Miten injektiot ja kotikäynnit saa loppumaan? Ennpidä siitä, että kotonani käydään injektoimassa. Järkevää neuvotaa toivoisin, ja asiallista.
Miten injektiot ja kotikäynnit saa loppumaan
13
270
Vastaukset
- Anonyymi
katkase neulat
- Anonyymi
Helpommin sanottu kuin tehty. Tulevat viemään pakkohoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpommin sanottu kuin tehty. Tulevat viemään pakkohoitoon.
Vaihda sairaanhoitopiiriä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda sairaanhoitopiiriä
Yulee liian pitkä matka hoitoon.
- Anonyymi
miksi aloitajan kotona käydään. kai siihen joku syy pitää olla.
- Anonyymi
Kun ei jaksa käydä polilla piikityksessä. Siksi tullaan kotiin. Piikitys on siksi, koska olen yrittänyt lopettaa lääkkeet itse. Ei ole onnistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei jaksa käydä polilla piikityksessä. Siksi tullaan kotiin. Piikitys on siksi, koska olen yrittänyt lopettaa lääkkeet itse. Ei ole onnistunut.
mitä lääkkeitä suhun piikitetään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä lääkkeitä suhun piikitetään
Peratsinia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peratsinia
et sä pysty tablettina käyttää tota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et sä pysty tablettina käyttää tota?
Sehän ei ota lääkkeitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän ei ota lääkkeitä!
aivan. Totta.
- Anonyymi
Parempi varmaan kotona piikitys kuin pakkohoito.
- Anonyymi
Kun on piikitys, vapaana ei voi olla. Laitoshoito on silloin paras.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990