Seurustelin aikoinaan erään nelikymppisen naisopettajan kanssa. Hän kertoi joskus pienissä viineissä, että joku koulun 15v poika sai pöksynsä aina märäksi, kun vihelsi peräänsä. Huomasin, kuinka ajatus kiihotti itseäni heti. Puhuttiin välillä, miten olisi poikaa opettanut, jos tilaisuus olisi tullut. Lauettiin tosi rajusti aina sen jälkeen, kun asia oli otettu esille lämmittelymme vaiheessa.
Pienet tissit. Niistä itse nykyään fantasioin.
Tosi nuorista naisista, tai sitten vanhoista. Ikäerossa on jotain tosi kiihottavaa.
Nykyinen rakkaani on 57v. Olisi ihanaa nähdä, kun hän panee nuorta poikaa tai miestä, ehkä teinipoikaporukkaa.
Lihaksikas tumma mies olisi myös hienoa yllättää hänen kimpussaan.
Julkisesti olemmekin jo panneet.
Rakkaani tekee paljon työreissuja ulkomaille, koska oma firma.
Seisoo jo ajatuksesta, että yhteistyökumppanin edustaja panisi häntä, ja saisin kuvia, ellen suoraa streamia siitä.
Fantasioin myös siitä, että eräs kaverini panisi rakastani.
Perusjuttuja nämä.
Ainiin, välillä runkkaan aloituksessa mainitsemani olen äidin kuville. Panisin, jos paikka tulisi.
Ja joskus ois mahtavaa, jos joku 18-30v pari pyytäisi kuvaamaan heitä, ja lopuksi saisin runkata ja laueta heidän päälleen.
Opettaja/oppilas/ikäero/statukset
3
1002
Vastaukset
- Anonyymi
Opettaja - oppilas jutuista tuli mieleen tapaus kun poika kertoi joskus että sen koulussa on yksi opettaja josta kaikki pojat aina näkee märkiä unia. Näytti mulle kuvankin. Totesin että juu, mun yhden vkl hoito. (Olen yh)😉
- Anonyymi
Karismaattinenkolli kirjoitti:
Heh, mahtavaa! :D
Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa374027Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2503454Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2503228Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2682501Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot261779En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1261717Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2471494Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm111305- 1201115
viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu191099