Mainosten tarinallistamiset

Anonyymi-ap

Tarinallistaminen tuli yleiseksi käytännöksi erilaisiin tositelevisio formaatteihin parikymmentä vuotta sitten. Niiden tarkoitus oli vaikuttaa ihmisten tunteisiin ja vetää katsojat mukaan tunnetasolla tuijottelemaan kaikenmaailman työntekoa.

Mutta ne tuli myös mainoksiin samoihin aikoihin. Enää ei myyty, tuotetta hyvänä ostoksena, "vain 14,99€", vaan piti olla tarina miksi se tuote on niin hyvä. Katsojalle piti antaa esimerkki ja samaistumispintaa että milloin sitä tuotetta pitää käyttää.

Voltaren Forte mainoksessa hetki sitten oli oiva tarina jossa mies, valkoihoinen, aika nössönoloinen, selvästi sisätyötä tekevä hyypiö, tekee "miehen työn", eli portaita lasten kerrossänkyyn. Kun hän yrittää nousta ylös, häneltähän paukahtaa selkä.

Eihän tuollaisesta ole miehen mallia kenellekään, mutta se on normaalia ja hyväksyttyä. Niinpä jopa vaimo, valkoihoinen, tulee siihen lastenhuoneen oven suuhun katsomaan ja miettimään että miksi piti valita tuollainen nysäkullinössö aviomieheksi. No tietysti siksi että hän saa sisätöistä kunnon palkkaa, jolla vaimo pitää huolta omista lapsistaan.

Mutta kenen lapsista?

Seuraavassa kuvassa mies onkin käyttänyt kylpyhuoneesta löytynyttä Voltaren Forte kipugeeliä, ja kumartuu mustaihoisen nappisilmäisen lapsensa luokse, ja nostaa hänet yläpedille jonne portaat on tehty, ja koko perhe, kuten kuvassa näkyvä tekstikin kertoo, näyttävät onnellisilta kun isilläkin on aikaa perheelle.

Mistä tuo kertoo.

-Se kertoo että useimmat aviomiehet ovat nössöjä. Kuten ovatkin. Nysäkullinössöjä! Siitä ei sen enempää tarvitse mainita.
-Noilla "isillä", jotka eivät ole koskaan saaneet vaimoltaan lupaa ruiskaista spermaa heidän emättimeensä, ei ole aikaa perheelleen koska pomo käskee heidät töihin vapaaltakin. Ja vapaa ajalla on aikaa vielä vähemmän elleivät nämä kynäniskanössöt käytä apteekin tököttejä pitämään kipuja aisoissa kun he ovat rakentaneet ohjeiden mukaan portaat lastensänkyyn.

Ydinviesti. viimeisessä kohtauksessa, on tietenkin se että nykyperheissä kasvatetaan valtavat määrät muiden miesten siittämiä lapsia. Mikä ei haittaa nysäkullinössöä millään tavalla, vaan hänen vaimonsakin silittää kun "isi" on taas kunnossa. Millä tuo pieni vihje muita miehiä avioliittonsa aikana naivasta äidistä alleviivataan? Sillä että mainoksessa näkyy toinenkin lapsi, joka on hieman vanhempi kuin mustaihoinen lapsi, ja tämä esikoislapsi on valkoihoinen, mutta ei näytä hänkään yhtään isältään!

Tuo on normaalia elämää!

Koittakaa hyväksyä kaikenmaailman moralistit että nykyaikana, aivan kuten ennenkin, ihmiset rakastavat toisiaan ja siitä syntyy lapsia ja ne kaikki kasvatetaan rakkaudella ja lämmöllä teidän jeesustelusta huolimatta! Se ei ole nykyaikaa, se on pelkkää normaalia elämää!

Enemmän tuollaisia mainoksia jotka tarjoavat oikeaa kosketuspintaa oikeaan elämään.

10

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne on mainoksissa niitä kiintiövärillisiä, joita on pakko nykyisin olla. Kyllä tuo mainos toimisi samoin, jos olisi valkoisia kaikki. Mutta ihmiselle tulee kaikenlaisia gramppeja, vaikka olisi kuinka hyvässä kunnossa, ja silloin jotkit geelit voivat auttaa.

      • Anonyymi

        Tuo mainos ei toimisi lainkaan jos siinä olisi kokonaan valkoinen perhe. Silloin se vetoaisi pelkästään eläkeikäisiin.

        Toiseksi, mitään kiintiöitä ei mainoksissa ole, eikä ole ikinä ollutkaan, helkkarin rasisti. Kiintiöitä on pelkästään jättimäisten elokuvayhtiöiden elokuvissa ja niissäkin kiintiöt koskee vain mustaa väestöä, vammaisia ja naisia. Kiintiöitä on myös suurten kansallisten yleisradipalvelujen tuotannoissa, koska siihen velvoittaa laki ja ensimmäistä vaatii muka kansa, vaikka oikea syy on laajentaa katsojakuntaaeli hankkia paljon rahaa.

