Hän on ainoa pelastus tälle maailmalle! Lue Raamattua ja usko Jumalan Sana, niin löydät todellisen elämän!
https://m.youtube.com/watch?v=zZTbuDcjFa0&pp=ygUSamVlc3VzIG9uIHZvaXR0YWph
Jeesus Kristus on Herra!
20
406
Vastaukset
- Anonyymi
Laittele viestejäsi tuolle Turamummolle, joka näyttelee uskovaista.
Ei mennyt suviseuroihinkaan, vaikka joku uskovainen KEHOITTI.- Anonyymi
Amen olen Muslimi🕌
- Anonyymi
Oikea taivutusmuoto lienee kehotti. Idiootti.
- Anonyymi
Teeskentelijä on .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea taivutusmuoto lienee kehotti. Idiootti.
Sisältö kommentissa ei ole kuitenkaan epäselvä, idiootti Tero!
- Anonyymi
Allah 🙏
- Anonyymi
Hieno homma.
Joko tulee ratsumies ja antaa jeesukselle miekan, jolla hutkia uskomattomia ja vääräuskoisia? - Anonyymi
Oi Allah 🙏❤️
- Anonyymi
Allah 🙏
- Anonyymi
Meneppä mummo suviseuroihin ryyppäämään ja tee sieltä saunavideo😂😂😂😂😂🧓😰😎
- Anonyymi
Mummo juo puskissa, muilta salaa ja ajelevat matkiksella, ei tarvii maksaa auto veroja. Eivätkä maksa veroja mistään muustakaan!
- Anonyymi
Tuskin maksavat kirkollisveroakaan, vaikka ovat olevinaan"uskovaisia"😬
- Anonyymi
Tiedän monia uskovaisia, jotka eivät kuulu kirkkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän monia uskovaisia, jotka eivät kuulu kirkkoon.
Minkähän vuoksi?
Siksipä juuri, ettei tarvii maksaa veroja!
Kovin ovatkin uskovaisia sitten, kun eivät edes itse tue tuota elämän katsomusta!
Kyllähän Turilla paistaa tuo rahan ahneus joka paikassa ja ihan julkisesti. Miten ihmeessä nuo seuraajatkin ovat noin aivottomia, kun kommenteissaan vielä kannustavat noita kroisoksia!
- Anonyymi
Kun on niin herra, niin voisi luoda niitä lääkäreitä lisää, tai ruveta parantelemaan itse, niin kuin Jeesus teki!
- Anonyymi
Keitä helvettiä nää turamummo ja ukko on? Onko mulla sivistyksessä aukko näiden kohdalla?
- Anonyymi
Nämä ovat tubettajia youtubessa🤼👎
- Anonyymi
He ovat tämän yhden kahjon pakonomaiseen kirjoitteluun liittyviä henkilöitä. Jos olisin kohteena, niin oikeudessa tavattaisiin. On mennyt henkilökohtaiseksi panetteluksi ja täyttää kirkkaasti kunnianloukkauksen merkit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He ovat tämän yhden kahjon pakonomaiseen kirjoitteluun liittyviä henkilöitä. Jos olisin kohteena, niin oikeudessa tavattaisiin. On mennyt henkilökohtaiseksi panetteluksi ja täyttää kirkkaasti kunnianloukkauksen merkit.
Eipä näytä olevan yhden kirjoituksia, vaan täällä on kokonainen armeija Turia vastassa! 🥶
- Anonyymi
Itse ovat tuoneet julkisuuteen kaikki tietonsa.
Ei voi syyttää muita, kuin itseään siitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418