Opettaja/oppilas/ikäero/statukset

Seurustelin aikoinaan erään nelikymppisen naisopettajan kanssa. Hän kertoi joskus pienissä viineissä, että joku koulun 15v poika sai pöksynsä aina märäksi, kun vihelsi peräänsä. Huomasin, kuinka ajatus kiihotti itseäni heti. Puhuttiin välillä, miten olisi poikaa opettanut, jos tilaisuus olisi tullut. Lauettiin tosi rajusti aina sen jälkeen, kun asia oli otettu esille lämmittelymme vaiheessa.

Pienet tissit. Niistä itse nykyään fantasioin.

Tosi nuorista naisista, tai sitten vanhoista. Ikäerossa on jotain tosi kiihottavaa.

Nykyinen rakkaani on 57v. Olisi ihanaa nähdä, kun hän panee nuorta poikaa tai miestä, ehkä teinipoikaporukkaa.
Lihaksikas tumma mies olisi myös hienoa yllättää hänen kimpussaan.

Julkisesti olemmekin jo panneet.

Rakkaani tekee paljon työreissuja ulkomaille, koska oma firma.
Seisoo jo ajatuksesta, että yhteistyökumppanin edustaja panisi häntä, ja saisin kuvia, ellen suoraa streamia siitä.

Fantasioin myös siitä, että eräs kaverini panisi rakastani.

Perusjuttuja nämä.

Ainiin, välillä runkkaan aloituksessa mainitsemani olen äidin kuville. Panisin, jos paikka tulisi.

Ja joskus ois mahtavaa, jos joku 18-30v pari pyytäisi kuvaamaan heitä, ja lopuksi saisin runkata ja laueta heidän päälleen.

3

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Opettaja - oppilas jutuista tuli mieleen tapaus kun poika kertoi joskus että sen koulussa on yksi opettaja josta kaikki pojat aina näkee märkiä unia. Näytti mulle kuvankin. Totesin että juu, mun yhden vkl hoito. (Olen yh)😉

      • Heh, mahtavaa! :D


      • Anonyymi
        Karismaattinenkolli kirjoitti:

        Heh, mahtavaa! :D

        Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      463
      4963
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1379
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe