Se mitä näytän ulospäin

Anonyymi-ap

Ei ole koko totuus - tietäisitpä mitä tunteita kätken kulisseihin.

64

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama.

    • Anonyymi

      Mulla sama.

    • Anonyymi

      Niin usein monella kai

    • Anonyymi

      Henkistä väkivaltaa

      • Anonyymi

        Ei vaan toisen tunteiden sörkkiminen on henkistä väkivaltaa. Se aiheuttaa jatkossa niiden kätkemisen pelon takia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan toisen tunteiden sörkkiminen on henkistä väkivaltaa. Se aiheuttaa jatkossa niiden kätkemisen pelon takia.

        Nimenomaan henkistä väkivaltaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan toisen tunteiden sörkkiminen on henkistä väkivaltaa. Se aiheuttaa jatkossa niiden kätkemisen pelon takia.

        Tunnen itseni todella hyvin. En ymmärrä miksei tasavertaisuutta tule


    • Anonyymi

      Kyllä tiedän minkälainen oot:)

    • Anonyymi

      Kulissien pitäminen on epäilyttävän ihmisen merkki. Tiedä mikä perhesurmaaja tai fritzl on todellisuudessa.

      • Anonyymi

        Olevinaa nainen mutta minkälainen hmmp.🤔🤭


    • Anonyymi

      Jos peität tunteesi niin toinen luonnollisesti olettaa, että sinulla ei häntä kohtaan ole tunteita.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sellaisen kanssa ei ei ole mitään järkeä olla tekemisissä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Näin se on.


    • Anonyymi

      Tilanne, tilanteet voivat olla hämmentäviä, jos ei tiedä mistä on kyse. Silloin on vaikeaa olla oma itsensä.

    • Anonyymi

      En osaa olla . Se on se ongelma Olen kuin mikäkin hädisssään soheltava saukko ongelmineen

      • Anonyymi

        Ei se haittaa. Minä ymmärrän sitä mitä voi olla ihmisen käytöksen takana. Alussa monia jännittää ja senkin voi sanoa ääneen. En itsekään osaa olla aina oma itseni jännittävässä uudessa tilanteessa.


      • Anonyymi

        Miten voit elää tuollaisen ristiriidan kanssa?


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei kai siinä mitään,jos oot tyytyväinen tilanteeseesi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit elää tuollaisen ristiriidan kanssa?

        No aika hyvin nähtävästi. Aliarvioimiseen takia en usko että mulla on tasavertaisuutta


    • Anonyymi

      Mitä tunteita?

    • Anonyymi
      UUSI

      Sellainen vaan antaa epäluotettavan ja epärehellisen kuvan ihmisestä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Jaa. En voi sille yhtään mitään että en usko itseeni hänen suhteensa. Olen vanhempi ja en tiedä miten näkee minut. Ei ole vielä rohkeus riittänyt selvittämään. Moni odottaa toisen merkkejä kiinnostuksesta, niin se vaan menee että vanhempana osapuolena se on näin. Eikä tämä tunne ole mitenkään mukava, se on repivä ja raastava. Toisaalta arvostan häntä muissa asioissa todella paljon, joten toistaiseksi hiljaa itken vaan mielessäni hänen ihanuuttaan. /sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. En voi sille yhtään mitään että en usko itseeni hänen suhteensa. Olen vanhempi ja en tiedä miten näkee minut. Ei ole vielä rohkeus riittänyt selvittämään. Moni odottaa toisen merkkejä kiinnostuksesta, niin se vaan menee että vanhempana osapuolena se on näin. Eikä tämä tunne ole mitenkään mukava, se on repivä ja raastava. Toisaalta arvostan häntä muissa asioissa todella paljon, joten toistaiseksi hiljaa itken vaan mielessäni hänen ihanuuttaan. /sivusta

        Jaa että lorinat jatkuu.💩


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että lorinat jatkuu.💩

        En muuta mihinkään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että lorinat jatkuu.💩

        Minulla on 1 hyvä naapuri ja se riittää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on 1 hyvä naapuri ja se riittää.

        1 ei ole asunnon nro sitte vajakkilauma.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että lorinat jatkuu.💩

        Tämä oli sitten merkki siitä ettei rauhaa tule!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että lorinat jatkuu.💩

        Palsta-asukki iski heti asialliseen tekstiin 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta-asukki iski heti asialliseen tekstiin 🤣🤣🤣

        Mitähän nämä kaupungin asukkaat sanois jos kuulisin talossa asuvan p*skan kyttääjän.?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän nämä kaupungin asukkaat sanois jos kuulisin talossa asuvan p*skan kyttääjän.?

        Saattas vähän hävettää,ellei sitte oo vajaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En muuta mihinkään.

        Näinpä.Katotaan jokainen rike ja ilmoitetaan viranomaisille kuten lastensuojeluun.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän nämä kaupungin asukkaat sanois jos kuulisin talossa asuvan p*skan kyttääjän.?

