Hei täällä nuori 18-vuotias mies, onko nuoria tyttöjä tai naisia jotka tykkäävät kakka leikeistä itse haaveilen että tyttö pystyisi kakkaamaan mun rinnalleni tai ylipäätään päälleni tai muuten vaan vessassa.
Tytöt/Naiset ja kakkaleikit
13
417
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitan siis kokemuksia haluaisin
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede näyttää miten paska lentää ku varpusparvella buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede näyttää miten paska lentää ku varpusparvella buaahaa
Pasko buaahaa spede ihan keskenäs. Mitäs olet sinne joutunut . Ja tuotaakaan ei voi muut tietää kun paikalla olija hähähähäää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö enää riitä kuivana kakkosees. Olette speden kaa alkaneet kakkaleikit. Jotenkin se sopii hullujen mielentilaan.
- Anonyymi
Moi, oonWilhelmiina. Just olin kesällä riparilla ja yks isonen opetti hienot kakkileikit. Tykkään kyllä.
W15 E-Savo- Anonyymi
Hei, olisin kiinnostunut millähän tavalla neitoon saisi yhteyttä mahd. sähköpostilla jos saa niin kerro. - Hetero mies
- Anonyymi
Moi, minkäslaisia kakki leikkejä oletko sinkku ja mistä päin savoa :)
- Anonyymi
Et sikana vaan spedenä.
- Anonyymi
Pikku pukki KAKKI kalliolle, tuuli sen vei.
Iso pukki KAKKI kalliolle, siihen se jäi.
Suomi24-hönöt ne vaan runkkaa uneksien että toinen hönö KAKKII suuhun 😆- Anonyymi
Kyllä spede tietää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sä sää mää ja spede bää tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulta spede kysytty jotain.
- Anonyymi
Kirjoitin tämän mutta minulla on tyttöystävä pervot
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116