Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

Anonyymi-ap

Etkö halua ottaa minua kiinni?

129

2841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei vain vilaus, vaan sellainen hetki, että ehtii sanomaan jotain kivaa.

• Anonyymi

😍🥰😍

No, sulle kyllä haluaisin sanoa kaikkea kivaa, mutta en voi.

• Anonyymi

Vilaus riittää mulle, ku oot liian nopea muuhun näkemiseen ja minä liian hidas näkemään muulla tavalla? Ymmärrätkö tätä meidän tilannetta muuten kuin vilauttamalla itseäsi?

• Anonyymi

Ei riitä vilaus. Haluan sut syliini, mutta odotan toki oikeaa hetkeä. Ääntäsi ja katsettasi kaipaan kaikkein eniten nyt.

• Anonyymi

Näet ihmisen objektina. Huomaatko? Haluat toisen ihmisen istumaan syliisi jotta voit nauttia yksittäisistä yksinkertaisista asioista. Toisen ihmisen katseesta tai äänestä. Mutta sehän ei ole yhtäkuin toinen ihminen. Et voi käyttää hyväksi toisia ihmisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näet ihmisen objektina. Huomaatko? Haluat toisen ihmisen istumaan syliisi jotta voit nauttia yksittäisistä yksinkertaisista asioista. Toisen ihmisen katseesta tai äänestä. Mutta sehän ei ole yhtäkuin toinen ihminen. Et voi käyttää hyväksi toisia ihmisiä

Todella omituinen tapa ajatella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella omituinen tapa ajatella.

Palstamiehen päämäärättömässä provoilussa on hyvin vähän ystävä pieni mitä tulkita

• Anonyymi

Ei riitä vilaus todellakaan

• Anonyymi

Tiedät, haluan sinut.

• Anonyymi

"Musta" on muotia! Värjää SE...! Vai riittääkö .... tumman ruskea?

• Anonyymi

Mä haluan sinut niin paljon

• Anonyymi

Ei riitä. Et ole reilu kun et tule tarpeeksi lähelle. Suomi-filmeissäkin nainen lähti karkuun aivan miehen edestä, oikein kädellä heilutti, hame heiluen, etkö mies tajuu.

• Anonyymi

Talk of an s-offender

• Anonyymi

Tyhmä on mies ei voi muuta sanoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmä on mies ei voi muuta sanoa

Kyllä, aivan toista luokkaa kuin muut.

• Anonyymi

Niin.. eikö se olisi mukava sellainen lämpöinen nainen aamulla saman peiton alla..?
      Aamuhetki yhdessä heräten ja saman pöydän ääressä aamukahvia juoden, silmät vielä unesta sikkarassa ja hiukset sekaisin..?
      Päivänkin voisi yhdessä viettää ulkona luonnossa, kunnes tulee nälkä ja syömään.
      Loppupäivä tehden mitä halutaan.
      Ei kaikkea kuitenkaan tarvitse suunnitella etukäteen eikä aina olla edes tiiviisti yhdessä.
      Ehkä sitä vaan kaipaa näin jo vanhempana jotain tälläistä tavallista elämää. 😉 Hyvää huomenta eräälle M... Miehelle.

• Anonyymi

Tarinan kerronta paljastaa naikkosen olevan henkisesti lapsen tasolla. Vaikka nuori onkin henkinen puoli on jäänyt fyysisestä jälkeen. Elämän ollessa kapea alaista esim. syrjäkylän asukki tai uskonlahkoisuus voi myöskin vaikuttaa. Nyt on löytänyt jännämiehen, onko kulkukauppias isosta maailmasta tullut kylään.Posket hehkuu ja hymy on herkässä. Liha väreilee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarinan kerronta paljastaa naikkosen olevan henkisesti lapsen tasolla. Vaikka nuori onkin henkinen puoli on jäänyt fyysisestä jälkeen. Elämän ollessa kapea alaista esim. syrjäkylän asukki tai uskonlahkoisuus voi myöskin vaikuttaa. Nyt on löytänyt jännämiehen, onko kulkukauppias isosta maailmasta tullut kylään.Posket hehkuu ja hymy on herkässä. Liha väreilee.

Siinä taas joku katkera jätetty tai irtonumeroita harrastava tunteeton narsisti päässyt sängystä ylös 😂
        Itse ei osaa muuta kuin arvostella joka onkin narsistin hallitsevin ominaisuus.

• Anonyymi

Miksi pitäisi olla aamulla hiukset sekaisin?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ristiriitainen toi nuori joka jääny lapsen tasoll!!
        Kannattaa vähän tarkemmin miettii ennenkuin analysoi omaa aivoskeidaansa ulos.
        Onks muijalla jääny oma tunne elävä vähän niinko kehittymäti lainkaan nii o harhast tektsii sul.
        Ei pal kannat muit sillo arvostel!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nukutko makuulla pää tyynyä vasten? Jos sullakin hiuksia, niin ne menee sekaisin tuossa tilanteessa yön aikana. Tollo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä varmaan laita tekoripsetkin silmiin ennenkuin uskallat sängystä ylös!!
        Hiukset sekaisin on paras!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nukutko makuulla pää tyynyä vasten? Jos sullakin hiuksia, niin ne menee sekaisin tuossa tilanteessa yön aikana. Tollo.

Jotkut varmaan makaa tikkujäykkänä sitten miehen vieressä täydet maalit naamassa ja tukka päätä myöten ettei vaan lumous haihdu 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut varmaan makaa tikkujäykkänä sitten miehen vieressä täydet maalit naamassa ja tukka päätä myöten ettei vaan lumous haihdu 😄

Joo, näitä peräkylän kohtalokkaita maalinaamoja on maitolaiturit täynnä. Katselevat elokuvista mallia miten naamamaalit laitetaan eli pannaan. Kulmakarvat piirretään tyhjällä olut tölkillä ja tukka kiharretaan hiilihangolla. Myös oma elämä näytellään narsistin tyyliin. Käsikirjoitus kirjoitetaan suoli 24:lle. Sitten vaan ulistaan kaipausta ja varpaita polttavaa rakkautta jos joku Mies sattuu vilkaisemaan. Oolalaa..Eroon et pääse, olet mun, jätä se akkas..!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittelet mies omista kommenteistasi sentimentaalista analyysia, mutta kenelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se haihtuu viimeistään ku kuulee naisen pieraisevan, on traumaattista sellanen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mene mulla. En mä elä tollaista elämää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittelet mies omista kommenteistasi sentimentaalista analyysia, mutta kenelle

Uskonlahkoille ja lohkoille sit varmaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se haihtuu viimeistään ku kuulee naisen pieraisevan, on traumaattista sellanen

Naisen pieraisu on sulosävelmiä korvillesi ja huumaavaa ruusun tuoksua nenällesi. Mitään traumatisoivaa siinä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi ymmärtää tällaisia kirjoituksia. Miten joku voi antaa itsestään niin kehittymättömän kuvan ja silti luulee olevan toisten yläpuolella. Toivottavasti elämä opettaa sinua hieman kypsempään ajatteluun jo itsesikin kannalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, näitä peräkylän kohtalokkaita maalinaamoja on maitolaiturit täynnä. Katselevat elokuvista mallia miten naamamaalit laitetaan eli pannaan. Kulmakarvat piirretään tyhjällä olut tölkillä ja tukka kiharretaan hiilihangolla. Myös oma elämä näytellään narsistin tyyliin. Käsikirjoitus kirjoitetaan suoli 24:lle. Sitten vaan ulistaan kaipausta ja varpaita polttavaa rakkautta jos joku Mies sattuu vilkaisemaan. Oolalaa..Eroon et pääse, olet mun, jätä se akkas..!!

Oletko oikeesti se avaruus olio? Häpeä tyrkyttää ittees varatuille miehille nsmies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itte taiat piirtää ne kulmakarvas ynnä muut karvat, omat puuttees sysäät taasen jollekkin muulle naiselle! Raukkis olet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itte taiat piirtää ne kulmakarvas ynnä muut karvat, omat puuttees sysäät taasen jollekkin muulle naiselle! Raukkis olet!

Kenelle sinä koet vastaavasi kun vastaat tälle miehelle allit hyllyen? Taisit jotenkin tunnistaa itsesi tms ja yrität pistää haukkumistesi ja valheidesi niskaan tätäkin, palstatasolle jämähtänyt has been nykyinen elämänkallu

• Anonyymi

Rakas 😍

• Anonyymi

Ai psyko heränny käsi housuissa ja valmiina tuomitsemaan kateellisena ja osattomana muiden onnea 🤣🤣 voi voi kun olis sullakin mitä hehkuttaa mutta kun oot vaan yksi iso 💩 läjä niin jää noi muiden arvostelut aika selvästi vähän niinkuin itsestäsi kertovaksi 😭 😭
      Ajattelitko olevasi hyväkin ihmistuntija 😂😂

• Anonyymi

Sinulla on mies aika reipas meno aloituksessasi, olet ilmeisesti ihan itsesi paras primus motor kiihdyttämisessä tiloihin🥱

• Anonyymi

That is Cash only

• Anonyymi

Talvella vielä riitti, kevättä kohti kun mentiin niin tuska nähdä tai kuulla kasvoi. Nyt olen toivoton.

• Anonyymi

Siinäpä päivän paiste itse 🍑 ihanko omaasi kehotat haistamaan 🤢

• Anonyymi

Miksi olet toivoton?

• Anonyymi

Täällä lähinnä tuska ja tietämys siitä, että kohta ei enää koskaan nähdä. 😔

Toivo todellakin meni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet toivoton?

Millainen olo se sitten on kun rakastuu ja toinen on mielessä koko ajan, haluaisit olla hänen kanssaan, mutta et kuitenkaan näe kuin harvoin..? -8:20

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen olo se sitten on kun rakastuu ja toinen on mielessä koko ajan, haluaisit olla hänen kanssaan, mutta et kuitenkaan näe kuin harvoin..? -8:20

Se sattuu niin 😢. Miksi et yritä vaihtaa sanaa "harvoin" sanaksi "usein"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se sattuu niin 😢. Miksi et yritä vaihtaa sanaa "harvoin" sanaksi "usein"?

Se on hieman vaikeaa minun lähestyä 'siellä' muiden takia, vaikka ei mua heidän mielipide siinä mielessä kiinnosta. Häntä ajattelen, haluaisiko edes. Ja tikusta asiaa on hieman vaikeaa muutenkin nykyään. -8:20

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hieman vaikeaa minun lähestyä 'siellä' muiden takia, vaikka ei mua heidän mielipide siinä mielessä kiinnosta. Häntä ajattelen, haluaisiko edes. Ja tikusta asiaa on hieman vaikeaa muutenkin nykyään. -8:20

Muut ympärillä on klassinen este...
        Milloin näit hänet viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muut ympärillä on klassinen este...
        Milloin näit hänet viimeksi?

No, kyllä me muutenkin voidaan nähdä, sattumalta hänenkin toimesta jos ikinä haluaa nähdä. Ja tietysti aina virallinen olen hänen kanssaan, oikein huvittaa oma käytös. Tunteet myllertää, mutta kun ei ole rohkeutta siellä.
        Heinäkuun alussa juteltiin ♥️-8:20

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kyllä me muutenkin voidaan nähdä, sattumalta hänenkin toimesta jos ikinä haluaa nähdä. Ja tietysti aina virallinen olen hänen kanssaan, oikein huvittaa oma käytös. Tunteet myllertää, mutta kun ei ole rohkeutta siellä.
        Heinäkuun alussa juteltiin ♥️-8:20

Onnea sinulle ☺️☺️☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea sinulle ☺️☺️☺️

Kiitos, kuin myös sinulle 🙂 -8:20

• Anonyymi

Syyttelisit ahdistelusta. Muuten kyllä voisin. m>n

• Anonyymi

Minä? 😂
        Sinä voisit valittaa…

• Anonyymi

Mies kuvaisimmeko tulevaisuudessa pienimuotoisen videon kuten esim kännykän kameralla otettu viinanhuuruinen dokumentaatio mitä riemuissaan esitellä, mutta selvinpäin siinä ei tunnu ehkä olevan enää sisältöä, esim emme näe kenelle sanottiin haista home

• Anonyymi

Taitaa haista jo home omaan nokkaan peräkylän marilyynillä. Onko näytelmän ohjaaja vaihtunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa haista jo home omaan nokkaan peräkylän marilyynillä. Onko näytelmän ohjaaja vaihtunut?

Home sweet home!
        Huoneen taulu
        kuin maammelaulu.
        Ei laaksoa,
        ei kukkulaa..
        Kot kot siellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä näytelmän ohjaaja? En MÄ mikään marionettien vetelijä ole jos sitä vihjaat, mutta sinä taidat olla niitä nukkemiehiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Home sweet home!
        Huoneen taulu
        kuin maammelaulu.
        Ei laaksoa,
        ei kukkulaa..
        Kot kot siellä

Silti just sulla ois niin kova hinku fiilaan ja höylään että katkerana yrität vaikuttaa täällä palatalla ja taisi sisältö kirpaista pahemman kerran oman elämän Tynkkysen sielunkumppanit yms

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti just sulla ois niin kova hinku fiilaan ja höylään että katkerana yrität vaikuttaa täällä palatalla ja taisi sisältö kirpaista pahemman kerran oman elämän Tynkkysen sielunkumppanit yms

Kuka nyt kenenkin alueet aina puheeksi ja asiaks ottaa, no mutta jou hyvää viimeistä satulanhaistoa symbolisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://youtu.be/NA7WtSuCcqo?si=Bm6Su-4vxWY86rAu 🎶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka nyt kenenkin alueet aina puheeksi ja asiaks ottaa, no mutta jou hyvää viimeistä satulanhaistoa symbolisesti

Esim jos hokee pelkkää sukuelimen nimeä tunnisteeksi, niin on aika vaju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim jos hokee pelkkää sukuelimen nimeä tunnisteeksi, niin on aika vaju

Onks se mitattu! 😂

• Anonyymi

En halua nähdä naista ellei hän halua olla kanssani loppuelämäänsä. Ihan turhaa nähdä muuten. Mies haaskaa aikaansa jos toljottaa tai tavoittelee naista kuka ei välitä hänestä mitään. En aio olla sellainen mies.

• Anonyymi

Oletko jumalan valittu?

• Anonyymi

Sinä oot! Oot hereillä, huomaan. Paanko >? U /M?

• Anonyymi

Mikähän Minttu-Einari mahtaa aloittaja olla?

• Anonyymi

No se ranskaisa just?

• Anonyymi

Haluan ja otan 😊

• Anonyymi

Ei riitä vilaus mikäli olet hän

• Anonyymi

Ei kuvauksia

Se on laitonta

Salakuvaaminen vallankäyttöä

En luota sinuun

• Anonyymi

Joo,minullekin riitti tämä vaihe jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuvauksia

Se on laitonta

Salakuvaaminen vallankäyttöä

En luota sinuun

Näissä panohommissa on semmoinen ongelma, että saattaa lipsahtaa. Lipsahtaa mitä lipsahtaa omista asioista, mut välillä oon kertonut täällä ”faktoja”, niin onkin jotkut tutut yhdistäneet ihan väärään ihmiseen. Se nyt tässä on ongelma, kun sitten paljastuu ne muutkin osalliset, erityisesti ne, joiden asioita tässä haluan edistää. Kun haluaisin vaan kirjoitella tästä ihan hullusta touhusta, enkä nyt ole niin mielikuvitusrikas, että osaisin tehdä pseudonymisoinnin.

En halua loukata yhtään ketään juoruamalla henkilöstä jotain asioita, jotka esim. olen saanut kuulla luottamuksellisesti. Vaikka olisin esim. tavannut erään ystäväni psyk. sairaalassa, niin ei ole minun asiani kertoa tätä muille ystävilleni, vaikka sen saisin tehdä, koska en ole ns. töissä sairaalassa silloin. Se on nyt eri asia tavata ihmisiä marketissa, mut osa asioista on sellaisia, että ihminen kertoo itse jos kertoo, tämä mun ajatus pääpiirteissään. En ainakaan niistä halua avautua millekään somepalstalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näissä panohommissa on semmoinen ongelma, että saattaa lipsahtaa. Lipsahtaa mitä lipsahtaa omista asioista, mut välillä oon kertonut täällä ”faktoja”, niin onkin jotkut tutut yhdistäneet ihan väärään ihmiseen. Se nyt tässä on ongelma, kun sitten paljastuu ne muutkin osalliset, erityisesti ne, joiden asioita tässä haluan edistää. Kun haluaisin vaan kirjoitella tästä ihan hullusta touhusta, enkä nyt ole niin mielikuvitusrikas, että osaisin tehdä pseudonymisoinnin.

En halua loukata yhtään ketään juoruamalla henkilöstä jotain asioita, jotka esim. olen saanut kuulla luottamuksellisesti. Vaikka olisin esim. tavannut erään ystäväni psyk. sairaalassa, niin ei ole minun asiani kertoa tätä muille ystävilleni, vaikka sen saisin tehdä, koska en ole ns. töissä sairaalassa silloin. Se on nyt eri asia tavata ihmisiä marketissa, mut osa asioista on sellaisia, että ihminen kertoo itse jos kertoo, tämä mun ajatus pääpiirteissään. En ainakaan niistä halua avautua millekään somepalstalle.

gossip girl asioita en tule katumaan ikinä enkä missään tilanteessa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä miespuolinen aloittaja haet näillä tarinoilla, jotka alkaa keskeltä ei mitään ja päättyy ei mihinkään?