        No niin rasisti, mietippä sitä yhtälöä että miksi "kansa" muka vaatisi elokuvissa noita värillisiä mukaan ja miksi yhtiöt myyvät sen heille sillä ajatuksella? Syy on yksinkertainen: Koska perheiden äidit naivat muiden miesten kanssa ja se on aiheuttanut sen että perheiden äidit myös synnyttävät lapsia jotka eivät näytä isiltään. Se tuo yhtiöille rahaa.

        Jos tarkastellaan ja verrataan perheisiin syntyneitä värillisiä lapsia, värillisten lasten adoptioon, juonne on täysin selvä. Puhutaan nyt pelkästään valkoisista perheistä. Viisikymmentä luvulla synnytettiin valkoisia lapsia. Alkoi tulla pieni juonne joka alkoi kasvaa niin että 80 luvulla alettiin adoptoida yleisesti mustia lapsia ja kaksikymmentä vuotta myöhemmin, yhä enemmän tähän päivään yleistyen, valkoiset, valkoihoisen miehen kanssa naimisissa olevat naiset alkoivat synnyttää värillisiä lapsia, useimmiten mustia. Siis synnyttää, ei hedelmöityshoitojen ja luovuttajan valinnan kautta, joka sekin on yleistä, vaan ihan perinteisellä menetelmällä laukaista spermat toosaan.

        Geelit auttaa, mutta se ei ole mainoksen sisältö, koska ei sitä pirukaan ostaisi jos kymmenen sekunnin mainoksessa olisi, "voltaren forte auttaa nysäkullinössöjen kramppeihin, osta!" Tai, "etkö saa liikuntaa sängyssäsi? Voltaren forte auttaa runkkukramppeihin!" Ja nössön taustalla avautuisi makuuhuoneen ovi josta lihaksikas, hiestä kiittelevä musta mies astuisi ulos. No tuo jälkimmäinen mainos kyllä toimisi tehokkaasti kun se osuisi samantien kansakunnan hermoon. Hitto, olisi kaikki keskustelupalstat täynnä rasistivaareja valittamassa että heidän ja heidän kaveriensa tyttäret ja vaimot vei musta mies.


    • Anonyymi

      -70 luvulla suosittiin raadollisia totuuksia: Rupsahtanut blondi kurppa maalaa pensselillä vanhan puutalon seinää, jolloin isäntä toteaa: Pinotexia pintaan, niin wanhakin näyttää nuoremmalta.

      • Anonyymi

        Nykyään yhtä raadollinen mainos olisi tällainen.

        Nysäkylli istuu idyllisen rintamamiestalon portailla. Postin tuoma kerrossänkypaketti on portaiden juurella. Avatun nkkunan kautta kuuluu vaimon kiihkeää huokailua ja vieraan miehen huohotusta.

        Paikalle kävelee naapurin kynäniska.

        "Mitä sinä nysäkylli voivottelet. Ota volttarenia."

        "Auttaako se"

        "Se auttaa, se pitää selän kunnossa"

        "Kiitos!"

        Mies hieroo volttarenit selkäänsä ja seuraavassa kuvassa musta, hiestä kiittelevä lihaskimppu tulee miehen valkoisen, yhtä hikisen, alusasuun pukeutuneen vaimon kanssa lastenhuoneen ovelle, kiittämään miestä hyvästä työstä. Samalla mustaihoiset pojat kirmaavat halaamaan valkoihoista isiä ja hyppäämään uudelle sängylle. Kaikki ovat iloisia ja nysäkulli työntää volttarenpuikon katsojan naaman eteen ja tokaisee, "vain pieni sipaisu riittää." Ja epätarkassa taustassa näkyy kuinka perheenäiti ja musta mies menevät takaisin makuuhuoneeseensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään yhtä raadollinen mainos olisi tällainen.

        Nysäkylli istuu idyllisen rintamamiestalon portailla. Postin tuoma kerrossänkypaketti on portaiden juurella. Avatun nkkunan kautta kuuluu vaimon kiihkeää huokailua ja vieraan miehen huohotusta.

        Paikalle kävelee naapurin kynäniska.

        "Mitä sinä nysäkylli voivottelet. Ota volttarenia."

        "Auttaako se"

        "Se auttaa, se pitää selän kunnossa"

        "Kiitos!"

        Mies hieroo volttarenit selkäänsä ja seuraavassa kuvassa musta, hiestä kiittelevä lihaskimppu tulee miehen valkoisen, yhtä hikisen, alusasuun pukeutuneen vaimon kanssa lastenhuoneen ovelle, kiittämään miestä hyvästä työstä. Samalla mustaihoiset pojat kirmaavat halaamaan valkoihoista isiä ja hyppäämään uudelle sängylle. Kaikki ovat iloisia ja nysäkulli työntää volttarenpuikon katsojan naaman eteen ja tokaisee, "vain pieni sipaisu riittää." Ja epätarkassa taustassa näkyy kuinka perheenäiti ja musta mies menevät takaisin makuuhuoneeseensa.

        70 luvun versio tuosta olisi.

        Musta mies työntää voltaren tuubin valkoisen miehen käteen ja murahtaa "Sinä runkkaa, Minä nussia vaimoasi nyt".

        Ja valkoinen mies katsoo putkiloa ja ihmettelee, vain 9,99?

        Ja musta mies, jo kuvaruudun ulkopuolelle käveltyään, murahtaa, "Mun on 19.99"

        Sitten kauppiaan, eli kertojan ääni tokaisee nopeasti, "Nyt T-kaupoissa ja marketeissa, Volttaren, pienempi koko vain 9,99 ja suurempiin vaivoihin, tuubi vain 19,99"


    • Anonyymi

      Kekseliästä! Toivottavasti kirjoitat seksinovelleja noista aiheista! Varmasti vetäisivät.

      Paitsi että vaihtaisit mustan murahdukseksi vielä suuremman summan, esim. 25,99.

      • Anonyymi

        Helkkari tuo olisi ollut hyvä! Varastan tuon mitan häikäilemättä, enkä kerro keneltä sen varastin.

        Jopa siinä flora mainoksessa 80 luvulta on selvä alkava vivahde siihen että silloin vielä yleinen kotiäiti saa isän käydessä töissä muutakin hommaa kuin kotitöitä.

        Mainoksessa nuori, mutta käytännössä aikuinen tyttö katsoo ikkunasta ulos sateeseen ja kysyy että mitä ennen käytettiin kun ei ollut floraa.

        Äiti tulee tyttönsä viereen ja katsoo ulos, hymyillen tyttönsä viattomuutta ja posket punehtuen, kuinka ulkona sateessa naapurin isäntä kiirehtii juoksuaskelin kotiinsa. Äiti toteaa sitten, samalla huomaamatta pyllyvaostaan pöksyjään asetellen, "Älä siitä huolehdi, nykyään käytetään floraa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helkkari tuo olisi ollut hyvä! Varastan tuon mitan häikäilemättä, enkä kerro keneltä sen varastin.

        Jopa siinä flora mainoksessa 80 luvulta on selvä alkava vivahde siihen että silloin vielä yleinen kotiäiti saa isän käydessä töissä muutakin hommaa kuin kotitöitä.

        Mainoksessa nuori, mutta käytännössä aikuinen tyttö katsoo ikkunasta ulos sateeseen ja kysyy että mitä ennen käytettiin kun ei ollut floraa.

        Äiti tulee tyttönsä viereen ja katsoo ulos, hymyillen tyttönsä viattomuutta ja posket punehtuen, kuinka ulkona sateessa naapurin isäntä kiirehtii juoksuaskelin kotiinsa. Äiti toteaa sitten, samalla huomaamatta pyllyvaostaan pöksyjään asetellen, "Älä siitä huolehdi, nykyään käytetään floraa."

        -70 luvulla pyöri mainos jossa henkilauto ajossa loputtoman näköisellä maantiellä, ja miesääni mörisi "Pitkän päälle Datsun".


    • Anonyymi

      Tuossa tuli toridiilin mainos jossa on myös sellaista piiloviestintää nykyajasta ettei tosikaan.

      Ensin kaksi naista lähettää paketin ilman halki, kaupungin läpi esikaupunkialueelle. Paketissa on mm. helmikaulakoru jossa on paksut, valkoiset helmet, kuin munasolut rivissä.

      Se tipahtaa, yllätys yllätys, mustan miehen portaille ja mies hymyilee leveästi.

      Seuraavaksi nainen avaa kotonaan paketin ja mitäs sieltä ilmestyykään kuin taaperon potkupuku! Lähettikö tuo mies sen potkupuvun? Ei tietenkään, vaan nainen pisti munasolunsa aikoinaan matkaan ja potkupuku ostettiin etukäteen, koska naisen vatsa ei vielä pömpötä.

      Miesten pitää alkaa ymmärtämään että vaimot ja tyttöystävät saavat vieraiden miesten kyrpää jo käytännössä tilaamalla sitä.

      • Anonyymi

        Uusin Ikean mainos ei ole edes mitään piiloviestintää. Siinä on useampi kohtaus jossa on useampi valkoinen nainen laittamassa sänkyyn lakanoita yhdessä mustan miehen kanssa ja heillä on MYÖS värillisiä lapsia valkoisten lasten lisäksi. Valkoista miestä ei näy missään.

        Mainos kertoo täysin selvästi että joskus aikoinaan valkoinen mies on saanut tuikata naista, mutta nainen on vaihtanut mustaan kulliin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe