Kamala Harris suolattu Trumpin kampanjassa

Anonyymi-ap

23

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä nainen on sata kertaa parempi kuin Kamala "löyhkä" Harris muaha buaha!!!!

    • Anonyymi

      Joe Rogan ihmettelee Kamalan äkkisuosiota

      Kaikki kehuu Kamalaa kuorossa. Googlesta oli yllättäen poistettu kaikki negatiivinen informaatio Harrisista, vaikka sitä on haukuttu 4 vuotta yötä päivää. Kyllä jenkit tietää.

      https://www.youtube.com/watch?v=Ji9nm0qJ2To

      Näin toimii demokratia.

    • USAn seuraava pressa on Kamala Harris - Donald Trump on historia!
      @kamalaharris

      • Anonyymi

        Herjaaja Trump on menneen talven lumia. Häviö tulee olemaan Trumpilla katkeraa kalkkia. Samalla tämä tumma nainen on nolannut ja pilannut elämänsä. Kannattiko, ei todellakaan.


    • Anonyymi

      Tällä "prinsessalle" lähti lapasesta. Todellinen show muija joka yrittää epätoivoisesti tuoda Trumppia nosteeseen. Onkohan tämä "prinsessa" katsonut peiliin. Vai saako niin suuret rahat että aloitti herjauksen joka on todella oksettavaa kuunneltavaa ja vielä vähemmän katseltavaa. Painuisi maan alle häpeämään.

    • Anonyymi

      Äärisuvakit tuli heti öyhöttämään viestiketjuun huvittavaa porukkaa.

      • Anonyymi

        eiä ne suvakit "öyhötä", se termi kuuluu persuille


      • Anonyymi

        Jos on vähänkin sivistystä niin tämä maailma olisi parempi paikka elää.


    • Anonyymi

      Usan pelastaja on Kamala Harris. Mutta hän on tuleva presidentti joten toivoa on.

    • Anonyymi

      Trump on ainoastaan räyhääjä.

      • Anonyymi

        On myös humpuuki ukko. Vissiin ainoa joka on saanut kasinon konkurssiin. Sellainen "bisnes" mies. Politiikasta se ei tajua mitään ja senilix joku kuuluu eläkkeelle tai hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myös humpuuki ukko. Vissiin ainoa joka on saanut kasinon konkurssiin. Sellainen "bisnes" mies. Politiikasta se ei tajua mitään ja senilix joku kuuluu eläkkeelle tai hoitoon.

        No kerroppa ne bidenin tekemiset...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Myös matikan opintojaan

        Sähkökoulubussit maksoi 83,3 miljoona kappale, viidellä miljardilla saatiin 60 sähköbussia. Sähköbussit tähän hintaan maksavat itsensä takaisin 9000 vuoden aikana, kun verrataan paljonko polttomoottoribussin polttoainekuluihin rahaa palaisi. Onnea kamala harris.

        https://9gag.com/gag/a0edpNv


    • Anonyymi

      Kamala on Xi alustanukke kommunisti.

    • Anonyymi

      Tuomareiden ja lakimiesten entistä seuralaispalvelun suosikkityttöä kuuluu nyt ylistää, näin on mediapomot päättäneet.

    • Anonyymi

      Trump on kauhistus. Kuinka joku voi äänestää sitä?

      Onko se niin että 'rahalla saa ja hevosella pääsee' edelleenkin???

      • Anonyymi

        Mistä säkään mitään tiedät.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kuka tahansa on parempi pressa kun patologisesti valehteleva oranssi öykkäri.

    • Anonyymi

      Vai on Kamalan seuralaispalvelumenneisyys liikaa modelle.

      Ei sitä voi noin vain pyyhkiä vaikka media hänestä pyhimystä rakentaa.

      Lukemattomia paikkoja missä tämä todetaan.

      Koita mode rauhoittua ja ota asioista selvä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe