Kai nyt järkikin sanoo ettei niin halvalla voi takkeja saada ja että hinnassa on virhe. Silti vaan piti ahnehtia ja koittaa saako takit 1.89€/ kpl
Kärkkäisen takit
18
416
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä sinun ainoa somekanavasi vai miten tämä liittyy Mikkeliin?
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole ketään, jonka kanssa puhua. Sen vuoksi yrittää keskustella täällä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalla ei ole ketään, jonka kanssa puhua. Sen vuoksi yrittää keskustella täällä..
Köpsät luulee aina halvalla saavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köpsät luulee aina halvalla saavan.
Eli ei todellakaan ole ketään, jonka kanssa keskustella kasvotusten tai puhelimessa asiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla on mukamas asiat niin hyvin. Tiedätkö mitä on olla yksinäinen ja köyhä? No, etpä tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla on mukamas asiat niin hyvin. Tiedätkö mitä on olla yksinäinen ja köyhä? No, etpä tiedä.
Oma valintasi, älä siitä muita syytä.
- Anonyymi
Kukaan tervejärkinen ei asioi Kärkkäisellä.
- Anonyymi
Voi sua kun on jotakin ongelmia Suomalaista yritystä kohtaan, kun ajatusmaailma on eri, mitä itselläsi.
Kärkkäinen on hyvä kauppa ja sieltä saa halvalla hyvää. - Anonyymi
Meidän perhe keskitti kaikki ostokset kärkkäiselle ja auto tankataan teboililla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän perhe keskitti kaikki ostokset kärkkäiselle ja auto tankataan teboililla.
Putinin kassa tuo Teboil.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sua kun on jotakin ongelmia Suomalaista yritystä kohtaan, kun ajatusmaailma on eri, mitä itselläsi.
Kärkkäinen on hyvä kauppa ja sieltä saa halvalla hyvää.Halpa ei aina ole hyvää.
- Anonyymi
Totta👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halpa ei aina ole hyvää.
Eli koska Kärkkäisellä on laatu- ja merkkitavara halvempaa kuin jossain toisessa kaupassa, se on huonoa, koska muualla sama tavara kalliimpaa? 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinin kassa tuo Teboil.
Parempi jopa.
- Anonyymi
ADHD tourette haokottellee.
- Anonyymi
pahvii vuan piälle kyllä se asettuu.
- Anonyymi
Minä luin että Kärkkäisen nakit. No kai sieltä nakkejakin saa? Nakit on hemmetin hyviä vaikka forssan perunasalaadin kanssa ja sitten nakkikastiketta ja muussia.
- Anonyymi
Helsingin Makkaratehtaan Yönakki on paras! Tokana Snellmannin nakit. Omatekoinen nakkisämplä on hemmetin hyvä: osta pehmeitä monivilja-tai maalaisssämpylöitä, nakit ja sämpylät mikrossa kuumiksi ja väliin sinappia ketsuppia ja kurkkusalaattia. On meinaan hyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294