Olen valmis tulemaan +70 v naiselle omaksi siis omistaisit minut kokonaan . Onko ottajaa oon 65 v
Nainen +70 v otatko
21
783
Vastaukset
Vahingossa tuli Anonyymi piti olla : Neitsyt-Mies
Olen valmis tulemaan +70 v naiselle omaksi siis omistaisit minut kokonaan . Onko ottajaa oon 65 v
Ei kai kukaan nainen tuollaiseen eksy
- Anonyymi
Haluun kans nussia 70v kiimasta naista.
- Anonyymi
Pussaa pulun persettä urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pussaa pulun persettä urpo
Kattos sää Orpo Urpo ruskearaitaiseen persvakkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kattos sää Orpo Urpo ruskearaitaiseen persvakkoon
Sää mää ja bää buaahaa
Kattos ku naista ettii siellä heti Homot pyörii
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät kaappihomo runkkari hähähää
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät kaappihomo runkkari hähähää
Oot sää kuullu että kaikki jotka käyttää tuota sana on itte sitä. . Senhän äitis on tienny muttet itse tai äitisi ette Isälle ole maininneet.Parree mennä pimmeeseen kaappiin runkkaamaan...
On silmäilijöitä hyvin kukaa ei usakla vasatata
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa
Mikä poika se niuvvanniemeltä pihisee.Eiks äiti oo antanu pilluu eikä isä pannu perseeseen ja siskokkaa ennää imutellu . hö hö höhlä ...
- Anonyymi
Mitäs et ottanut aamulääkkeitäsi sen siitä sait.
- Anonyymi
Apiinaaaaaa buuaaah
- Anonyymi
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
Et taida muuta juuri osatakkaan.
Ei taija olla vappaita naisia
- Anonyymi
Tai onhan teitä muttette uskalla näi ottaa yhteyttä
- Anonyymi
Mitens ikä imeisiin saa yhteyttä muute kui trehfi sivuila
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456137Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314516Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242572Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122316Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781454Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611359Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021