Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lopetetaan koko juttu mitä ei koskaan ollutkaan
Ken leikkiin ryhtyy
92
1463
Vastaukset
- Anonyymi
Roger roger, Barbie!
- Anonyymi
Kyllä se nyt ottaa koville, kun ei tiedetäkään missä mennäänn vaikka niin fiksua ollaan olevinaan. 🤓😘😉👋🫡
- Anonyymi
U think i gave a fuck?
Really??
🤓😘😉👋🫡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
U think i gave a fuck?
Really??
🤓😘😉👋🫡Nyt on kovaa txstiä kun ihan ruottiks huurellaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kovaa txstiä kun ihan ruottiks huurellaa
Eiks toi oo sitä lontoota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks toi oo sitä lontoota?
Enkkua ja väärin vielä.. do u think I give a fuck pitäs sanoo... gave on imperfekti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kovaa txstiä kun ihan ruottiks huurellaa
Kyllä taantuneilla lukijoilla nyt kelpaa seurata jälleen nääs yhtä itselleen kirjoittelevan miehen feikkidialogia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä taantuneilla lukijoilla nyt kelpaa seurata jälleen nääs yhtä itselleen kirjoittelevan miehen feikkidialogia
Henkinen ikä jo kuustoista
- Anonyymi
Mikäs nyt on mistä olet suuttunut?
- Anonyymi
En minä mistään, havaitsin vain pientä negatiivista jännitettä
- Anonyymi
Täällä tämän vihankehrääjä tass innokkaasti haastattelemassa trollimiestä että olisi edes jotain millä infantiileja aliarvioida, nyt onkin näin että jäpäjäpä
- Anonyymi
Sulla on vapaus valita. Selvä tehdään niin, kun haluat.
- Anonyymi
Tottakai on vapaus valita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai on vapaus valita
Asia on tällä selvä. Unohdetaan toisemme. Muista ei enää mitää välillemme ei viestejä ei tapaamisia ei mitään!
- Anonyymi
Älä mulle kiukuttele, sinähän tämän leikin kuitenkin aloitit. Ja jos haluat sen lopettaa, niin ok, mutta ei sun tarvi mlle v..tuilemaan alkaa. Mun mielestä meiän "leikki"on ollut kuitenkin ihan mukavaa, mutta viime aikoina ehkä kuitenkin hieman liian riskialtista jo.
- Anonyymi
Niin, riskialtista ja liian intensiivistä. Oon ylittäny omat rajani jo aikoja sitten. Minkäs teet kun menin ihastumaan. Tunteilleen ei vaan voi mitään. Enkä usko että olen ainut jolla jonkinlaisia tunteita tässä pelissä ollut. Eikai tätä muuten olisi näin pitkään kestänyt.
- Anonyymi
Pettäjäntie vatipäät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettäjäntie vatipäät
Juu, sehän se tietenkin
- Anonyymi
Otas ne päivälääkkeet jo hopi hopi
- Anonyymi
Ehei. Taitaa olla kohta joku muu, kun tarvitsee vähän enemmänkin niitä lääkkeitä. 🫡👋😉😘🤓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehei. Taitaa olla kohta joku muu, kun tarvitsee vähän enemmänkin niitä lääkkeitä. 🫡👋😉😘🤓
Buaha ha HA ha Ha ha Ha ha ha HAH HAAAAA!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaha ha HA ha Ha ha Ha ha ha HAH HAAAAA!!!!
Hihitä sä vaan. Kohta loppuu hupi.
Kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihitä sä vaan. Kohta loppuu hupi.
Kiitos.Ja mikä tämä lopputulema tulisi olema? Yksi muiden autojen takapenkillä istuva pillimehun ryystäjä saa tahtonsa läpi missä?
- Anonyymi
Ei meillä ole ollut mitään, ei edes leikkiä. Se kaikki on sun oman pään tuotoksia. Naiselle tämä.
- Anonyymi
Varmasti onkin. Kivaa olla täys pöpipää 🤓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti onkin. Kivaa olla täys pöpipää 🤓
Noh noh. Äläs nyt # viitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh. Äläs nyt # viitsi.
No onhan noita pitkä lista diagnooseja
- Anonyymi
Minä en ole ainakaan mitään luullut enkä edes väittänyt. Kysy joltain muulta enkä ole heilutellut sulle edes häntää. Miehelle tämä jos multa kysytään.
- Anonyymi
Ai miehelle, joka esiintyy naisena!
- Anonyymi
Se on trolli, joka haluaa muille pahaa. Älä välitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miehelle, joka esiintyy naisena!
