Falskia laulua kaivarissa

AlfredJKwak

siinä kuultiin tämän Idols-tuotten kyvyt laulajana.Ihan on kyläkuppiloiden karaoke tasoa.Vaan kun lapset on aivopesty television voimalla niin meneehän se niille kun ei musiikki ole niin tärkeatä vaan Idolin palvonta.

24

4436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin taas

Että sä jaksat...

• AlfredJKwak

toisin kuin suuri pöntiäis enemmistö.Katso Martti Innasen tauluja löydät sieltä itsesi.

• ,,,,,,,

ei minua ainakaan ole aivopesty,Hanna vaan ei ole koskaan kuulostanut yhtä huonolta ku Kaivarissa..Hannan Idols-aikaiset esitykset oli kaukana karaokesta:)

• Mondoman

Ilmeisesti nopea julkisuus on vienyt treenihalut...sääli.

• Joku222

Olkaa hiljaa jossette tiiä mistään mitään...

PS. Hanna Kaivarissa ei ollut parasta Hannaa...

• AlfredJKwak
        Joku222 kirjoitti:

Olkaa hiljaa jossette tiiä mistään mitään...

PS. Hanna Kaivarissa ei ollut parasta Hannaa...

eikä koskaan kuullakaan koska sitä ei ole olemassa.On vain onneton muovinen Idols-tuote joka ei osaa eikä ikinä ole osannut laulaa.Eikä tule oppimaan.

• paxikasikaxi
        AlfredJKwak kirjoitti:

eikä koskaan kuullakaan koska sitä ei ole olemassa.On vain onneton muovinen Idols-tuote joka ei osaa eikä ikinä ole osannut laulaa.Eikä tule oppimaan.

..mutta ihan pakko silti kommentoida, että oon jokusen kerran Hannaa kuullut livenä, ja se todellakin osaa laulaa. Johtuiko biiseistä, vai äänentöistosta vai mistä, mutta myönnän, että Kaivarin keikka oli pettymys. Toivottavasti ei jatku samana, vaan Hanna palaa takaisin vanhaan. Jos et oo Hanna kuullut ennen livenä (no enhän mä tiedä oletko..) niin älä tuomitse sitä yhden keikan perusteella.

• AlfredJKwak
        paxikasikaxi kirjoitti:

..mutta ihan pakko silti kommentoida, että oon jokusen kerran Hannaa kuullut livenä, ja se todellakin osaa laulaa. Johtuiko biiseistä, vai äänentöistosta vai mistä, mutta myönnän, että Kaivarin keikka oli pettymys. Toivottavasti ei jatku samana, vaan Hanna palaa takaisin vanhaan. Jos et oo Hanna kuullut ennen livenä (no enhän mä tiedä oletko..) niin älä tuomitse sitä yhden keikan perusteella.

ihan sama juttu oli jo idolseissa.Kun ei osaa niin ei osaa.Itsekin studiotyötä tehneenä tiedän että levyille voi laulun vireyttä korjata.Ihan turha sanoa että osaisi laulaa.

• PASKAAN KYLLÄSTYNYT
        AlfredJKwak kirjoitti:

Hyvä että täällä on sentään yksi täysijärkinen ihminen nimittäin AlfredJKwak . Hän on täysin oikeassa : hanna pakara ei osaa laulaa eikä tule ikinä osamaankaan laulaa .

• Antti
        PASKAAN KYLLÄSTYNYT kirjoitti:

Hyvä että täällä on sentään yksi täysijärkinen ihminen nimittäin AlfredJKwak . Hän on täysin oikeassa : hanna pakara ei osaa laulaa eikä tule ikinä osamaankaan laulaa .

Sinulla taas näyttää olevan ylivoimaisen suuria vaikeuksia oikeinkirjoituksen kanssa.

• AlfredJKwak
        Antti kirjoitti:

Sinulla taas näyttää olevan ylivoimaisen suuria vaikeuksia oikeinkirjoituksen kanssa.

molopää.

