Eihän nyt mikään

Anonyymi-ap

Sitten varmasti jäänyt hiertämään meidän välejä. Meillähän ei ole varsinaisesti edes koskaan mitään ollut ja siksi itse koen että olemme sujut. Paremmin olisin tietysti voinut lähestyä ja tutustua sinuun aikanaan (alkuvuodesta). Mutta kaikkeen löytyy painava syy miksi näin ei tapahtunut.
En myöskään halunnut lähteä pelaamaan mitään puuduttavaa peliä kanssasi. Vaikka tuskin enään tullaan olemaan tekemisissä ja nähdään muutenkin harvoin niin haluan silti että ei jäänyt mitään epäselvää asioiden tiimoilta.

51

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikki on epäselvää

      • Anonyymi
        UUSI

        Silloin hyvä vain keskittyä omaan arkeen vain. Kaikki hyvä tulee, jos on tullakseen tai jää tulematta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä hiertää jos kaiken tämän jälkeen tässä oli kaikki mitä sinulta sain. Tuntuu siltä, että heitin takiasi arvokasta aikaa hukkaan, koska en voinut tänä aikana tutustua muihin naisiin ja minulla on tunne, että sinä olet elelellyt täysin normaalia sinkkuelämää tänä aikana. Sinulle minä en ehkä merkinnyt mitään jos noin helposti olet sujut. En tiedä mitä sanoa. Vallitsevia tunteita on suru ja pettymys. 😞

      • Anonyymi
        UUSI

        Kukaan ei estä olemasta vapaasti muiden kanssa


      • Anonyymi
        UUSI

        Aloitus nasiselle.


      • Anonyymi
        UUSI

        Teit valintasi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus nasiselle.

        Niiin minäkin käsitin🤔


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei estä olemasta vapaasti muiden kanssa

        Sinua ehkä ei estä, mutta jos minä olen ihastunut johonkin tai iskenyt silmäni johonkin niin en vain pysty samaanaikaan pitää ”hauskaa” muiden naisten kanssa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ehkä ei estä, mutta jos minä olen ihastunut johonkin tai iskenyt silmäni johonkin niin en vain pysty samaanaikaan pitää ”hauskaa” muiden naisten kanssa.

        Paskaa puhuu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ehkä ei estä, mutta jos minä olen ihastunut johonkin tai iskenyt silmäni johonkin niin en vain pysty samaanaikaan pitää ”hauskaa” muiden naisten kanssa.

        Yritä unohtaa ja näe mikä hyrrä pyörii ympärilläsi kuka sitten ikinä oletkin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ehkä ei estä, mutta jos minä olen ihastunut johonkin tai iskenyt silmäni johonkin niin en vain pysty samaanaikaan pitää ”hauskaa” muiden naisten kanssa.

        Sattuu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuu

        Tuskimpa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskimpa

        Sinähän tiedät mitä tunnen


    • Anonyymi
      UUSI

      Näette harvoi muutenkin? mutta silti kaikki on loppu omg mikä viesti

      • Anonyymi
        UUSI

        Tämä asia oli vähän erikoislaatuinen ja sikis viesti on kieltämättä vähän tyhmä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Sinähän jaksat itseäs kehuskella mutta et ymmärrä että voit itse joskus olla täysin väärässä. Kyllä jäi huono maku sinusta. Ihan rauhassa saat puuhailla mitä puuhailet, minua ei kiinnosta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Odotinkin koska joku suuttuu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotinkin koska joku suuttuu

        😁juuri näin🫴💩💨


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotinkin koska joku suuttuu

        Lepytä se


    • Anonyymi
      UUSI

      Nytkin voisit IRL jutella

      • Anonyymi
        UUSI

        Neveeeee🖕🖕


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Neveeeee🖕🖕

        Mennään tällä


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei ongelmaa hänen kanssa olisi jutella. Mutta tadanpa antaa olla jo tässä vaiheessa. Tietäkseeni meillä ei ole mitään velvollisuuksia toisiamme kothaan.
        Aloittajata


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ongelmaa hänen kanssa olisi jutella. Mutta tadanpa antaa olla jo tässä vaiheessa. Tietäkseeni meillä ei ole mitään velvollisuuksia toisiamme kothaan.
        Aloittajata

        Ehkä alkaa olemaan jo velvollisuuksia


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ongelmaa hänen kanssa olisi jutella. Mutta tadanpa antaa olla jo tässä vaiheessa. Tietäkseeni meillä ei ole mitään velvollisuuksia toisiamme kothaan.
        Aloittajata

        Unohda palsta ja katso miten asiat etenee irl. Vain sillä on merkitystä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Joku suuttuu aina omien olettamusten vuoksi

      • Anonyymi
        UUSI

        Puolustan häntä naista sen verran että hän on käyttäytynyt irl hyvin ja ei ole käsittääkseni olettanut ja vaatinut minulta mitään.
        Eri asia on jos hän tekee palstalta oletuksia mutta en usko että asia olisi noinkaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolustan häntä naista sen verran että hän on käyttäytynyt irl hyvin ja ei ole käsittääkseni olettanut ja vaatinut minulta mitään.
        Eri asia on jos hän tekee palstalta oletuksia mutta en usko että asia olisi noinkaan.

