Mainosten tarinallistamiset

Anonyymi-ap

Tarinallistaminen tuli yleiseksi käytännöksi erilaisiin tositelevisio formaatteihin parikymmentä vuotta sitten. Niiden tarkoitus oli vaikuttaa ihmisten tunteisiin ja vetää katsojat mukaan tunnetasolla tuijottelemaan kaikenmaailman työntekoa.

Mutta ne tuli myös mainoksiin samoihin aikoihin. Enää ei myyty, tuotetta hyvänä ostoksena, "vain 14,99€", vaan piti olla tarina miksi se tuote on niin hyvä. Katsojalle piti antaa esimerkki ja samaistumispintaa että milloin sitä tuotetta pitää käyttää.

Voltaren Forte mainoksessa hetki sitten oli oiva tarina jossa mies, valkoihoinen, aika nössönoloinen, selvästi sisätyötä tekevä hyypiö, tekee "miehen työn", eli portaita lasten kerrossänkyyn. Kun hän yrittää nousta ylös, häneltähän paukahtaa selkä.

Eihän tuollaisesta ole miehen mallia kenellekään, mutta se on normaalia ja hyväksyttyä. Niinpä jopa vaimo, valkoihoinen, tulee siihen lastenhuoneen oven suuhun katsomaan ja miettimään että miksi piti valita tuollainen nysäkullinössö aviomieheksi. No tietysti siksi että hän saa sisätöistä kunnon palkkaa, jolla vaimo pitää huolta omista lapsistaan.

Mutta kenen lapsista?

Seuraavassa kuvassa mies onkin käyttänyt kylpyhuoneesta löytynyttä Voltaren Forte kipugeeliä, ja kumartuu mustaihoisen nappisilmäisen lapsensa luokse, ja nostaa hänet yläpedille jonne portaat on tehty, ja koko perhe, kuten kuvassa näkyvä tekstikin kertoo, näyttävät onnellisilta kun isilläkin on aikaa perheelle.

Mistä tuo kertoo.

-Se kertoo että useimmat aviomiehet ovat nössöjä. Kuten ovatkin. Nysäkullinössöjä! Siitä ei sen enempää tarvitse mainita.
-Noilla "isillä", jotka eivät ole koskaan saaneet vaimoltaan lupaa ruiskaista spermaa heidän emättimeensä, ei ole aikaa perheelleen koska pomo käskee heidät töihin vapaaltakin. Ja vapaa ajalla on aikaa vielä vähemmän elleivät nämä kynäniskanössöt käytä apteekin tököttejä pitämään kipuja aisoissa kun he ovat rakentaneet ohjeiden mukaan portaat lastensänkyyn.

Ydinviesti. viimeisessä kohtauksessa, on tietenkin se että nykyperheissä kasvatetaan valtavat määrät muiden miesten siittämiä lapsia. Mikä ei haittaa nysäkullinössöä millään tavalla, vaan hänen vaimonsakin silittää kun "isi" on taas kunnossa. Millä tuo pieni vihje muita miehiä avioliittonsa aikana naivasta äidistä alleviivataan? Sillä että mainoksessa näkyy toinenkin lapsi, joka on hieman vanhempi kuin mustaihoinen lapsi, ja tämä esikoislapsi on valkoihoinen, mutta ei näytä hänkään yhtään isältään!

Tuo on normaalia elämää!

Koittakaa hyväksyä kaikenmaailman moralistit että nykyaikana, aivan kuten ennenkin, ihmiset rakastavat toisiaan ja siitä syntyy lapsia ja ne kaikki kasvatetaan rakkaudella ja lämmöllä teidän jeesustelusta huolimatta! Se ei ole nykyaikaa, se on pelkkää normaalia elämää!

Enemmän tuollaisia mainoksia jotka tarjoavat oikeaa kosketuspintaa oikeaan elämään.