• Janne

Olen lähes samaa mieltä otsikkosi kanssa. Hannan laulu Kaivarissa ei todellakaan ollut sitä tasoa, jota se Idolsien aikana oli. Sinä tosin et ole tainnut niitä edes vilkaista ja silti puhut aivopesuista. Hannan keikkoja useita läpi käyneenä voin sanoa, että Hannan kaunis tumma ääni on edelleen tallella, mutta muutamilla keikoilla se on ollut oudosti samanlaista kuin Kaivarissa. Seuraavalla keikalla se on jälleen ollut sitä samaa, jota Idolseissa kuultiin. Tosin Kaivarin keikan We Don't Speak-kappaleen aikana äänessä ei ollut mitään valittamista. Tätä ei tosin tv:ssä nähty.

• äänessä

Noihin ääniongelmiin on muutama ihan järkeenkäypä selitys. Viikko studiossa vie kenen tahansa äänen. Lisäksi Hanna on ihan samanlainen normaali ihminen kuin me muutkin, eli flunssat ja allergiat vievät äänen siinä missä meiltä taviksiltakin. Itsekin olen keikkoja nähnyt jo niin paljon, että voin sanoa Hannan äänen olevan pääsääntöisesti kunnossa.

Täytyy kyllä silti hattua nostaa artistille, että lähti laulamaan livenä Kaivarissa vaikka ongelmat olivat tiedossa. Se kertoo jo paljon Hannan asenteesta ja kunnioituksesta yleisöään kohtaan.

• AlfredJKwak

laulaa.Idolseissakin se oli samanlaista.Ikinä ei nuotit osu kohdalleen vaikka viereen jo meneekin.

• AlfredJKwak
        äänessä kirjoitti:

Noihin ääniongelmiin on muutama ihan järkeenkäypä selitys. Viikko studiossa vie kenen tahansa äänen. Lisäksi Hanna on ihan samanlainen normaali ihminen kuin me muutkin, eli flunssat ja allergiat vievät äänen siinä missä meiltä taviksiltakin. Itsekin olen keikkoja nähnyt jo niin paljon, että voin sanoa Hannan äänen olevan pääsääntöisesti kunnossa.

Täytyy kyllä silti hattua nostaa artistille, että lähti laulamaan livenä Kaivarissa vaikka ongelmat olivat tiedossa. Se kertoo jo paljon Hannan asenteesta ja kunnioituksesta yleisöään kohtaan.

ammattilaisten äänntä.Hannalta se ei voi kadota koska sitä ei ole koskaan ollutkaan.Nuotinvierestä laulaminen oli kuultavissa jo Idolseissa.Jos on flunssa tai allergia niin silloin mennään sairaslomille.Hannan asenne on se sama kuin Idolseissa-rahat pois pöntiäisiltä.

• ,,,
        AlfredJKwak kirjoitti:

laulaa.Idolseissakin se oli samanlaista.Ikinä ei nuotit osu kohdalleen vaikka viereen jo meneekin.

Hanna veti hyvin Idolsissa mm.Heaven,Simply the best,Grese jne.Hannalla vaan on joskus ongelmia äänen kans ja siihen on varmasti monia syitä.

ps.Etpä itsekään vaikuta kovin ammattimaiselta vaikka kovasti yrität..

• AlfredJKwak
        ,,, kirjoitti:

Hanna veti hyvin Idolsissa mm.Heaven,Simply the best,Grese jne.Hannalla vaan on joskus ongelmia äänen kans ja siihen on varmasti monia syitä.

ps.Etpä itsekään vaikuta kovin ammattimaiselta vaikka kovasti yrität..

sama falskius oli päällä.Ja minun ammattimaisuudestani et pysty sanomaan mitään.Hannalla on se ongelma että ääni menee pilalle kun se tulee suusta ulos.Ja ei minun tarvitse mitään yrittää,sanonpahan vain niinkuin asia on.Ihan sama minulle mitä mieltä itse olet,et kuitenkaan ymmärrä musiikista niinpaljon kuin minä.

