etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
Minulla on nyt niin hirveä ikävä,
74
1120
Vastaukset
- Anonyymi
Niin täälläkin on ukävä.... Haluaisin kyllä olla kanssasi 😥
- Anonyymi
Voi että. 😥 Täällä samat fiilikset.
- Anonyymi
Ikävä siis
- Anonyymi
Kyllä on. Ja kova ikävä onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on. Ja kova ikävä onkin.
Kova siis.
- Anonyymi
Ketäs sulla on ikävä?
- Anonyymi
Yhtä miestä. Hän osaisi lohduttaa minua. Hän on järkevä ja osaa sanoa juuri oikeat sanat tähän hetkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä miestä. Hän osaisi lohduttaa minua. Hän on järkevä ja osaa sanoa juuri oikeat sanat tähän hetkeen.
Puhelin käteen ja soittoa ilmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelin käteen ja soittoa ilmaan.
Salli mun nauraa,,ei kai noi mihinkään soittele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palatkaa yhteen 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palatkaa yhteen 😍
Hänellä on jo kaikki ihmiset, jotka tekevät hänen elämästään merkityksellisen. Kaipaan hänen lohdutustaan, koska tiedän hänen osaavan sanoa juuri oikeat sanat minulle. Minulla on etsikkoaika ja olen syvissä vesissä. Lopetan kohta märisemisen. Tiedän, että pitää nousta kuopasta. En vain tiedä vielä, miten, mutta aion keksiä keinon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palatkaa yhteen 😍
Tottakai palaisin, jos hänkin niin haluaisi. Sivusta.
- Anonyymi
Haluaisin olla lohduttamassa, jos vaan olet oikea.
- Anonyymi
Miksi pyydät anteeksi?
- Anonyymi
Sen takia, että tuntuu, että olen heikko. En kestä vastoinkäymisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen takia, että tuntuu, että olen heikko. En kestä vastoinkäymisiä.
Me ihmiset olemme erilaisia, toiset ovat herkempiä kuin toiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vaan sano että erityisherkkä,voi että inhoon sitä sanaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen herkkä. Tiedän sen. 🥺
- Anonyymi
Menepä hakee lohtu siltä. Äläkä mieti miksei olla nähty.
- Anonyymi
Kuka ajattelet aloittajan olevan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ajattelet aloittajan olevan?
A nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A nainen.
En minä ainakaan! Haluan vain yhden.
- Anonyymi
Miksi käskyttää, enhän minä sitä halua, se ei saa aikaan kuin pahan mielen ja näin on ollut jo pitkään.
- Anonyymi
Joo. Mutta en ole aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Mutta en ole aloittaja.
Just just. No kannatti avata tääkin sivu huviksee pitkästä aikaa. Selveni moni asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just just. No kannatti avata tääkin sivu huviksee pitkästä aikaa. Selveni moni asia.
Mitä helvettiä selität?? En kirjoittele täällä romanttisia viestejä kellekään muulle kuin yhdelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helvettiä selität?? En kirjoittele täällä romanttisia viestejä kellekään muulle kuin yhdelle.
Jatka rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka rauhassa.
En jatka kun ei ole mitään jatkamista. Etkai ole psykoosissa ja mustasukkaisuusharhainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka rauhassa.
Vai onko teidän välillänne ollut aiemmin jotain pettämistä tms. minkä takia ajattelet noin? Siinä tapauksessa olen väärä A.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko teidän välillänne ollut aiemmin jotain pettämistä tms. minkä takia ajattelet noin? Siinä tapauksessa olen väärä A.
Ei ole ollut. Mutta luottamuspulaa puolin ja toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut. Mutta luottamuspulaa puolin ja toisin.
:/ milloin näitte viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:/ milloin näitte viimeksi?
Ei me olla nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me olla nähty.
Siis koskaan vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me olla nähty.
Meillä on aikaa näkemisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis koskaan vai?
Mitäpä siinä tivaat. En mä sulle riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä siinä tivaat. En mä sulle riitä.
Hän riittää!! Ja huomaisi sen kyllä ajan kanssa suhteen aikana. Jos nyt päästäisiin näkemään. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän riittää!! Ja huomaisi sen kyllä ajan kanssa suhteen aikana. Jos nyt päästäisiin näkemään. 😔
Helpompi tänne heittää anonyyminä että rakastan sitä naista mutta hän on myös saanut mut tekemään melkein itselleni pahoja asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpompi tänne heittää anonyyminä että rakastan sitä naista mutta hän on myös saanut mut tekemään melkein itselleni pahoja asioita.
En minäkään ilman sitä miestä pärjää loputtomiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläkä tee mitään!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläkä tee mitään!!
Hän ois voinut miettiä sitä teenkö joskus aiemmin. Mut mä olin kakkosvaihtoehto ja olen. Sillon hän priorisoi toiseen mieheen ja hylkäsi mut hädän hetkellä. Nyt kun toinen mies katosi kuviosta kelpaankin. Mut kaikki vika on mussa hänen mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A nainen.
En ole A nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ois voinut miettiä sitä teenkö joskus aiemmin. Mut mä olin kakkosvaihtoehto ja olen. Sillon hän priorisoi toiseen mieheen ja hylkäsi mut hädän hetkellä. Nyt kun toinen mies katosi kuviosta kelpaankin. Mut kaikki vika on mussa hänen mielestä.
Olen väärä nainen. Ei kuulosta sinun arvoiseltasi tuo nainen, jos syyttelee vain sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A nainen.
Ei oo A nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvata ainakin pallit ensin.
En halua mitää itsetuho tai paskaitsetunto tyyppejä elämääni... ulinat pitää loppua.
A-nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvata ainakin pallit ensin.
En halua mitää itsetuho tai paskaitsetunto tyyppejä elämääni... ulinat pitää loppua.
A-nainenOkei. En myöskään haluis sun kaltaista naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on aikaa näkemisestä.
LOL😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LOL😂
Kiva jos sulla on hauskaa :)))
- Anonyymi
Älä viitsi olla ilkeä. 🥺
- Anonyymi
UU hkea mummini 🍓🍓
- Anonyymi
En ole kenenkään mummo.
- Anonyymi
♥️♥️♥️
- Anonyymi
Rakas kaivattuni, niin on minulki ollu aivan jäätävä sua ikävä 😥 oon niin huojentunu ku nähtiin perjantaina vaasanaukiol, ja et oot viel hengis 😪 itsellänikin eletty elämä ollu yhtä painajaista 💘💔😥, ja tuntuu ettei tää lopu koskaan, en mä oikeesti haluis enää ees elää 😥 ja mä olin susta oikeesti todella huolestunu 😔 mä oon oikeesti ikävöiny sua rakas ystävä tääl ikävä palstal viimesen vuoden ajan, ja oot mulle tosi tärkeä ja rakas ystävä 🥰 en todellakaan voisi elää ilman sua rakas, oot todella herttainen lämmin ystävällinen väittävä nainen 💝, sä oot ainoa syy miks ylipäätään oon ees tääl, sä annoit mulle syyn elää <3. haluaisin olla sun ystävä 💖. haleja paljon haleja 🤗 oon tääl vain sua varten rakas ystävä 🤍
Naiselle 31 v. Helsinkiin 💝
Sinua kaipailen ja ikävöiden ✨
Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 🎗️💖 - Anonyymi
Okei, mummi, mummilaossansa.
Jeps, mmmmmoro.
https://m.youtube.com/watch?v=S06nIz4scvI - Anonyymi
Olisi kiva olla yhdelle naiselle se lohduttaja. Mutta en voi olla, kun en usko että ikinä tunnen itseäni sellaiseksi jota voi rakastaa ja kenen kanssa hän voisi haluta olla aina. Elämä kiinnostaa jotenkin niin vähän ja siihen vähäänkin olen uupunut. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi
Jos aidosti tuollainen olet mitä kirjoituksista tulee esiin, olet aito helmi oikealle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aidosti tuollainen olet mitä kirjoituksista tulee esiin, olet aito helmi oikealle.
No jos olen helmi, niin taidan olla semmoisessa simpukassa mitä ei edes saa millään avattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos olen helmi, niin taidan olla semmoisessa simpukassa mitä ei edes saa millään avattua.
Voi harmi
- Anonyymi
Kuka kärsii luottamuspulasta?
Ei olla nähty pitkään aikaan. Silti pitäisi voida luottaa toiseen vaikka ei häntä näe jos kerran tunteita on.
Samoin voisin sanoa miehelle kun en senkään vertaa tiedä minkälaisia 'ystäviä' hänellä on. Olen kuitenkin päättänyt luottaa häneen.
Turhauttavaa tämä on puolin ja toisin sitä en kiellä minäkään.
Harmi kun ei olla edes vahingossa törmätty nyt vähään aikaan.
Tämähän ei tietenkään voi jatkua näin enää kovin kauaa, vaan meidän täytyy sopia joku paikka ja aika kun tavataan. Vai mitä Mies?!
A nainen - Anonyymi
Hän on siellä, hän yksi vain, joka sydämeni pumppaamaan saa. Hän on uskomattoman vahva, vahva juuri siksi että voi sanoin kertoa miltä sielussa tuntuu, että antaa tunteen tulla ja uskaltaa kokea sen. Ei ole heikkoutta tuntea surua, vihaa, epäoikeudenmukaisuuttakin. Niistä tunteista ehjäksi voimistua voi ❤️🔥.
Hän on kirkkain tähteni taivaalla 🌟, hyväsydämisin ja ihanin sielu maailmankaikkeudessa. Tyhjyyden täyttävä hengitys, joka minut elolla täyttymään saa. Olevani oma itseni. Ilman sinua ei ole minua, minä pieni olen täällä kaiken keskellä ensimmäistä kertaa. Olet puhaltanut minut henkiin - olemaan.
Kunpa voisin sinun surusi onnen tunteella häivyttää. Haavat rakkaudella parantaa, sinut suudelmin syliini sulkea. Lämpimän tuulen henkäyksen luoksesi kuljettaa, kaiken pahan olon luotasi karkottaa. Olet rakkain, olet tärkein, olet ihanin. Sinä olet ihmeellisin 🌱🍀❤❤.- Anonyymi
Kaunista huhhuh
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu. 🥰 Kiitos. Helpotti oloa. Minusta tuntuu, että on vähän parempi olo. Kyllä tästä apua on. ❤️🩹 ❤️ Kyllä kaikki iloksi muuttuu vielä. Tuli vahva emootio. Tiedän, mistä se johtuu, mutta en halua avautua enempää.
- Anonyymi
Katselet minua, kun laittelen kukkasia pienellä pihamaallamme. Hymyilet hassua touhuiluani, aivan kun en malttaisi olla vain. Sanot: "tule tänne hetkeksi viereeni kultamuruseni". Minä katson sinua, tulen luoksesi ja hymyilen. Otat minut huolehtivaan ja turvalliseen kainaloosi ja siinä me istumme vain. On siinä niin hyvä olla enkä yhtäkkiä touhotusta enää kaipaakaan lain. Muistan taas miten hyvä kainalossas olla on ain 🥰.
- Anonyymi
En kirjoittele nyt enempää ketjuun tänään. Ketju lähtee varmaan elämään 'omaa elämäänsä'. (ap.)
- Anonyymi
Niin on ihan hirvee ikävä♥️
- Anonyymi
Kamala ikävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamala ikävä
Rakastan sua♥️
- Anonyymi
Emme näe enää koskaan.
- Anonyymi
Voi että. 🥺 Haluaisin vielä joskus nähdä.
- Anonyymi
Miten dramaattista! 😂😂😂
- Anonyymi
Kyllä me nähdään hänen rakkaan miehen kanssa. Ei siis kenenkään oman vaan hänen 🤗
En ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me nähdään hänen rakkaan miehen kanssa. Ei siis kenenkään oman vaan hänen 🤗
En apTodellakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten dramaattista! 😂😂😂
No niimpä...ihanku joku oikea ex pari täällä kirjottelisi😅
- Anonyymi
mene rukoilemaan johonki tyhjään kirkkoon
- Anonyymi
Täytyypä mennä. Harvoin on tyhjiä kirkkoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762081
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei181926- 721173
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2241039Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit277997- 148963
Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua63909Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....136879- 43875
Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa55847