Haluaisiko joku +50 v varattu mies tulla tulla nuolemaan tälläisen 18 v kiimaisen tytön pillua? Pilluni on tiukka ja märkä, kokeneen miehen kieltä tekisi mieli.
Tulkaa nuolemaan
40
2140
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäpäin olet.
- Anonyymi
Hä hä hää Niinhän sä totta mooses olet. Tuo oli jo tiedossa susta mitä sitä vajakki toistelet.
- Anonyymi
Mielelläni tulisin nuolemaan kiimaista pilluasi, saisit todella pitkän nautinnollisen nuolemisen, olisi ihanaa saada noin nuorta tiukkaa ja märkää pillua, ensin nuolisin sekä imisin pillun huuliasi ja klttaasi, sitten nussisin kielelläni niin syvälle kuin pystyn, voisin nuolla peppusikin jos haluat. T. Kokenut 63ukm.
- Anonyymi
Laitatko sun kik, tämä kuullosti ihanalta, haluaisin kuulla lisää
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko sun kik, tämä kuullosti ihanalta, haluaisin kuulla lisää
No laita se kik
- Anonyymi
Olisihan se upeeta oikeesti jos olet vielä lähiseudulta oleva neito.
M 63v kpo - Anonyymi
Voin nuolla saat takuu varman orkun.Varsinaissuomi.
- Anonyymi
Laitahan ilmoitus tuonne treffien puolelle niin löydät enemmän kuin varmasti kivan herrasmiehen joka kaltaistasi nuorta neitokaista auttaa ;)
Itsekin auttaisin jos olet Tampereen suunnalta... - Anonyymi
No voinhan minä lipasta. M 55v
- Anonyymi
Kyllä onnistuu, asun Helsingissä ja olen valmiina palvelemaan per heti!
Kieliherra(a)meiliboxi.fi- Anonyymi
Missäpäin kiimapillu on?
Nykyään niin monet nuoret naiset vain fantasioivat
, olisitko sinä aitokiimapillu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin kiimapillu on?
Nykyään niin monet nuoret naiset vain fantasioivat
, olisitko sinä aitokiimapillu.Laitatko sun kik niin kuulet lisää tästä kiimapillusta
- Anonyymi
Siinä säälittävimmät aikamiespoikaurpoluuserit Sun muut homppelipellet jonossa heti ku bottitrolli edes vihjaileekin yrittävänsä tyttöillä ja leikkiä naista
- Anonyymi
Mitäs olet hähähää
Missä asut
Nauttisin, kun saisin maistella Sinua. M65
Käy hyvin etelä-pohjanmaa
- Anonyymi
Asun kuopiossa. Vibra jyllää parhaillaan posliinisessa kiimapillussani, mutta kieli tuntuisi paljon paremmalta. Toki kyrvälläkin saisi porata kireätä teinireikääni jos mieli tekee. Varotan vaan että hyvältä kun tuntuu niin voihkin niin kiimaisena että koko talo raikaa. Mutta lupaan että pilluni tuntuu tuplaten paremmalta kuin oman vaimon.
- Anonyymi
Saa laittaa yhteystietoja niin suunnitellaan mitä tuhmuuksia keksittäisiin.
Anonyymi kirjoitti:
Saa laittaa yhteystietoja niin suunnitellaan mitä tuhmuuksia keksittäisiin.
Hmmm
- Anonyymi
Olisi kyllä ihana päästä nussimaan tiukkaa vittuasi.
Ukm66 Kuopio
- Anonyymi
Laittakaas yhteystietoja ja tulkaa jutulle, olen niin kiimaisena että kiinnostais suunnitella mitä kaikkee tuhmaa tehtäs
Mä täytän 53 , laitatko viestiä niin vaihtedetaanko kuvia?
- Anonyymi
Laitappa joku yhteystieto
- Anonyymi
Tulkaas nyt joku setä viihdyttämään tätä kiimapillua, ei malta käydä nukkumaan kun pillu on edelleen märkänä
- Anonyymi
Nuori pillu maistuis posliinisena.
Kik MLeppavm67
- Anonyymi
Tuun vaikka heti
Missä päin olet olen 18 vuotias poika kelpaako
- Anonyymi
Nettityttöilijälle kelpaa kuka vaan.
- Anonyymi
ja jalmalin gay tytölle.
- Anonyymi
Jos oot stadista,niin tulen kyllä mielellåni.
Makaat sängyllä alasti jalat levällään. Seison jalkojesi välissä alasti,kyrpä heiluu puolijäykkänä lihaksikkaiden reisieni välissä.
Katson sua ja nautin silmilläni ensin..
Sitten numarrun ja otan kiinni pakaroistasi,nostan hiukan ja työnnän kielen kosteaan vakoosi..
Ehkä joku tyttö haluais tällaista
Kurt56 Voin tulla vaikka heti mistäpäin olet
- Anonyymi
Tänään kielihoitoa tarjolla pääkaupinkiseudun naisille. Laita viestiä, sovitaan tapaamisesta.
Kieliherra(a)meiliboxi.fi- Anonyymi
Tule nyt, pillu aivan märkä
- Anonyymi
Parta-reiska on saanut taas puhelimen osastolle ja SOMEkansa riemastui. Syksy saa, minä en!
- Anonyymi
Miksi sait puhelimen .
Moikka piukkapillu koska sua pääse nuolemaan? Onko sulla kuvia susta?
Olen 58v. Mistä olet. Minä kyllä nuolisin loppuun asti. Olen lihaksikas mies
- Anonyymi
Pillu ja tissit maistuu aina 😋 Um58v Savo
Kik Halataan - Anonyymi
Uudenmaan lähettyviltä halukasta? (nurmijärvi)
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72538- 1211821
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1291567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751341Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1641338- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.671114