Olen noin 64-vuotias mies. Oli kyllä jälleen ihana herätä uuteen kukoistavaan päivään Lieksassa. Nyt aamu kahvin keittoon ja kaupungille istuskelemaan. Saatan myös nähdä naapurin Sepon jos jätti vaan verhot auki.
Ihana herätys
15
250
Vastaukset
- Anonyymi
Olko appiukkosi vieressä vai alla?
- Anonyymi
Piti kiivetä sen päälle jotta nään naapurin Sepon ikkunasta 😍
- Anonyymi
Seppo on kaunis mies. Vartalo hyvin kehittynyt.
- Anonyymi
sopivan pyöreä voi pyörittää kämpästä ulos
- Anonyymi
Huomenta vaan! Täytyy tästä heti lähteä hakemaan krapulakaljaa. 🤮
- Anonyymi
Huomenta, tuo samalla poikaystävällesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta, tuo samalla poikaystävällesi.
No niin pitääkin kun Seppo nukkuu sen päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin pitääkin kun Seppo nukkuu sen päällä
Onko sama Seppo jonka maaomenat söi susi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sama Seppo jonka maaomenat söi susi.
Sama Seppo joka on bemari kokoontumisissa. Sama mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama Seppo joka on bemari kokoontumisissa. Sama mies.
Ei se oo heleppoo Sepon elämä kun kaikki ongelmat kassaantuu! Iha niiku ei ois jo riittäny että sus söi maaomenat, nii vielä piti pemarinropposella olla kokoontumisajoissa!😱
- Anonyymi
Olen noin 64-vuotias ja Seppo 76-vuotias mutta edelleen pulskassa kunnossa.
- Anonyymi
kesämies 😍kesämies 😍
- Anonyymi
Sepon veli Teppo tuli käymään. On nuorempi ja paremman näköinen kuin Seppo.
- Anonyymi
Ottiko aamulla eteen? Puoliheijari?
Olen pannut Seppoo paljaalla. - Anonyymi
Voiko ihanammim päivä enää alkaa 👨❤️👨
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663235
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272293Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681859Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281775Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291261Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177