www.hottopic.com/store ja pistäkää hakusanaks Green Day. sieltä löytyy Green Day lippiksii,t-paitoja,pipoja, avaimenperiä, ainakin yks reppu ynnä muuta! Kannattaa käydä jos ette oo käyny siel!
käykää ihmeessä osoitteessa.....!!!
5
473
Vastaukset
- gdfan
siis ossa on www.hottopic.com ja sielt hakusanal Green Day..
- suiside
kävin tot topicissa jenkeissä ollessani.
oli kyllä törkeää palvelua.
muutenkin ylihintainen massateinix-kauppa. - gdfan
suiside kirjoitti:
kävin tot topicissa jenkeissä ollessani.
oli kyllä törkeää palvelua.
muutenkin ylihintainen massateinix-kauppa.oikeest? No, jenkeis ei oo missään tollases kaupas hyvää palveluu. ainaki luulisin nii. jenkkiläiset ovat välil törkeitä (ainakin jotkut)
- suiside
gdfan kirjoitti:
oikeest? No, jenkeis ei oo missään tollases kaupas hyvää palveluu. ainaki luulisin nii. jenkkiläiset ovat välil törkeitä (ainakin jotkut)
kyllä monissa muissa paikoissa (floridassa) sain yllättävän iloista palvelua.
kyllä siellä hot topicissa jotain hienojakin vaatteita oli. jos ei oltaisi oltu niin pahantuulisia, olisin ostanut yhden hienon ramo-hameen. - gdfan
suiside kirjoitti:
kyllä monissa muissa paikoissa (floridassa) sain yllättävän iloista palvelua.
kyllä siellä hot topicissa jotain hienojakin vaatteita oli. jos ei oltaisi oltu niin pahantuulisia, olisin ostanut yhden hienon ramo-hameen.No, kai mun nyt sua pitää uskoo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906