Kuinka nuorta munaa

Anonyymi-ap

Ootte saanu suuhun tai anukseen ?

12

1200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ite 60 v olin rippileirin talkkari kun yllätin 6 poikaa runkkaamassa heti himot heräs kysyin onko kukaan saanut persettä kielsivät housut alas nyt saa 6 teiniä nussi mun persettä koko illan onneks ei mitään suuria pari kaveria heti aamulla kysymässä saako lisää toki ja muut liittyi myöhemmin mukaan olipa munan täyteinen viikko muutamasta tuli aikuisenaki vaki kavereita nyt oli jo kaluilla kokoa tuntu oikein kunnolla

    • Anonyymi

      Joskus alle kouluikäisenä kakarana samanikäisen kaverin piliä. 😂

    • Anonyymi

      istuskelen puistossa vaki penkillä ne jotka tietää tulee imen useamman nuoren yx vanhempi halus peppua kun tyttis ei antanut housut auki ja ymmärsin syyn n.20cm paksu roikkui imeskelin en tiiä kuinka suureks kasvoi mutta kun lupasin oli pakko tai ihanuus antaa tuon jätin tulla suoleeni en tiiä kauanko pano kesti taju lähti tunsin vain kuuman sperman tulvivan peppuuni laukesin itekkin pyysin numeron nykyään saan ainakin kerran viikossa tuota ihanaa kalua joskus imeskelen saan 2panoa samana päivänä

    • Anonyymi

      Vaimo halusi meille kimppaan nuoren ja löytyi 19v joka oli yli 20cm ja paksukin. Se tuli ehkä 8-10 kertaa sen yön aikana, myös suuhuni, mutta sitä spermaa valui kaikkialla.

    • Anonyymi

      Olen 63-vuotias ja viimeksi sain 18-vuotiasta.

      • Anonyymi

        Siis piti mainita, että 45-vuotta sitten...


    • Anonyymi

      17 v kävi harjoittelemassa panemista, ite silloin vähä päälle 4-kyt

    • Anonyymi

      60v pappa tunturilla yhen koulun pihalla porukka sain ainkin 10 kaverin munaa niin peppuun kuin suuhunkin mahtava mopo miitti

    • Anonyymi

      yhden kerran uimarannalla oli yhdellä nuorukaisella niin komee pullotus oli pakko mennä kysymään saako maistaa myöntyi harmitteli ettei kukaan antanut anaaliin panna kun niin suuri pusikossa näin oli yli 20cm ja paksu olin onneks huuhdellu ja rasvat mukana 3panoa sain

    • Anonyymi

      autoni ikkunasta mopo poikia 5kpl imin tyhjäksi

    • Anonyymi

      Lapsena monet meistä ovat imeneet toisten lasten vehkeitä, joten nuorta munaa on jo alakoulun ajoista saatu jo suuhun.

      Aloittelin poikaseksiä jo alakoulun puolessa välissä. Ihan alussa olin lähinnä vastaanottavana osapuolena kun murkkuikäiset naapurin pojat tykkäsivät leikkiä itseni kaltaisten vielä kehittymättömien muksujen kanssa. Niihin aikoihin asiassa ei nähty vielä mitään ongelmaa.

      Vähitellen rohkaistuin myös itse kokeilemaan imemistä. Ensimmäiset kerrat taisivat olla naapurin muutamaa vuotta nuorempien veljesten kanssa, jotka opetin masturboimaan suurella innolla. Hyvinhän se onnistui ja aloitimme runkkailemaan säännöllisesti monta kertaa viikossa. Joskus kosketeltiin myös toisiamme ja otin poikien pikkukaluja myös suuhun. Ainakin kerran ellei kaksikin myös toinen veljeksistä selvästikin laukesi suuhuni kun pippeli rupesi suussa pompahtelemaan. Olisinkohan itse ollut noin kymmenvuotias ja vanhempi veljeksistä pari vuotta nuorempi. Mitään ei vielä silloin keneltäkään tullut ulos, ainoastaan se valtavan kiva nykivä tunne joka tuntui joka puolella kroppaa.

    • Anonyymi

      olin 50v tapasin mopo porukan runkulla lupasin auttaa imin kaikilta sitten ne halus kokeilla panoja kyllä laukes kaikki sisääni kävin muutaman kerran samassa paikassa mukavaa nuorisoa kaikki olivat tyytyväisiä hommien jälkeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe