Sitten varmasti jäänyt hiertämään meidän välejä. Meillähän ei ole varsinaisesti edes koskaan mitään ollut ja siksi itse koen että olemme sujut. Paremmin olisin tietysti voinut lähestyä ja tutustua sinuun aikanaan (alkuvuodesta). Mutta kaikkeen löytyy painava syy miksi näin ei tapahtunut.
En myöskään halunnut lähteä pelaamaan mitään puuduttavaa peliä kanssasi. Vaikka tuskin enään tullaan olemaan tekemisissä ja nähdään muutenkin harvoin niin haluan silti että ei jäänyt mitään epäselvää asioiden tiimoilta.
Eihän nyt mikään
68
1356
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki on epäselvää
- Anonyymi
Silloin hyvä vain keskittyä omaan arkeen vain. Kaikki hyvä tulee, jos on tullakseen tai jää tulematta.
- Anonyymi
Kyllä hiertää jos kaiken tämän jälkeen tässä oli kaikki mitä sinulta sain. Tuntuu siltä, että heitin takiasi arvokasta aikaa hukkaan, koska en voinut tänä aikana tutustua muihin naisiin ja minulla on tunne, että sinä olet elelellyt täysin normaalia sinkkuelämää tänä aikana. Sinulle minä en ehkä merkinnyt mitään jos noin helposti olet sujut. En tiedä mitä sanoa. Vallitsevia tunteita on suru ja pettymys. 😞
- Anonyymi
Kukaan ei estä olemasta vapaasti muiden kanssa
- Anonyymi
Aloitus nasiselle.
- Anonyymi
Teit valintasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus nasiselle.
Niiin minäkin käsitin🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ehkä ei estä, mutta jos minä olen ihastunut johonkin tai iskenyt silmäni johonkin niin en vain pysty samaanaikaan pitää ”hauskaa” muiden naisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ehkä ei estä, mutta jos minä olen ihastunut johonkin tai iskenyt silmäni johonkin niin en vain pysty samaanaikaan pitää ”hauskaa” muiden naisten kanssa.
Paskaa puhuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä unohtaa ja näe mikä hyrrä pyörii ympärilläsi kuka sitten ikinä oletkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuu
Tuskimpa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskimpa
Sinähän tiedät mitä tunnen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus nasiselle.
No voi viddu sidden t toksinen täti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan oppia uutta asiaa, kuka voi opetella minua?
- Anonyymi
Näette harvoi muutenkin? mutta silti kaikki on loppu omg mikä viesti
- Anonyymi
Tämä asia oli vähän erikoislaatuinen ja sikis viesti on kieltämättä vähän tyhmä.
- Anonyymi
Olet todella lapsellinen kun jankutat tälle palstagubelle rutiininomaisesti, oletko ihan nuorisoa vielä?
- Anonyymi
Sinähän jaksat itseäs kehuskella mutta et ymmärrä että voit itse joskus olla täysin väärässä. Kyllä jäi huono maku sinusta. Ihan rauhassa saat puuhailla mitä puuhailet, minua ei kiinnosta.
- Anonyymi
Odotinkin koska joku suuttuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁juuri näin🫴💩💨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lepytä se
- Anonyymi
Nytkin voisit IRL jutella
- Anonyymi
Neveeeee🖕🖕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neveeeee🖕🖕
Mennään tällä
- Anonyymi
Ei ongelmaa hänen kanssa olisi jutella. Mutta tadanpa antaa olla jo tässä vaiheessa. Tietäkseeni meillä ei ole mitään velvollisuuksia toisiamme kothaan.
Aloittajata - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ongelmaa hänen kanssa olisi jutella. Mutta tadanpa antaa olla jo tässä vaiheessa. Tietäkseeni meillä ei ole mitään velvollisuuksia toisiamme kothaan.
AloittajataEhkä alkaa olemaan jo velvollisuuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajataUnohda palsta ja katso miten asiat etenee irl. Vain sillä on merkitystä.
- Anonyymi
Ehkä tämä nainen, josta tämä äijä avautuu netissä antaumuksella ei ole itse halukas tälläiseen? Heureka päällikkö
- Anonyymi
Joku suuttuu aina omien olettamusten vuoksi
- Anonyymi
Puolustan häntä naista sen verran että hän on käyttäytynyt irl hyvin ja ei ole käsittääkseni olettanut ja vaatinut minulta mitään.
Eri asia on jos hän tekee palstalta oletuksia mutta en usko että asia olisi noinkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolustan häntä naista sen verran että hän on käyttäytynyt irl hyvin ja ei ole käsittääkseni olettanut ja vaatinut minulta mitään.
Eri asia on jos hän tekee palstalta oletuksia mutta en usko että asia olisi noinkaan.Omat on olettamukset jo tulleet.
Kyllähän naiset osaa käyttäytyä - Anonyymi
Ai se 😛
- Anonyymi
Ei hierrä ei,oli hyvin sinulle tyypillistä käytöstä.
- Anonyymi
Käyttäydyin olosuhteiden mukaisesti. Ei siinä sen ihmeepää.
- Anonyymi
Mm no pelkään riitoja jne. Toivottavasti et oo mul vihanen
- Anonyymi
Ei ole syytä riidellä. Hän ole aiheuttanut mitään syytä riitaan. Ja harvoin oikeasti edes pystyn vihaamaan ketään.
- Anonyymi
Miksi vihaisin ja miksi riitelisin. Hän ole mitään sellaista tehnyt. Viha on kuluttavaa joten en käytä aikaani vihaamiseen.
- Anonyymi
Sinulla siis painavat syyt...no hyvä tietää. Mun syyt ovat vuosien myötä taas rauenneet, elämä lyhyt ja ymmärrän että kahdenvälinen luottamus on tässä tilanteessa täysin ok.
Et ymmärrä varmasti tästä mitään, siksi niin toivoin keskustelua ja lähestyinki jollain tapaa muutenkin kuin näkemällä. Jos sinulla painavat syyt on parempi ettemme sitten näitä käsittele enää. Hampaankoloon jää mutta jääköön, selviän kyllä.
Naiselta **** - Anonyymi
Oletko varma että kanssani jokin puuduttaa?
- Anonyymi
Outo kirjoitus vaikuttaa työkaverilta jolle yrität viestittää Tunteet/ikävä palstalla ?! Eikö olisi syytä puhua asioista myös suu puhtaaksi kotona niin helpompi jatkaa elämää ihanaa yhdessä. En ymmärrä miksi pitää mitään selitellä työkaverille jos mitään ei kerran ollut ? Vai onko työkaveri/ystävä jotenkin ymmärtämätön et ei tajuu millon menee överiks touhut. Vai onko toinen osapuoli kuvitellut saavan jotain enemmän muuten en ymmärrä miksi pitää selitellä tälläsellä palstalla. Ihmettelee toisen oma. Rehellisyys ja aidosti eläminen vaikeinakin hetkinä on arvokkainta.
- Anonyymi
Niin...kuvittelet että hän lukee tämän ja tunnistaa. Näistä viesteistä ei tule muuta kuin epäselvyyksiä. Puhu irl
- Anonyymi
Pidätkö minusta? Vai oletko ihastunut minuun? Mistä haluat puhua mun kanssa?
- Anonyymi
Häneen naiseen ihastuu varmasti useampikin mies.
Kyllä ihastuin hänen luonteeseen ja pidän hänestä ihmisenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häneen naiseen ihastuu varmasti useampikin mies.
Kyllä ihastuin hänen luonteeseen ja pidän hänestä ihmisenä.Jos hän on kaunis ja mielenkiintoinen, muut miehet todennäköisesti kirjoittavat hänelle tai pyytävät häntä ulos. Mutta sinä kirjoitat hänelle täällä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän on kaunis ja mielenkiintoinen, muut miehet todennäköisesti kirjoittavat hänelle tai pyytävät häntä ulos. Mutta sinä kirjoitat hänelle täällä...
Hänellä vapaus tehdä mitä haluaa. En tämän aloituksen jälkeen enää tänne aio kirjoitella.
- Anonyymi
Ooo jo A hiljaa ärsyttäviä nää juttus
- Anonyymi
Oli hiertymiä mulla ne on jo parantuneet toisin kun sulla ilmeisesti mutta sellainem muisto jäi ettei ole väliksi olla väleissä ja onneksi ei tarviikkaa
- Anonyymi
En usko että hän vastasi noin. Mutta jos asia olisi näin niin sille ei mahda mitään. En jää syyttämään itseäni asioista ja en syytä häntä myöskään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että hän vastasi noin. Mutta jos asia olisi näin niin sille ei mahda mitään. En jää syyttämään itseäni asioista ja en syytä häntä myöskään.
Hanhi ja vesi ja selkä ja silleen huva huva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanhi ja vesi ja selkä ja silleen huva huva
Sinulla on ollut näitä hokemia trolliäijä
monologeissa jo tovin, pakenetko sitä tosiasiaa, ettei paluuta ”sorville” ole?
- Anonyymi
Tämä voisi olla sinulta minulle, mutta eihän nämä viestit kai koskaan oikeita henkilöitä tavoita... Kaikki on meidän välillä ok ja oletan/oletin että kun silloin viimeksi 2-3 kk sitten näimme ja sinut kotiin lähtiessäni hyvästelin, että ymmärsit varmasti kaiken olevan ok meidän välillä :) . Olenkin vähän ihmetellyt kun sinua ei ole näkynyt kesän aikana, mutta ehkä se on hyväkin kun ei olla törmätty. Ei ole ainakaan se ihme peli meidän välillä enää jatkunut. Onhan se toki puuduttavaa, kun se ei koskaan voi kuitenkaan mihinkään johtaa. Ja jos se jatkuis ja jatkuis niin puheita vaan alkais tulla ja se ei olis hyvä juttu. Moikataan kun nähdään ja jutellaan toisillemme siinä missä muillekin jos tilanne on sellainen :)
- todennäköisesti sivusta ja pahasti-- Anonyymi
Muuten hyvä mutta ei olla kyllä hyvästelty missään ja muutenkin hyvästien antaminen tämän asian teemoilla olisi jo aika kornia koska mitään suurta ei koskaan tapahtunt. Ollaan suhteellisen tuntemattomia toisillemme.
