On koko päivän ollut ajatusteni ykkönen. Jotenkin kaipaan sinua nyt entistä enemmän ja se on saanut minut miettimään tosi paljon ensikertaa. Ajatuksia kuten mitä sanoisin ja mitä toivoisin sinulta. Myös tietenkin mitä se oikein vaatisi minulta, sillä tilanne osaa olla hyvin haastava minulle. Maailman kaunein nainen siinä katsoo minua ja sydän hyppää kurkkuun.
Silti odotan näkemistäsi enemmän kuin mitään muuta. Tunnut aina enemmän iloisemmalta ja varmemmalta kun näen sinua ja hymysi täyttää sydämeni joka kolkan. Se on samaan aikaan niin ihanaa, mutta silti niin järisyttävän kuumottavaa. Siksi toivon aikaa kanssasi enemmän kuin mitään muuta.🤍
Nimesi nainen
74
2370
Vastaukset
- Anonyymi
Oi oletko löytönyt miss worldin? I cant believe
- Anonyymi
Kivasti kirjoitat jollekin.
- Anonyymi
Ja se jollekin saattaa lukea näitä ja sen elämä voi olla niin onttoa että se kuvittelee tällaisten kirjoitusten olevan itselleen. Se lukee näitä kun on kiva kun joku jumaloi sitä. Sitten tietää että kaikki on tyhjää helinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se jollekin saattaa lukea näitä ja sen elämä voi olla niin onttoa että se kuvittelee tällaisten kirjoitusten olevan itselleen. Se lukee näitä kun on kiva kun joku jumaloi sitä. Sitten tietää että kaikki on tyhjää helinää.
Tämä joku ei ainakaan kuvittele mitään vaan lähtee kahville mitä ihanimman miehen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä joku ei ainakaan kuvittele mitään vaan lähtee kahville mitä ihanimman miehen kanssa.
Tuskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähden heti kun saan mahdollisuuden😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin
Mies ei ole tietääkseni täällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähden heti kun saan mahdollisuuden😏
Sori, kahviseurani ei valitettavasti ole palstalla.
- Anonyymi
Ehkä hän joutuu tekemään ison valinnan jos et hänelle puhu.
- Anonyymi
Maailman herkin nainen se on.
- Anonyymi
😍🥰😊😘ihana ! Kiitos😍voiiìiii
- Anonyymi
🤍 kyllä on.
- Anonyymi
Olen niin onnellinen kun saan olla hänen kanssaan tekemisissä. Tunne on niin hyvä että suorastaan leijun. Haluaisin vaan että saisimme hetken olla kahden, halia ja olla läheisesti. Rakastan häntä enemmän koko ajan. Sydän kirkuu kun en häntä näe....
- Anonyymi
Olen pahoillani. Tänään on aika tietää. huominen on myöhässä. anteeksi ja hyvää jatkoa sinulle. terveyttä ennenkaikkea
- Anonyymi
Miten selviän tästä?
- Anonyymi
Kyllä sä selviit. Olet vahva mies ja saat kenet vaan. Mun vaan mentävä❤️🔥taivaassa seuraavan kerran sitte😇 Heippa😊
- Anonyymi
Voi mies, kyllä me se aika saadaan ennemmin tai myöhemmin. Olet ajatuksissani myös ihan kokoajan. Olet rakas💚🤍
- Anonyymi
Mä rakastan sua. Se on välillä vaikeaakin, mutta silti vaan rakastan! 🤍💚
Aloittaja miehesi - Anonyymi
Voi härregyyde miten noloja nää 🤦🏾
- Anonyymi
Miksi hän on nyt ollut ajatuksissasi?
- Anonyymi
no eikai sitä tarvitse kysyä😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no eikai sitä tarvitse kysyä😏
Onko siihen joku erityinen syy, nimenomaan nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siihen joku erityinen syy, nimenomaan nyt?
Höh, no kun kun oli niin mukava hetki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh, no kun kun oli niin mukava hetki.
Eilenkö? Minullakin pitkän tauon jälkeen
- Anonyymi
Mitä toivoisit minulta?
- Anonyymi
Olisin halunnut että soittaisit. Ois voitu selvitellä muutama asia niinkuin aikuiset😔🥺mutta nyt nää jää kaivelemaan. Etkä sä mua enää tavoita. Sen lupaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin halunnut että soittaisit. Ois voitu selvitellä muutama asia niinkuin aikuiset😔🥺mutta nyt nää jää kaivelemaan. Etkä sä mua enää tavoita. Sen lupaan.