14

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne on mainoksissa niitä kiintiövärillisiä, joita on pakko nykyisin olla. Kyllä tuo mainos toimisi samoin, jos olisi valkoisia kaikki. Mutta ihmiselle tulee kaikenlaisia gramppeja, vaikka olisi kuinka hyvässä kunnossa, ja silloin jotkit geelit voivat auttaa.

      • Anonyymi

        Tuo mainos ei toimisi lainkaan jos siinä olisi kokonaan valkoinen perhe. Silloin se vetoaisi pelkästään eläkeikäisiin.

        Toiseksi, mitään kiintiöitä ei mainoksissa ole, eikä ole ikinä ollutkaan, helkkarin rasisti. Kiintiöitä on pelkästään jättimäisten elokuvayhtiöiden elokuvissa ja niissäkin kiintiöt koskee vain mustaa väestöä, vammaisia ja naisia. Kiintiöitä on myös suurten kansallisten yleisradipalvelujen tuotannoissa, koska siihen velvoittaa laki ja ensimmäistä vaatii muka kansa, vaikka oikea syy on laajentaa katsojakuntaaeli hankkia paljon rahaa.

        No niin rasisti, mietippä sitä yhtälöä että miksi "kansa" muka vaatisi elokuvissa noita värillisiä mukaan ja miksi yhtiöt myyvät sen heille sillä ajatuksella? Syy on yksinkertainen: Koska perheiden äidit naivat muiden miesten kanssa ja se on aiheuttanut sen että perheiden äidit myös synnyttävät lapsia jotka eivät näytä isiltään. Se tuo yhtiöille rahaa.

        Jos tarkastellaan ja verrataan perheisiin syntyneitä värillisiä lapsia, värillisten lasten adoptioon, juonne on täysin selvä. Puhutaan nyt pelkästään valkoisista perheistä. Viisikymmentä luvulla synnytettiin valkoisia lapsia. Alkoi tulla pieni juonne joka alkoi kasvaa niin että 80 luvulla alettiin adoptoida yleisesti mustia lapsia ja kaksikymmentä vuotta myöhemmin, yhä enemmän tähän päivään yleistyen, valkoiset, valkoihoisen miehen kanssa naimisissa olevat naiset alkoivat synnyttää värillisiä lapsia, useimmiten mustia. Siis synnyttää, ei hedelmöityshoitojen ja luovuttajan valinnan kautta, joka sekin on yleistä, vaan ihan perinteisellä menetelmällä laukaista spermat toosaan.

        Geelit auttaa, mutta se ei ole mainoksen sisältö, koska ei sitä pirukaan ostaisi jos kymmenen sekunnin mainoksessa olisi, "voltaren forte auttaa nysäkullinössöjen kramppeihin, osta!" Tai, "etkö saa liikuntaa sängyssäsi? Voltaren forte auttaa runkkukramppeihin!" Ja nössön taustalla avautuisi makuuhuoneen ovi josta lihaksikas, hiestä kiittelevä musta mies astuisi ulos. No tuo jälkimmäinen mainos kyllä toimisi tehokkaasti kun se osuisi samantien kansakunnan hermoon. Hitto, olisi kaikki keskustelupalstat täynnä rasistivaareja valittamassa että heidän ja heidän kaveriensa tyttäret ja vaimot vei musta mies.


    • Anonyymi

      -70 luvulla suosittiin raadollisia totuuksia: Rupsahtanut blondi kurppa maalaa pensselillä vanhan puutalon seinää, jolloin isäntä toteaa: Pinotexia pintaan, niin wanhakin näyttää nuoremmalta.

      • Anonyymi

        Nykyään yhtä raadollinen mainos olisi tällainen.

        Nysäkylli istuu idyllisen rintamamiestalon portailla. Postin tuoma kerrossänkypaketti on portaiden juurella. Avatun nkkunan kautta kuuluu vaimon kiihkeää huokailua ja vieraan miehen huohotusta.

        Paikalle kävelee naapurin kynäniska.

        "Mitä sinä nysäkylli voivottelet. Ota volttarenia."

        "Auttaako se"

        "Se auttaa, se pitää selän kunnossa"

        "Kiitos!"

        Mies hieroo volttarenit selkäänsä ja seuraavassa kuvassa musta, hiestä kiittelevä lihaskimppu tulee miehen valkoisen, yhtä hikisen, alusasuun pukeutuneen vaimon kanssa lastenhuoneen ovelle, kiittämään miestä hyvästä työstä. Samalla mustaihoiset pojat kirmaavat halaamaan valkoihoista isiä ja hyppäämään uudelle sängylle. Kaikki ovat iloisia ja nysäkulli työntää volttarenpuikon katsojan naaman eteen ja tokaisee, "vain pieni sipaisu riittää." Ja epätarkassa taustassa näkyy kuinka perheenäiti ja musta mies menevät takaisin makuuhuoneeseensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään yhtä raadollinen mainos olisi tällainen.

        Nysäkylli istuu idyllisen rintamamiestalon portailla. Postin tuoma kerrossänkypaketti on portaiden juurella. Avatun nkkunan kautta kuuluu vaimon kiihkeää huokailua ja vieraan miehen huohotusta.

        Paikalle kävelee naapurin kynäniska.

        "Mitä sinä nysäkylli voivottelet. Ota volttarenia."

        "Auttaako se"

        "Se auttaa, se pitää selän kunnossa"

        "Kiitos!"

        Mies hieroo volttarenit selkäänsä ja seuraavassa kuvassa musta, hiestä kiittelevä lihaskimppu tulee miehen valkoisen, yhtä hikisen, alusasuun pukeutuneen vaimon kanssa lastenhuoneen ovelle, kiittämään miestä hyvästä työstä. Samalla mustaihoiset pojat kirmaavat halaamaan valkoihoista isiä ja hyppäämään uudelle sängylle. Kaikki ovat iloisia ja nysäkulli työntää volttarenpuikon katsojan naaman eteen ja tokaisee, "vain pieni sipaisu riittää." Ja epätarkassa taustassa näkyy kuinka perheenäiti ja musta mies menevät takaisin makuuhuoneeseensa.

        70 luvun versio tuosta olisi.

        Musta mies työntää voltaren tuubin valkoisen miehen käteen ja murahtaa "Sinä runkkaa, Minä nussia vaimoasi nyt".

        Ja valkoinen mies katsoo putkiloa ja ihmettelee, vain 9,99?

        Ja musta mies, jo kuvaruudun ulkopuolelle käveltyään, murahtaa, "Mun on 19.99"

        Sitten kauppiaan, eli kertojan ääni tokaisee nopeasti, "Nyt T-kaupoissa ja marketeissa, Volttaren, pienempi koko vain 9,99 ja suurempiin vaivoihin, tuubi vain 19,99"


    • Anonyymi

      Kekseliästä! Toivottavasti kirjoitat seksinovelleja noista aiheista! Varmasti vetäisivät.

      Paitsi että vaihtaisit mustan murahdukseksi vielä suuremman summan, esim. 25,99.

      • Anonyymi

        Helkkari tuo olisi ollut hyvä! Varastan tuon mitan häikäilemättä, enkä kerro keneltä sen varastin.

        Jopa siinä flora mainoksessa 80 luvulta on selvä alkava vivahde siihen että silloin vielä yleinen kotiäiti saa isän käydessä töissä muutakin hommaa kuin kotitöitä.

        Mainoksessa nuori, mutta käytännössä aikuinen tyttö katsoo ikkunasta ulos sateeseen ja kysyy että mitä ennen käytettiin kun ei ollut floraa.

        Äiti tulee tyttönsä viereen ja katsoo ulos, hymyillen tyttönsä viattomuutta ja posket punehtuen, kuinka ulkona sateessa naapurin isäntä kiirehtii juoksuaskelin kotiinsa. Äiti toteaa sitten, samalla huomaamatta pyllyvaostaan pöksyjään asetellen, "Älä siitä huolehdi, nykyään käytetään floraa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helkkari tuo olisi ollut hyvä! Varastan tuon mitan häikäilemättä, enkä kerro keneltä sen varastin.

        Jopa siinä flora mainoksessa 80 luvulta on selvä alkava vivahde siihen että silloin vielä yleinen kotiäiti saa isän käydessä töissä muutakin hommaa kuin kotitöitä.

        Mainoksessa nuori, mutta käytännössä aikuinen tyttö katsoo ikkunasta ulos sateeseen ja kysyy että mitä ennen käytettiin kun ei ollut floraa.

        Äiti tulee tyttönsä viereen ja katsoo ulos, hymyillen tyttönsä viattomuutta ja posket punehtuen, kuinka ulkona sateessa naapurin isäntä kiirehtii juoksuaskelin kotiinsa. Äiti toteaa sitten, samalla huomaamatta pyllyvaostaan pöksyjään asetellen, "Älä siitä huolehdi, nykyään käytetään floraa."

        -70 luvulla pyöri mainos jossa henkilauto ajossa loputtoman näköisellä maantiellä, ja miesääni mörisi "Pitkän päälle Datsun".


    • Anonyymi

      Tuossa tuli toridiilin mainos jossa on myös sellaista piiloviestintää nykyajasta ettei tosikaan.

      Ensin kaksi naista lähettää paketin ilman halki, kaupungin läpi esikaupunkialueelle. Paketissa on mm. helmikaulakoru jossa on paksut, valkoiset helmet, kuin munasolut rivissä.

      Se tipahtaa, yllätys yllätys, mustan miehen portaille ja mies hymyilee leveästi.

      Seuraavaksi nainen avaa kotonaan paketin ja mitäs sieltä ilmestyykään kuin taaperon potkupuku! Lähettikö tuo mies sen potkupuvun? Ei tietenkään, vaan nainen pisti munasolunsa aikoinaan matkaan ja potkupuku ostettiin etukäteen, koska naisen vatsa ei vielä pömpötä.

      Miesten pitää alkaa ymmärtämään että vaimot ja tyttöystävät saavat vieraiden miesten kyrpää jo käytännössä tilaamalla sitä.

      • Anonyymi

        Uusin Ikean mainos ei ole edes mitään piiloviestintää. Siinä on useampi kohtaus jossa on useampi valkoinen nainen laittamassa sänkyyn lakanoita yhdessä mustan miehen kanssa ja heillä on MYÖS värillisiä lapsia valkoisten lasten lisäksi. Valkoista miestä ei näy missään.

        Mainos kertoo täysin selvästi että joskus aikoinaan valkoinen mies on saanut tuikata naista, mutta nainen on vaihtanut mustaan kulliin.


    • Anonyymi

      Nyt telkkarissa pyörii Nutella mainos jossa on myös kunnon piiloviestintää ja taas valkoinen perheellinen mies on pelkkä aisuri.

      Mies on yön jälkeen aamupalalla tyttären ja vaimonsa kanssa. Eli seksiä ei ole harrastettu! Tytär avaa naapurin seinän josta paljastuu ensin kaksi naista pöydän ääressä ja kun kuva vaihtuu, näyttääkseen kuin vertailuna naiskaksikon ja lapsiperheen, naisten keittiöön astuu nuori mies, jota kumpikin nainen tervehtii hymyssä suin. On aamu, joten seksiä on harrastettu.

      Lapsi päättää yhdistää lisää perheitä ja avaa myös toisen naapurin seinän, ja sieltä paljastuu musta yksinhuoltajanainen joka pukee pienelle mustaihoiselle pojalleen kouluvaatteita.

      Ellei piiloviestintää ymmärrä, mainos voi vaikuttaa ihan tavalliselta, mutta

      Mainos osoittaa kaikille sen kuinka perheen tytär tulee aikanaan saamaan ensimmäinen seksikokemuksensa naapurin mustaihoisen nuorukaisen kanssa ja kun on kerran kokenut sellaista meisseliä, valkoiset nysät ei enää kiinnostam

      Mutta se myös antaa viestin että aisurin vaimo keskustelee toisen äidin kanssa päiväsaikaan kun tytär ja mies ovat poissa, ja mistäpä muusta pienten kouluikäisten lasten äidit päivällä pesutuvassa keskustelisivat kuin valkoisen miehen mitättömästä nysästä ja mustaihoisen siittäjän spermaisesta valtikasta. Mutta, koska mustaihoinen siittäjä on poissa kuvioista, onhan nainen ylsi huoltaja, mainoksessa osoitetaan että naapurissa on myös isokyrpäinen vaihtoehto ja pari nuorta avomielistä naista jotka varmasti lainaavat isokyrpäistä rakatajaansa myös naapurin rouville.

    • Anonyymi

      Kerabitin kattopäällikkö mainoksessa on myös sellaista piiloviestintää ettei toista.

      Mies ja nainen istuvat aamiaispöydässä. Nysäkullinen nöyristelevä mies miettii että "pitääkö tässä nyt olla huolissaan", ja että "meneekö kaikki nyt niinkuin on sovittu". Hänen vaimonsa katsoo alentuvaa miestään, ja hänellä on vieno hymy kasvoillaan, koska hän tietää mitä kattopäälliköltä saa.

      Kasvoton "päällikkö" pöydän toisella puolella vastailee lyhyesti ja ytimekkäästi jahkailevan pikkumunan epäröinteihin, samalla kun vaimon ilme kertoo että nysäkulli voisi jo olla hiljaa ja antaa luvan, että päästään hommiin.

      Nysäkulli vielä kysyy että "kuka vastaa jos..." Niin mitä jos? Tietenkin että kuka vastaa jos päällikkö nai vaimon raskaaksi.

      Vaimon vuorosanoista "Minähän sanoin", kuuluu jo se että vaimo on antanut itseään kattopäällikölle jo kauan ja aviomiehen ei kannata olla huolissaan koska jos vaimo tulee raskaaksi, nysäkulli saa jäädä yksinään runkkailemaan kattonsa alle ja vaimo lähtee kunnon miehen matkaan.

      • Anonyymi

        Hieno analyysi! Lisää tällaisia, kiitos. Kattopäälliköllä on kyllä matala ja varma ääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno analyysi! Lisää tällaisia, kiitos. Kattopäälliköllä on kyllä matala ja varma ääni.

        Nykyajan mainoksissa on jo pitkään koulutettu miehiä hyväksymään se että suurin osa ei vaan tule saamaan pillua, vaikka sormus olisikin sormessa avioliiton merkiksi.

        Kerabitin mainoksessa jopa pelkkä kuva osoittaa sen että nysäkullista ei tule koskaan mitään.

        Jos ihan kuvakerrontaa analysoi, niin siinä on kolme ihmistä, nysäkulli, oikea mies ja nysäkullin vaimo. Heidän välillään ei ole tavallista kanttista pöytää, vaan pyöreä pöytä. Tuo on tärkeä huomio, sillä pyöreän pöydän ääressä on kaikki tasa-arvoisia. Tosin, tässä pöydässä kaksi ihmistä on tasa-arvoisempia kuin nysäkulli, jolla ei ole mitään arvoa.

        Vaimon katse kertoo kaiken. Hän katselee miestään alaspäin, kuin lohdutellen pientä lasta, joka jo ymmärtää että hän ei mitään päätöksiä tee, sillä ne on jo tehty. Sen osoittaa taas vaimon haikaileva ja kevyesti hymyilevä katse, joka kohdistuu kattopäällikköön. Kattopäällikön äkkinäiset, keskeyttävät yhden sanan vastaukset, kertovat sen että kattopäällikkö ei enää kuuntele selityksiä ja että vaimo on jo sallinut kattopäälikölle sen ettei hänen tarvitse kuunnella nysäkullin ininää. Vaimo taas yrittää olla pahoittamatta nysäkullin mieltä ja salavihkaisesti painostaen osoittaa nysäkullille että nyt on parasta hiljentyä, sillä hänen kysymykset ja jahkailut eivät merkitse enää mitään.

        Tämän osoittaa myös kuvakulma. Keittiössä ainoat joilla on seinä selän takana, ovat kattopäällikkö ja vaimo. Nysäkullin selän takana on avoin tila ja eteinen, ja koska eteisessä on valot, siitä voidaan päätellä, että nysäkullille avataan kyllä etuovi jotta hän voi poistua siittämisen ajaksi. Missään kuvakerronnassa ei koskaan esitetä "kanttiksia", eli kanta-asiakkaita, tai asukkaita niin että heidän selän takana olisi avoin tila. Vieras tai poistuva henkilö, esitetään aina niin että hänen selän takana on avoin tila, ovi, oviaukko, tai jokin muu vastaava reitti pois tilasta.

        On hyvin mahdollista että tuossa tilanteessa kattopäällikön jälkeläinen on jo hyvän aikaa kasvanut vaimon sisällä, koska kaikki vastuut otetaan nysäkullilta pois ja siitä kertoo myös se että nysäkullin vaimo muistuttaa miestään että "minähän sanoin". Tuo lyhyt lause vaimolta kertoo hyvin paljon. Vaimo on hoitanut kaiken kattopäällikön kanssa. Päätökset on jo tehty ja ns. "aviomiehen" jahkailut ovat täysin turhaa räpiköintiä. Nysäkulli jo tietää ettei tapahtunutta saa muutetuksi, eikä tulevaisuuden suunnitelmia muuteta. Kun nysäkulli katsoo pöytään, se merkitsee alistumista. Kattopäällikkö taas ei katso alaspäin, eikä edes sivuun. Hän toteaa niinkuin asia on. Hän toteaa nysäkullin omassa kodissa niinkuin asia on! Miettikää, hän toteaa nysäkullin omin käsin ostamassa omakotitalossa niinkuin asiat ovat, eikä hän kuuntele jonkun nysäkullin ininää! Ja vaimo on aivan täysin kattopäällikön kanssa samalla puolella!

        Miksi tämä on tärkeää? Koska tuo mainos opettaa miehiä. Mutta, Discoveryn puolella mainoksissa mainostetaan nuorille Axe deodoranttia ja hajustetta. Kyseisessä kuvakerronnassa osoitetaan suoraan nuorelle miehelle ettei hänellä ole minkäänlaisia mahdollisuuksia kun nuori mustaihoinen mies, sarvekas pukin naamio kasvoillaan, ottaa valkoihoisen kauniin naisen itselleen. Jo nuorille miehille opetetaan että kannattaa unohtaa haihattelut siitä että he saisivat joskus harrastaa seksiä valkoihoisten naisten kanssa, tai yleensäkin naisten kanssa. He ovat pelkkiä perässä vedettäviä siipimiehiä, kun mustamies ottaa ihan kenet tahansa valkoisen naisen ja "maagisilla pukin voimillaan" on valmis jatkamaan sukuaan. Ja tietenkin kuvakerrontaan on valittu pukki. Tuota suorempi ilmaus seksiin ja kuumana tihkuvaan elinvoimaan olisi ollut hopeinen jäykistynyt penis housujen sepaluksesta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksköhän mä oon tuolla

      Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4681
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

      Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2638
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

      Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2493
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

      Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2445
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

      Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1827
    6. Saattaisimme olla yhdessä

      Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

      Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

      Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1335
    9. Vanhemmalle naiselle

      Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

      On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1241
    Aihe