Ärsyttää metrossa, että metron latauspaikat varataan turhaan.

Anonyymi-ap

Monesti noustessa metroon yritän mennä istumaan sellaiseen paikkaan, jossa voi ladata kännykkää. M100 ja M200-sarjan junissa latauspaikkoja riittää siinä, missä istumapaikatkin riittävät.Näitä junia on noin puolet kaikista metroista. M300-sarjassa latauspaikkoja on ainoastaan 12 kappaletta, koska latauspaikat on asennettu jälkikäteen, kun taas m100 ja m200-sarjan junissa latauspaikat on asennettu peruskorjauksen yhteydessä. M300-sarjan junia ovat niin ikään puolet kaikista metroista. Monesti, kun yritän ladata kännykkää M300-junassa, niin latauspaikalla istuu jo joku muu, joka ei lataa omaa kännykkäänsä, eli täyttää latauspaikan, vaikka ei olisi tarvetta ladata kännykkää. Olen sitä mieltä, että jos junassa on vain 12 kpl latauspaikkoja, niin silloin pitäisi valita istumapaikka muualta, kuin siitä, missä on pistorasia tai USB-pistoke kännykän lataamista varten, jo ei lataa kännykkäänsä. mitä mieltä muut ovat tästä asiasta ?

10

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole koskaan kiinnittänyt huomiota metron mahdollisiin latauspisteisiin. Prismassa näkyvät lataavan kännykkäänsä etupäässä laitapuolen kulkijat. Oletko sinäkin laitapuolen kulkija?

• Anonyymi

Varmasti, jos käyttää julkista liikennettä. Julkinen liikenne, etenkin kaukoliikenteen halpabussit, ovat vain laitapuolen kulkijoita varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti, jos käyttää julkista liikennettä. Julkinen liikenne, etenkin kaukoliikenteen halpabussit, ovat vain laitapuolen kulkijoita varten.

No sinähän niitä käytät, on jo paljon kavereita kertynyt sikaosastolta?

• Anonyymi

Missä HSL:n ohjeissa sanotaan, että kännykän lataajat ovat ensisijalla siihen paikkaan missä on latauspistoke?

Tiedoksi, että ei missään!

Minä itse en ole koskaan kiinnittänyt huomioita siihen, että onko valitsemallani istumapaikalla kännykän latausmahdollisuus vai ei.

Istumapaikkani valitsen metrossa sen mukaan, kun haluan. Myös muissa julkisissa kulkuneuvoissa valitsen muulla perusteella kuin onko latauspistoke vai ei.

Minä osaan ja voin ladata kännykkäni kotona.

Aina voi ladata kännykän kotona tai ostaa oma auto.

• Anonyymi

Matkusta vain Kampista länteen nyt katkon aikana nii ei tarvii kärsiä M300sta. Tällä hetkellä kaikki junat Rautatientorilta itään ovat M300 ja länteen M100/M200

• Anonyymi

Ei hyvänen aika mikä avuton! Lataa puhelin etukäteen tai hanki auto. Siinä saat tupakansytyttimellä ladata luuriasi vaikka kuukauden putkeen!

• Anonyymi

Voi nyt perkele tätä nykyaikaa. Minä istun mihin minua huvittaa, vaikka joku puhelinriippuvainen siitä mielensä pahoittaakin.

• Anonyymi

A) Sinulla ilmeisesti huono akku, jos tarvetta latailla jatkuvasti. Olisiko aika hankkia uusi

B) Käytät liikaa puhelinta, ja olet turhien videoiden ja somejen orja, joten akkusi kuluu nopeasti.

• Anonyymi

Metro on liikkumista varten ja puhelimet ladataan ihan muualla.

• Anonyymi

Olisihan se kallista, jos metro on rakennettu vain puhelimien latausta varten!

Itse istun missä haluan kaikissa julkisissa kulkuneuvoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      47
      5099
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      76
      3336
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2077
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      1865
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1709
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1296
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1259
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1212
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1177
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      280
      1137
    Aihe