Onko kiusaajien ja tönijöiden vanhemmat narsisteja tai psykopaatteja?
Vastaus: 90% on on ja vielä kerran on.
Tavoite tuhota muita saavuttaa enemmän saada naisia ja saada nuorena jalkoja oven väliin ja kaikki läheskään noista viimeisistä ei ole narsisteja tai jopa psykopaatteja.
Monet myös mitkä puhuu pahaa selän takana kiusaa ja ajattelee vain itseään kuuluu hoitoon
Suomessa on yllättävän paljon narsisteja ja psykopaatteja jotka kiusaa valehtelee huijaa
5
362
Vastaukset
- Anonyymi
Muualla esim Briteissä on vielä enemmän narsisteja, tai esim Jenkeissä.
- Anonyymi
Jenkeissä on Trump ja Venäjällä Putin.
- Anonyymi
Ei kaikki ihmiset jatkuvasti puhu vain itsestään. Tämä foorumi vain antaa väärän kuvan itserakkaista ihmisistä, joita todellisuudessa on pieni prosentti väestöstä.
- Anonyymi
Suomella on lähihistoriassa sota, joka varmasti näkyy vielä tänäkin päivänä lievän sekopäisyyden yleisyytenä. Siirtynyt sukupolvelta toiselle.
Mutta katsopas Venäjää, siellä narsismi ja muut persoonallisuushäiriöt ovat kansantauti. Ei ihmetytä kun katsoo sen kansan historiaa. - Anonyymi
Meneehän siinä sekaisin, jos kuuntelee vain muuttuvien aikojen torvensoittoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984