Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

Anonyymi-ap

Etkö halua ottaa minua kiinni?

60

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vain vilaus, vaan sellainen hetki, että ehtii sanomaan jotain kivaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍🥰😍

        No, sulle kyllä haluaisin sanoa kaikkea kivaa, mutta en voi.


      • Anonyymi
        UUSI

        Vilaus riittää mulle, ku oot liian nopea muuhun näkemiseen ja minä liian hidas näkemään muulla tavalla? Ymmärrätkö tätä meidän tilannetta muuten kuin vilauttamalla itseäsi?


    • Anonyymi

      Ei riitä vilaus. Haluan sut syliini, mutta odotan toki oikeaa hetkeä. Ääntäsi ja katsettasi kaipaan kaikkein eniten nyt.

      • Anonyymi
        UUSI

        Näet ihmisen objektina. Huomaatko? Haluat toisen ihmisen istumaan syliisi jotta voit nauttia yksittäisistä yksinkertaisista asioista. Toisen ihmisen katseesta tai äänestä. Mutta sehän ei ole yhtäkuin toinen ihminen. Et voi käyttää hyväksi toisia ihmisiä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näet ihmisen objektina. Huomaatko? Haluat toisen ihmisen istumaan syliisi jotta voit nauttia yksittäisistä yksinkertaisista asioista. Toisen ihmisen katseesta tai äänestä. Mutta sehän ei ole yhtäkuin toinen ihminen. Et voi käyttää hyväksi toisia ihmisiä

        Todella omituinen tapa ajatella.


    • Anonyymi

      Ei riitä vilaus todellakaan

    • Anonyymi

      Tiedät, haluan sinut.

    • Anonyymi

      Mä haluan sinut niin paljon

    • Anonyymi

      Ei riitä. Et ole reilu kun et tule tarpeeksi lähelle. Suomi-filmeissäkin nainen lähti karkuun aivan miehen edestä, oikein kädellä heilutti, hame heiluen, etkö mies tajuu.

      • Anonyymi
        UUSI

        Talk of an s-offender


      • Anonyymi
        UUSI

        Tyhmä on mies ei voi muuta sanoa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä on mies ei voi muuta sanoa

        Kyllä, aivan toista luokkaa kuin muut.


    • Anonyymi
      UUSI

      Niin.. eikö se olisi mukava sellainen lämpöinen nainen aamulla saman peiton alla..?
      Aamuhetki yhdessä heräten ja saman pöydän ääressä aamukahvia juoden, silmät vielä unesta sikkarassa ja hiukset sekaisin..?
      Päivänkin voisi yhdessä viettää ulkona luonnossa, kunnes tulee nälkä ja syömään.
      Loppupäivä tehden mitä halutaan.
      Ei kaikkea kuitenkaan tarvitse suunnitella etukäteen eikä aina olla edes tiiviisti yhdessä.
      Ehkä sitä vaan kaipaa näin jo vanhempana jotain tälläistä tavallista elämää. 😉 Hyvää huomenta eräälle M... Miehelle.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tarinan kerronta paljastaa naikkosen olevan henkisesti lapsen tasolla. Vaikka nuori onkin henkinen puoli on jäänyt fyysisestä jälkeen. Elämän ollessa kapea alaista esim. syrjäkylän asukki tai uskonlahkoisuus voi myöskin vaikuttaa. Nyt on löytänyt jännämiehen, onko kulkukauppias isosta maailmasta tullut kylään.Posket hehkuu ja hymy on herkässä. Liha väreilee.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarinan kerronta paljastaa naikkosen olevan henkisesti lapsen tasolla. Vaikka nuori onkin henkinen puoli on jäänyt fyysisestä jälkeen. Elämän ollessa kapea alaista esim. syrjäkylän asukki tai uskonlahkoisuus voi myöskin vaikuttaa. Nyt on löytänyt jännämiehen, onko kulkukauppias isosta maailmasta tullut kylään.Posket hehkuu ja hymy on herkässä. Liha väreilee.

        Siinä taas joku katkera jätetty tai irtonumeroita harrastava tunteeton narsisti päässyt sängystä ylös 😂
        Itse ei osaa muuta kuin arvostella joka onkin narsistin hallitsevin ominaisuus.


      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi pitäisi olla aamulla hiukset sekaisin?!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarinan kerronta paljastaa naikkosen olevan henkisesti lapsen tasolla. Vaikka nuori onkin henkinen puoli on jäänyt fyysisestä jälkeen. Elämän ollessa kapea alaista esim. syrjäkylän asukki tai uskonlahkoisuus voi myöskin vaikuttaa. Nyt on löytänyt jännämiehen, onko kulkukauppias isosta maailmasta tullut kylään.Posket hehkuu ja hymy on herkässä. Liha väreilee.

        Ristiriitainen toi nuori joka jääny lapsen tasoll!!
        Kannattaa vähän tarkemmin miettii ennenkuin analysoi omaa aivoskeidaansa ulos.
        Onks muijalla jääny oma tunne elävä vähän niinko kehittymäti lainkaan nii o harhast tektsii sul.
        Ei pal kannat muit sillo arvostel!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi olla aamulla hiukset sekaisin?!

        Nukutko makuulla pää tyynyä vasten? Jos sullakin hiuksia, niin ne menee sekaisin tuossa tilanteessa yön aikana. Tollo.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi olla aamulla hiukset sekaisin?!

        Sä varmaan laita tekoripsetkin silmiin ennenkuin uskallat sängystä ylös!!
        Hiukset sekaisin on paras!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukutko makuulla pää tyynyä vasten? Jos sullakin hiuksia, niin ne menee sekaisin tuossa tilanteessa yön aikana. Tollo.

        Jotkut varmaan makaa tikkujäykkänä sitten miehen vieressä täydet maalit naamassa ja tukka päätä myöten ettei vaan lumous haihdu 😄


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut varmaan makaa tikkujäykkänä sitten miehen vieressä täydet maalit naamassa ja tukka päätä myöten ettei vaan lumous haihdu 😄

        Joo, näitä peräkylän kohtalokkaita maalinaamoja on maitolaiturit täynnä. Katselevat elokuvista mallia miten naamamaalit laitetaan eli pannaan. Kulmakarvat piirretään tyhjällä olut tölkillä ja tukka kiharretaan hiilihangolla. Myös oma elämä näytellään narsistin tyyliin. Käsikirjoitus kirjoitetaan suoli 24:lle. Sitten vaan ulistaan kaipausta ja varpaita polttavaa rakkautta jos joku Mies sattuu vilkaisemaan. Oolalaa..Eroon et pääse, olet mun, jätä se akkas..!!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarinan kerronta paljastaa naikkosen olevan henkisesti lapsen tasolla. Vaikka nuori onkin henkinen puoli on jäänyt fyysisestä jälkeen. Elämän ollessa kapea alaista esim. syrjäkylän asukki tai uskonlahkoisuus voi myöskin vaikuttaa. Nyt on löytänyt jännämiehen, onko kulkukauppias isosta maailmasta tullut kylään.Posket hehkuu ja hymy on herkässä. Liha väreilee.

        Kirjoittelet mies omista kommenteistasi sentimentaalista analyysia, mutta kenelle


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut varmaan makaa tikkujäykkänä sitten miehen vieressä täydet maalit naamassa ja tukka päätä myöten ettei vaan lumous haihdu 😄

        Se haihtuu viimeistään ku kuulee naisen pieraisevan, on traumaattista sellanen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukutko makuulla pää tyynyä vasten? Jos sullakin hiuksia, niin ne menee sekaisin tuossa tilanteessa yön aikana. Tollo.

        Ei mene mulla. En mä elä tollaista elämää


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittelet mies omista kommenteistasi sentimentaalista analyysia, mutta kenelle

        Uskonlahkoille ja lohkoille sit varmaan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se haihtuu viimeistään ku kuulee naisen pieraisevan, on traumaattista sellanen

        Naisen pieraisu on sulosävelmiä korvillesi ja huumaavaa ruusun tuoksua nenällesi. Mitään traumatisoivaa siinä ole.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarinan kerronta paljastaa naikkosen olevan henkisesti lapsen tasolla. Vaikka nuori onkin henkinen puoli on jäänyt fyysisestä jälkeen. Elämän ollessa kapea alaista esim. syrjäkylän asukki tai uskonlahkoisuus voi myöskin vaikuttaa. Nyt on löytänyt jännämiehen, onko kulkukauppias isosta maailmasta tullut kylään.Posket hehkuu ja hymy on herkässä. Liha väreilee.

        En voi ymmärtää tällaisia kirjoituksia. Miten joku voi antaa itsestään niin kehittymättömän kuvan ja silti luulee olevan toisten yläpuolella. Toivottavasti elämä opettaa sinua hieman kypsempään ajatteluun jo itsesikin kannalta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Rakas 😍

    • Anonyymi
      UUSI

      Ai psyko heränny käsi housuissa ja valmiina tuomitsemaan kateellisena ja osattomana muiden onnea 🤣🤣 voi voi kun olis sullakin mitä hehkuttaa mutta kun oot vaan yksi iso 💩 läjä niin jää noi muiden arvostelut aika selvästi vähän niinkuin itsestäsi kertovaksi 😭 😭
      Ajattelitko olevasi hyväkin ihmistuntija 😂😂

      • Anonyymi
        UUSI

        Sinulla on mies aika reipas meno aloituksessasi, olet ilmeisesti ihan itsesi paras primus motor kiihdyttämisessä tiloihin🥱


    • Anonyymi
      UUSI

      That is Cash only

    • Anonyymi
      UUSI

      Talvella vielä riitti, kevättä kohti kun mentiin niin tuska nähdä tai kuulla kasvoi. Nyt olen toivoton.

      • Anonyymi
        UUSI

        Siinäpä päivän paiste itse 🍑 ihanko omaasi kehotat haistamaan 🤢


      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi olet toivoton?


      • Anonyymi
        UUSI

        Täällä lähinnä tuska ja tietämys siitä, että kohta ei enää koskaan nähdä. 😔

        Toivo todellakin meni.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet toivoton?

        Millainen olo se sitten on kun rakastuu ja toinen on mielessä koko ajan, haluaisit olla hänen kanssaan, mutta et kuitenkaan näe kuin harvoin..? -8:20


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen olo se sitten on kun rakastuu ja toinen on mielessä koko ajan, haluaisit olla hänen kanssaan, mutta et kuitenkaan näe kuin harvoin..? -8:20

        Se sattuu niin 😢. Miksi et yritä vaihtaa sanaa "harvoin" sanaksi "usein"?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sattuu niin 😢. Miksi et yritä vaihtaa sanaa "harvoin" sanaksi "usein"?

        Se on hieman vaikeaa minun lähestyä 'siellä' muiden takia, vaikka ei mua heidän mielipide siinä mielessä kiinnosta. Häntä ajattelen, haluaisiko edes. Ja tikusta asiaa on hieman vaikeaa muutenkin nykyään. -8:20


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hieman vaikeaa minun lähestyä 'siellä' muiden takia, vaikka ei mua heidän mielipide siinä mielessä kiinnosta. Häntä ajattelen, haluaisiko edes. Ja tikusta asiaa on hieman vaikeaa muutenkin nykyään. -8:20

        Muut ympärillä on klassinen este...
        Milloin näit hänet viimeksi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut ympärillä on klassinen este...
        Milloin näit hänet viimeksi?

