Miestä joka siisti ja terve. Ikätoive sinulle 68 -- 85v Olet imuhaluinen, taitoinen , mies.
Asut mahdollisesti Kuopiossa , + - 12km. tai kaupungissa. Sinulla olisi asunto jossa voitaisiin tavata. Itse olen 67v, Siisti liki posliini , terve kaveri.
Olisiko bi-henkistä ...
13
279
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla olis paikka Inkilänmäki , olen 69v imuhaluinen terve mies. Asun yksin.Missä nähtäisiin. kävisikö TB-kahvio.kerro pv ja klo-aika.
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan sieltähän olet jo ketonut moneen kertaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos vaan eikö niuvanniemellä opi kun kolmen sanan lauseita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos vaan eikö niuvanniemellä opi kun kolmen sanan lauseita.
Sinähän sen tiedät spede Buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät spede Buaahaa
Mitäs sä nyt spede tiedät. Ohoo yllätit nyt kaikki peräti neljä sanaa, Ja tietysti buaahaa päälle mitä sä idiootti toistelet.
- Anonyymi
minä asun männistössä ei paikkaa mutta imuttajaa kaipaisi. kevenny pusseille auttaisi.
ikäni 65v terve mies. Missä nähtäisiin.- Anonyymi
Oiskohan Hämeenlinnan maisemissa vaikka maaseudulla joka kaipais imuttajaa. T. Bi 62v
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Sulle se on varmaan isäs työntänyt heti syntymäsi jälkeen. Niin syvällä se tuntuu olevan sun mielessäsi. Ja tietysti perseessäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä reppana taas kuvittelet tietäväsi. Et ole koskaan vaan kertonut mitä tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sulta kukaan ole kysynytkään mitään. Otahan nyt lääkkeesi ja pian.
- Anonyymi
On muuten tosi vajakki vielä jaksaa ja uskoo omaan vajavisuuteen. Täys järkinen jos laittais tollasen viestin kiukussaan, saisi palauttetta kuten tää vajakki ei vastais enää mitään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575785
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263594- 792512
- 372059
- 331852
- 421809
- 1041740
- 211626
- 271482
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371398