• hauska..
        AlfredJKwak kirjoitti:

sama falskius oli päällä.Ja minun ammattimaisuudestani et pysty sanomaan mitään.Hannalla on se ongelma että ääni menee pilalle kun se tulee suusta ulos.Ja ei minun tarvitse mitään yrittää,sanonpahan vain niinkuin asia on.Ihan sama minulle mitä mieltä itse olet,et kuitenkaan ymmärrä musiikista niinpaljon kuin minä.

kaveri tuo alfred j kwaakki. oikeen asiantuntija...

• AlfredJKwak
        hauska.. kirjoitti:

kaveri tuo alfred j kwaakki. oikeen asiantuntija...

sille et voi yhtään mitään.

• nyt
        AlfredJKwak kirjoitti:

sille et voi yhtään mitään.

kyllä harmittaa. joku randomi-muka-viisas-"ammattilainen" yrittää päteä. enkä mä voi sille mitään. nyt mun maailmani romahti. kvaak kvaak.

• AlfredJKwak
        nyt kirjoitti:

kyllä harmittaa. joku randomi-muka-viisas-"ammattilainen" yrittää päteä. enkä mä voi sille mitään. nyt mun maailmani romahti. kvaak kvaak.

tuon kirjoituksen perusteella et muuhun pysty edes.

• sweety
        AlfredJKwak kirjoitti:

Nimenomaan.
        Ei osaa Pakarisen tyttö laulaa, jos muuta väittää niin on pahatsi mennyt nuottikorva kallelleen.

Idolsissa sen huomasi tosi räikeesti, varsinkin niissä harjoituksissa missä tyttö joikasi miten sattuu.

Kuka Idolsissa lauloi tasaisen varmasti ja hyvin ja nuotilleen ?
        Yksi mies, Jani Wickholm - jonka Hanna voitti loppuskabassa tisseillä, ei lauluäänellä.

Ihan surkee vinkuja - mut näkeehän sen tytsyn keikkakalenteristakin ettei oikein osu ja uppoo enää keneenkään.

Yäk ja hyi.

• Janne
        sweety kirjoitti:

Nimenomaan.
        Ei osaa Pakarisen tyttö laulaa, jos muuta väittää niin on pahatsi mennyt nuottikorva kallelleen.

Idolsissa sen huomasi tosi räikeesti, varsinkin niissä harjoituksissa missä tyttö joikasi miten sattuu.

Kuka Idolsissa lauloi tasaisen varmasti ja hyvin ja nuotilleen ?
        Yksi mies, Jani Wickholm - jonka Hanna voitti loppuskabassa tisseillä, ei lauluäänellä.

Ihan surkee vinkuja - mut näkeehän sen tytsyn keikkakalenteristakin ettei oikein osu ja uppoo enää keneenkään.

Yäk ja hyi.

"Ihan surkee vinkuja - mut näkeehän sen tytsyn keikkakalenteristakin ettei oikein osu ja uppoo enää keneenkään."

Mielipiteensä kullakin.

Miten niin näkee? Tähän mennessä ollut tänä vuonna ainakin 47 keikkaa ( esim. esiintyminen Popedan kanssa) ja julkistettuja keikkoja tälle vuodelle on ainakin 25. On otettava kuitenkin huomioon se, että Hannan levy julkaistiin jo viime vuoden kesäkuussa, joten sen perusteella keikkoja on ollut erittäin mukavasti. Tuo määrä varmasti lisääntyy vielä 7.9 julkaistavan uuden albumin myötä.

• Paskaan kyllästynyt

Täytyy osoittaa AlfredJKwak:in mielipiteelle kunnian osoitukseni ! Jos Idols "artistit"menisivät esiintymään Englantiin niin tulisi lyhyt keikka . Englannissa ei huono tasoinen musiikki mene yksinkertaisesti läpi toisin kuin täällä .
      Valitettavaa että tämmöisiä amerikan ohjelmia kopioidaan . Tämä kertoo paljon musiikin tasosta joka on vähintään huono Suomessa . Musiikissa pitää olla aitoa fiilistä sekä loistavia melodiota . Ei voi kuin ihmetellä nyky menoa .

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe