäli Timmy haluaisi seurata hänen jalanjälkiään, mutta silloin hän päätti olla menemättä eikä ole päätöstään katunut.
Timmy kokee, että monet sukupuoltaan korjanneet esittävät olevansa naisia. He liikkuvat liioitellusti, elehtivät, kuten kuvittelevat naisten elehtivän. Timmylle on tärkeää olla nainen omalla tavallaan, ihan normaalisti, ja tavallisestihan naiset eivät esimerkiksi kävele ylisensuellisti. Hän myös ajattelee, että leikattukin on lopulta aina mies. Iho, ääni ja monet muut asiat eivät muutu, ja vartalokin on vain leikattu miehen vartalo. Koskaan ei ole mahdollisuutta unohtaa omaa alkuperäänsä. Siksi hän päätyi ratkaisuun olla korjaamatta vartaloaan vastaamaan tunnettaan omasta sukupuolesta.
Leikkauksen tekemättä jättämiseen vaikutti myös ajatus siitä, että nuorena hän olisi kaunis nainen, miesten ihailema ja haluama, mutta iän myötä kauneus on katoavaista joka tapauksessa. Timmy ajattelee, että vanhana hän joka tapauksessa on ruma, miehet eivät enää ole kiinnostuneita hänestä, joten hän voi silloin yhtä hyvin alkaa taas pukeutuakin kuin mies. Se ei kuitenkaan mitenkään vaikuta hänen tunteeseensa itsestään: pukeutuu miten hyvänsä, hän on aina nainen. Hänen naiseutensa ei myös ole kiinni vartalosta, onko siinä naiselliset vai miehiset tuntomerkit. Vaikka hän voi ulkoisesti olla ilman vaatteita mies, sisimmältään hän on aina nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arjessaan Timmy elää täysin naisena. Hän käy naisten vessassa, pissaa istuallaan, kuten tytöt tekevät, pukeutuu hameeseen tai housuihin, aivan kuten naiset voivat vaatteensa itse valita. On vain yksi tilanne, jolloin hän pukeutuu edelleen mieheksi: uimarannalla hän pukee päälleen vain pienet Speedot ja ottaa aurinkoa näin. Rempseään tyyliinsä Timmy toteaa, että eihän hänellä ole mitään järkeä pukea bikinin yläosaa, koska hänellä ei ole rintoja, ja penistä on vaikea piilottaa. Pieniin esiintymisasuihin pukeutuessaan hän joutuu teippaamaan miehen sukuelimet, mutta arjessaan hän ei sitä halua tehdä.
Timmylle on niin luontevaa olla täsmälleen sellainen kuin on, että hän ei ole tullut ajatelleeksi edes sellaisia asioita, joita esimerkiksi minä mietin, ja epäilemättä aika moni muukin. Esimerkiksi suhde miesystävään. Ovatko he niin kuin homosuhteessa vai miten on? Eivät tietenkään, Timmyhän on nainen. Mutta kun ne sukuelimet. “I don’t fuck. I want to be fucked. Like every woman, I guess?” hän sanoo kiertelemättä. Ei Timmy tiedä, mitä hänen miesystävänsä moisesta ajattelee. Kehotti minua kysymään suoraan tältä. Siinä aikansa pohdittuaan hän toteaa tämän ilmeisesti olevan biseksuaali, koska hänessä on molemmat: naisen mieli ja miehen keho.