Kyllä häntä moikkaa ja jonkun sanan vaihda jos tilanne on sellainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten hyvä mutta ei olla kyllä hyvästelty missään ja muutenkin hyvästien antaminen tämän asian teemoilla olisi jo aika kornia koska mitään suurta ei koskaan tapahtunt. Ollaan suhteellisen tuntemattomia toisillemme.
Kyllä häntä moikkaa ja jonkun sanan vaihda jos tilanne on sellainen.Älä viitsi
- Anonyymi
"painava syy miksi näin ei tapahtunut"
Joo, onhan se raskaana oleva vaimo aika PAINAVA, varsinkin läskikammoiselle. 🤣 - Anonyymi
Ymmärrän. Oli kuitenkin mukava tutustua ja yksi asia, minkä teit tänä kesänä, vahvisti sitä tunnetta. Arvostan. Kaikkeen on aina syynsä, eikä niitä jää miettimään, kun tuskin enää nähdäänkään.
- Anonyymi
Mitähän sinä ymmärrät? Mitähän se sinun oikea ihminen asioista ajattelee, entäs jos onkin jäänyt miettimään... Täällä saa itselleen synnitkin anteeksi ja puhdistettua huonon omantunnon kun vieraat antaa kaiken anteeksi. Mihin kirkkoa muuten tarvitaan kun on suomi-24
- Anonyymi
Kanniskele sää omas syys ja talves. Selkeetä.
- Anonyymi
Sitä huomaa että on välttämätöntä antaa raskaiden asioiden mennä.
Nuo painavat syysi ovat sinun taakkasi. Painoja omiin nilkoihini en sido. Joskus tällainen vaan herättää näkemään oman arvonsa. Näinkin sitä voi muuttaa toista. Ja puran aina sillat takanani ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin mennä eteenpäin Päivä jona ymmärsin oli se jolloin lakkasin yrittämästä selvittää kaikkea. Se kun silmissäsi ei ollut jälkeäkään siitä mitä välillämme oli tapahtunut. En voinut olla edes vihainen, koska tämä sinä olit ja olit aina ollut. Edes valehdellut siitä. Se joka antoi ja sitten otti pois. Katson tuota kaikkea nyt uusin silmin. Joten ei syytä huoleen minun taholtani. Saappaasi ovat varmasti raskaat kulkea. - Anonyymi
Mikään ei ole kulta muuttunut sisälläni.
Kuin hänelle tämä.
Kiusaajien takia olen valinnut hiljaisuuden.Se ei ole loppujenlopuksi ole heille hyvä asia🤬
Terkuin:😎❤️🔥
Kivaa päivää sulle💙 - Anonyymi
Kaikki löytyy edestä, tavalla tai toisella.
- Anonyymi
Nii kaikki miehet on vaa aina ollut sit kummiski kylmiä mulkkuja eikä niihin ole voinut turvautua koskaan. En tarvii mitään. En sulta enkä keneltäkään muulta. Hei
- Anonyymi
Elävän mulkku on yleensä lämmin.
- Anonyymi
isätön elämä, tunnekylmä eksä huhuh mitähän edes on hyväksytyksi tuleminen? tai rakkaus ?
- Anonyymi
joojoo kaikki hyvin kenopäällä.
- Anonyymi
Narsistit vain ovat sellaisia, valitettavasti.
- Anonyymi
Ei niin.
Mutta koen vaan että yhteistä meille oisi voinut olla selkäsärky , jota muuten ei olla itse aiheutettu.
Ja se, että me molemmatkaan ei varmasti olla löydettykään sitä elämän ihmistä.
Mutta minäkään täällä viihdy,
Kun olisi vaan jo nykyään niitä hyviä , tai no, ystäviä nyt ylipäätään.
Hyviäpä tietenkin.
Eikä me niin kallisarvosia olla etteikö vois tutustua.
Mutkun elämä on nyt mennyt näin että alkaa olemaan aikaa vasta nyt omalle elämälle
Mutta en mä ole edes sinällään ketään etsimässäkään
Kunhan nyt ees normaali nuoria näkys.
( )): ::::??? - Anonyymi
Yksinkertaisesti pidän aloitusta typeränä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752075
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei181916- 721163
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2241029Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit271979- 148963
Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua62900Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....136869- 43865
Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa55837