        Eihän tässä oo mitään mieltä

        Jos et oo tuntevinas

        Piä tunkkis

        Miks sulla ei oo ollu kavereita

        Pidätkö ittees niin saatanan viisaana, ettei kukaan vois olla sun kaveri

        Oo itekses niine kirjotelmines


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä.Katotaan jokainen rike ja ilmoitetaan viranomaisille kuten lastensuojeluun.

        Jes,näin tehdään.Huumeet ja muu toiminta myös.Veronkiertokin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tässä oo mitään mieltä

        Jos et oo tuntevinas

        Piä tunkkis

        Miks sulla ei oo ollu kavereita

        Pidätkö ittees niin saatanan viisaana, ettei kukaan vois olla sun kaveri

        Oo itekses niine kirjotelmines

        P*skan kyttääjien kaveri ,haloo?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tässä oo mitään mieltä

        Jos et oo tuntevinas

        Piä tunkkis

        Miks sulla ei oo ollu kavereita

        Pidätkö ittees niin saatanan viisaana, ettei kukaan vois olla sun kaveri

        Oo itekses niine kirjotelmines

        Eläinrääkkäjä suku,kidutatte omia ja toisten elukoita.Ase asekaappiin ja heti!!Pois eteisestä.!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläinrääkkäjä suku,kidutatte omia ja toisten elukoita.Ase asekaappiin ja heti!!Pois eteisestä.!

        Se vanha gubbe on pedari puutteessa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. En voi sille yhtään mitään että en usko itseeni hänen suhteensa. Olen vanhempi ja en tiedä miten näkee minut. Ei ole vielä rohkeus riittänyt selvittämään. Moni odottaa toisen merkkejä kiinnostuksesta, niin se vaan menee että vanhempana osapuolena se on näin. Eikä tämä tunne ole mitenkään mukava, se on repivä ja raastava. Toisaalta arvostan häntä muissa asioissa todella paljon, joten toistaiseksi hiljaa itken vaan mielessäni hänen ihanuuttaan. /sivusta

        Mitä jos antaisit asian olla ja menet eteenpäin,hoida itsesi kuntoon,niin ehkä joskus sit jonkun toisen kanssa onnistut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. En voi sille yhtään mitään että en usko itseeni hänen suhteensa. Olen vanhempi ja en tiedä miten näkee minut. Ei ole vielä rohkeus riittänyt selvittämään. Moni odottaa toisen merkkejä kiinnostuksesta, niin se vaan menee että vanhempana osapuolena se on näin. Eikä tämä tunne ole mitenkään mukava, se on repivä ja raastava. Toisaalta arvostan häntä muissa asioissa todella paljon, joten toistaiseksi hiljaa itken vaan mielessäni hänen ihanuuttaan. /sivusta

        Valetta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos antaisit asian olla ja menet eteenpäin,hoida itsesi kuntoon,niin ehkä joskus sit jonkun toisen kanssa onnistut.

        Älä usko näitä ohjeita. Ne on kilpailevalta nuoremmalta tai anoppilta jolla on lapselleen katsottu omamieleisempi pari.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tässä oo mitään mieltä

        Jos et oo tuntevinas

        Piä tunkkis

        Miks sulla ei oo ollu kavereita

        Pidätkö ittees niin saatanan viisaana, ettei kukaan vois olla sun kaveri

        Oo itekses niine kirjotelmines

        Minulla on ollut ihan rasitukseen asti kavereita ja juu yks vaan riittää nykyään.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tiedätkö vajaa ettei ole mitään menetettävää.Mieti 2 kertaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Stalkkeri kyrpä,kyl tiedän että näät minut kokoajan joten ne mitään piilotettuja oo,mitenpä luulet miten käyttäytyy ihminen Kuka tietää että sitä kytätään.Vajaa ei ymmärrä vieläkään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mäkin pieren kotona vessassa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Joo mutta kukaan ei tee sillä rahaa eli käytä sinua hyväksi nauhoittamal sitä ja kuvaamalla sitä ja muita kodin piiriin kuuluvaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta kukaan ei tee sillä rahaa eli käytä sinua hyväksi nauhoittamal sitä ja kuvaamalla sitä ja muita kodin piiriin kuuluvaa.

        Toivottavasti ei 😂😂😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta kukaan ei tee sillä rahaa eli käytä sinua hyväksi nauhoittamal sitä ja kuvaamalla sitä ja muita kodin piiriin kuuluvaa.

        Lisään ja sinun kaivattusi on sellainen millä ei ole vaatimuksia puoliskostaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään ja sinun kaivattusi on sellainen millä ei ole vaatimuksia puoliskostaan.

        Onhan pitkä lista. Tiedän kun en itse niitä täyttänyt.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään ja sinun kaivattusi on sellainen millä ei ole vaatimuksia puoliskostaan.

