No mites ne Lieksan päihdeongelmaiset?

Anonyymi-ap

Vetääkö lähitalojen asukkasat verhot ikkunoihin, kaihtimet alas ja laittaako ovet lukkoon kun päindeongelmainen näkyy tulevan kaljalaatikon kanssa, tai mulkoilee mielipuolen näköisenä pulipenkiltä toisten asuntoihin päin?
Päihdeongelmaiset muuttavat pientaloalueelle – Heli Hämäläinen hankki videovalvonnan ja pitää ovet lukossa https://yle.fi/a/74-20102828

21

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mukavia tyyppejä, ei mitään ongelmia.

      • Anonyymi

        Aika monet on niin sekaisin selvinpäinkin -selvinpäin ja selvinpäin- ettei ole paljoa takeita mitä niille mieleen tulee.


      • Anonyymi

        Niin metsä vastaan kuin sinne huudetaan.


      • Anonyymi

        Hyviä tyyppejä, ei mitään ongelmaa heistä.


    • Anonyymi

      Lisäys: Tässä huoneessa on bvarmastikin asunut joku siisti mies! Pystyykö lierksalainen vastaavanlaiseen?https://images.cdn.yle.fi/image/upload/ar_1.5,c_fill,g_faces,h_424,w_636/dpr_2.0/q_auto:eco/f_auto/fl_lossy/v1718112231/39-1301364666847e4e5181

    • Anonyymi

      Päihdeongelmaiset on haitta niitä asutetaan toisten asuinalueen riesaksi asti. Citymarketin ympäristö haisee kun juopot oleskelee ja juovat kaljaa olisi kuin kusen ja paskan haju lähettyvillä kun käy nostamassa rahaa pankkiautomaatilla

      • Anonyymi

        Riittäisi kun pulit nakattaisiin pesulle lieksanjokeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittäisi kun pulit nakattaisiin pesulle lieksanjokeen.

        Brutaalia, ei met osata uida! 🙀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittäisi kun pulit nakattaisiin pesulle lieksanjokeen.

        Parempi kuitenkin jos pyyhit oman takapuolesi ennen kuin lähdet Cittariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brutaalia, ei met osata uida! 🙀

        sukuvika teillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brutaalia, ei met osata uida! 🙀

        Aina sitä parempi!😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kuitenkin jos pyyhit oman takapuolesi ennen kuin lähdet Cittariin.

        Sulle kuula otsaan, niin ilma raikastuisi vuorokaudessa.


    • Anonyymi

      Päihderiippuvaiset surullisia, kun heitä ei haluta uuteen paikkaan 🤕😭

      • Anonyymi

        Hirmuista rasismia! Jos minusta olisi kiinni, niin päihteileville varattaisiin paraatipaikat parhailta paikoilta!


    • Anonyymi

      Enempi on omakotialueella haittaa haukkuvista koirista.

    • Anonyymi

      Päihderiippuvaisuudesta on helppo parantua. Lopettaa päihteiden käytön, siinä se.

      • Anonyymi

        Itseasiassa täydellisen oikea ja paikasnsapitävä ohjeistus! Ne jotka vielä jatkaa erilaisten päihteiden käyttöä, eivät ole sitä vielä tarpeeksi tehneet, vaikka olisivat eläneet kymmeniä vuosia pää sekaisin. Voimia on siis vielä riittävästi, mutta ne joilla vielä se vähäinenkin jäljellä oleva järki toimii, tulee jossain vaiheessa siihen tilanteeseen että henkiset voimat loppuu samoin kuin ruumiillinen terveys. Minä tietää..seitsemäntoista vuoden kokemuksella lähes päivästä päivään. Monien tuttuni elämä päättyi aineiden kautta, useat lopetti itse kurjan elämänsä ja joiltain vei hengen joku muu. Näin jälkeen päin kun miettii, niin se on uskomaton määrä -eli parikymmentä- sellaista on mullan alla joiden kanssa olin ja elin elämääni. En kylläkään Lieksassa.


    • Anonyymi

      Päihdeongelmaiset joutaa Pankakoskelle siellä mökin asunnon murjut asunnomaksi ei voida jättää ketään

      • Anonyymi

        Ryssälässä olisi sopivaa seuraa vähintään riittävästi!


    • Anonyymi

      LIEKSALAISILLA EI ONGELMIA LIEKSA ITÄ - SUOMEN KULTTUURIN KEHTO ON KUNTOUTTAVAN TYÖN OPETUS ESM RYHMÄTYÖNÄ VENEENTAPPI JA PULIPENKIT SATAMASSA MUSKOTIN, PITKÄRIPASEN TUOTTEET JA RATTI VETÄÄ KAIKKI LIEMET. ON VASKIVIIKOT JA SPURGU YÖT BAVAROTIT HOILAA AARIOITA.

    • Anonyymi

      Fabiti is therms

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe