Tiedätkö nainen

Anonyymi-ap

Että sinulla on loistava tunneäly. Osaat käsitellä niitä, osaat analysoida ja järkeillä asioita ja et alkaa mielipuolen lailla tuputtamaan niitä irl, osaat pitää itsesi kasassa vaikka sisälläsi kuohusi tunteiden myrsky.
Olet aito ja hyvin ihastuttava nainen.
Ihailen sinua kovasti.

67

1189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaunis kirjoitus jollekin

      • Anonyymi

        Niin kai sitten…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitten…

        No on se kyllä.


    • Anonyymi

      Tiedän. Ja sinä voisit jo puhua pukahtaa jotain ihan IRL :) jos kerran minua niin ihailet.

      • Anonyymi

        Yritän.


      • Anonyymi

        Ei se voi ku muija on toisen miehen kanssa taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se voi ku muija on toisen miehen kanssa taas

        Tämäkin on täysin totta. Silti voi kunnioittaa toista vaikka sitten vain anonyymisti.


      • Anonyymi
        UUSI

        Noh pukahtaakseni olen ymmärtänyt yhden hänen olevan samaa maata monissa asioissa. En tiedä kaikkea tietenkään. Olen ollut aina hyvä ihmistuntija muodostan käsityksen ensi näkemältä ja joskus voi matkan varrella muuttua. Palaan Aina siihen ensimmäiseen jossain vaiheessa ja se on se mikä piti paikkansa. Monelle kertonut tän. Ei ole vielä pettänyt. Niin tuota mulla on aika hyvät käsitykset yhdestä. En varmaan ikinä olisi alkanut täällä roikkuilemaan muuten. En ole mitenkään täydellinen että voisin luokitella ketään mutta tiedän jos joku on mun ihminen tai ei. Aika mustavalkoinen joissain asioissa. En myöskään päästä lähelle paljoa ketään mut niin taitaa olla eräs myös. Testaa testaamasta päästyään. Ehkä.


    • Anonyymi

      Katsoitko peräsintä

      • Anonyymi

        Kokonaisuutta. Fyysissä muodoissa ei silti valittamista.


      • Anonyymi

        Sieltäkö se tunneäly sun muu näkyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltäkö se tunneäly sun muu näkyy?

        Sieltä


    • Anonyymi

      Milloin näit minut viimeksi?

      • Anonyymi

        Toukokuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toukokuu.

        Oliko mulle, toukokuun viimeinen perjantai?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toukokuu.

        Oletko aloittaja vai vastasitko sivusta?

        Sivusta minä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toukokuu.

        Oliko toukokuun ensimmäinen viikonloppu?
        sivusta


    • Anonyymi

      Sanot kauniita sanoja jollekin. Miksi

      • Anonyymi

        Miksi ei? Näitä sanoja olen antanut tasan yhdelle häntä ennemmin.
        Joten aika harvassa on sanat olleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei? Näitä sanoja olen antanut tasan yhdelle häntä ennemmin.
        Joten aika harvassa on sanat olleet.

        Voi kulta rakas❣️ Kiitos niin kauniista sanoistasi taas!Hienojen, tärkeiden asioiden kanssa täytyy olla hienovarainen. Jos signaalia ei tule toiselta niin en toimi. Sama pätee ihan kaikessa, annan vain olla ja lähden pois. Osaan kyllä olla sinnikäs jos koen jonkinlaisen yhteyden olevan olemassa. En jaksa räiskyä koska se vie energiat varsinkin jos tiedän sen olevan turhaa ja se ei johda mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kulta rakas❣️ Kiitos niin kauniista sanoistasi taas!Hienojen, tärkeiden asioiden kanssa täytyy olla hienovarainen. Jos signaalia ei tule toiselta niin en toimi. Sama pätee ihan kaikessa, annan vain olla ja lähden pois. Osaan kyllä olla sinnikäs jos koen jonkinlaisen yhteyden olevan olemassa. En jaksa räiskyä koska se vie energiat varsinkin jos tiedän sen olevan turhaa ja se ei johda mihinkään.

        Häneen halusin tehdä hillityn vaikutelman. En räiskyvää sata lasissa menoa koska se tyyli päätyy yleensä ojaan.
        Kokemuksen puolesta haluan toimia maltillisesti ja harkiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häneen halusin tehdä hillityn vaikutelman. En räiskyvää sata lasissa menoa koska se tyyli päätyy yleensä ojaan.
        Kokemuksen puolesta haluan toimia maltillisesti ja harkiten.

        Kuulostaa ihanalta, miehekkään varmalta😉


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Häneen halusin tehdä hillityn vaikutelman. En räiskyvää sata lasissa menoa koska se tyyli päätyy yleensä ojaan.
        Kokemuksen puolesta haluan toimia maltillisesti ja harkiten.

        Joku on joku ei! Minä taas räiskyn ja vannon että nielen karvoineen päivineen jos olen varma jostain. Ei nyt ole sattunut sellasta kokonaan nieltävää tarjolle. Siis sellaista joka oikeasti heittäytyy tarjolle. Mehevältä vaikuttava on mutta kiertää jotain kehää jossain. Antaa kierrellä. Toisaalta tarvitsisin sellaisen harkitsevan joka heittää jäitä hahaa!


    • Anonyymi

      Mitähän tästäkin pitäis ajatella

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kuuntelin kappaleen vaikka on kaukana omasta musiikista. Voin samaistua kappaleen sanoituksiin mutta vain omasta puolesta. En tiedä hänen ajatuksiaan.


      • Anonyymi

        Kiitos. En ollut aikaisemmin kuullut tuota laulua. Laulun sanoma sellainen johon voin samaistua.


    • Anonyymi

      Kaipaan sinua niin paljon... 💔

      Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Tykkäät silti enemmän minusta kun tuputan sulle mielipuolisesti tunteitani. 🤪

      • Anonyymi

        Kukas sä olet muuten?


    • Anonyymi

      Olispas kiva tietää kuka ja keneltä tää on. 🥺
      En mä kyllä ihan kunnolla saa enää pidettyy itteeni kasassa.
      Helpottais jos ois joskus kainalopaikka ja sellasta..
      🥹😢😭

      • Anonyymi

        Kyllähän sellainen kainalopaikka vois mukavalta tuntua.


    • Anonyymi

      Minulle ei ole koskaan sanottu tuolla tavoin

      • Anonyymi

        Aika Pro aloitus kieltämättä.
        Epäilen vahvasti, että nainen on kirjoittanut aloituksen..
        Kukaan mies ei ymmärrä tunneälystä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika Pro aloitus kieltämättä.
        Epäilen vahvasti, että nainen on kirjoittanut aloituksen..
        Kukaan mies ei ymmärrä tunneälystä 😂

        Kyllä ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika Pro aloitus kieltämättä.
        Epäilen vahvasti, että nainen on kirjoittanut aloituksen..
        Kukaan mies ei ymmärrä tunneälystä 😂

        Saa varmaan naiset polvilleen nuilla kirjoituksilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa varmaan naiset polvilleen nuilla kirjoituksilla

        Jmies lämmittää Jnaista.. old story.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jmies lämmittää Jnaista.. old story.

        Lämmennyt on jo🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämmennyt on jo🤗

        Tämän täydellisempää paria ei voi löytää! Onnea!
        -sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämmennyt on jo🤗

        Onkohan? Sittenhän kirjoitukset on löytynyt oikean osoitteen...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän täydellisempää paria ei voi löytää! Onnea!
        -sivusta

        Kiitos


    • Anonyymi

      olet aivan oikeassa.

    • Anonyymi

      Älkää ajako ojaan on pimeetä

      • Anonyymi

        Mutta kun pimpelipau… Se tapahtus jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun pimpelipau… Se tapahtus jo!

        Ei täysin tapahtunut. Molemmilla on jarrupalat vielä kunnossa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täysin tapahtunut. Molemmilla on jarrupalat vielä kunnossa.

        Ne pitää vaihtaa kerran vuodessa sanoi lörsson.


    • Anonyymi
      UUSI

      Haluatko todella että yhteys on tätä

    • Anonyymi
      UUSI

      Yhteys täällä on juuri tätä muista huomioida kaikki. Hae kaupasta nallekarkkeja lisää, sun vuoro.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei jaksa


      • Anonyymi
        UUSI

        Niitä ei saa mustina tai ruskeina, det passar inte.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kiitos, se on vuosien harjoittelun tulosta pysyä tyynenä suurimmaksi osaksi vaikka myrskyää :)

    • Anonyymi
      UUSI

      minulla ei sisällä kuohu on vaan pahamieli, monesta asiasta viime vuosina. On vain valtava, kaipuu menneeseen, ja loputon kyllästyminen että aina viette ja tuhoatte ja vaikeutatte. Se on hirveää, toivottavasti tämä lopettaa tämän touhun, ja asiat on viime vuosien osalta hoidettu. aika katsoa eteen päin. se on vaikeaa kun on kaipuu menneeseen, se on vaikea nauttia tai nähdä hyvää, kun siinä onnistuu, olette "hakanneet". ne on hirveitä juttuja mitä ootte tehnyt, olisi kiva jos tiedostaisitte sen.

    • Anonyymi
      UUSI

      osaan totanoinniin käyttäytyä kun haluan🥸 osaan myös olla villinä etenkin himassani useinkin esiintyy jos jonkinmoista kikkailua. kuvailisin sanalla monipuolinen.

    • Anonyymi
      UUSI

      olet turta, ehdit juuri toipumaan menetyksistä ja nähdä uusia hyviä juttuja, kun aloitattekin jo seuraavan "hyökkäyksen ja jakamisen". Se on hirveää kun ette osaa kunnioittaa, anba yksityisyyttä, anna elää ja lopeta sitä touhua. Olen Rapu, minulle on tärkeää sitoa elämää johonkin, koti on tärkeä paikka, eikä uusi paikka tunnu kodilta heti. Teen siis tuplatyön muutenkin joka muutoksessa, olette olleet hirveimmistä päästä. Teiltä puutuu sympatia ihmisille, olette niin halukkaita saamaan, että ette kaihda, mitään keinoja, hirmu kilpailuhenkisiä, halukkaita määrämään ja olemaan parempia, estämään elämää muilla ja jakamaan asioita joihin ette ole oikeutettuja. moraalinneon hyvin kaksijakoinen joitakin puolustatte vaikka miten, mutta toiset uhraatte. en ymmärrä. ei minun varmasti kaikkea, tarvitse

    • Anonyymi
      UUSI

      haluatko kuulla jotain yliluonnollista? kävin viikonloppuna paikassa jossa meillä oli elämää, en uskaltanut ihan kotikadulla mutta ajoin tuttua reittiä kuin kotiin, minuun valtasi se tunne, olen kotona, teki mieli itkeä, jokainen muisto tulvi mieleen, muistin hetken koko elämän. ennen teidän toimia, tuntui että kurkku umpeutuu kiinni ahdistuksesta, pitää kuitenkin olla hiljaa ja toimia, näyttää esimerkkiä. parissa paikassa ole jo tuntenut vähän kotifiilistä mutta te olette tuhonneet nekin. harvemmin raivoan, on asioita joita olette tehneet, joita en järkytyksestä ole pystynyt edes sanomaan ääneen. ehkä jotain kirjoittamaan, mutta ääneen sanominen on ollut mahdotonta. semmoista te olette tehneet, uhratessa ja nostaessa muita, pelasteassa heitä.

    • Anonyymi
      UUSI

      mietin aina mitä ihmiselle tapahtuu kun se ryhtyy tekemään pahaa? osa tietysti syntyy osittain pahoina, traumat, opitut tavat, mutta mikä saa ihmisen syömään toista jotta saa itselleen hyvän olon ja paremman arjen? jotkut eivät ymmärrä, mutta mikä saa ihmiset jatkamaan? aivopestäänkö teidät? mitä teille tapahtuu? se on teille ihan find että joku hakataan ja saatte hyvää ja selviätte kaikesta, joku kantaa vastuu virheistänne, jatkatte jos saatte hyvää, uhraatte ja tapatte, joskus kateudesta, joskus halusta hallita ja määrätä, mikä ei muuten onnistuisi, luotte omat säännöt ja tuhoatte ihmisiä. pahinta, mitä koette mistä vaikka tapatte on että joku ei halua teitä ei tottele ei halua samaa. en ymmärrä. joukossa toimitte ja valehtelette vaikka joku kuolisi koska niin saatte hyvää ja selviätte.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ymmärtääkö hyvin kaivatun kokonaistilanteen ja kuvan, sitä ap.tällä hakee, onko näin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä työtä suhteen eteen on tehty.., Olet tervetullut matkalle ja toivoisin sen olevan pitkä ja meitä molempia tyydyttävä...Rakkaani

    • Anonyymi
      UUSI

      Kunpa olisit minun hän, jota olen niin kauan rakastanut.

    • Anonyymi
      UUSI

      Uuu! On kyllä totta, että mulla on loistava tunneäly. Sen turvin tiedän kyllä kuka on kuka ts. mulpero tai ei! Jotkut analysoi aika paljon ihmisiä sen perustella onko tunne vai järki-ihmisiä niin että järkipäät muka pärjää paremmin vaikka jossain vaativassa asemassa. Olen ihan toista mieltä tässäkin asiassa intuitio voi ohjata pitkälle oikeaan suuntaan. Sillä tavalla osaa valita oikeita asioita tunnepohjalta. Ei nyt tietenkään kaikissa. Niin että hiiteen kaikki tilastot ja muut "on tieteellisesti todistettua"! Sivusta tuuleen sulle! n>m

      • Anonyymi
        UUSI

        Intuitio EI ole tunnetta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Intuitio EI ole tunnetta

        No kyllä se nyt jonkunlaista tunnetta mutta siihen tarvitaan myös älliä LLLL!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä se nyt jonkunlaista tunnetta mutta siihen tarvitaan myös älliä LLLL!

        No kun ei ole


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä se nyt jonkunlaista tunnetta mutta siihen tarvitaan myös älliä LLLL!

        Aihetta on tutkittu


    • Anonyymi
      UUSI

      Sivusta---musta on tehty oikeen yrityksen sisäinen tutkimus joskus, että olen sovitteleva ja rakentava jne. Hah sen turvin jouduin aina konflikti-osastoille. Eräs entinen esimies paljasti kun en enää siinä firmassa työskennellyt. Intressanttia.

    • Anonyymi
      UUSI

      Elämä on ei tiedä mitä seuraavan mutkan takana odottelee. Kyllä se on se kohtalo joka päättää mitä sieltä löytyy jos löytyy. Voi löytyä pelkkää kuraa tai sitten ei. Luotan siihen edelleen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      265
      3711
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      120
      2514
    3. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      36
      1920
    4. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      48
      1748
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      34
      1424
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      113
      1314
    7. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      49
      1224
    8. Tiedätkö nainen

      Että sinulla on loistava tunneäly. Osaat käsitellä niitä, osaat analysoida ja järkeillä asioita ja et alkaa mielipuolen
      Ikävä
      67
      1189
    9. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1183
    10. Hiuksesi letille?

      Mitä ajattelisit jos tarjoutuisin opettelemaan hiustesi letityksen?
      Ikävä
      43
      1027
    Aihe