Minulta löytyy 3 pakettia 1mg ozembic piikkiä. Lääke ei sopinutkaan minulle joten myyn ne pois 150e /laatikko. Iisalmi kuopio
[email protected]
Ozembic 1mg
7
218
Vastaukset
- Anonyymi
Kalliilla myyt. Apteekista saa halvemmalla, vaikka ei saisi Kelan korvausta. Resepti apteekissa tietysti pitää olla, mutta sen kyllä saa lääkäriltä, jos Ozempicia tarvitsee.
- Anonyymi
Tuossa ennustavassa kirjoituksessa piti lukea 150e/3laatikkoa eli 50e kpl. Minä olen maksanut niistä 114e laatikko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ennustavassa kirjoituksessa piti lukea 150e/3laatikkoa eli 50e kpl. Minä olen maksanut niistä 114e laatikko
Saitko toimeentulotukea niihin? Sanot, että lääke ei sopinut sinulle, mutta silti olet myymässä kolmea avaamatonta pakettia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko toimeentulotukea niihin? Sanot, että lääke ei sopinut sinulle, mutta silti olet myymässä kolmea avaamatonta pakettia.
Mikä on toimeentulotuki? Joku lääkekorvausko? Työterveyslääkäriltä sain reseptin ja apteekissa kysyivät montako laitetaan. Pyysin 4 pakettia nyt 1 piikin jälkeen lopetin. Kuitit on ja ne saa matkaan jos haluaa ja niillä jotain tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on toimeentulotuki? Joku lääkekorvausko? Työterveyslääkäriltä sain reseptin ja apteekissa kysyivät montako laitetaan. Pyysin 4 pakettia nyt 1 piikin jälkeen lopetin. Kuitit on ja ne saa matkaan jos haluaa ja niillä jotain tekee.
Mitä tapahtui sen 1. pistoksen jälkeen?
Aika ihmeellistä, jos aloitit heti suoraan 1 mg annoksella. Ei ihme, että tuli haittavaikutuksia. Yleensä aloitetaan 0,25 mg annoksella ainakin kuukauden ajan, sitten 0,5 mg ainakin kuukauden ja vähintään siis 2 kk aloituksesta siirrytään 1 mg annokseen.
- Anonyymi
Ozempicin saatavuus on ollut ainakin kuukauden ajan tosi hyvä.
- Anonyymi
Kyllä. Saatavissa lähes joka apteekista jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l272355- 1281348
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1461306Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei91156Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.1561096Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta38959Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm58878- 65846
- 146823
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall197814