Jäsenillemme

Anonyymi-ap

17

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienoa! Mekin lähdemme koko perheen voimalla katasomaan kun sora lentää. Nuorinmainenkin jo ajaa mönkijällä kolmatta vuotta ja isoveli kisaa lasten motokrossissa.

      • Ralli ja tupakkatehtaiden ympyräajo ja kendo. Karjalalippisten touhua.Rallissa tarjolla paskaa makkaraa ja vetelää sinappia.
        Fiksut seuraa viikonloppuna olympialaisten maantieajoa eli Van Aert In ja Van de Poelin eeppistä kamppailua ja syö hyvää italialaista ruokaa.


    • Anonyymi
      • Tällä kertaa pisteet Elokapinalle. Ympäristörikos nimeltä moottoriurheilu tulee kieltää.


      • Anonyymi
        Kommunismi.sucks kirjoitti:

        Tällä kertaa pisteet Elokapinalle. Ympäristörikos nimeltä moottoriurheilu tulee kieltää.

        Moottoriurheilu on meidän keskustalaisten suosima laji ja pidämme sitä erittäin tehokkaana tapana tuhota elinympäristöämme nopeasti pienellä joukolla ihmisiä. Tuottamalla paljon päästöjä, pölyä ja melua ympäristöömme pystymme näin nopetuttamaan itsetuohoamme.


    • Anonyymi

      Mustattekos vielä kun 1970- luvulla iski ns. energiakriisi maaöljyn kallistumisen seurauksena? Silloin kiellettiin m.m. kauppojen näyteikkunavalot ja moottoriurheilu.

      Nyt kun maapallon elinolosuhteet ovat tuhoutumassa kelvottomiksi, olemme aivan kuin mitään ei olisikaan tapahtumassa.

    • Anonyymi

      Pulleat ihmiset tuijottavat kun toinen ajaa autolla, vaikka itsensä pitäisi olla polkupyörä-, tai juoksulenkillä.

      • Oksettavaa Nietzschen kuvaamaa rumimman ihmisen touhua.
        Ex pääministeri on langanlaiha ja juoksee. Henkisesti ja fyysisesti terästä.


      • Anonyymi

        Suomen rallissa (entinen Jyväskylän Suurajot) on kilpailun historian aikana tapahtunut seitsemän kuolonuhreja vaatinutta onnettomuutta, joissa jokaisessa on kuollut yksi henkilö. Vuosina 1960 ja 1965 tapahtui katsojan kuolemaan johtanut ulosajo. Vuosina 1974 ja 1983 tapahtui kaksi kartanlukijan kuolemaan johtanutta onnettomuutta. Vuonna 1981 AKK:n puheenjohtaja Raul Falin kuoli jäätyään erikoiskokeen maalin ohi vauhdilla ajaneen auton alle. Vuonna 1995 kuoli Hassin erikoiskokeella nolla-auton alle jäänyt katsoja. Vuonna 1996 kuoli Harjun erikoiskokeella yksi katsoja ja yli 20 katsojaa loukkaantui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen rallissa (entinen Jyväskylän Suurajot) on kilpailun historian aikana tapahtunut seitsemän kuolonuhreja vaatinutta onnettomuutta, joissa jokaisessa on kuollut yksi henkilö. Vuosina 1960 ja 1965 tapahtui katsojan kuolemaan johtanut ulosajo. Vuosina 1974 ja 1983 tapahtui kaksi kartanlukijan kuolemaan johtanutta onnettomuutta. Vuonna 1981 AKK:n puheenjohtaja Raul Falin kuoli jäätyään erikoiskokeen maalin ohi vauhdilla ajaneen auton alle. Vuonna 1995 kuoli Hassin erikoiskokeella nolla-auton alle jäänyt katsoja. Vuonna 1996 kuoli Harjun erikoiskokeella yksi katsoja ja yli 20 katsojaa loukkaantui.

        Nyt on jo aikaansaatu siis seitsemän ruumista ja kymmeniä vakavasti loukkantuneita. Onko tämä pöristely jotenkin järkevää, vai ei?


    • Anonyymi

      Kepujen on syytä tehdä parannus ja kääntyä muitten kanssa oikealle tielle. On vihdoinkin ryhdyttävä kääntämään asennoitumisenne elinympäristömme tuhoamisvimmasta päinvastaiseksi ja heti aluksi liittyä vaikka Elokapinaliikkeeseen puolustamaan heidän kanssaan lastemme tulevaisuutta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuossa myös Windy sanoo, että on taottava kun rauta on kuuma.


      • Anonyymi

        Nyt taisi selvitä, mitä se mun ukko siellä joka vuosi häärää.


    • Anonyymi

      Jyväskylässä on meneillään oikein huippuesimerkki ihmisen välinpitämättömyydestä, jonka hiilijalanjälki on masentava, se on jokin autokilpailu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe