Suureksi thaimaassa

Anonyymi-ap

Olimme kaverin kanssa Thaimaassa ja naimme samaa thaimaalaista tyttöä.kaverini on Afrikasta ja sillä n.26 cm pitkä kulli.mimulla 13 cm.kun naimme thai tyttöä se sanoi: Pieni kulli eteen , iso kulli taakse.samaan aikaa kun kaverini nussi thai pillua, otti thai tyttö minulta suihin.ja kyllä se thai tyttö huusi kun kaverini nai sitä.lopuksi thai tyttö kysyi miksi toisella niin paljon isompi kulli?

6

805

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Thai tytöt rakastaa isoa kullia. Niitä on naituniin paljon, eri miehet. Kun saa isoa se tuntuu hyvältä. Antavat persettäkin isolle kullille.

• Anonyymi

Jep.kun minä yritin naida sitä thai tyttöä mun 13 cm pienellä kalulla, se nauroi ja sanoi että anna mustan kaverini naida kun sillä paljon isompi: 26 cm pitkä ja paljon paksumpi kalu.thai tyttö kirkui kun kaverini nai sitä ja otti minulta samalla suihin.minulta lensi spermat heti kun taas musta kaverini jatkoi naimista.minä poistuin välillä pois paikalta ja kun tulin takaisin tunnin päästä musta kaverini edelleen jatkoi naimista ja thai tyttö sen kun kirkui.huhhuh, en ole ennen nähnyt niin kovaa naimista: thai tyttö kirkui, kiemurteli, tärisi ja laukesi monta kertaa.sen oli vaikea ottaa enää minulta suihin session lopussa kun se oli kiimasta niin sekaisin.hyvä ettei pyörtynyt.

• Anonyymi

Olin lomalla Thaimaassa ja ostin seksiä. Nuori ja nätti thaityttö, mutta kun sitä nussi oli löysä ja venynyt. Lasti lensi kovan työn tuloksena kyllä, mutta kyllä oli tyttö aloittanut tosi nuorena kun oli kuin puhki nussitu. En enää ikinä halua noin käytettyä. Kovaa piti painaa.

• Anonyymi

Jep.pitää olla iso kulli jos haluaa naida thai tyttöjä Thaimaassa.kysyin myös mustalta kaveriltani jolla iso 26cm kulli, tykkäävätkö suomalaiset tytöt sun isosta vehkeestä.kaveri vastas että tykkää ne mutta pitää aloittaa rauhallisesti ja sitten kun päästään vauhtiin ne menee kiimasta sekaisin.suomalaiset tytöt kuulemma tykkää myös katsella sen isoa kullia kun se näkyy selvästi housuissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep.pitää olla iso kulli jos haluaa naida thai tyttöjä Thaimaassa.kysyin myös mustalta kaveriltani jolla iso 26cm kulli, tykkäävätkö suomalaiset tytöt sun isosta vehkeestä.kaveri vastas että tykkää ne mutta pitää aloittaa rauhallisesti ja sitten kun päästään vauhtiin ne menee kiimasta sekaisin.suomalaiset tytöt kuulemma tykkää myös katsella sen isoa kullia kun se näkyy selvästi housuissa.

Mun musta kaverini myös nai 2-3 thai tyttöä kerralla sen isolla kullilla(26 cm).mulla loppu puhti heti mun pikku kullilla (13 cm) mutta kaverini jaksoi painaa koko päivän tytöt ruotuun.niitten pillut varmasti hellänä mun kaverin käsittelyn jälkeen.

• Anonyymi

thai tyttöni oli kaunotar mahtava suihin ottaja lopuks peppu-pano hämmästyin kun olikin mies se oli eka suihin ottoni thailta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      465
      3998
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1692
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1516
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1464
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1408
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1375
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1306
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1229
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1079
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1067
    Aihe