        Omat on olettamukset jo tulleet.
        Kyllähän naiset osaa käyttäytyä


      • Anonyymi
        UUSI

        Ai se 😛


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei hierrä ei,oli hyvin sinulle tyypillistä käytöstä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Käyttäydyin olosuhteiden mukaisesti. Ei siinä sen ihmeepää.


    • Anonyymi
      UUSI

      Mm no pelkään riitoja jne. Toivottavasti et oo mul vihanen

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei ole syytä riidellä. Hän ole aiheuttanut mitään syytä riitaan. Ja harvoin oikeasti edes pystyn vihaamaan ketään.


      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi vihaisin ja miksi riitelisin. Hän ole mitään sellaista tehnyt. Viha on kuluttavaa joten en käytä aikaani vihaamiseen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Sinulla siis painavat syyt...no hyvä tietää. Mun syyt ovat vuosien myötä taas rauenneet, elämä lyhyt ja ymmärrän että kahdenvälinen luottamus on tässä tilanteessa täysin ok.
      Et ymmärrä varmasti tästä mitään, siksi niin toivoin keskustelua ja lähestyinki jollain tapaa muutenkin kuin näkemällä. Jos sinulla painavat syyt on parempi ettemme sitten näitä käsittele enää. Hampaankoloon jää mutta jääköön, selviän kyllä.
      Naiselta ****

    • Anonyymi
      UUSI

      Oletko varma että kanssani jokin puuduttaa?

    • Anonyymi
      UUSI

      Outo kirjoitus vaikuttaa työkaverilta jolle yrität viestittää Tunteet/ikävä palstalla ?! Eikö olisi syytä puhua asioista myös suu puhtaaksi kotona niin helpompi jatkaa elämää ihanaa yhdessä. En ymmärrä miksi pitää mitään selitellä työkaverille jos mitään ei kerran ollut ? Vai onko työkaveri/ystävä jotenkin ymmärtämätön et ei tajuu millon menee överiks touhut. Vai onko toinen osapuoli kuvitellut saavan jotain enemmän muuten en ymmärrä miksi pitää selitellä tälläsellä palstalla. Ihmettelee toisen oma. Rehellisyys ja aidosti eläminen vaikeinakin hetkinä on arvokkainta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Niin...kuvittelet että hän lukee tämän ja tunnistaa. Näistä viesteistä ei tule muuta kuin epäselvyyksiä. Puhu irl

    • Anonyymi
      UUSI

      Pidätkö minusta? Vai oletko ihastunut minuun? Mistä haluat puhua mun kanssa?

      • Anonyymi
        UUSI

        Häneen naiseen ihastuu varmasti useampikin mies.
        Kyllä ihastuin hänen luonteeseen ja pidän hänestä ihmisenä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Häneen naiseen ihastuu varmasti useampikin mies.
        Kyllä ihastuin hänen luonteeseen ja pidän hänestä ihmisenä.

        Jos hän on kaunis ja mielenkiintoinen, muut miehet todennäköisesti kirjoittavat hänelle tai pyytävät häntä ulos. Mutta sinä kirjoitat hänelle täällä...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän on kaunis ja mielenkiintoinen, muut miehet todennäköisesti kirjoittavat hänelle tai pyytävät häntä ulos. Mutta sinä kirjoitat hänelle täällä...

        Hänellä vapaus tehdä mitä haluaa. En tämän aloituksen jälkeen enää tänne aio kirjoitella.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ooo jo A hiljaa ärsyttäviä nää juttus

    • Anonyymi
      UUSI

      Oli hiertymiä mulla ne on jo parantuneet toisin kun sulla ilmeisesti mutta sellainem muisto jäi ettei ole väliksi olla väleissä ja onneksi ei tarviikkaa

      • Anonyymi
        UUSI

        En usko että hän vastasi noin. Mutta jos asia olisi näin niin sille ei mahda mitään. En jää syyttämään itseäni asioista ja en syytä häntä myöskään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että hän vastasi noin. Mutta jos asia olisi näin niin sille ei mahda mitään. En jää syyttämään itseäni asioista ja en syytä häntä myöskään.