        No, kyllä me muutenkin voidaan nähdä, sattumalta hänenkin toimesta jos ikinä haluaa nähdä. Ja tietysti aina virallinen olen hänen kanssaan, oikein huvittaa oma käytös. Tunteet myllertää, mutta kun ei ole rohkeutta siellä.
        Heinäkuun alussa juteltiin ♥️-8:20


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kyllä me muutenkin voidaan nähdä, sattumalta hänenkin toimesta jos ikinä haluaa nähdä. Ja tietysti aina virallinen olen hänen kanssaan, oikein huvittaa oma käytös. Tunteet myllertää, mutta kun ei ole rohkeutta siellä.
        Heinäkuun alussa juteltiin ♥️-8:20

        Onnea sinulle ☺️☺️☺️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea sinulle ☺️☺️☺️

        Kiitos, kuin myös sinulle 🙂 -8:20


    • Anonyymi
      UUSI

      Syyttelisit ahdistelusta. Muuten kyllä voisin. m>n

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä? 😂
        Sinä voisit valittaa…


    • Anonyymi
      UUSI

      Mies kuvaisimmeko tulevaisuudessa pienimuotoisen videon kuten esim kännykän kameralla otettu viinanhuuruinen dokumentaatio mitä riemuissaan esitellä, mutta selvinpäin siinä ei tunnu ehkä olevan enää sisältöä, esim emme näe kenelle sanottiin haista home

      • Anonyymi
        UUSI

        Taitaa haista jo home omaan nokkaan peräkylän marilyynillä. Onko näytelmän ohjaaja vaihtunut?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa haista jo home omaan nokkaan peräkylän marilyynillä. Onko näytelmän ohjaaja vaihtunut?

        Home sweet home!
        Huoneen taulu
        kuin maammelaulu.
        Ei laaksoa,
        ei kukkulaa..
        Kot kot siellä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa haista jo home omaan nokkaan peräkylän marilyynillä. Onko näytelmän ohjaaja vaihtunut?

        Minkä näytelmän ohjaaja? En MÄ mikään marionettien vetelijä ole jos sitä vihjaat, mutta sinä taidat olla niitä nukkemiehiä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Home sweet home!
        Huoneen taulu
        kuin maammelaulu.
        Ei laaksoa,
        ei kukkulaa..
        Kot kot siellä

        Silti just sulla ois niin kova hinku fiilaan ja höylään että katkerana yrität vaikuttaa täällä palatalla ja taisi sisältö kirpaista pahemman kerran oman elämän Tynkkysen sielunkumppanit yms


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti just sulla ois niin kova hinku fiilaan ja höylään että katkerana yrität vaikuttaa täällä palatalla ja taisi sisältö kirpaista pahemman kerran oman elämän Tynkkysen sielunkumppanit yms

        Kuka nyt kenenkin alueet aina puheeksi ja asiaks ottaa, no mutta jou hyvää viimeistä satulanhaistoa symbolisesti


    • Anonyymi
      UUSI

      En halua nähdä naista ellei hän halua olla kanssani loppuelämäänsä. Ihan turhaa nähdä muuten. Mies haaskaa aikaansa jos toljottaa tai tavoittelee naista kuka ei välitä hänestä mitään. En aio olla sellainen mies.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oletko jumalan valittu?


      • Anonyymi
        UUSI

        Sinä oot! Oot hereillä, huomaan. Paanko >? U /M?


    • Anonyymi
      UUSI

      Mikähän Minttu-Einari mahtaa aloittaja olla?

    • Anonyymi
      UUSI

      Haluan ja otan 😊

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei riitä vilaus mikäli olet hän

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei kuvauksia

        Se on laitonta

        Salakuvaaminen vallankäyttöä

        En luota sinuun


    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä sä voit tulla mulle juttelemaan ' siellä ' ei mua haittaa muut siinä.
      Ei olla nähty vähään aikaan tiedän. En oo silti sua unohtanut. Ajattelin antaa sulle aikaa miettiä mitä tahdot.
      Huomennakin voitas hyvin tavata, jos oot tarpeeks aikaisin hereillä.
      Riippuen sataako aamulla, olen siinä tien toisella puolella olevalla isolla alueella. Käyn siellä usein istumassa ennenkuin menen sinne missä yleensä on samaan aikaan oltu.
      Tulet vaan rohkeesti Mies siihen vierelle 😉

    • Anonyymi
      UUSI

      Se on vasta sitä oikeaa rakkautta, kun uskaltaa päästää neljän oktaavin pierun saman peiton alla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1708
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1166
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1054
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      940
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      856
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      261
      802
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      769
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      60
      738
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      726
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      209
      721
    Aihe