Nimesi nainen

Anonyymi-ap

On koko päivän ollut ajatusteni ykkönen. Jotenkin kaipaan sinua nyt entistä enemmän ja se on saanut minut miettimään tosi paljon ensikertaa. Ajatuksia kuten mitä sanoisin ja mitä toivoisin sinulta. Myös tietenkin mitä se oikein vaatisi minulta, sillä tilanne osaa olla hyvin haastava minulle. Maailman kaunein nainen siinä katsoo minua ja sydän hyppää kurkkuun.

Silti odotan näkemistäsi enemmän kuin mitään muuta. Tunnut aina enemmän iloisemmalta ja varmemmalta kun näen sinua ja hymysi täyttää sydämeni joka kolkan. Se on samaan aikaan niin ihanaa, mutta silti niin järisyttävän kuumottavaa. Siksi toivon aikaa kanssasi enemmän kuin mitään muuta.🤍

45

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Oi oletko löytönyt miss worldin? I cant believe

    • Anonyymi
      UUSI

      Kivasti kirjoitat jollekin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja se jollekin saattaa lukea näitä ja sen elämä voi olla niin onttoa että se kuvittelee tällaisten kirjoitusten olevan itselleen. Se lukee näitä kun on kiva kun joku jumaloi sitä. Sitten tietää että kaikki on tyhjää helinää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se jollekin saattaa lukea näitä ja sen elämä voi olla niin onttoa että se kuvittelee tällaisten kirjoitusten olevan itselleen. Se lukee näitä kun on kiva kun joku jumaloi sitä. Sitten tietää että kaikki on tyhjää helinää.

        Tämä joku ei ainakaan kuvittele mitään vaan lähtee kahville mitä ihanimman miehen kanssa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä joku ei ainakaan kuvittele mitään vaan lähtee kahville mitä ihanimman miehen kanssa.

        Tuskin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä joku ei ainakaan kuvittele mitään vaan lähtee kahville mitä ihanimman miehen kanssa.

        Lähden heti kun saan mahdollisuuden😏


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin

        Mies ei ole tietääkseni täällä palstalla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähden heti kun saan mahdollisuuden😏

        Sori, kahviseurani ei valitettavasti ole palstalla.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ehkä hän joutuu tekemään ison valinnan jos et hänelle puhu.

    • Anonyymi
      UUSI

      Maailman herkin nainen se on.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍🥰😊😘ihana ! Kiitos😍voiiìiii


      • Anonyymi
        UUSI

        🤍 kyllä on.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen niin onnellinen kun saan olla hänen kanssaan tekemisissä. Tunne on niin hyvä että suorastaan leijun. Haluaisin vaan että saisimme hetken olla kahden, halia ja olla läheisesti. Rakastan häntä enemmän koko ajan. Sydän kirkuu kun en häntä näe....

    • Anonyymi
      UUSI

      Olen pahoillani. Tänään on aika tietää. huominen on myöhässä. anteeksi ja hyvää jatkoa sinulle. terveyttä ennenkaikkea

    • Anonyymi
      UUSI

      Miten selviän tästä?

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä sä selviit. Olet vahva mies ja saat kenet vaan. Mun vaan mentävä❤️‍🔥taivaassa seuraavan kerran sitte😇 Heippa😊

    • Anonyymi
      UUSI

      Voi mies, kyllä me se aika saadaan ennemmin tai myöhemmin. Olet ajatuksissani myös ihan kokoajan. Olet rakas💚🤍

      • Anonyymi
        UUSI

        Mä rakastan sua. Se on välillä vaikeaakin, mutta silti vaan rakastan! 🤍💚

        Aloittaja miehesi


      • Anonyymi
        UUSI

        Voi härregyyde miten noloja nää 🤦🏾


    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi hän on nyt ollut ajatuksissasi?

      • Anonyymi
        UUSI

        no eikai sitä tarvitse kysyä😏


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no eikai sitä tarvitse kysyä😏

        Onko siihen joku erityinen syy, nimenomaan nyt?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siihen joku erityinen syy, nimenomaan nyt?

        Höh, no kun kun oli niin mukava hetki.


    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä toivoisit minulta?

      • Anonyymi
        UUSI

        Olisin halunnut että soittaisit. Ois voitu selvitellä muutama asia niinkuin aikuiset😔🥺mutta nyt nää jää kaivelemaan. Etkä sä mua enää tavoita. Sen lupaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin halunnut että soittaisit. Ois voitu selvitellä muutama asia niinkuin aikuiset😔🥺mutta nyt nää jää kaivelemaan. Etkä sä mua enää tavoita. Sen lupaan.

        Ookei, no ei ole mulle sitten ei ole puhelinnumeroa 🙂


      • Anonyymi
        UUSI

        Jokainen pieni tykkäämisen ele on kuin puhdasta kultaa. Se rohkaisee aivan käsittämättömän valtavasti.💚

        Aloittaja


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen pieni tykkäämisen ele on kuin puhdasta kultaa. Se rohkaisee aivan käsittämättömän valtavasti.💚

        Aloittaja

        Mitä eleitä hän tekee esim?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen pieni tykkäämisen ele on kuin puhdasta kultaa. Se rohkaisee aivan käsittämättömän valtavasti.💚

        Aloittaja

        Näen pihan kettujakin enemmän kuin sinua 🤣Mutta todellakin. Katselen, pitkään..annan sinun ymmärtää että sinua vain katseellani etsin. Ja kun meidän tiemme kohtaa se kaunis päivä, yritän olla rohkea🤍


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen pihan kettujakin enemmän kuin sinua 🤣Mutta todellakin. Katselen, pitkään..annan sinun ymmärtää että sinua vain katseellani etsin. Ja kun meidän tiemme kohtaa se kaunis päivä, yritän olla rohkea🤍

