Mitä mieltä arvon-raati on kiinteistöverosta.
Kiinteistöverot
12
262
Vastaukset
- Anonyymi
Jos me porukalla täällä vastataan kyselyysi, että ei tykätä kiinteistöverosta ollenkaan, niin kai selalinen veromuoto sitten aika nopeasti lopetetaan kokonaan pois?
- Anonyymi
Monel joudut maksaa?
- Anonyymi
6 kohteesta 2 maapohjasta. Vituttaahan se.
- Anonyymi
Kiinteistöt eivät voi karata merten taakse, joten niitä verotetaan jatkossa luultavasti vielä enemmän kuin nyt.
- Anonyymi
Merten taakse lähtemisistä huolta kantava Valtiovalta ei pääse kiinteistöverotukseen käsiksi lainkaan.
Kiinteistöveron tuotot napsahtelevat pelkästään kuntien kukkaroon. Siellä on päättäjiä paikallista väkeä, maajusseja ja rakennuttajia ja muuta, jotka ovat suoraan itsekin verojen maksajina.
- Anonyymi
Ei suomessa kannata enää köyhän omistaa mitään .
- Anonyymi
Älä ainakaan rakenna vuokratontille.
- Anonyymi
Omistaa ei kannata köyhän yhtään mitään, älä vaan osta. Laita rahasi työväenkassaan talteen tai säilö ne patjan alle. Ne on köyhän rahoille parhaat paikat. Sieltä ei porvari rahoja saa,
- Anonyymi
Erittäin typerä vero
- Anonyymi
Luettele mulle ne viisaat verot, joita itsekin parhaillaan makselet.
- Anonyymi
Suomi on onnellisten maa. vero veron perään.
- Anonyymi
Jokainen vero, joka koskee itseä on väärä ja sitä on pienennettävä mutta jokainen vero, joka ei kohdistu itseen on oikein ja sitä on nostettava.
Kiinteistövero tosin koskee jokaista Suomessa asuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043