Ei ole koko totuus - tietäisitpä mitä tunteita kätken kulisseihin.
Se mitä näytän ulospäin
64
899
Vastaukset
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Mulla sama.
- Anonyymi
Niin usein monella kai
- Anonyymi
Henkistä väkivaltaa
- Anonyymi
Ei vaan toisen tunteiden sörkkiminen on henkistä väkivaltaa. Se aiheuttaa jatkossa niiden kätkemisen pelon takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan toisen tunteiden sörkkiminen on henkistä väkivaltaa. Se aiheuttaa jatkossa niiden kätkemisen pelon takia.
Nimenomaan henkistä väkivaltaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen itseni todella hyvin. En ymmärrä miksei tasavertaisuutta tule
- Anonyymi
Kyllä tiedän minkälainen oot:)
- Anonyymi
Kulissien pitäminen on epäilyttävän ihmisen merkki. Tiedä mikä perhesurmaaja tai fritzl on todellisuudessa.
- Anonyymi
Olevinaa nainen mutta minkälainen hmmp.🤔🤭
- Anonyymi
Jos peität tunteesi niin toinen luonnollisesti olettaa, että sinulla ei häntä kohtaan ole tunteita.
- Anonyymi
Sellaisen kanssa ei ei ole mitään järkeä olla tekemisissä.
- Anonyymi
Näin se on.
- Anonyymi
Tilanne, tilanteet voivat olla hämmentäviä, jos ei tiedä mistä on kyse. Silloin on vaikeaa olla oma itsensä.
- Anonyymi
En osaa olla . Se on se ongelma Olen kuin mikäkin hädisssään soheltava saukko ongelmineen
- Anonyymi
Ei se haittaa. Minä ymmärrän sitä mitä voi olla ihmisen käytöksen takana. Alussa monia jännittää ja senkin voi sanoa ääneen. En itsekään osaa olla aina oma itseni jännittävässä uudessa tilanteessa.
- Anonyymi
Miten voit elää tuollaisen ristiriidan kanssa?
- Anonyymi
Ei kai siinä mitään,jos oot tyytyväinen tilanteeseesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit elää tuollaisen ristiriidan kanssa?
No aika hyvin nähtävästi. Aliarvioimiseen takia en usko että mulla on tasavertaisuutta
- Anonyymi
Mitä tunteita?
- Anonyymi
Sellainen vaan antaa epäluotettavan ja epärehellisen kuvan ihmisestä.
- Anonyymi
Jaa. En voi sille yhtään mitään että en usko itseeni hänen suhteensa. Olen vanhempi ja en tiedä miten näkee minut. Ei ole vielä rohkeus riittänyt selvittämään. Moni odottaa toisen merkkejä kiinnostuksesta, niin se vaan menee että vanhempana osapuolena se on näin. Eikä tämä tunne ole mitenkään mukava, se on repivä ja raastava. Toisaalta arvostan häntä muissa asioissa todella paljon, joten toistaiseksi hiljaa itken vaan mielessäni hänen ihanuuttaan. /sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa. En voi sille yhtään mitään että en usko itseeni hänen suhteensa. Olen vanhempi ja en tiedä miten näkee minut. Ei ole vielä rohkeus riittänyt selvittämään. Moni odottaa toisen merkkejä kiinnostuksesta, niin se vaan menee että vanhempana osapuolena se on näin. Eikä tämä tunne ole mitenkään mukava, se on repivä ja raastava. Toisaalta arvostan häntä muissa asioissa todella paljon, joten toistaiseksi hiljaa itken vaan mielessäni hänen ihanuuttaan. /sivusta
Jaa että lorinat jatkuu.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muuta mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on 1 hyvä naapuri ja se riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on 1 hyvä naapuri ja se riittää.
1 ei ole asunnon nro sitte vajakkilauma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli sitten merkki siitä ettei rauhaa tule!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta-asukki iski heti asialliseen tekstiin 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta-asukki iski heti asialliseen tekstiin 🤣🤣🤣
Mitähän nämä kaupungin asukkaat sanois jos kuulisin talossa asuvan p*skan kyttääjän.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän nämä kaupungin asukkaat sanois jos kuulisin talossa asuvan p*skan kyttääjän.?
Saattas vähän hävettää,ellei sitte oo vajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muuta mihinkään.
Näinpä.Katotaan jokainen rike ja ilmoitetaan viranomaisille kuten lastensuojeluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tässä oo mitään mieltä
Jos et oo tuntevinas
Piä tunkkis
Miks sulla ei oo ollu kavereita
Pidätkö ittees niin saatanan viisaana, ettei kukaan vois olla sun kaveri
Oo itekses niine kirjotelmines - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä.Katotaan jokainen rike ja ilmoitetaan viranomaisille kuten lastensuojeluun.
Jes,näin tehdään.Huumeet ja muu toiminta myös.Veronkiertokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et oo tuntevinas
Piä tunkkis
Oo itekses niine kirjotelminesP*skan kyttääjien kaveri ,haloo?
- Anonyymi
Se vanha gubbe on pedari puutteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos antaisit asian olla ja menet eteenpäin,hoida itsesi kuntoon,niin ehkä joskus sit jonkun toisen kanssa onnistut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos antaisit asian olla ja menet eteenpäin,hoida itsesi kuntoon,niin ehkä joskus sit jonkun toisen kanssa onnistut.