Timmy saa kaiken kuulostamaan niin mutkattomalta, ja miksei se mutkatonta olisi. Emme voi valita, millaisiksi synnymme. Hän ei välitä, mitä ihmiset hänestä ajattelevat. He voivat hyväksyä tai olla hyväksymättä. Se on jokaisen oma valinta. Mutta jos isoäiditkin hyväksyivät, onko kenenkään muun mielipiteellä väliä? Virallisesti Timmy on he, omassa elämässään she. Vain yksi asia shemanina on vielä kokeilematta: miten matkustaa ulkomaille, esimerkiksi Eurooppaan, kun passissa lukee mies mutta tullivirkailijaa katsoo silmiin nainen. Näin unisextuulipukujen aikaan sekään ei taida lopulta olla ongelma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasse oli 21-vuotias nuori mies joka oli vasta huomannut olevansa bi. Pikkuhiljaa hän oli kiinnostunut omasta persreiästään ja oli aluksi hyväillyt sitä sormilla ja tehnyt ''tutkimusretkiä'' omaan peräsuoleensa. Ja ei aikaakaan kun hän oli jo siirtynyt ex-tyttöystävältä varastettuun dildoon! Ongelmana oli että Lasse vieroksui ajatusta hänestä miehen kanssa joten hän oli laittanut nettiin ilmoituksen että löytyisikö jostain shemale opettamaan kokematonta bipoikaa. Kului monta viikkoa kunnes viimein tuli vastaus että 25-vuotias kiimainen shemale tulisi mielellään kouluttamaan kokematonta poikaa!
No shemale ilmestyi Lassen kotiovelle sovittuun aikaan ja Lasse ei meinannut uskoa silmiään kun näki hänet. Lassea vastassa seisoi kaunis nuori nainen jolla oli päällä lyhyt farkkuminihame ja rintoja korostava pinkki toppi. Ainoa asia joka erotti hänet muista naisista oli se mitä haarojenvälistä löytyy. Nainen työntyi sisään ja Lasse ohjasi hänet sohvalle ja kävi hakemassa keittiöstä lasit ja pullon viiniä. Naisen nimeksi paljastui Jenni. Lasse ja Jenni juttelivat pitkään kummankin historiasta ym... Pikkuhiljaa Jenni alkoi hivuttautua lähemmäs Lassea ja siirsi hitaasti kätensä Lassen reidelle. Lassen kalu alkoi osoittamaan jo heräämisen merkkejä kun Jenni alkoi hivuttamaan pikkuhiljaa kättään Lassen haaroja kohti ja alkoi hyväillä housujen läpi Lassen pullottavaa vehjettä. Samalla Jenni painautui lähemmäs Lassea ja alkoi suutelemaan Lassea.
Vähän ajan päästä Jenni riisui Lasselta t-paidan ja alta paljastui lihaksikas ylävartalo. Jenni laskeutui alaspäin nuollen Lassen rintaa ja vatsaa ja lopulta saapui haarojen kohdalle jolloin Jenni alkoi avaamaan Lassen farkkuja. Samaan aikaa Lasse alkoi avaamaan Jennin tiukan topin naruja ja sai sen juuri auki kun tunsi farkkujensa lähtevän häneltä päältä. Farkkujen alla odotti niukat miesten stringit ja Jenni vaikutti yllättyneeltä mutta sitten hänen ilmeensä kääntyi kiimaiseksi hymyksi. Jenni nousi seisomaan sohvalta jättäen Lassen sohvalle ja riisui jo avatun toppinsa ja kääntyi selin Lasseen ja avasi rintsikkansakin ja heitti ne lattialle.
Lasse ei voinut kuin katsoa ja ihailla Jennin ruskettunutta ja treenattua vartaloa ja tunsi kuinka hänen vehkeensä oli saavuttanut huippunsa. Jenni kääntyi paljastaen kiinteät, keskikokoiset rintansa jolloin Lassen kiima sen kuin yltyi. Jenni asetti Lassen makuulleen olohuoneen pöydälle samalla ihaillen Lassen tiukkaa stringipeittoista peppua. Jenni siirtyi Lassen eteen ja otti Lassen kalun pussistaan ja alkoi imemään sitä kuin viimeistä päivää. Lassella meinasi tulla jo siinä vaiheessa mutta sai pidäteltyä ihmeellisesti. Lasse huomasi Jennin olevan melkoinen mestari poskeen otossa. Jenni jatkoi Lassen kalun imemistä samalla toisella kädellä runkaten Lassea ja toisella levittäen Lassen jalkoja ja sitten ohjasi Lassen jalat ylemmäs ja riisui Lassen stringit jolloin hän siirtyi nuolemaa Lassen tiukkaa peräaukkoa samalla runkaten Lassea. Lassesta tämä oli ennen kokematonta ja se tuntuikin aivan taivaalliselta.
Sitten Jenni alkoi hyväillä Lassen persreikää sormella unohtamatta kieltä. Kohta Jennin sormi jo upposikin Lassen ruskeaan reikään ja kohta sinne meni jo kaksi sormea. Jenni jatkoi aukon sormettamista kunnes tämä virnisti Lasselle joka tarkasteli häntä jalkojensa välistä ja siirtyi seisomaan Lassen eteen ja antoi Lassen avata hänen minihameen. Lasse veti farkkuhameen hitaasti alas samalla sormilla hipoen Jennin pakaroita. Lassen eteen ilmestyi mustat stringit. Jenni raotti stringejä ja veti kalunsa pakaroittensa välistä jättäen sen roikkumaan Lassen eteen. Lasse tajusi vuoronsa tulleen ja varovasti otti Jennin kirurgisen taidonnäytteen käteen ja alkoi hitaasti hinkkaamaan sitä ees taas jolloin se paisui mahtaviin mittoihinsa ja Lasse arvioikin Jennin elimen olevan vähintään 20 cm pitkä joka oli paljon isompi kuin hänen 17centin kalu. Silloin pieni hymy nousi Lassen naamalle sillä eihän sitä joka päivä tapaa naista jolla on isompi muna kuin itsellä.
Sitten Lasse otti kovaksi ehtineen kalun suuhunsa ja alkoi nuolemaan sitä kuin tikkaria. Lasse nuoli ja runkkasi isoa vehjettä ja samalla vapaalla kädellään hieroi ja puristeli Jennin täydellistä peppua. Vähän ajan päästä Jenni nouti laukustaan liukastetta ja tositoimet saattoivat alkaa. Jenni käski Lassen mennä kontalleen eli doggy asentoon ja Jenni alkoi hieromaan liukastetta Lassen peräaukkoon samalla hyväillen ja sitten hieroi vielä liukastetta munaansa ja sitten kehotti Lassea rentoutumaan ja alkoi pikkuhiljaa työntyä Lassen sisään. Lasse voihki kiimasta ja käski Jenniä työntämään kaikki hänen sisälleen. Kun Jenni oli saanut pumpattua kaiken sisään, hän alkoi varovasti liikuttamaan ees taas kaluaan samalla kokoajan kiihdyttäen tahtia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin himon humalluttamaa kundia ja ymmärsin, että hänellä ei ollut mitään käsitystä mistään. Hän ei edes ollut tajunnut minussa tapahtunutta muutosta. Siinä se istui reteesti kädet levitettynä penkin selkämykselle, naamalla naistenmiesten itsetietoinen hymy. Pieni piru heräsi minussa ja väänsin naamani viattomaan hymyyn. ”Minulla ei ole vaginaa.” ”Miten niin ei oo?” ”No kun ei ole!” Abrahamin sormet tunnustelivat haaraväliäni ristittyjen jalkojeni kolmiosta. ”Eiks sulla oo mitään?”, se kysyi ihmetellen. Aloin nauraa. ”Ei ku mulla on tällainen…”, sanoin ja tartuin Abrahamin jo vähän lannistuneeseen kaluun. Abrahamin naama venähti epäuskoon. ”Vielläks teillä menee kauan?” ääni katkaisi hiljaisuuden. Tuukka! Pitiks sen just nyt tulla häiritsemään, kirosin mielessäni katsoessani mäen rinteessä istuvaa kundia. ”Ei tässä mee enää kauaa!” parahdimme Abrahamin kanssa yhteen ääneen.
