Olen valmis tulemaan +70 v naiselle omaksi siis omistaisit minut kokonaan . Onko ottajaa oon 65 v
Nainen +70 v otatko
21
716
Vastaukset
Vahingossa tuli Anonyymi piti olla : Neitsyt-Mies
Olen valmis tulemaan +70 v naiselle omaksi siis omistaisit minut kokonaan . Onko ottajaa oon 65 v
Ei kai kukaan nainen tuollaiseen eksy
- Anonyymi
Haluun kans nussia 70v kiimasta naista.
- Anonyymi
Pussaa pulun persettä urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pussaa pulun persettä urpo
Kattos sää Orpo Urpo ruskearaitaiseen persvakkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kattos sää Orpo Urpo ruskearaitaiseen persvakkoon
Sää mää ja bää buaahaa
Kattos ku naista ettii siellä heti Homot pyörii
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät kaappihomo runkkari hähähää
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät kaappihomo runkkari hähähää
Oot sää kuullu että kaikki jotka käyttää tuota sana on itte sitä. . Senhän äitis on tienny muttet itse tai äitisi ette Isälle ole maininneet.Parree mennä pimmeeseen kaappiin runkkaamaan...
On silmäilijöitä hyvin kukaa ei usakla vasatata
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa
Mikä poika se niuvvanniemeltä pihisee.Eiks äiti oo antanu pilluu eikä isä pannu perseeseen ja siskokkaa ennää imutellu . hö hö höhlä ...
- Anonyymi
Mitäs et ottanut aamulääkkeitäsi sen siitä sait.
- Anonyymi
Apiinaaaaaa buuaaah
- Anonyymi
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
Et taida muuta juuri osatakkaan.
Ei taija olla vappaita naisia
- Anonyymi
Tai onhan teitä muttette uskalla näi ottaa yhteyttä
- Anonyymi
Mitens ikä imeisiin saa yhteyttä muute kui trehfi sivuila
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126