Niinpä, ei tästä kommentista mitä kommentoit voi toivottavasti päätellä muuta kuin sen, että mies trollaa itse aloitustaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on trolli, joka haluaa muille pahaa. Älä välitä.
Millä tavalla tämä pahansuopuus näkyy käytännössä, esim sinun kurjassa ns varjoelämässäs? Tiedät itsekin tuon apn olevan mies ja tämän Kosmoksellinen kiusan olevan jonku absurdin henkivallan minkä olet tartuttanut parille helpoksi katsomallesi kohteelle häikäilemättömästi, ei oo helppoa varmaan palata sorville kaikille tällä viikolla
- Anonyymi
Nooh, leikki loppuu heti kun myönnät itse pelannees julmaa peliäs ja leikkinees mun tunteilla ja vielä motiivin siihen. Mulle se on yhä mysteeri 🤔. Sun pitää opetella ottaa vastuu teoistasi, joten en lopeta ennenkuin olet osoittanut oppineeksi tästä "leikistä" sen oppiläksyn mikä sun pitää oppia. Siihen saakka leikki jatkukoon!
- Anonyymi
En ole leikkinyt kenenkään tunteilla. Olen ollut kiusallisen pitkään retkussa ja koittanut taistella kaikin keinoin sitä vastaan. Koska on sula mahdottomuus että meistä tulee koskaan yhtään mitään.
- Anonyymi
Alkaa olla jo VÄHÄN myöhäistä sulle ja teille.
Olkaa nyt sitä, mitä esitätte ja lopettakaa se kitinä.
Kaikella on hintansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa olla jo VÄHÄN myöhäistä sulle ja teille.
Olkaa nyt sitä, mitä esitätte ja lopettakaa se kitinä.
Kaikella on hintansa.Enhän minä mitään esitä. Tykkään tästä ihmisestä ihan liikaa. Niin paljon että siinä ei ole järkeä.
- Anonyymi
Tän arvasin luonteen nimittäin miten meinaat jatkaa en ainakaan anna siihen aihetta. Jatkele yksinäs nyt meni niin narsistin puheiks että "minä rankaisen sinua" Joo se siitä ei kiin enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä mitään esitä. Tykkään tästä ihmisestä ihan liikaa. Niin paljon että siinä ei ole järkeä.
Sitä olen kans miettinyt-sivusta. Jopa vähän pelottavaa. Mutta olen oppinut sävelet kohta kun ei mitään kuulu saamme lukea vuodatusta anteeksipyyntöineen ikäväpalstalla. Jollain sairaalla tavalla kiehtovaa se anteeksipyytely. NOOH onneksi ei ole irl!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole leikkinyt kenenkään tunteilla. Olen ollut kiusallisen pitkään retkussa ja koittanut taistella kaikin keinoin sitä vastaan. Koska on sula mahdottomuus että meistä tulee koskaan yhtään mitään.
Kaikki on täyttä sulaa mahdottomuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, haaveilen turhaan olemattomia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti on sula mahdottomuus kun täällä vain kirjoittelet, taidat olla samanlainen vässykkä kuin mieskin. Sua ei kiinnosta selkeästi tarpeeksi, mene eteenpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kun oot vellihousu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut onneksi helposti löytyy uusi rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti on sula mahdottomuus kun täällä vain kirjoittelet, taidat olla samanlainen vässykkä kuin mieskin. Sua ei kiinnosta selkeästi tarpeeksi, mene eteenpäin
Oletko koskaan miettinyt, että olet saanut itsesi näyttämään hoopolta jo ajat sitten kun kärkyt täällä härkkimässä naisena esiintyvää miestä vähän fanaattisen ja kaoottisen oloisesti. Tämä henkilö jonka jostain käsittämättömästä syystä näissä raapusteissa näet lie inhoaa sinua sydämenpohjasta saakka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt, että olet saanut itsesi näyttämään hoopolta jo ajat sitten kun kärkyt täällä härkkimässä naisena esiintyvää miestä vähän fanaattisen ja kaoottisen oloisesti. Tämä henkilö jonka jostain käsittämättömästä syystä näissä raapusteissa näet lie inhoaa sinua sydämenpohjasta saakka
Tässä on sellanen sanoitus, että tajuaako itsekään mitä yrittää sepustaa. Sekamelska ulosannissa. Varmaan kaikessa muussakin.
- Anonyymi
Laita minulle suoraan viestiä. Ois kiva puhua asioita halki.
- Anonyymi
Olis. Miten olis huomenna kun nähdään kuitenkin kasvotusten. Tai no ei siinä oikein kerkiä syvällisemmin juttelemaan. Tai tuskin edes olet se kelle viesti on osoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis. Miten olis huomenna kun nähdään kuitenkin kasvotusten. Tai no ei siinä oikein kerkiä syvällisemmin juttelemaan. Tai tuskin edes olet se kelle viesti on osoitettu.
Juu en ollut näköjään. Ei osu.
- Anonyymi
Se olet sinä joka laitat en minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nähdä enää ikinä, mikäli se musta kiinni on.
- Anonyymi
Onko tämä joku salasuhde
- Anonyymi
Ei ole salasuhde, tyhmää ja viatonta flirttiä. Vaan olisi itselleni helpompaa unohtaa omat tunteet kun toinen lopettaisi flirttailun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole salasuhde, tyhmää ja viatonta flirttiä. Vaan olisi itselleni helpompaa unohtaa omat tunteet kun toinen lopettaisi flirttailun.
No lopeta,äläkä ruikuta.
- Anonyymi
Ai vittu... Eiköhän se oo jo aika vetää se halpa maski lärviltä?
🫡👋😉😘🤓- Anonyymi
Harmi, ei mulla mitään maskia oo naamalla.
- Anonyymi
No kuka sen peniksen tuijottelun alko ja myös kerran hipaisit
- Anonyymi
Hmm, no en kyllä tuijottele tai varsinkaan hipaise toisten sukuelimiä. Joskus saatan vilkaista jos silmät vahingossa osuu kohdalle.
- Anonyymi
Niin tissien tuijotteluko on sulla sitten sallittua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, no en kyllä tuijottele tai varsinkaan hipaise toisten sukuelimiä. Joskus saatan vilkaista jos silmät vahingossa osuu kohdalle.
So oli kyllä niin selkee ei jäänyt tulkinnan varaa ei ollut vahinko!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So oli kyllä niin selkee ei jäänyt tulkinnan varaa ei ollut vahinko!
Pyydän anteeksi jos olen tuijottanut. Siksi varmaan pakoilitkin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydän anteeksi jos olen tuijottanut. Siksi varmaan pakoilitkin..
Anteeksi pyynnöllä ei ole merkitystä jos ei se tule sydämestä vaan valheilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tissien tuijotteluko on sulla sitten sallittua?
Miten sitä voi miehet olla tisseihin tuijottamatta jotkut tykkää. Eihän ne voi sitä estääkään varsinkaan jos ne tyrsäät on esillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sitä voi miehet olla tisseihin tuijottamatta jotkut tykkää. Eihän ne voi sitä estääkään varsinkaan jos ne tyrsäät on esillä.
Niin, no sit kyllä nainenkin saa miehen etumusta tuijotella varsinkin jos elää puutteessa. Se ei oo enää tabu että naisetkin haluaa seksiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo se on varmaan isorintaisilla todella tarkoituksellista kun ei voida muka sulloa niitä piiloon esim kainaloihi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi pyynnöllä ei ole merkitystä jos ei se tule sydämestä vaan valheilla!
Sori jos susta tuntuu tolta ei myöskään riitä ja voi olla vaikka hiljaa mieluummi
- Anonyymi
😂🤣😃
- Anonyymi
Saatko sinä pimukka oikeasti muka jotain iloa näistä miehen avautumisista ja kun käyt täällä hihittämässä sinusta pidetään?
- Anonyymi
Minulla on tunnistin levy kaulassa. Siitä tunnistaa.
- Anonyymi
Syntymäaika ja nimi
- Anonyymi
Samat sanat. Karma hoitaa.
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Ikuinen hoitosuhde.
- Anonyymi
Miten riskialtista tämä on
- Anonyymi
Todella riskialtista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella riskialtista.
Niin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella riskialtista.
Varsinkin sulle ja teille.
#loiter squad
- Anonyymi
Paitsi ihan sama mitä joriset en häiritse enkä ahdistele tykkään kun tykkään. Sille et Hän mitään mahda.
- Anonyymi
What ever.
- Anonyymi
Mikä vitun Ken? Tässä on Taivaan isä kusipää
- Anonyymi
Se jolla on aina tukka hyvin?
- Anonyymi
Ja mikähän tämä palstamiehen mainitsema fiktioleikki on, mihin pitää ottaa kantaa jos ei ole pää aivan kunnossa?
- Anonyymi
Tiedän kyllä että eräässä leikissä yritetään saada mun asunto itselle.Haistakaa ky*pä.!
- Anonyymi
Minunkin kartanossa himoitsevat kaikki, onko sulla mies iso räntsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkin kartanossa himoitsevat kaikki, onko sulla mies iso räntsi?
Kartanoa* kihveli sentään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan on 2:lle sopiva ,lihapullan ei tarvii kebabbi varrasta kauaa etsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnu nyt olla virhe😉
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243