Koska sinussa ei ole mitään parannuksien merkki kiusaamisesta ja riehumisesta, tämän takia sinut mainitaan pahalla montaa sivua eräällä sivustossa. Onko se parempi näin? Oletko tyytyväinen?
Sinä saat tehdä, mitä huvittaa ja muut kärsivät koko ajan
52
963
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka se on joka kiusaa?
- Anonyymi
Ei se leiki etsivää sen paremmin, kuin kukaan muukaan.
AP.lle voin vastata omastapuolestani. Aina voi olla tyytyväinen, kun voi tehdä rehellistä työtä, eikä tarvi valehdella mistään asioista, kuten sinun.
Omavikasi jos et pysty omaa elämääsi elämään ja tarviit siihen jotain lupia / sivusta
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se leiki etsivää sen paremmin, kuin kukaan muukaan.
AP.lle voin vastata omastapuolestani. Aina voi olla tyytyväinen, kun voi tehdä rehellistä työtä, eikä tarvi valehdella mistään asioista, kuten sinun.
Omavikasi jos et pysty omaa elämääsi elämään ja tarviit siihen jotain lupia / sivusta
.Nyt osuit palstamies kerrankin asian ytimeen ns
- Anonyymi
Tin tin tin didii
- Anonyymi
Aahas, no uskallatko tulla vastaan pimeällä tiellä, kysyn vaa, pupupöksy?
- Anonyymi
Uskallan uskallatko itse yrittää kun poliisi seisoo seläntakana
- Anonyymi
Toivottavasti päästään eroon tuosta tyypistä
- Anonyymi
Samat sanat! Samassa aaltopituudessa ollaan! Yksi plussa sinulle!
- Anonyymi
Kuulostaa mielenterveys ongelmaiselta. Kenenkään ei tarvitse toisen ikävää luonnetta katsoa tai kuunnella sekunttiakaan. Jättäkää heti tuollaiset ihmiset. Lähtekää pois ja ottakaa parempi elämä.
- Anonyymi
Aina niistä ei pääse eroon, että saisi paremman elämän
- Anonyymi
Surrealistinen on tämä neuvosikin täällä trollipalstalla
- Anonyymi
Ylleesä se on nii jot jos kärsimään joutuu ni se johtuu siitä mitä on itse tehny et ennen kun alatte muita syytteleen omista kärsimyksistänne ni miettikääpä enstee mitä itse teitte että kärsimyksenne saitte
- Anonyymi
Miksei kukaan auta?!
- Anonyymi
Miten mukamas ja ketä
- Anonyymi
Ei, te ihmiset saatte tehdä mitä huvittaa. Ja yksi ihminen kärsii koko ajan. Esim siitä että sun kautta muut ihmiset kärsii. Ihmiset ei oikein ymmärrä asioita. Miksei kukaan tule apuun on suuri mysteeri!
- Anonyymi
Täällä oli se joku joka auttaisi varmasti. Jos apua kaipaat niin pyydä siltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä voi pyytää apua. Miten ihmiset ei voi sitä käsittää. Olen älykäs ihminen, en ikinä tuhlaisi vuosia elämästäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä täällä ole ollut yhtään ketään keneltä varmasti saa apua. Ota itse summan mutikqssa yhteyttä ihmisiin. Niinpä, rt osaa asettua toisen asemaan. Suuri osa ihmisistä todella vastuuttomia ja yksinkertaisesti typeriä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa pyydettyä apua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa pyydettyä apua
Miksi et saa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et saa?
Pelkään ettei minua uskota ja silloin iskee kauhea häpeä ja ahdistus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et saa?
Tarvitsen apua sellaiselta, joka tajuaa asiat. Uskon myös, että tässä tilanteessa kukaan ei saa näyttää, että tajuaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa pyydettyä apua
Miksi sä esiinnyt toisen henkilöllisyydellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En esiinny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei sinua uskottaisi. Ehkäpä joku jo ymmärtää tilanteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon kyllä, että joku/jotkut ymmärtää. Mutta jos ei saa näyttää, että ymmärtää…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitan pyytää apua, jos tulee hyvä tilaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka aloittajamies trollaa itsekseen kirjoittelemalla, nousee verenpaineeni mun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitsen apua sellaiselta, joka tajuaa asiat. Uskon myös, että tässä tilanteessa kukaan ei saa näyttää, että tajuaa…
Tieks monologimies, että se on tosi draaginen pattitilanne, oma moka jos ei luottoa löydy avaamaan koko kuvaa ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen henkilöllisyydellä tämä provoileva mies esiintyisi? Lähdetään aluksi liikkeelle siitä, että hän on provoileva mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen henkilöllisyydellä tämä provoileva mies esiintyisi? Lähdetään aluksi liikkeelle siitä, että hän on provoileva mies
Ainakin A:n henkilöllisyydellä on esiintynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä täällä ole ollut yhtään ketään keneltä varmasti saa apua. Ota itse summan mutikqssa yhteyttä ihmisiin. Niinpä, rt osaa asettua toisen asemaan. Suuri osa ihmisistä todella vastuuttomia ja yksinkertaisesti typeriä
No ainakin se yksi täällä ollut olisi auttanut kaikessa missä pystyy tuntwmatontakin välittämättä miten se itse sai kuraa niskaansa, mustamaalattiin ja uhkailtiin. Ja auttoihan se jo joitakin tapauksia oikeesti. Nyt ei ole muuten sitä näkynytkään hetkeen toivottavasti on kunnossa vaikka kovin joku koittikin muuta saada aikaan. Tietäisikö joku sen kanssa tekemisissä ollut jotain? Tuskin vastaa pelkkiin uteluihin joita voi laittaa meilissä sille siksi en itse kysy vointiaan.