Ookei, no ei ole mulle sitten ei ole puhelinnumeroa 🙂
- Anonyymi
Jokainen pieni tykkäämisen ele on kuin puhdasta kultaa. Se rohkaisee aivan käsittämättömän valtavasti.💚
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen pieni tykkäämisen ele on kuin puhdasta kultaa. Se rohkaisee aivan käsittämättömän valtavasti.💚
AloittajaMitä eleitä hän tekee esim?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaNäen pihan kettujakin enemmän kuin sinua 🤣Mutta todellakin. Katselen, pitkään..annan sinun ymmärtää että sinua vain katseellani etsin. Ja kun meidän tiemme kohtaa se kaunis päivä, yritän olla rohkea🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näen pihan kettujakin enemmän kuin sinua 🤣Mutta todellakin. Katselen, pitkään..annan sinun ymmärtää että sinua vain katseellani etsin. Ja kun meidän tiemme kohtaa se kaunis päivä, yritän olla rohkea🤍
Yhdessä me löydämme rohkeuden. Yhdessä me pystymme myös mihin vain. 🤍💚
Myöhäiseksi meni tänään. Sinun takiasi, uskotko? 🥰
Tulen katsomaan sinua, kun näet minut ensikerralla.💞
- Anonyymi
Voi voi, rakas olet ollut siitä asti kun aloitettiin tämä petollinen leikki. 🤥 Mutta en ymmärrä mikään minuun meni kun tapasin sinut. Oon aivan sekaisin sinusta vaikka tiedäthän sen että olen aina ollut sekaisin. Mutta ei sullakaan ole näköjään ollut kaikki kotona. Täys sekopää. Ollaan sitten kaksi hullua yhdessä, kaksinkertaista hulluutta. Kunhan saan tämän viikonlopun tästä kuleksimasta pois niin katsotaan sitten mitä elämä tuo meille??? ❤💋💋
- Anonyymi
Minäkin olen sinusta sekaisin, miten ihmeessä tämä menikään näin.
Olen niin sekaisin, etten ole koskaan ollut mistään.
Olet aivan käsittämättömän rakas ihan juuri tuollaisena outona kun minäkin.
Rakas kanssakulkija, yötä päivää yhdessä, kähistään ja rakastetaan ja kaivataan.
Tää on raastavaa mutta elämäni parasta aikaa. Meidän on pakko saada joskus korkata toisemme. Muru mitä rakastan sinua niin paljon. 🧡🧡🧡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen sinusta sekaisin, miten ihmeessä tämä menikään näin.
Olen niin sekaisin, etten ole koskaan ollut mistään.
Olet aivan käsittämättömän rakas ihan juuri tuollaisena outona kun minäkin.
Rakas kanssakulkija, yötä päivää yhdessä, kähistään ja rakastetaan ja kaivataan.
Tää on raastavaa mutta elämäni parasta aikaa. Meidän on pakko saada joskus korkata toisemme. Muru mitä rakastan sinua niin paljon. 🧡🧡🧡☝️onko tää sun nainen? 🙄🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☝️onko tää sun nainen? 🙄🤨
Noup.
- Anonyymi
Mä en odota enää yhtäkään viikonloppua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noup.
No olenpas, hah,
- Anonyymi
Kuinka monta kirjainta hänen nimessään on?
- Anonyymi
Kene?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kene?
Naisesi
- Anonyymi
Aika monta on hänen naisen nimessä. Osaan kyllä laskea, mutta säästän sen huulilleni.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monta on hänen naisen nimessä. Osaan kyllä laskea, mutta säästän sen huulilleni.
AloittajaOnko teidän nimissä saman verran kirjaimia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisesi
Montako naista sinulla on ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko teidän nimissä saman verran kirjaimia?
Millä kirjaimilla nimet alkavat ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimilla nimet alkavat ?
Minä olen T...
Naisella on niin kaunis nimi, että kun kuulin sen ensimmäistä kertaa niin pakahduin valtavasta ihastuksesta. Sekoilin ihan liikaa ja lähdin jopa karkuun...
Vaikka olisi pitänyt minun pysyä hänen luonaan silloin. En vain käsittänyt miten paljon häneen vielä rakastuisin. Harmittaa vietävästi, miten saatoin lähteä niin vaan. Hän on oikeasti maailman ihanin, kaunein ja herkin nainen!🤍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen T...
Naisella on niin kaunis nimi, että kun kuulin sen ensimmäistä kertaa niin pakahduin valtavasta ihastuksesta. Sekoilin ihan liikaa ja lähdin jopa karkuun...
Vaikka olisi pitänyt minun pysyä hänen luonaan silloin. En vain käsittänyt miten paljon häneen vielä rakastuisin. Harmittaa vietävästi, miten saatoin lähteä niin vaan. Hän on oikeasti maailman ihanin, kaunein ja herkin nainen!🤍Aloittajalta siis tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen T...