        Lisään ja edelleenkään et saa minua pois. Tiedän miten paljon energiaa kuluu järjestää kulissielämässä asioita ettei ne paljastu ja jos olet tuon tien edelleen valinnut en voi muuta kuin nauttia sun kärsimyksistä. Sinä tottakai yrität savustaa minut pois sillä rahaakin säästyy kun ei tarvii maksaa motelleja, hotelleja kavereille esiliina viinoja jotta pääsee pukille oman horon kanssa. Minä kärsin mielelläni tästä kiusaamisesta se ei niin kalliiksi tule kuin sinulle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään ja edelleenkään et saa minua pois. Tiedän miten paljon energiaa kuluu järjestää kulissielämässä asioita ettei ne paljastu ja jos olet tuon tien edelleen valinnut en voi muuta kuin nauttia sun kärsimyksistä. Sinä tottakai yrität savustaa minut pois sillä rahaakin säästyy kun ei tarvii maksaa motelleja, hotelleja kavereille esiliina viinoja jotta pääsee pukille oman horon kanssa. Minä kärsin mielelläni tästä kiusaamisesta se ei niin kalliiksi tule kuin sinulle.

        Jatkuu, tulet kaapista ja elämä helpottuu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään ja edelleenkään et saa minua pois. Tiedän miten paljon energiaa kuluu järjestää kulissielämässä asioita ettei ne paljastu ja jos olet tuon tien edelleen valinnut en voi muuta kuin nauttia sun kärsimyksistä. Sinä tottakai yrität savustaa minut pois sillä rahaakin säästyy kun ei tarvii maksaa motelleja, hotelleja kavereille esiliina viinoja jotta pääsee pukille oman horon kanssa. Minä kärsin mielelläni tästä kiusaamisesta se ei niin kalliiksi tule kuin sinulle.

        Mielenkiintoista. Ei tää kirjoittelu nyt niin kalliiksi tule. Netti maksu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu, tulet kaapista ja elämä helpottuu.

        Pitääpä kokeilla käykö vaatehuone?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Ei tää kirjoittelu nyt niin kalliiksi tule. Netti maksu.

        Kyllä se hotellin huoneen maksu ja bensa maksaa sekä siellä syönti ja jos on kylpylä niin nekin maksaa.Helpompi ois omassa saunassa kultaa huuhtoa ihan normaali klon aikoihin eikä yöllä.Työssäkäyvälle kohta keski -ikäselle miehelle se rupee käymään pumpun päälle pitemmässä juoksussa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se hotellin huoneen maksu ja bensa maksaa sekä siellä syönti ja jos on kylpylä niin nekin maksaa.Helpompi ois omassa saunassa kultaa huuhtoa ihan normaali klon aikoihin eikä yöllä.Työssäkäyvälle kohta keski -ikäselle miehelle se rupee käymään pumpun päälle pitemmässä juoksussa.

        Onko tämä nyt sesala pari jonka pano on naimisissa toisen miehen kanssa?Jossa pelkäävät ihmisten reaktioo?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se hotellin huoneen maksu ja bensa maksaa sekä siellä syönti ja jos on kylpylä niin nekin maksaa.Helpompi ois omassa saunassa kultaa huuhtoa ihan normaali klon aikoihin eikä yöllä.Työssäkäyvälle kohta keski -ikäselle miehelle se rupee käymään pumpun päälle pitemmässä juoksussa.

        Ei mua keski-ikäiset vanhukset kiinnosta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua keski-ikäiset vanhukset kiinnosta.

        Et ollut sitte oikea kohde.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei 😂😂😂

        Älä nyt maailma on täynnä creepiä porukkaa ja saa kiksit mitä erikoisemmasta matskusta ja on valmiit maksaan siitä.Tämän vuoksi en koe ulostamisen tai kusemisen olevan kovin LUONNOLLISTA JA TAVALLISTA ENÄÄ.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan pitkä lista. Tiedän kun en itse niitä täyttänyt.

        Minulla on vain tämä yks ja se on mahdoton muuttaa kun on sairaus mitä ei voi parantaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä nyt sesala pari jonka pano on naimisissa toisen miehen kanssa?Jossa pelkäävät ihmisten reaktioo?

        On, vanhempi nainen ja nuorempi mies.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On, vanhempi nainen ja nuorempi mies.

        Jep. Jossain pantaisiin niin tuskinpa täällä oltaisiin. 😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Jossain pantaisiin niin tuskinpa täällä oltaisiin. 😂

        Voihan sitä kiusata muita.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä kiusata muita.

        Voihan sitä kiusata itseäänkin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Aloittaja ei ota kantaa ketjun kommentteihin. Kommentit ajautuvat siihen suntaan etteivät kosketa eikä liity aloittajaan. Aloittaja kaipaa kauniisti, hiljaa - ap

    • Anonyymi
      UUSI

      Nyt on ollut hurjia juttuja ja pommitusta selvästi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Niin olen ajatellut sen olevan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      85
      1869
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1534
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      66
      1235
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1065
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      986
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    7. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      905
    8. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      836
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      805
    10. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      794
    Aihe