        Yhdessä me löydämme rohkeuden. Yhdessä me pystymme myös mihin vain. 🤍💚

        Myöhäiseksi meni tänään. Sinun takiasi, uskotko? 🥰
        Tulen katsomaan sinua, kun näet minut ensikerralla.💞


    • Anonyymi
      UUSI

      Voi voi, rakas olet ollut siitä asti kun aloitettiin tämä petollinen leikki. 🤥 Mutta en ymmärrä mikään minuun meni kun tapasin sinut. Oon aivan sekaisin sinusta vaikka tiedäthän sen että olen aina ollut sekaisin. Mutta ei sullakaan ole näköjään ollut kaikki kotona. Täys sekopää. Ollaan sitten kaksi hullua yhdessä, kaksinkertaista hulluutta. Kunhan saan tämän viikonlopun tästä kuleksimasta pois niin katsotaan sitten mitä elämä tuo meille??? ❤💋💋

      • Anonyymi
        UUSI

        Minäkin olen sinusta sekaisin, miten ihmeessä tämä menikään näin.
        Olen niin sekaisin, etten ole koskaan ollut mistään.
        Olet aivan käsittämättömän rakas ihan juuri tuollaisena outona kun minäkin.
        Rakas kanssakulkija, yötä päivää yhdessä, kähistään ja rakastetaan ja kaivataan.
        Tää on raastavaa mutta elämäni parasta aikaa. Meidän on pakko saada joskus korkata toisemme. Muru mitä rakastan sinua niin paljon. 🧡🧡🧡


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen sinusta sekaisin, miten ihmeessä tämä menikään näin.
        Olen niin sekaisin, etten ole koskaan ollut mistään.
        Olet aivan käsittämättömän rakas ihan juuri tuollaisena outona kun minäkin.
        Rakas kanssakulkija, yötä päivää yhdessä, kähistään ja rakastetaan ja kaivataan.
        Tää on raastavaa mutta elämäni parasta aikaa. Meidän on pakko saada joskus korkata toisemme. Muru mitä rakastan sinua niin paljon. 🧡🧡🧡

        ☝️onko tää sun nainen? 🙄🤨


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ☝️onko tää sun nainen? 🙄🤨

        Noup.


      • Anonyymi
        UUSI

        Mä en odota enää yhtäkään viikonloppua


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup.

        No olenpas, hah,


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuinka monta kirjainta hänen nimessään on?

      • Anonyymi
        UUSI

        Kene?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kene?

        Naisesi


      • Anonyymi
        UUSI

        Aika monta on hänen naisen nimessä. Osaan kyllä laskea, mutta säästän sen huulilleni.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monta on hänen naisen nimessä. Osaan kyllä laskea, mutta säästän sen huulilleni.

        Aloittaja

        Onko teidän nimissä saman verran kirjaimia?


    • Anonyymi
      UUSI

      Ah, kuulostaa todella kivalta. Jännää ja kivaa seuraava tapaamista teille!

    • Anonyymi
      UUSI

      Mielenkiintoista millä tulkinnalla teit päätelmän että kyseessä on maailman kaunein nainen tiedätkö tunnetko kaikki naiset maailmassa ei muuten ole helppohomma edes tietää maailman kaikkia naisia saatika tuntea näin ollen sanoisin että ehkä kaunein sinulle mu silti jää selvitettäväksi että pelkästään ulkoisten tekijöiden mukaanko hänet kauneimmaksi katsoit viis vuotta ja se oli siinä jos tuolla perusteella valitset ja yhdessä pysyminen sen jälkeen on si taas uskalluksen puute erota

    • Anonyymi
      UUSI

      Meneekö tämä kaikki johonkin "pilvipalveluun"?

      🌨🌩🌤⛈️ Vai kirjoittaako joku pilvessä?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      57
      2285
    2. Rippileirillä ahdistelua - jälleen kerran

      Lyhyen ajan sisällä monia tapauksia jotka todistavat, että lapsenne eivät ole turvassa rippileirillä. Leirin yövalvoja
      Luterilaisuus
      59
      936
    3. Mikä on toivomuksesi

      Tällä hetkellä
      Ikävä
      101
      872
    4. Olen tyytyväinen Tinderiin

      Deittailu on pitkän parisuhteen jälkeen ollut pääosin virkistävää ja kiva sosiaalinen harrastus, josta on saanut seuraa,
      Sinkut
      140
      862
    5. Tunnen intohimoa.

      Jokaiselle naiselle sanon että panisin.
      Ikävä
      168
      813
    6. Nimesi nainen

      On koko päivän ollut ajatusteni ykkönen. Jotenkin kaipaan sinua nyt entistä enemmän ja se on saanut minut miettimään tos
      Ikävä
      45
      759
    7. Eihän nyt mikään

      Sitten varmasti jäänyt hiertämään meidän välejä. Meillähän ei ole varsinaisesti edes koskaan mitään ollut ja siksi itse
      Ikävä
      51
      703
    8. Yritän toipua siitä, etten sinua saanut nainen

      Niin oli varmaan tarkoitettu. Oli nähty, että me emme kuulu yhteen ja teiden täytyy kulkea eri suuntaan. Yritän toipua m
      Ikävä
      38
      679
    9. Vaikka olet nainen

      Tunteellinen ja suhtaudut asioihin hyvin syvällisesti ( mikä on hyvä asia). Mutta kai sua nyt joskus huvittaa tämä meid
      Ikävä
      28
      674
    10. Teen lahjoituksia Elokapinalle ja Ukrainalle

      Ensimmäiset puolustavat elinympäristöä ja jälkimmäiset demokratiaa. Hyvällä asialla molemmat ja ovat ansainneet tukensa.
      Maailman menoa
      192
      622
    Aihe