Sanaakaan sanomatta Abraham painoi pääni takaisin aisalleen. Aloin lutkuttaa armottomasti kuin unohtaneekseni äskeisen keskustelun Abrahamin kanssa. Abraham niin ikään nosteli lantioitaan ja puski kyrpäänsä syvemmälle kitaani. Kaksin käsin hän piti päätäni tiukasti kyrpänsä ympärillä. Kovaksi kiilaksi kasvanut terska hakkasi nieluani kipeästi rajujen työntöjen voimasta. Kiihko levisi läpi vartaloni ja jäykisti haarojeni väliin vetämän elimeni valtavaksi aisaksi. Painoin jalkani tiiviimmin yhteen. Vain hädin tuskin sain elimeni pidettyä piilossa.
Tunsin muuttuneeni pohjattomaksi ahneeksi suuksi, joka eli kyrvän ympärillä ja joka janosi nussintaa ja purkausta. Ja sitten – suuni alkoi täyttyä lämpimästä spermasta. Maku oli hieman kirpeä ja ahnaasti nielin spermaa sen minkä ehdin. Abraham irrotti lopulta otteensa päästäni ja huohottaen nostin pääni ylös. Käden selkämyksellä pyyhkäisin poskeani pitkin valuvan spermanoron. Sperma maistui edelleen suussani ja siinä oli kirpeä vivahde. Abraham siis ei ehkä sittenkään valehdellut sanoessaan nussineensa tyttöystäväänsä edellisenä yönä.
”Huh, se teki hyvää”, Abraham virnisti ja hyppäsi penkiltä. Puun alta alkoi kuulua virtsasuihkun lorina. ”Tietääkö Tuukka?”, Abraham kysäisi olkapäänsä yli. ”Ei tiedä”, sanoin ja painoin sormeni huulilleni salaisuuden merkiksi. Abraham alkoi nauraa. ”Mä soitan sulle, kun alkaa tehdä mieli”, musta kundi huikkasi tehdessään tilaa paikalle tulleelle Tuukalle. Tuskin soitat, ajattelin. Eihän sulla oo edes mun numeroa.
Tuukka istahti vierelleni penkille. Se oli taas se sama hiljainen poika, joka oli baarissa istunut sohvan reunalla omissa oloissaan muiden heittäessä läppää nousuhumalan hurmoksessa. ”Toivottavasti sä et pitkästynyt”, sanoin sille vaivaantuneena.
Siinä missä Abraham oli rempseä maailmanomistaja, Tuukasta ei saanut selkoa. Sillä oli pitkä hiljainen katse. Kätkikö se taakseen ujoutta, epävarmuutta vai viisautta, en osannut sanoa. Entä kuka minä sitten olen? Spermalle lemuava narttu vokottelemassa nuoria kundeja! ”Saitko tarpeeksesi?”, Tuukka kysyi kääntäen katseensa sylistään silmiini. Naurahdin hämmentyneenä. Sillä on sievät pienet kasvot, ajattelin. Hiussuortuva oli valahtanut sen pojankasvoille ja hetken liikutuksesta nostin käteni ja pyyhkäisin sen sivuun. Käteni pysähtyi ohimolle ja alkoi hitaasti silittää vaaleita suortuvia. Samassa tunsin jo huulien painautuvan kiihkeinä huulilleni. Maistuukohan suuni vielä edellisen spermalle, kävi mielessäni, mutta kauaa ajatus ei ehtinyt mieltäni vaivata. Olin yllättynyt: kuinka niin varautunut ja ujo poika saattoi suudella niin himokkaasti. Suuta säesti Tuukan kädet, joista toinen haroi vaaleaa kiharapilveäni ja toinen puristi rintaani. ”Ihanan kiinteät rinnat”, kuulin äänen huokailevan korvassani. Käsi jatkoi matkaansa alaspäin ja edellisestä viisastuneena osasin pysäyttää sen ajoissa – ja ilman paniikkikohtausta. ”Anna mun esitellä sulle syväkurkkuani!”, kähisin Tuukalle hymyillen. Muistiini oli palautunut se kova painauma, jota olin hätäisesti saanut kokeilla aikaisemmin illalla. ”Onko sulla todellakin…”, kysyin varovasti. ”On”, Tuukka vastasi suu hymyyn leviten.
