Golffi kestää neljä päivää

🏌‍♂️🙄☕ jos harrastettais golffia voisin neuloa miehelle söpöt pussit mailan pään suojukseksi. Tai sit voitas alkaa harrastaa yhdessä pianonsoittoa. Siinä vois istua vierekkäin. Pianoja saa kuulemma nyt ilmaiseksi torista. 🎹

19

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sinun olisi hyvä ymmärtää, jos haluat ihmisen kanssa elämää, et vain tuoda itseäsi esiin, tai ostaa ihmistä elämääsi, näin kuvainnollisesti. On hyvä kunnioittaa ihmistä ja hänen elämäänsä. Ei ihmiset ole rivissä valmiina hyppäämään eri elämiin, joskus noinkin. Itse osa muutoksista on pakoa pois ihmisistä jotka ei anna elää, haluaa sinua elämöäsi ja haluaa sinua hyödyntämään omaa elämääsi. ei anna tilaa tai kunnioitusta omaan elämää. ei aina puhuta parisuhteesta.

• Anonyymi

ajatuksena, kaikki ei tykkää että luot suunnitelmat ja uuden on niitä seurattava. parisuhde ja lasten huoltajuus on ainoat missä voi näin tehdä, tietyissä tapauksissa, eikä silloinkaan jyrätä. osa naisista tykkää seurata, miestä, haluaa ja odottaa noita. eivät kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ajatuksena, kaikki ei tykkää että luot suunnitelmat ja uuden on niitä seurattava. parisuhde ja lasten huoltajuus on ainoat missä voi näin tehdä, tietyissä tapauksissa, eikä silloinkaan jyrätä. osa naisista tykkää seurata, miestä, haluaa ja odottaa noita. eivät kaikki.

ja jokaisella on tuommoisia piirteitä, niin se tuntuu kuin väkivallasta, kun yritätte väkisin syödä minun tietoisuutta, vaikuttaa, ja aina huonosti, saada olemusta ja minua itseenne, se on ällöttävä ja sairasta. jos jotkut tykkää etsikää kaltaisianne ja jättäkää minut rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja jokaisella on tuommoisia piirteitä, niin se tuntuu kuin väkivallasta, kun yritätte väkisin syödä minun tietoisuutta, vaikuttaa, ja aina huonosti, saada olemusta ja minua itseenne, se on ällöttävä ja sairasta. jos jotkut tykkää etsikää kaltaisianne ja jättäkää minut rauhaan.

eräässä suhteessa, mies halusi syödä, mutta eihän minun päätä hakannut tai riuhtonut väkisin tietoisuutta. vaan muuten, ja sanoi että haluaa että olen oma itseni ja erillinen ihminen. se tuntui hyvältä. ei laittanut varpaita pannulle, vaan nautti energiaa, sanoi että puhdistaa ja tule hyvä fiilis. ihan oma itsensä on muuten.

• Anonyymi

Jättäisin kyllä sinne kentälle golfaamaan

• Anonyymi

Haetko ensisijaisesti äitihahmoa, naisena esiintyvä mies?

• Anonyymi

Ei, neljän päivän valvotus, jotta tulee poskipussit. Huom. Viikonlopun yli. Koska pitää ”elää”. Vaikkei se ole mahdollista.

• Anonyymi

Tällaista puhetta: tylsää oli tänään. Hyvää yötä. Huomenna uusi mahdollisuus.

• Anonyymi

Ihmiselle joka elää toistenkin ihmisten kanssa saman katon alla tyhjiössä. On väärin että ihmiset antaa jonkun, oikean ihmisen olla eristettynä. Vailla korkeampaa samanarvoista ihmisyyttä. Ihmisestä luullaan valheellisia asioita. Ihmistä aliarvioidaan. Ihminen nähdään täysin väärin. Ihmistä häpäistään. Hyödynnetään. Rikotaan. Ei mahdollisteta palautumista ja elämään takaisinpalaamista. Ihmiseltä on viety rahat. Terve älykäs ihminen jolla ansaintapotentiaalia. Ei mielenterveyden kanssa ongelmia.

Ihmiselle puhutaan näin. Huom tällaisessa tyhjiössä, jossa ei ole totta, että sua KOKO AJAN seurataan?! ”Mt häiriöiset haittaavat tal kasvua. Sellaiset litistetään”.

• Anonyymi

Olis se hienoa soittaa kissanpolkkaa nelikätisesti!

• Osaan soittaa vaan ukko nooan 😄

• Anonyymi

Ei muutkaan volkkarit sen kauempaa kestä.

• Mulla meni hetki, kun mietin miten liittyy. Mutta hauska! 😄

• Anonyymi

VALETTA

• Hyvää yötä jos joku lukee. Mä katson hyvää leffaa Homesman Areenalta.

• Anonyymi

Ootko sinä homoseksuali kun miehelle ompelet?

• Anonyymi

Olet sä homoseksuali ku miehelle ompelet?

• Anonyymi

Ei, kyllä aloitus ob mieheltä naiselle

• Anonyymi

JA REIÄN YMPÄRILLE LAITTAA KARVOJA, NIIN PAREMMIN MENEE.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      54
      1718
    2. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      17
      1623
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1403
    4. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1386
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      306
      1332
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      20
      1268
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      985
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      958
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      933
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      854
    Aihe