- - huolestunut sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se yks rekattu tajusi paljonkin ja uskalsi tuoda sen myös esille vaikka jotkut yrittivätkin kovin hiöjentää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin A:n henkilöllisyydellä on esiintynyt
Sinullako o suvereeni valta päättää täällä kirjainten viidakossa ketä mikäkin teksti imitoi ja niin edelleen? Juttusi ei ole terveellä pohjalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon kyllä, että joku/jotkut ymmärtää. Mutta jos ei saa näyttää, että ymmärtää…
Miksi ei saisi näyttää että ymmärtää ihmisyyden? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ikinä kuullut mitään yhtä tyhmää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei saisi näyttää että ymmärtää ihmisyyden? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ikinä kuullut mitään yhtä tyhmää
Oletko miespuolinen aloittaja todella näin riehakkaalla tuulella heti aamusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinullako o suvereeni valta päättää täällä kirjainten viidakossa ketä mikäkin teksti imitoi ja niin edelleen? Juttusi ei ole terveellä pohjalla
Mitä tarvitaan ollakseen hyvä tarinankertoja- tarpeeksi toistoa ja itsepintaista jankutusta vai hienompia nyansseja? Lisäys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin se yksi täällä ollut olisi auttanut kaikessa missä pystyy tuntwmatontakin välittämättä miten se itse sai kuraa niskaansa, mustamaalattiin ja uhkailtiin. Ja auttoihan se jo joitakin tapauksia oikeesti. Nyt ei ole muuten sitä näkynytkään hetkeen toivottavasti on kunnossa vaikka kovin joku koittikin muuta saada aikaan. Tietäisikö joku sen kanssa tekemisissä ollut jotain? Tuskin vastaa pelkkiin uteluihin joita voi laittaa meilissä sille siksi en itse kysy vointiaan.
- - huolestunut sivusta” Tietäisikö joku sen kanssa tekemisissä ollut jotain? Tuskin vastaa pelkkiin uteluihin joita voi laittaa meilissä sille siksi en itse kysy vointiaan. ” Sä olet aloittajamies hyvin surrealistinen kaveri. Pakko mainita, että ilman muuta kannattaa lähteä arvailemaan muiden oletettuja kirjoituksia ja avautua tästä vuolaasti👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Tietäisikö joku sen kanssa tekemisissä ollut jotain? Tuskin vastaa pelkkiin uteluihin joita voi laittaa meilissä sille siksi en itse kysy vointiaan. ” Sä olet aloittajamies hyvin surrealistinen kaveri. Pakko mainita, että ilman muuta kannattaa lähteä arvailemaan muiden oletettuja kirjoituksia ja avautua tästä vuolaasti👍
Uteluihin, joita voi laittaa meilissä. Juuh. Lisäys
- Anonyymi
Ihmiset ei hahmota
- Anonyymi
Keskimäärin yhtään mitään, mitä siitä? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ei keskimäärin, vaan nimeomaan tähän tilanteeseen liittyen. Koska on olemassa lukuisia asioita saman aikaisesti. Ja miksi? Koska tasavertaisuutta ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä siitä 😂😂😂 eiköhän tämä asenne kerro jo kaiken oleellisen ihmisten hahmottamisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä siitä 😂😂😂 eiköhän tämä asenne kerro jo kaiken oleellisen ihmisten hahmottamisesta
Kerro miespuolinen aloittaja lisää hahmottamisesta ja edelleen esim siitä, mikä oli sinun keskeinen probleema? Katokku kuuluu kaikille
- Anonyymi
Kerro ny palstamies ihmeessä tämän toisen ihmeellisen kanavan osoite, niin voimme kaikki käydä vinkumassa huomiota etukäteen ja pettyneenä todeta, että huti tuli mulla ei ollu riittävästi nimee hehe tuplasanaleikki hiffaaks
- Anonyymi
Eiköhän täältä maailmasta ole jo aika lähteä. En ole koskaan kuullut mitään yhtä tyhmää ja valheellista
- Anonyymi
Nyt tulee aikamoista puuroa puheena, haluatko avata tätä jotenkin? Sivusta eräs kommentoijiin, ei aloituksiin orientoitunut
- Anonyymi
Ja sinäkö ukko netissä sitten et saa tehdä mitä huvittaa? Vastatakseni yleiseen kysymykseen kaikille vastakysymyksellä, se konteksti onko esim sinulla lukija sellaista suhteessa näihin tuherruksiin
- Anonyymi
Keski-ikäisten ketjureaktioko- kuin keski-ikäinen somessa laukomassa mitä ajattelee ja jopa ennen kuin ajattelee
- Anonyymi
Tiedostan, että oon tehnyt paljon virheitä, mutta se on ollut suojakuori ilkeitä ihmisiä vastaan ja sun tulis jo aika ymmärtää se, sen sijaan se miten ihmiset manipuloi muita musta ja puhuu musta muille, ei oo millään tasolla oikein, etenki kun oon pyytänyt lopettamaan.
- Anonyymi
Nainen?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138