Älä usko näitä ohjeita. Ne on kilpailevalta nuoremmalta tai anoppilta jolla on lapselleen katsottu omamieleisempi pari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et oo tuntevinas
Piä tunkkis
Oo itekses niine kirjotelminesMinulla on ollut ihan rasitukseen asti kavereita ja juu yks vaan riittää nykyään.
- Anonyymi
Tiedätkö vajaa ettei ole mitään menetettävää.Mieti 2 kertaa.
- Anonyymi
Stalkkeri kyrpä,kyl tiedän että näät minut kokoajan joten ne mitään piilotettuja oo,mitenpä luulet miten käyttäytyy ihminen Kuka tietää että sitä kytätään.Vajaa ei ymmärrä vieläkään.
- Anonyymi
Mäkin pieren kotona vessassa.
- Anonyymi
Joo mutta kukaan ei tee sillä rahaa eli käytä sinua hyväksi nauhoittamal sitä ja kuvaamalla sitä ja muita kodin piiriin kuuluvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta kukaan ei tee sillä rahaa eli käytä sinua hyväksi nauhoittamal sitä ja kuvaamalla sitä ja muita kodin piiriin kuuluvaa.
Toivottavasti ei 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään ja sinun kaivattusi on sellainen millä ei ole vaatimuksia puoliskostaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan pitkä lista. Tiedän kun en itse niitä täyttänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään ja edelleenkään et saa minua pois. Tiedän miten paljon energiaa kuluu järjestää kulissielämässä asioita ettei ne paljastu ja jos olet tuon tien edelleen valinnut en voi muuta kuin nauttia sun kärsimyksistä. Sinä tottakai yrität savustaa minut pois sillä rahaakin säästyy kun ei tarvii maksaa motelleja, hotelleja kavereille esiliina viinoja jotta pääsee pukille oman horon kanssa. Minä kärsin mielelläni tästä kiusaamisesta se ei niin kalliiksi tule kuin sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään ja edelleenkään et saa minua pois. Tiedän miten paljon energiaa kuluu järjestää kulissielämässä asioita ettei ne paljastu ja jos olet tuon tien edelleen valinnut en voi muuta kuin nauttia sun kärsimyksistä. Sinä tottakai yrität savustaa minut pois sillä rahaakin säästyy kun ei tarvii maksaa motelleja, hotelleja kavereille esiliina viinoja jotta pääsee pukille oman horon kanssa. Minä kärsin mielelläni tästä kiusaamisesta se ei niin kalliiksi tule kuin sinulle.
Jatkuu, tulet kaapista ja elämä helpottuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista. Ei tää kirjoittelu nyt niin kalliiksi tule. Netti maksu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu, tulet kaapista ja elämä helpottuu.
Pitääpä kokeilla käykö vaatehuone?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista. Ei tää kirjoittelu nyt niin kalliiksi tule. Netti maksu.
Kyllä se hotellin huoneen maksu ja bensa maksaa sekä siellä syönti ja jos on kylpylä niin nekin maksaa.Helpompi ois omassa saunassa kultaa huuhtoa ihan normaali klon aikoihin eikä yöllä.Työssäkäyvälle kohta keski -ikäselle miehelle se rupee käymään pumpun päälle pitemmässä juoksussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se hotellin huoneen maksu ja bensa maksaa sekä siellä syönti ja jos on kylpylä niin nekin maksaa.Helpompi ois omassa saunassa kultaa huuhtoa ihan normaali klon aikoihin eikä yöllä.Työssäkäyvälle kohta keski -ikäselle miehelle se rupee käymään pumpun päälle pitemmässä juoksussa.
Onko tämä nyt sesala pari jonka pano on naimisissa toisen miehen kanssa?Jossa pelkäävät ihmisten reaktioo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mua keski-ikäiset vanhukset kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mua keski-ikäiset vanhukset kiinnosta.
Et ollut sitte oikea kohde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei 😂😂😂
Älä nyt maailma on täynnä creepiä porukkaa ja saa kiksit mitä erikoisemmasta matskusta ja on valmiit maksaan siitä.Tämän vuoksi en koe ulostamisen tai kusemisen olevan kovin LUONNOLLISTA JA TAVALLISTA ENÄÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan pitkä lista. Tiedän kun en itse niitä täyttänyt.
Minulla on vain tämä yks ja se on mahdoton muuttaa kun on sairaus mitä ei voi parantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä nyt sesala pari jonka pano on naimisissa toisen miehen kanssa?Jossa pelkäävät ihmisten reaktioo?
On, vanhempi nainen ja nuorempi mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, vanhempi nainen ja nuorempi mies.
Jep. Jossain pantaisiin niin tuskinpa täällä oltaisiin. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Jossain pantaisiin niin tuskinpa täällä oltaisiin. 😂
Voihan sitä kiusata muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä kiusata muita.
Voihan sitä kiusata itseäänkin.
- Anonyymi
Aloittaja ei ota kantaa ketjun kommentteihin. Kommentit ajautuvat siihen suntaan etteivät kosketa eikä liity aloittajaan. Aloittaja kaipaa kauniisti, hiljaa - ap
- Anonyymi
Nyt on ollut hurjia juttuja ja pommitusta selvästi.
- Anonyymi
Niin olen ajatellut sen olevan
- Anonyymi
Toivottavasti sun kaivattu tuntee samoin ja kätkee tunteensa myös kulisseihin tasapuolisuuden nimissä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412705Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4162217Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212116Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171875Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221176Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01142- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935