Raju raideliikenne onnettomuus Nurmeksen Lipinlahdessa, Aamujuna törmäsi jäteauton kanssa Sonnilantien risteyksessä vakavin seurauksin. Jäteauton kuljettaja loukkaantui, mutta junan kymmenkunta matkustajaa säilyi vammoitta onnettomuudessa.
Junaonnettomuus Nurmeksessa
12
908
Vastaukset
- Anonyymi
Aikamoinen tälli, kun raskas jätekuorma-auto lentää junan puskemana kyljelleen ojan pohjalle. Pahempaankin olisi ollut aineksia, nyt onneksi vain autonkuljettaja loukkaantui.
- Anonyymi
Mitään tallista ei tapahtunut, putin trollit toimii
- Anonyymi
Vielä pahempi jos rahtiveturit olisi edelleen käytössä matkustajaliikenteessä. Tuollainen pötköjuna on selvästi kevyempi.
- Anonyymi
Jos saatasi edes se uimahalli
- Anonyymi
Paljon on vuosien saatossa risteysonnettomuuksia tapahtunut Nurmeksen ja Lieksan välillä. Edellinen suurempi onnettomuus oli, kun ison lapsiperheen äiti autoineen jäi tasoristeyksessä junan alle ja menehtyi.
- Anonyymi
Sepä tapahtui Lieksa-Joensuu välillä.
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Vuosikymmenten aikana on tällä rataosuudella tapahtunut paljon jopa kuolemaan johtaneita onnettomuuksia. Valvontalaitteet on vain Kohtavaaran ja Pyssyn tasoristeyksissä, Koivusiltaan olisivat myös tarpeen.
- Anonyymi
Jäteauton kuljettaja loukkaantunut vaikeasti ja viety helikopteri kuljetuksella keskussairaalaan.
- Anonyymi
Samassa tasoristeyksessä aikoinaan talvikelissä pakettiauto luisui junan eteen.
- Anonyymi
Pöpöläntien tasoristeys poistettiin käytöstä kuolemaanjohtaneiden onnettomuuksien vuoksi. Samoin nykyisen Lomatien tasoristeys pysäkkeineen otettiin pois käytöstä vaarallisuuden vuoksi. Koivusillan tasoristeyksessä on myös ollut kuolemaan johtaneita onnettomuuksia.
- Anonyymi
Lipinlahti on kaljaa lipittävän nuorison suosittu kokoontumispaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669