- Anonyymi
Miksi pääsevät eläkkeelle 18 vuotiaana?
- Anonyymi
Miksi sinä jouduit Niuvaan jo 16 vuotiaana?
- Anonyymi
Vähän ajan päästä Jenni riisui Lasselta t-paidan ja alta paljastui lihaksikas ylävartalo. Jenni laskeutui alaspäin nuollen Lassen rintaa ja vatsaa ja lopulta saapui haarojen kohdalle jolloin Jenni alkoi avaamaan Lassen farkkuja. Samaan aikaa Lasse alkoi avaamaan Jennin tiukan topin naruja ja sai sen juuri auki kun tunsi farkkujensa lähtevän häneltä päältä. Farkkujen alla odotti niukat miesten stringit ja Jenni vaikutti yllättyneeltä mutta sitten hänen ilmeensä kääntyi kiimaiseksi hymyksi. Jenni nousi seisomaan sohvalta jättäen Lassen sohvalle ja riisui jo avatun toppinsa ja kääntyi selin Lasseen ja avasi rintsikkansakin ja heitti ne lattialle.
Lasse ei voinut kuin katsoa ja ihailla Jennin ruskettunutta ja treenattua vartaloa ja tunsi kuinka hänen vehkeensä oli saavuttanut huippunsa. Jenni kääntyi paljastaen kiinteät, keskikokoiset rintansa jolloin Lassen kiima sen kuin yltyi. Jenni asetti Lassen makuulleen olohuoneen pöydälle samalla ihaillen Lassen tiukkaa stringipeittoista peppua. Jenni siirtyi Lassen eteen ja otti Lassen kalun pussistaan ja alkoi imemään sitä kuin viimeistä päivää. Lassella meinasi tulla jo siinä vaiheessa mutta sai pidäteltyä ihmeellisesti. Lasse huomasi Jennin olevan melkoinen mestari poskeen otossa. Jenni jatkoi Lassen kalun imemistä samalla toisella kädellä runkaten Lassea ja toisella levittäen Lassen jalkoja ja sitten ohjasi Lassen jalat ylemmäs ja riisui Lassen stringit jolloin hän siirtyi nuolemaa Lassen tiukkaa peräaukkoa samalla runkaten Lassea. Lassesta tämä oli ennen kokematonta ja se tuntuikin aivan taivaalliselta.
Sitten Jenni alkoi hyväillä Lassen persreikää sormella unohtamatta kieltä. Kohta Jennin sormi jo upposikin Lassen ruskeaan reikään ja kohta sinne meni jo kaksi sormea. Jenni jatkoi aukon sormettamista kunnes tämä virnisti Lasselle joka tarkasteli häntä jalkojensa välistä ja siirtyi seisomaan Lassen eteen ja antoi Lassen avata hänen minihameen. Lasse veti farkkuhameen hitaasti alas samalla sormilla hipoen Jennin pakaroita. Lassen eteen ilmestyi mustat stringit. Jenni raotti stringejä ja veti kalunsa pakaroittensa välistä jättäen sen roikkumaan Lassen eteen. Lasse tajusi vuoronsa tulleen ja varovasti otti Jennin kirurgisen taidonnäytteen käteen ja alkoi hitaasti hinkkaamaan sitä ees taas jolloin se paisui mahtaviin mittoihinsa ja Lasse arvioikin Jennin elimen olevan vähintään 20 cm pitkä joka oli paljon isompi kuin hänen 17centin kalu. Silloin pieni hymy nousi Lassen naamalle sillä eihän sitä joka päivä tapaa naista jolla on isompi muna kuin itsellä.
