Kertokaas isot pojat vastausta kysymykseen: Näin kerran uimahallissa saunassa (kiinnitin huomiota lähinnä siksi että ihmettelin mikä siellä kiiltelee) jollain miehellä kalun ympärillä jonkinlaisen metallirenkaan. Ja minkä huomasin niin pitkällä vilkaisulla kun kehtasin, se meni ilmeisesti myös kivesten takaa eli ei mikään penisrengas.
Mikähän tää väline on nimeltään ja onko se vain koristekysymys vai jokin merkitys käytännössä?
Rengas vehkeen ympärillä
9
948
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin pidän metallisia ja kumisia renkaita ja erilaisia välineitä. Käyn ulkoilemassa Kuopio Itkonniemen joku kenttä joskus rauhassa runkkailla.
Keltaiset Kontio kumisaappaat on kumifetissi - Anonyymi
Mun frendillä oli joskus semmonen ja sanoi että parantaa erektiota vaikka sitä voi pitää yllä jatkuvasti eli päästää lepotilaankin. En tiiä minkä niminen on mut eiköhän alan liikkeistä löytyis...
- Anonyymi
Olen käyttänyt ihan vaan kumirengasta kyrvän juuressa. Velttonakin kalu kivan turpeena ja kun kovenee ni sittehä se vasta paisuukin ja verisuonet hyvin näkyvillä.
- Anonyymi
Yksinkertaisesti penisrengas!
- Anonyymi
Mut eihän se ole kai yleensä metallinen (mä en oo tarvinnut vielä mut jotain kumisia olen nähnyt) ja entäs kun tää laitos oli sekä peniksen että kivesten ympärillä niinkuin ne olis kuvainnollisesti nipussa? Se voi olla sitten mysteeri miksi oli varustautunut ko. välineellä uimahallissa.
Periaatteessa ihan hieno. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut eihän se ole kai yleensä metallinen (mä en oo tarvinnut vielä mut jotain kumisia olen nähnyt) ja entäs kun tää laitos oli sekä peniksen että kivesten ympärillä niinkuin ne olis kuvainnollisesti nipussa? Se voi olla sitten mysteeri miksi oli varustautunut ko. välineellä uimahallissa.
Periaatteessa ihan hieno. ApNo ymmärrämme sen tarkoitus on herättää huomiota ja kiinnostusta kun saadaan sukuelin eli pippeli kookkaamman näköiseksi!
Tämä on eräänlaista "teerenpeliä" ja sanatonta viestintää muille, mahdollisesti homoille tai bimiehille lähinnä, että rengasmies on "vapaata riisrtaa" ja valmis kontaktiin!
Jossain tapauksissa renkaalla kivesten juuressa on että tavoitellaan kestävämpää seisokkia jos se on esim. heikkoa jostain syystä.
Kookas kullisilla lienee päinvastaiset tavoitteet - ettei heidän elin aiheuttaisi liikaa huomiota? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Periaatteessa ihan hieno. ApOn niitä metallisiakin olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ymmärrämme sen tarkoitus on herättää huomiota ja kiinnostusta kun saadaan sukuelin eli pippeli kookkaamman näköiseksi!
Tämä on eräänlaista "teerenpeliä" ja sanatonta viestintää muille, mahdollisesti homoille tai bimiehille lähinnä, että rengasmies on "vapaata riisrtaa" ja valmis kontaktiin!
Jossain tapauksissa renkaalla kivesten juuressa on että tavoitellaan kestävämpää seisokkia jos se on esim. heikkoa jostain syystä.
Kookas kullisilla lienee päinvastaiset tavoitteet - ettei heidän elin aiheuttaisi liikaa huomiota?Mut millähän nimellä nämä renkaat kulkee? Kun ei ole perus penisrengas joka tulee peniksen ympärille?
- Anonyymi
Hoitamaton tiedostamaton diabetes vei seisokin. Nyt diabetes hyvässä hoidossa, mutta ei enää jopo keulinut, oli liian pitkään joutavana. Hyvää erektiota pitää yllä päivittäiset aamuseisokit, eli peniksen paisuvaiskudosrakenne vaatii päivittäis-harjoituksia. Ostin penispumpun ja penisrenkaita. Pumppaillen venyttelin ja rengas piti hetken seisokkia yllä. Nyt harjoittelun tuloksena seisokki napsahtaa jo pelkällä renkaallakin, seisten jopo vaakatasossa terhakkaana suonet pulleina. Enää puuttuu koeajo, joko miehisyys on palannut ja naisen voi tyydyttää ihan myös panolla, olen kestävä panoissa.
Vapaaehtoiset yhdyntäkyvyn testaajat ilmoittautumaan. Pussyjob ainakin onnistuisi, jos keulinta kesken lopahtaa. Jaa olen myös kielimiehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412355Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422941923- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001289
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
- 9938