Vaikka olisi pitänyt minun pysyä hänen luonaan silloin. En vain käsittänyt miten paljon häneen vielä rakastuisin. Harmittaa vietävästi, miten saatoin lähteä niin vaan. Hän on oikeasti maailman ihanin, kaunein ja herkin nainen!🤍Mjaa. No voi pakana, minun nimeni on kyllä aika tavallinen. Siihen loppui ruusuiset unelmani kuin kananlento...Miälitettyni nimi olisi kylläkin ollut se T...
- Anonyymi
Ah, kuulostaa todella kivalta. Jännää ja kivaa seuraava tapaamista teille!
- Anonyymi
Mielenkiintoista millä tulkinnalla teit päätelmän että kyseessä on maailman kaunein nainen tiedätkö tunnetko kaikki naiset maailmassa ei muuten ole helppohomma edes tietää maailman kaikkia naisia saatika tuntea näin ollen sanoisin että ehkä kaunein sinulle mu silti jää selvitettäväksi että pelkästään ulkoisten tekijöiden mukaanko hänet kauneimmaksi katsoit viis vuotta ja se oli siinä jos tuolla perusteella valitset ja yhdessä pysyminen sen jälkeen on si taas uskalluksen puute erota
- Anonyymi
Sä mahdat olla TOSI KUIVA tapaus! Sä haluat rutistaa kaikesta hyvän pois. En olis ikinä sun kaltaisen kanssa.
Onko sulla ollu jotenkin kurja lapsuus kun aikuisiässä ei mitään mielikuvituksen hiventäkään.
Vaan kuivakka ihminen.
Jos ei oma mielikuvitus pelaa pätkän vertaa, ei kannata arvostella muitakaan.
Todella olet irvikuva lämpimästä empaattisesta ihmisestä. HYI!
- Anonyymi
Meneekö tämä kaikki johonkin "pilvipalveluun"?
🌨🌩🌤⛈️ Vai kirjoittaako joku pilvessä? - Anonyymi
Kunhan kävin vaihteeksi lukemassa. Levollista yötä.
- Anonyymi
Kuin suoraan mulle kirjoitettu. Nähdään taas ensi viikolla, taidetaan aloitellaan kahveilla. 💕
- Anonyymi
Ensi viikolla nähdään 😉
- Anonyymi
Ei kowkaan enää.
- Anonyymi
Ensi viikolla taas oikeesti. Monta päivää taas tässä.
- Anonyymi
Tule moikkaamaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule moikkaamaan!
En usko, että hän muistaa minua, joten en todennäköisesti tervehdi 🙂🥲
- Anonyymi
Ou, I'm in love 🥳🙄❤💋
- Anonyymi
Eilen tavattiin, nyt jo ikävä. Mukava jos pidit siitä mitä sinulle toin. Se olikin jotkin erityistä
- Anonyymi
Sama juttu eilen tavattiin, ensi viikolla sitten taas 😥 vasta
- Anonyymi
Minäkin näin erään eilen. Istui penkillä kun pyrähdin siitä ohitse.
No. Huomenna taas vauhdissa. Menen isompaan kauppaan parin km. päähän.
Voipi olla että käyn siellä aamukahvilla sitten myös. Siellä tuskin häntä näen.. mutta ehkä lauantaina sitten koitan olla maisemissa.
Kai hän jaksaa siihen odottaa. pus /hug 😉 - Anonyymi
Toivottavasti se olisi minun nimi.t.nyyti
- Anonyymi
Toivon, että tuo olisi minulle, koska elämä alkanut hymyillä ja minä, kun elämänkriisi alkanut helpottamaan yhdessä rakkaani kanssa.
- Anonyymi
Olisitkohan vielä siellä?
- Anonyymi
Olen jo kotosalla. 😥
Näkisin sinut niin mieluusti...🤍
Aloittaja
- Anonyymi
Tulen kun osaan googlettaa
- Anonyymi
Mistäpäin Suomea aloittaja T olet? Ja miksi et lähesty tätä kohdetta esim somessa?
- Anonyymi
Voi rakas, ei menetetä toivoa! J nainen J miehelle...
- Anonyymi
Oliks noi teidän sadansia nimikirjaimii?
- Anonyymi
Täysin samaa ajattelen sinusta..ja viikon takainen tekosi osoitti, että haluat huolehtia minusta. Tilanne osaa olla hyvin haastava kaikin puolin.
- Anonyymi
Ota se nimi pois kirurgisesti, sillähän siitä pääsee
- Anonyymi
Olen Valma, 87 v. tule ja ota minut....NYT.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412665Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092180Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212056Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171775Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391736Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925