Hei täällä nuori 18-vuotias mies, onko nuoria tyttöjä tai naisia jotka tykkäävät kakka leikeistä itse haaveilen että tyttö pystyisi kakkaamaan mun rinnalleni tai ylipäätään päälleni tai muuten vaan vessassa.
Tytöt/Naiset ja kakkaleikit
13
591
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitan siis kokemuksia haluaisin
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede näyttää miten paska lentää ku varpusparvella buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede näyttää miten paska lentää ku varpusparvella buaahaa
Pasko buaahaa spede ihan keskenäs. Mitäs olet sinne joutunut . Ja tuotaakaan ei voi muut tietää kun paikalla olija hähähähäää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö enää riitä kuivana kakkosees. Olette speden kaa alkaneet kakkaleikit. Jotenkin se sopii hullujen mielentilaan.
- Anonyymi
Moi, oonWilhelmiina. Just olin kesällä riparilla ja yks isonen opetti hienot kakkileikit. Tykkään kyllä.
W15 E-Savo- Anonyymi
Hei, olisin kiinnostunut millähän tavalla neitoon saisi yhteyttä mahd. sähköpostilla jos saa niin kerro. - Hetero mies
- Anonyymi
Moi, minkäslaisia kakki leikkejä oletko sinkku ja mistä päin savoa :)
- Anonyymi
Et sikana vaan spedenä.
- Anonyymi
Pikku pukki KAKKI kalliolle, tuuli sen vei.
Iso pukki KAKKI kalliolle, siihen se jäi.
Suomi24-hönöt ne vaan runkkaa uneksien että toinen hönö KAKKII suuhun 😆- Anonyymi
Kyllä spede tietää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sä sää mää ja spede bää tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulta spede kysytty jotain.
- Anonyymi
Kirjoitin tämän mutta minulla on tyttöystävä pervot
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie807042Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816323Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532512Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant662206Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 141512
- 1981240