Audi A3, akku tyhjenee heti

Anonyymi-ap

Minulla on Audi A3 vuosimalli 2003. Siinä syttyy takavalot itsestään ja akku tyhjenee . Autoon on useamman kerran vaihdettu uusi akku, että olen saanut sen korjaamoon. Siinä on viimeksi vaihdettu startti, mutta sekään ei auttanut. Pääsin autolla viikonlopuksi Turkuun ja takaisin ja pari päivää sen jälkeen, kun piti mennä töihin, akku oli taas tyhjä. Korjaamolla eivät enää keksi, mitä tekisivät (ovat tutkineet sähkötkin). Onko ehdottaa, mitä vielä voisin tehdä? Kilometrejä ei ole ikään nähden paljon ja korikin on siisti, niin haluaisin pitää sen.

16

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Starttimoottorin vaihdolla tuskin on mitään tekemistä akun kanssa. Olisiko pitänyt laturi tutkia, lataako se? Vai onko tämä hassu provo. Ja miten ne takavalot itsestään?

• Anonyymi

Kannattaa viedä auto autosähkökorjaamoon.

• Anonyymi

Onko vetokoukku - tai oikeastaan sen pistorasia joka voisi olla syyllinen

• Anonyymi

Miten pistorasia syö akkua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessahan kerrottiin että takavalot on ne jotka akkua syö, pistorasian oikosulku aiheuttaa hyvin erikoisia ongelmia ja voisi olla mahdollista että takavalot saavat sieltä kautta takaperin virtansa, kun sinne kytköksissä muutenkin ovat...
        Googlella löytää paljon juttuja missä erinäisten ongelmien syy on löytynyt pistorasiasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rasian sisällä voi olla suolavettä ja kuraa, jotka syövyttävät liitoksia ja tekevät oikareita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rasian sisällä voi olla suolavettä ja kuraa, jotka syövyttävät liitoksia ja tekevät oikareita.

Taitaa olla enemmän kuin harvinaista, että aiheuttaa oikkareita. Kunnolla WD-40 sisään ja puhallusta, niin tuollaiset ongelmat poistuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla enemmän kuin harvinaista, että aiheuttaa oikkareita. Kunnolla WD-40 sisään ja puhallusta, niin tuollaiset ongelmat poistuu.

Ei ole todellakaan harvinaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole todellakaan harvinaista.

Autosähkö etsii ensimmäisenä vikoja jälkiasennetuista koukuista ja niiden liitännöistä

• Anonyymi

Pihtivirtamittarilla voisi mitata paljonko sitä virtaa akusta karkaa, vaikka mitään kulutusta ei pitäisi olla. Jokin lamppu jää palamaa, laturin diodisilta viallinen, jokin rele rikki, Väyläsähköautoissa on paljon ohjausyksiköitä, jotka voivat vioittua. Veikkaan kyllä sitä laturia. Kokeile auton jäähdyttyä kunnolla onko laturin takapää lämmin (mutta älä aiheuta oikosulkua)

• Anonyymi

Folkkari elektroniikka on surkeaa ja monivivahteista.🧑‍🔧

• Anonyymi

Älä jaksa kirjoitella tyhmyyksiä, ei Toyotan ongelmia kannata yrittää kääntää paremmilleen.

• Anonyymi

Väyläsähkövehkeissä (CAN)voivat sähkölaitteet sekoilla, esim tuulilasinpyyhkijät, puhallin, valot ym alkavat toimia itsestään, kun akun jännite putoaa ja väyläjännitteet eivät pysy oikeissa rajoissa. Kokemusta on. Tunnettu monimerkin herttoniemeläinen korjaamo olisi vaihdellut kalliita bokseja, jos en olisi viheltänyt peliä poikki ja ostanut itse uutta akkua. Viat hävisivät sen tien.

• Anonyymi

Ihan turhaa miettiä ja pohtia asiaa, vaan viisas vie autonsa autosähkökorjaamoon jossa tuollaiset asiat ovat arkea korjata.

• Anonyymi

Väylävirasto on paikannut kuopat.😂

• Anonyymi

Bugi bugi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe