Ihmissuhde loppuu injektioiden takia

Anonyymi-ap

Seurustelukumppani sanoi, että joko lopetat injektiot, tai hän lähtee. Hän ei tunnottoman ihmisen kanssa seurustele. Mitä sanon lääkärille??

24

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jos sä pärjäät ilman lääkkeitä niin ei kait siinä mikään ongelma . lopetat lääkkeet

• Anonyymi

Ihan sama, kunhan et aina valehtele.

• Anonyymi

Kaikki eivät siedä psyykenlääkkeitä käyttävien seuraa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki eivät siedä psyykenlääkkeitä käyttävien seuraa..

Mutta valehtelijat on ihan fine?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta valehtelijat on ihan fine?

Sanohan, missä kohtaan olen valehdellut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanohan, missä kohtaan olen valehdellut.

Eikö se selviä sitten että valehteletko sille lääkärille vai et?

Kannattaa lukea koko ketju.

• Anonyymi

Lääkärille sinun ei tarvitse sanoa mitään. Sano sille "kumppanillesi", että hän voi lähteä. Ei ole oikea kumppani sinulle se, joka ei tue sinua hoidossasi. Hän ei sinusta välitä vähääkään.

• Anonyymi

no ei näytä välittävän tämä tunteeton lääkkeiden käyttäjäkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no ei näytä välittävän tämä tunteeton lääkkeiden käyttäjäkään

Lääkkeet tekevät tunteettoniksi.

• Anonyymi

Eikö sinun pitänyt muuttaa ulkomaille ja lopettaa se lääkitys?

• Anonyymi

Sen näkee myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen näkee myöhemmin.

Eiköhän me tiedetä se jo nyt, että et ole sen tyyppinen ihminen, että saisit suunsoittoa kummempaa aikaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän me tiedetä se jo nyt, että et ole sen tyyppinen ihminen, että saisit suunsoittoa kummempaa aikaiseksi.

Vaikea se on lopettaa lääkitystä, kun hoitajat tulevat antamaan injektion kotiin. Yksikään sana, jota olen kirjoittanut, ei ole valhetta. Mikä sinua risoo? Harmittaako jokin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea se on lopettaa lääkitystä, kun hoitajat tulevat antamaan injektion kotiin. Yksikään sana, jota olen kirjoittanut, ei ole valhetta. Mikä sinua risoo? Harmittaako jokin?

Jos tässä joku on suuta soittanut, etköhän se ole sinä. Saatanhanntoistaa jotakin, kun näissä neurolepteissä on vaikea hahmottaa asioita. Mutta suunsoittaja en ole, toisin kuin sinä, joka jatkuvasti soitat suutasi täällä.

• Anonyymi

Lopeta ne insuliini-injektiot, lääkärille ei tarvitse sanoa mitään.

• Anonyymi

Vat

• Anonyymi

Soittavat ovikelloa, jos ei avaa, tullaan poliisin kanssa. Tuttuni sai tarpeeksi. Asunto on jonirtisanottu, ja lähtö on lähipäivinä. Vainei lääkärille tsrvitse sanoa mitään? En avaa vain ovea, kun en halua injektiota. Kohta on poliisi oven takana. Minä en haluaisi millään jättää asuntoani. Tuttuni teki sen. Jotainhan täytyy tehdä, että pääsee ensin injektioista eroon, ja lopulta neurolepteistä.,

• Anonyymi

Rakas lähimmäiseni,
      rukoile sielusi autuuden tähden näin:

Jumala, minä olen syntinen ihminen. Olen tähän asti elänyt elämäni synnissä, ilman Sinun armoasi.
      En ole välittänyt rakkaudestasi ja totuudestasi. Olen täysin piittaamattomasti hylännyt armokutsusi.
      En ole rakastanut Sinua yli kaiken, enkä ole välittänyt lähimmäisistäni ja heidän hädästään. En ole rakastanut lähimmäistäni niin kuin itseäni.
      Tiedän, että synnin palkka on kuolema ja ikuinen ero Sinusta. Olen ansainnut ikuisen kadotuksen.

Nyt, taivaallinen Isäni, tulen polvistuen ja nöyrtyen eteesi pyytämään syntejäni anteeksi. Armahda minua ! - Olet luvannut Sanassasi Raamatussa näin: ”… ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltänsä ja elää. Kääntykää, kääntykää pois pahoilta teiltänne…”
      (Hesekiel 33:11).
      Sinä, Jumala, olet valmistanut pelastuksen lähettämällä Poikasi Jeesuksen ottamaan päällensä minulle kuuluvan syntien rangaistuksen.

Tahdon nyt kääntää katseeni Golgatalle. Ihmeellinen veriuhri, kuoleva Jumalan Karitsa, Jeesus, joka otit pois tuomioni. Sinä otit minun syyllisyyteni päällesi. Tähän ristin ansioon tahdon nyt turvata. Tunnustan syntisyyteni ja kadun tähänastista elämääni. -
      Ota, rakas Jeesus, pois minun syntitaakkani. Tahdon nyt tehdä parannuksen syntielämästäni ja seurata Sinua, ylösnoussut Jeesus. Anna elämästäni tulla Sinua kunnioittava elämä.
      Tunnustan tästä lähtien julkisesti, että Sinä Jeesus, olet Herrani ja Pelastajani.
      Annan elämäni kokonaan Sinulle.
      Kiitos, Jumala, että nyt saan aloittaa uuden elämän Sinun yhteydessäsi. Tahdon tästä lähtien rakastaa Sinua yli kaiken ja lähimmäistäni, niin kuin itseäni.
      Turvaan ja luotan Sinun armoosi ikuisesti.
      Aamen.

• Anonyymi

Uskontoon liittyvät palstat löytyy muualta, ole hyvä....

• Anonyymi

Ei tuota kukaan lue.

• Anonyymi

Minulla meni ihmissuhde pilalle pssd:n vuoksi. Se siis tarkoittaa että minusta tuli lääkkeiden myötä aseksuaali vaikka lopetin ne. En koe mitään seksuaalista enää. Genitaalialueella menee neuropatiamaista pistelyä ja kuin puudutusaineen tunnerta ja koen tunnottomuutta kehossani. Oli aika jolloin tunsin myös polttelevia tuntemuksia kuten neuropatiassa monet tuntee mutta ne meni ohi. Tilalle jäi turra tunnottomuus. Kaikki puhkesi vieroitusvaiheessa lääkettä ja vieroituksen oireita lääkittiin pahentaen niitä

Olen ollut pitkässä suhteessa kokoajan. Parisuhde vetelee viimeisiään. Ennen oli seksielämä, se loppui lääkkeisiin.

• Anonyymi

Onko kumppanisikin sitä mieltä että se loppui lääkkeisiin?

• Anonyymi

Sama tilanne minullakin. Seksielämä loppui pysyvästi lääkkeisiin. Samoin parisuhde samoista syistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama tilanne minullakin. Seksielämä loppui pysyvästi lääkkeisiin. Samoin parisuhde samoista syistä.

Kyllähän se vaikuttaa parisuhteeseen jos seksielämä loppuu täysin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe