Niin oli varmaan tarkoitettu. Oli nähty, että me emme kuulu yhteen ja teiden täytyy kulkea eri suuntaan. Yritän toipua menetyksestä, mutta ei vain ota onnistuakseen. Se on taakka, joka minun on kannettava loppuun saakka, juotava jokainen pisara.
Yritän toipua siitä, etten sinua saanut nainen
43
1169
Vastaukset
- Anonyymi
Sama täällä
- Anonyymi
Ero tekee välillä Hyvää pienikin ero.
- Anonyymi
Ei tee hyvää 😥
- Anonyymi
beibi ansaitsee kaiken ja enemmän .Muista.
- Anonyymi
Eipä niin, kun puhut p*skaa.
- Anonyymi
Oletko J?
Minun tutka oli tänään rikki ei ollut mitään kohtaamisia. Joku päivä tiemme ehkä kohtaa...❤- Anonyymi
Gepsiäkin voisit palstagubbe kokeilla tai ajopiirtturia
- Anonyymi
Miksi mies yrität sellaista uskotella :(
- Anonyymi
Milloin näitte viimeksi?
- Anonyymi
Siitä kun juteltiin kasvotusten on jo yli kaksi vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä juteltiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko koska näin J miehen? Noin kaksi vuotta sitten
- Anonyymi
Mitä sä haluat musta! ?
- Anonyymi
Älä rasse hauku mua mustaksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä rasse hauku mua mustaksi!
No mika vari sittea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mika vari sittea
Laita valkoinen, mutta kirjoita sulkujen sisään (ihonväri muutettu kaivattuni suojelemiseksi).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita valkoinen, mutta kirjoita sulkujen sisään (ihonväri muutettu kaivattuni suojelemiseksi).
Se olaa (vaalkone) musta (tukka)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olaa (vaalkone) musta (tukka)
Ei ola parta eika viiksi
- Anonyymi
Tulee muita, jotka ottavat taakkasi, tai keventävät sitä. 🎈
- Anonyymi
Sounds quite nice happy little helpers
- Anonyymi
Oliko teillä joskus jotain?
- Anonyymi
Ei ole ollut yhtään mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut yhtään mitään
Tämä mies käy ”varmaan” ihan omassa päässään läpi nämä suhdekoukerot, varsinkin naisena esiintyen
- Anonyymi
Niin oli varmaan tarkoitettu sitten. Oli nähty, että me emme kuulu yhteen ja teiden täytyy kulkea eri suuntaan ... sä haluat näin ja hiippailet muiden luona. En asu palstalla mut kun etsin sua useimmiten en löydä täältä.
En jaksa jojo elämää. Olet rakas J ( mut täällä monta J.tä )tiedät kyllä.
Pakko kysyy, jos mulla olis 2 lippuu Sliippareitten keikalle, lähtisitkö keikalle mukaan ?- Anonyymi
Emmä jaksa mitään lampaan tap*o musaa kuunnella. Mennää mielummin Antti Tuiskun keikalle.
T. J-mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmä jaksa mitään lampaan tap*o musaa kuunnella. Mennää mielummin Antti Tuiskun keikalle.
T. J-mies.Ei vaa Robinin, mm häitä pidelly on hyvä ja ime huiluu kans, koska onhan se Vain elämästä
- Anonyymi
Yrititkö kaikkesi, että saisit hänet? Täällä kirjoittavat ihmiset, ovat monesti jättäneet oman osuutensa tekemättä. Ts toisella ei ole aavistustakaan sen toisen tunteista. Ei tietenkään aina niin.
- Anonyymi
Voi repukkaa! Miks et saanut? Eihän se elämä nyt siihen lopu! Huomenna on taas uusi päivä.
- Anonyymi
Olen eri mieltä. Sinä se et halunnut minua ja tehnyt mitä täytyy jotta olisimme yhdessä.
- Anonyymi
Ja taaaaas vika on käännetty muhun vai? Voi jumalauta! Just joo niin niin
- Anonyymi
On se Luojan lykky. 🙏
- Anonyymi
Samoin voisin sanoa miehelle. Elämä jatkuu mutta kaipuu jäi💔
- Anonyymi
Minä en kaipaa ketään. Menneet on menneitä
- Anonyymi
Pahoittelut viimeisestä
- Anonyymi
M-naiselle?
- Anonyymi
Kyllä, nimessä on M-kirjain myös.
- Anonyymi
Eli pisaraakaan et juanunna
- Anonyymi
No muuten vain örvelsin 🫣
- Anonyymi
Nuorena tuollaiset asiat pyörivät mielessä. Vanhempana tajuat että yksin on paljon mukavampaa. Minulla valtavan lihava kontrolloiva vaimo. Onneksi olen saanut nyt kesällä olla yksin. Täytyisi jotenkin hienotunteisesti saada tästä pysyvä tila.
- Anonyymi
H*lvetin nössykkä, ota ero! 😂
- Anonyymi
Yritän toipua siitä, etten sinua saanut nainen. Meillä Lesboilla on kuitenkin tunteet niinkuin muillakin ja olemme ehkä mustasukkaisempia kuin heterot.
- Anonyymi
Millä kirjaimella alkaa kyseisen naisen nimi
- Anonyymi
Olisiko aihetta selvittää asiat perinpohjin, asiat eivät parane täällä purkautumalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422886Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302559Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362448Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202417Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1431795Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241345Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017