Perämoottori jumitti ääriasentoon niin että se piti rautakangella vivuttaa samalla kun toinen käänsi rattia. Ajattelin että syynä on ikivanhat vaseliinit ja tuuppasin uudet nipoista sisään. Helpotti mutta vieläkin meinaa jumittaa ääriasennossa, siinä asennossa jossa mäntä on syvimmillään siinä vaakasuorassa sylinterissä. Sitten katsoin manuaalia jossa varoitettiin ”hydraulisesta lukosta” jos vaseliinit tuuppaa silloin kun mäntä on ulommaisessa asennossa, no niin tietysti olin tehnyt. Ilmeisesti tuo lukko voi tulla kun sitä ainetta on liikaa siellä? Mutta ylimääräinenhän tursuaa sieltä välistä pois?
Hydraulinen lukko ohjauksessa, liikaa rasvaa?
Anonyymi-ap
1
299
Vastaukset
- Anonyymi
No jos liika tursuaa pois , niin mikä on ongelma ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70913Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9838Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46779