Raju raideliikenne onnettomuus Nurmeksen Lipinlahdessa, Aamujuna törmäsi jäteauton kanssa Sonnilantien risteyksessä vakavin seurauksin. Jäteauton kuljettaja loukkaantui, mutta junan kymmenkunta matkustajaa säilyi vammoitta onnettomuudessa.
Junaonnettomuus Nurmeksessa
12
1016
Vastaukset
- Anonyymi
Aikamoinen tälli, kun raskas jätekuorma-auto lentää junan puskemana kyljelleen ojan pohjalle. Pahempaankin olisi ollut aineksia, nyt onneksi vain autonkuljettaja loukkaantui.
- Anonyymi
Mitään tallista ei tapahtunut, putin trollit toimii
- Anonyymi
Vielä pahempi jos rahtiveturit olisi edelleen käytössä matkustajaliikenteessä. Tuollainen pötköjuna on selvästi kevyempi.
- Anonyymi
Jos saatasi edes se uimahalli
- Anonyymi
Paljon on vuosien saatossa risteysonnettomuuksia tapahtunut Nurmeksen ja Lieksan välillä. Edellinen suurempi onnettomuus oli, kun ison lapsiperheen äiti autoineen jäi tasoristeyksessä junan alle ja menehtyi.
- Anonyymi
Sepä tapahtui Lieksa-Joensuu välillä.
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Vuosikymmenten aikana on tällä rataosuudella tapahtunut paljon jopa kuolemaan johtaneita onnettomuuksia. Valvontalaitteet on vain Kohtavaaran ja Pyssyn tasoristeyksissä, Koivusiltaan olisivat myös tarpeen.
- Anonyymi
Jäteauton kuljettaja loukkaantunut vaikeasti ja viety helikopteri kuljetuksella keskussairaalaan.
- Anonyymi
Samassa tasoristeyksessä aikoinaan talvikelissä pakettiauto luisui junan eteen.
- Anonyymi
Pöpöläntien tasoristeys poistettiin käytöstä kuolemaanjohtaneiden onnettomuuksien vuoksi. Samoin nykyisen Lomatien tasoristeys pysäkkeineen otettiin pois käytöstä vaarallisuuden vuoksi. Koivusillan tasoristeyksessä on myös ollut kuolemaan johtaneita onnettomuuksia.
- Anonyymi
Lipinlahti on kaljaa lipittävän nuorison suosittu kokoontumispaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1602108Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3101793- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois811254Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972