        Hanhi ja vesi ja selkä ja silleen huva huva


    • Anonyymi
      UUSI

      Tämä voisi olla sinulta minulle, mutta eihän nämä viestit kai koskaan oikeita henkilöitä tavoita... Kaikki on meidän välillä ok ja oletan/oletin että kun silloin viimeksi 2-3 kk sitten näimme ja sinut kotiin lähtiessäni hyvästelin, että ymmärsit varmasti kaiken olevan ok meidän välillä :) . Olenkin vähän ihmetellyt kun sinua ei ole näkynyt kesän aikana, mutta ehkä se on hyväkin kun ei olla törmätty. Ei ole ainakaan se ihme peli meidän välillä enää jatkunut. Onhan se toki puuduttavaa, kun se ei koskaan voi kuitenkaan mihinkään johtaa. Ja jos se jatkuis ja jatkuis niin puheita vaan alkais tulla ja se ei olis hyvä juttu. Moikataan kun nähdään ja jutellaan toisillemme siinä missä muillekin jos tilanne on sellainen :)
      - todennäköisesti sivusta ja pahasti-

      • Anonyymi
        UUSI

        Muuten hyvä mutta ei olla kyllä hyvästelty missään ja muutenkin hyvästien antaminen tämän asian teemoilla olisi jo aika kornia koska mitään suurta ei koskaan tapahtunt. Ollaan suhteellisen tuntemattomia toisillemme.
        Kyllä häntä moikkaa ja jonkun sanan vaihda jos tilanne on sellainen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten hyvä mutta ei olla kyllä hyvästelty missään ja muutenkin hyvästien antaminen tämän asian teemoilla olisi jo aika kornia koska mitään suurta ei koskaan tapahtunt. Ollaan suhteellisen tuntemattomia toisillemme.
        Kyllä häntä moikkaa ja jonkun sanan vaihda jos tilanne on sellainen.

        Älä viitsi


    • Anonyymi
      UUSI

      "painava syy miksi näin ei tapahtunut"

      Joo, onhan se raskaana oleva vaimo aika PAINAVA, varsinkin läskikammoiselle. 🤣

    • Anonyymi
      UUSI

      Ymmärrän. Oli kuitenkin mukava tutustua ja yksi asia, minkä teit tänä kesänä, vahvisti sitä tunnetta. Arvostan. Kaikkeen on aina syynsä, eikä niitä jää miettimään, kun tuskin enää nähdäänkään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      57
      2285
    2. Rippileirillä ahdistelua - jälleen kerran

      Lyhyen ajan sisällä monia tapauksia jotka todistavat, että lapsenne eivät ole turvassa rippileirillä. Leirin yövalvoja
      Luterilaisuus
      56
      925
    3. Mikä on toivomuksesi

      Tällä hetkellä
      Ikävä
      101
      872
    4. Olen tyytyväinen Tinderiin

      Deittailu on pitkän parisuhteen jälkeen ollut pääosin virkistävää ja kiva sosiaalinen harrastus, josta on saanut seuraa,
      Sinkut
      139
      847
    5. Tunnen intohimoa.

      Jokaiselle naiselle sanon että panisin.
      Ikävä
      168
      803
    6. Nimesi nainen

      On koko päivän ollut ajatusteni ykkönen. Jotenkin kaipaan sinua nyt entistä enemmän ja se on saanut minut miettimään tos
      Ikävä
      45
      749
    7. Eihän nyt mikään

      Sitten varmasti jäänyt hiertämään meidän välejä. Meillähän ei ole varsinaisesti edes koskaan mitään ollut ja siksi itse
      Ikävä
      51
      703
    8. Yritän toipua siitä, etten sinua saanut nainen

      Niin oli varmaan tarkoitettu. Oli nähty, että me emme kuulu yhteen ja teiden täytyy kulkea eri suuntaan. Yritän toipua m
      Ikävä
      38
      679
    9. Vaikka olet nainen

      Tunteellinen ja suhtaudut asioihin hyvin syvällisesti ( mikä on hyvä asia). Mutta kai sua nyt joskus huvittaa tämä meid
      Ikävä
      28
      674
    10. Teen lahjoituksia Elokapinalle ja Ukrainalle

      Ensimmäiset puolustavat elinympäristöä ja jälkimmäiset demokratiaa. Hyvällä asialla molemmat ja ovat ansainneet tukensa.
      Maailman menoa
      192
      622
    Aihe