Sitten Lasse otti kovaksi ehtineen kalun suuhunsa ja alkoi nuolemaan sitä kuin tikkaria. Lasse nuoli ja runkkasi isoa vehjettä ja samalla vapaalla kädellään hieroi ja puristeli Jennin täydellistä peppua. Vähän ajan päästä Jenni nouti laukustaan liukastetta ja tositoimet saattoivat alkaa. Jenni käski Lassen mennä kontalleen eli doggy asentoon ja Jenni alkoi hieromaan liukastetta Lassen peräaukkoon samalla hyväillen ja sitten hieroi vielä liukastetta munaansa ja sitten kehotti Lassea rentoutumaan ja alkoi pikkuhiljaa työntyä Lassen sisään. Lasse voihki kiimasta ja käski Jenniä työntämään kaikki hänen sisälleen. Kun Jenni oli saanut pumpattua kaiken sisään, hän alkoi varovasti liikuttamaan ees taas kaluaan samalla kokoajan kiihdyttäen tahtia.
Lasse alkoi vetämään käteen samalla kun Jenni nai häntä täyttä tahtia. Sitten Jenni ehdotti asennon vaihtoa ja niinpä Lasse kääntyi selälleen ja nosti jalkansa kattoon jolloin Jennillä oli esteetön pääsy tiukkaa peppuun. Sitten Jenni alkoi jystämään Lassea täysiä samalla vetäen häneltä käteen. Lasse ei voinut enää pidättää ja tunsi valtavan mielihyvän aallon samalla kun tajuton kasa mälliä syöksyi Lassen mahalle. No Jenni lopetti naimisen ja ryhtyi nuolemaan Lassen mahalla makaavaa mälli kasaa. Jenni keräsi kaiken spemen suuhunsa ja alkoi sitten suutelemaan Lassen kanssa. Jenni kysyi pienen tauon jälkeen vieläkö Lassella riittää voimia hänen naimiseen ja Lassella singahti saman tien jo laskenut peitsi tanaan jolloin Jenni vain hymyili ja tuli Lassen luo liukaste purkki kädessä ja alkoi hieromaan sitä Lassen kullille varmistaen että sitä varmasti tulee joka puolelle. Sitten Lasse istui sohvalle ja Jenni pakitti Lassen Kullille ja hitaasti laskeutui Lassen kullille istumaan. Sitten Jenni alkoi ratsastaa kiivaasti Lassen Kalulla ja Lasse hieroi samalla Jennin tissejä. Jenni huusi mielihyvästä ja eikä aikaakaan kun Jenni heitti mällit Lassen naamalle samalla kun Lasse laukesi Jennin sisälle.
Tämä on suuri fantasiani ja vielä toivon mukaan se joku päivä toteutuu
- Anonyymi
Nyt jää valtiolta alv:t saamatta.
- Anonyymi
Kävivät esittelemässä mummolleni pyytämättä ja yllättäen.
Nyt mummo ei uskalla asua enää kotona.- Anonyymi
Anna mummolle Valmet.
- Anonyymi
Romanien kulttuuriin kuulu esim. laulu. Suosikki laulu on "Mä joka päivä töitä teen."
- Anonyymi
Eikun, mä joka päivä röitä teen.
- Anonyymi
Jope Ruonansuun laulua hoilaavat karaokessa: "Niin paljon mahtuu hiaceen, varastettua tavaraa." Näinhän sanat meni Jopen laulussa!
- Anonyymi
Veijo Baltzar tekee kulttuuria?
- Anonyymi
Oliko se Matti ja Teppo jonka laulussa oli sanat "Mä joka päivä seitsemäksi meen," töihin menosta oli kyse.
- Anonyymi
Ne o hyviä lauluja nuo yllämainitut
- Anonyymi
Uutiset 13.9.2024
Tappo Tampereen Hämeenkadulla: ”Nyt on verikoston vaara!”
Torstai-iltana Tampereen Hämeenkadulla naisen kuoliaaksi ampuneella miehellä on rankka rikoshistoria. Alibin saamien tietojen mukaan mies on ollut aiemmin vankilassa ja istunut pääasiassa väkivaltarikostuomioitaan.
Tampereen pääkadulla tapahtui eilen ampumavälikohtaus, jossa romaninaista ammuttiin kuolettavasti. Naisen mukana oli ollut lapsi, joka ei loukkaantunut. Sisä-Suomen poliisi tutkii tapausta tappona.
Hätäkeskus sai ampumisesta useita ilmoituksia hieman ennen kello kahdeksaa illalla. Tapauksella oli useita silminnäkijöitä.
Alibi tavoitti tragediasta järkyttyneitä romaneja.
– Mies ampui omaa naisystäväänsä, joka odotti vielä heidän yhteistä lasta. Nainen oli ollut turvakodissakin piilossa. Sieltä on Ruotsista tulossa lentokoneella ja laivalla Suomeen ihmisiä, ja varmasti tulee verikosto, eräs tilannetta tunteva romani kertoi Alibille.- Anonyymi
Huolestuttavan paljon on romanit tappaneet viime aikoina, yleensä vaimoaan ja tyttöystäviään.
Sekin Helsingin MacDonald tappo tai murha oli romanien tekemä.
Tappoi vaimonsa tai ex-vaimonsa.
Ja tuli aseita käyttävät paljon, vasta oli Tampereella tulitaistelu kahden romanin välillä .
Toiselta meni näkö silmästä ja tuli muitakin vammoja. Ja Nurmeksen romani oli osallisena Pohjanmaan ammuskelussa Härmän Häijyssä.
Ihan holtitonta porukkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolestuttavan paljon on romanit tappaneet viime aikoina, yleensä vaimoaan ja tyttöystäviään.
Sekin Helsingin MacDonald tappo tai murha oli romanien tekemä.
Tappoi vaimonsa tai ex-vaimonsa.
Ja tuli aseita käyttävät paljon, vasta oli Tampereella tulitaistelu kahden romanin välillä .
Toiselta meni näkö silmästä ja tuli muitakin vammoja. Ja Nurmeksen romani oli osallisena Pohjanmaan ammuskelussa Härmän Häijyssä.
Ihan holtitonta porukkaa.Löysin tilaston muutaman vuoden takaa jossa vertailtiin eri kansanryhmien veritekoja: suhteessa väestön määrään romanit tekevät 16 kertaa enempi veritekoja kuin muu väestö.
Eikä tämä ole haukkumista vaan tilastojen kertomaa.
Osasyynä voi olla että nuoret romanit käyttävät huumeita todella rajusti...
- Anonyymi
Romanit ovat alkuperäismamuja, eivätkä koskaan kotoutuneet Suomeen.
- Anonyymi
Milloin lienee käräjät, kai se on kuitenkin vangittuna oikeudenkäyntiin asti?
- Anonyymi
Muutamia hyviä laulajia on romaneista, muuta en tiedä heidän kulttuuristaan.
- Anonyymi
Ei kai niillä ole mitään erikoista kulttuuria? En ainakaan tiedä niistä mitään. Pitsinvirkkuuta ennenvanhaan, joku romani myi viinaa, siinä minun tiedot.
- Anonyymi
Autolla ajelu ja laiskottelu siinä heidän kulttuurinsa. Minkä sitten käy vähän rähinöimässä Seinäjoella..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap162158Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842088- 1011387
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101236Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1461178Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663811163Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.249886Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173864- 63844
- 60827