• Anonyymi

Kyllä sä voit tulla mulle juttelemaan ' siellä ' ei mua haittaa muut siinä.
      Ei olla nähty vähään aikaan tiedän. En oo silti sua unohtanut. Ajattelin antaa sulle aikaa miettiä mitä tahdot.
      Huomennakin voitas hyvin tavata, jos oot tarpeeks aikaisin hereillä.
      Riippuen sataako aamulla, olen siinä tien toisella puolella olevalla isolla alueella. Käyn siellä usein istumassa ennenkuin menen sinne missä yleensä on samaan aikaan oltu.
      Tulet vaan rohkeesti Mies siihen vierelle 😉

• Anonyymi

Se on vasta sitä oikeaa rakkautta, kun uskaltaa päästää neljän oktaavin pierun saman peiton alla.

• Anonyymi

Okkei teillä siis tollanen meininki!

• Anonyymi

Väärin naisena sanon että siitä tietää että intohimoinen rakkaus on osaltani ohi kun alan pieneen kaivattuni läheisyydessä.Kyllä lasteni isä, exä tietää tämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin naisena sanon että siitä tietää että intohimoinen rakkaus on osaltani ohi kun alan pieneen kaivattuni läheisyydessä.Kyllä lasteni isä, exä tietää tämän.

Itte olet ze isä, älä viitti valhehdella transusetä!

• Anonyymi

Se rikkoo keijukaisillusion varmasti

• Anonyymi

Huomenna muru 😉

• Anonyymi

En päästä sua enää 😏

• Anonyymi

Jos tilanne ei oo omasta mielestä otollinen, niin en tule ottamaan kiinni.

• Anonyymi

Pannaan sitten

• Anonyymi

Vitut

• Anonyymi

Ja mielellään kakkoseen kunnolla.

• Anonyymi

Eipä paljon enään oo tunteita tuollaiseen sekopäähän mikä ei osaa olla normaalisti

• Anonyymi

Miksi pitäisi ei ole enään mitään tunteita teit jo kaiken selväksi oli se sitten pelleilyä tai ei

• Anonyymi

Kyllähän minä muutakin haluaisin, mutta sinähän se olit, kun et huolinut

• Anonyymi

Jos Miia niin haluan haluan

• Anonyymi

Haluan tietysti ottaa susta kiinni tule tänne vaan

• Anonyymi

tietysti haluaan ottaa kiinni ja tiukasti syliin.

• Anonyymi

Opettele puhumaan suomea kunnolla. "Riittääkö sulle näkemään" ei tarkoita mitään.

• Anonyymi

Muista kiinnittää🦄 huomiota tämän kuvitteellisen kilpasiskosi tms 😬kielioppiin kun vastailet naista esittävälle miehelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista kiinnittää🦄 huomiota tämän kuvitteellisen kilpasiskosi tms 😬kielioppiin kun vastailet naista esittävälle miehelle

On tärkeä poliittista kotkotusta vaativa asia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja sanoa, et btw mä rakastan sua. :) Kaikenlaisia toheltajia (Simo?) siellä vaatehuoneessa on kummittelemassa!

• Anonyymi

Riitti se samaan aikaan tämän pskan fiiliksen.

• Anonyymi

Viuhahdus, tuo karmea öinen tosi viuhahdus, nauranut en, se oli viuhahdus, pylly juostessa hylly, kun mä viuhahdin, sitten sänkyyn saattelin sut, vai niin saattelit kai, lauloi Irwin naiskuoroineen. Haluan nainen viuhahtaa kanssasi järveen. Molskis, sanoi Eemeli! m>n

• Anonyymi

Otin

• Anonyymi

Tykkään sinusta kovasti mutta olet varattu nainen enkä tiedä mitä lopulta ajattelet minusta kun en saa selvää. Et ainakaan näköjään halua olla tekemisissä kanssani joten eiköhän se osoita jo ettet ole kiinnostunut vaikka välillä tuntuu että annat toisenlaista viestiä. Ongelman tekee myös se että aina kun näemme ympärilläsi käy niin kova kuhina miehistä koska olet kiinnostava etten lähde sinne jonottelemaan tai vääntämään näiden kanssa. Ajattelen niin että jos haluaisit lähestyä voisit tehdä sen itse.

• Anonyymi

Olet myös varattu. Ja muita syitä, miksen voinut minä.

• Anonyymi

Seuraa hänen faceaan niin huomaat onko hän varattu nainen juuri sinusta kiinnostunut.Tee testi.Laitat päivitystä vaikka vaihdat profiilikuvan.Samana päivänä vaihtaa nainen kuvansa.Kokeile jotain muuta itsestäsi seuraavaksi laittaa vaikka lemmikin kuvaa jos kaivatulla on lemmikki hän matkii sinun lemmikki päivitystä heti perään.

• Anonyymi

Papat leikkii......?!!!?

• Anonyymi

Mulle kelpaa vain aikuiset ja tasapainoiset ihmiset, jotka osaa puhua, eikä pelaa pelejä.

• Anonyymi

Meinaat, että tämä surrealistinen trollimiehelle avautuminen johtaa puhetulvaan ja hellään vulvaan? Ei mene näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaat, että tämä surrealistinen trollimiehelle avautuminen johtaa puhetulvaan ja hellään vulvaan? Ei mene näin

Sinulla on kuusi minuuttia aikaa, suuren minä meen tullakseni kärttämään uudelleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on kuusi minuuttia aikaa, suuren minä meen tullakseni kärttämään uudelleen

Ja vttuilemaan joka toisen aloitukseen

• Anonyymi

Kas kun et nännejä vilauttele

• Anonyymi

Olet saanut ihan väärän kuvan minusta. En todellakaan ole vilautellut mitään. Joskus oli kuva jossa näkyi olkapäätä ja hiukset. Joku idiootti väänsi siitä sitten jotain ihan muuta!!! PISTE!

• Anonyymi

Minusta tämä sinun piiloaggre pakkoseksualisointi on todella karmaisevaa koohotti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet saanut ihan väärän kuvan minusta. En todellakaan ole vilautellut mitään. Joskus oli kuva jossa näkyi olkapäätä ja hiukset. Joku idiootti väänsi siitä sitten jotain ihan muuta!!! PISTE!

Kerro mies lisää kiimaisille menninkäisille otitko slipoverin pois?

• Anonyymi

Noloa

• Anonyymi

Haluaisin ja olen joskus sen osoittanut. Joskus elämä vain jättää liikaa kysymysmerkkejä ja mieli alkaa askartelemaan totta vai tarua kysymyksien parissa. Ihastuminen on mukavaa johonkin rajaan asti, sitten se muuttuu totisemmaksi ja siitä katoaa huuma ja huumori, on hyvin vaikea viedä mitään eteenpäin jos mielen valtaa epävarmuus ja usko hyvään tulemaan. Rakkaudessa ensiaskeleiden tahdikkuus tuo luottamuksen yhteiseen hyvään ja se kaunis mitä kahden ihmisen välillä on, löytyy kivuttomasti ja toista hellästi kunnioittaen.
      https://youtu.be/iosqvumety8

• Anonyymi

ei ja ehkä en. Ja ehket halua jäädä kiinni ;-)

• Anonyymi

Hehe. Miksi luulet? 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehe. Miksi luulet? 🤭

et tiedä mun nykyisiä lääkityksiä ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et tiedä mun nykyisiä lääkityksiä ..

Kerrotko minulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko minulle?

juu, email

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu, email

🥱🥱🥱

• Anonyymi

Ei riitä!

• Anonyymi

Riittää, sitten voi illalla haaveilla...

• Anonyymi

Tai yöllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai yöllä

Kiva kuulla ☺️🤭

• Anonyymi

Sama. Mitäpä sitä muutakaan sitten tekisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Mitäpä sitä muutakaan sitten tekisi.

Kuvittele mitä tapahtuu, jos halaamme ja kosketat minua ensimmäistä kertaa 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvittele mitä tapahtuu, jos halaamme ja kosketat minua ensimmäistä kertaa 🤭

Hyvää kuivaharjoittelua itsesi kansaa kirjoitteleva apaattinen apmies

• Anonyymi

Haluan ottaa kiinni ja halata kun olet lähellä.

• Anonyymi

Näitkö vilauksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitkö vilauksen

En. Eilen olin lähellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitkö vilauksen

Sunnuntaina vilaukselta. Eri

• Anonyymi

En halua nähdä itsensä vilauttelijaa.Pervohan sellainen on 🤮

• Anonyymi

Ei! Haluan sinut ja sinua 😘

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2775
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      431
      2329
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      22
      2185
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2050
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1779
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      138
      1723
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1246
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1164
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe